Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille
Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.
No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).
Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.
Kommentit (558)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän menit osaksi sen kermamiehen haaremia. "Kemiaa" tuntuu nyt muutenkin naisilla aina löytyvän helpommin näiden alfamiesten kanssa. Ja hommassahan on pohjimmiltaan siitä kyse, että siihen parhaaseen 10% kuuluva kermapoju voi sanoa ja toimia lähes miten tahansa ja naisilla on pikkuhousut heti märkinä.
Totta kai sitä kemiaa löytyy, koska kemia tehdään, eihän se taivaasta tipahda. Ja nämä miehet keskittyvät luomaan sitä.
Vertaus. Nainen odottaa sinua kotiin verkkareissa ja hiukset takkuponnarilla ja ensimmäiseksi valittaa viemättömästä roskapussista. Nainen odottaa sinua kotiin laittautuneena hyvännäköiseksi. Suutelee sinua, ehdottaa että lähdette viettämään mukavaa iltaa kaupungille ja sen jälkeen tiedossa hyvää seksiä, jossa hän on aktiivinen. No, missä sitä kemiaa syntyi ja luotiin?
Tämä kommentti vain osoittaa että kirjoittajalka ole mitään kokemusta parisuhteesta. LOL
Vierailija kirjoitti:
Mies on ihastunut, mutta pitää jääräpäisesti kiinni lupauksestaan olla sitoutumatta liian nopeasti uudelleen. Aika moni eronnut vannoo pitäytyvänsä ainakin yhden kesän sinkkuna.
Auta miestä siis ymmärtämään, että teidän jutussanne on jotain specialia (jos näin siis on): Jatka miehen tapailua, mutta treffaile itsekin muita ja anna miehen huomata se. Tuo kuitenkin aina ilmi, että hänessä on sitä jotain ja teidän treffailunne on erilaista kuin toisten kanssa. Pyri myös tukemaan miestä vanhan suhteen asioiden henkisessä selvittelyssä. Ole myös ystävä, älä pelkkä pano.
Jos suhteessanne on todella sitä jotain, se kestää kyllä toisten treffailut. Nyt kun tiedät miehen tapailevan muita, pystyt paremmin lukemaan tilannetta. Huomaat kyllä jos sinusta tulee vain yksi muiden joukossa hänelle. Jos näin käy, lopeta hänen tapailunsa välittömästi.
Tämä on juuri sellainen päätelmä, johon olisin varmaan ahdistuneena yön pimeinä tunteina päätynyt, jos olisin jäänyt prosessoimaan asiaa yksinäni. Järjen tasolla ymmärrän, että juuri noin EI kannata toimia, koska silloin mies tulee viemään mua kuin pässiä narussa ja sitten olen todella ongelmissa. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, tätä se on.
Jos haluat löytää sitoutuvan miehen, älä suostu seksiin ollenkaan. Mies katoaa muutaman tapaamisen jälkeen, jos hakee vain helppoa seksiä.
Toki voit itse pitää samalla seksikaveria, jolle olet yksi monien naisten ringissä. Päätät vaan sen seksisuhteen sitten, jos löydät oikean miesystävän.
Ja valehtelet sille "oikealle" miesystävälle asiasta.
Koska vapaat naiset ovat tuommoisia, ei ole mitään syytä sitoutua naisiin enää.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia?"
Ei ole normaalia, mutta nuo on juuri niitä pelimiehiä joiden kanssa naisilla on kemiaa ja kipinää.
Jos alentaisit pinnallisia kriteerejä niin saisit luotettavan parisuhdemiehen, mutta sitten ei olisi kipinää :(
Katos vaan, ytimekäs ja oikea vastaus tuli heti ensimmäisessä viestiissä.
Mutta niin suoraan sanottuna, että Ap:n kaltaiset eivät voi ikinä sisäistää sen sisältämää totuutta. Pitäisi pumpuliin kietoa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän naisetkin tekee, etsitään sitä kuuluisaa jykeväleukaa metsästäjänsilmillä sarjadeittaillen
Palstamies, et löydä jykeväleukaistasi täältä. Onneksi kohta on Pride!
Käyn joka vuosi katsomassa erittäin hyvännäköisiä ja hoikkia miehiä.
N
Vierailija kirjoitti:
On naiset sitten tyhmiä.
Ratkaisuhan tohon on se että pidetään ne jalat yhdessä siihen ast kunnes ollaan parisuhteessa.
Mutta. Se ratkaisu ei vaan naisille koskaan kelpaa. Onko tuo nyt niin ylitsepääsemättömän vaikeata?
Ja sitten se parisuhde lopahtaisi ihan vaan sattumalta heti kun seksiin asti olisi päädytty eli todellisuudessa mikään ei muuttuisi.
Sen sijaan miehet voisi lakata juoksemasta mulkkunsa perässä. Seksi ei vaan puhtaasti fyysisenä suorituksena ole oikeasti niin erikoista (eikä varsinkaan niin erilaista) vaihtuvien kumppanien kanssa, että ilman sitä menettäisi jotain. Tunteet on se mikä siitä tekee upeaa.
Äijä on kertonut eronneensa huonosta parisuhteesta eikä etsi uutta, mutta mistä sen tietää onko edes näin? Voisin kuvitella, että toimii joidenkin naisten kohdalla täkynä kuulla kuinka parisuhdemiesparka on joutunut kärsimään ja nyt haluaa parannella haavojaan. Ehkäpä juuri minä olen se, joka muuttaa miehen mielen ja romanttisten elokuvien lopputulos muuttuu todeksi. Sitten vaan suoltamaan tätä sontaa repeatina naisille. Kyllähän se paremmalta kuulostaa kuin että koskaan ei oo seurustellut eikä kiinnostakaan, mutta pantaisko?
Teistä kumpikaan ei ole valmis vakavaan suhteeseen ja kuitenkin tavallaan olette ajautumassa vakavaan suhteeseen.... tuo on väistämätöntä, olette toistenne "laastarit". Tapasitte ehkä liian aikaisessa vaiheessa.
Tämän ajan deittailusta en kuitenkaan tiedä yhtään mitään, kun olen vahvasti naimisissa.
Ei ole kun ilmoitat, että sinä et osallistu moiseen ristiindeittailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia?"
Ei ole normaalia, mutta nuo on juuri niitä pelimiehiä joiden kanssa naisilla on kemiaa ja kipinää.
Jos alentaisit pinnallisia kriteerejä niin saisit luotettavan parisuhdemiehen, mutta sitten ei olisi kipinää :(
Älä nyt viitsi. Minulla on ollut niin alhaalla rima ettei alempana voi olla, ja silti olen huomannut olevani yksi monista, helkkarin monta kertaa.
Tuohon kyllä voisi auttaa se, että nostaa rimaa. Älä deittaile ääliöitä.
No jos mies on oikeasti kiinnostunut naisesta ja rakastuu ja haluaa suhteen niin ei se pelaa pelejä. Jos mies on tosissaan niin sen huomaa, tuo "deittailukulttuuri" on usein niitä varten jotka haluavat hetken hupia ja jotka tuskin tulevat sitoutumaan. Toki voihan joku sarjadeittailija etsiä tosissaankin suhdetta.. Ihmettelen kyllä joidenkin ihmisten meininkiä, tuntuu että missä on ne normaalit naiset ja miehet.. Ne ns. oikeat miehet. Suurin osa taitaa olla varattuna vaikka on niissäkin yhtä dillejä kuin nää tinderpellet mutta harva oikeasti helmi mies on vapaana, ainakaan kauan. Olisi kauheaa olla sinkku kun hyvän miehen löytäminen olis varmaan aika vaikeaa, varsinkin jos on vaativampi maku. Miehiä riittää mutta todella harva kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän menit osaksi sen kermamiehen haaremia. "Kemiaa" tuntuu nyt muutenkin naisilla aina löytyvän helpommin näiden alfamiesten kanssa. Ja hommassahan on pohjimmiltaan siitä kyse, että siihen parhaaseen 10% kuuluva kermapoju voi sanoa ja toimia lähes miten tahansa ja naisilla on pikkuhousut heti märkinä.
Totta kai sitä kemiaa löytyy, koska kemia tehdään, eihän se taivaasta tipahda. Ja nämä miehet keskittyvät luomaan sitä.
Vertaus. Nainen odottaa sinua kotiin verkkareissa ja hiukset takkuponnarilla ja ensimmäiseksi valittaa viemättömästä roskapussista. Nainen odottaa sinua kotiin laittautuneena hyvännäköiseksi. Suutelee sinua, ehdottaa että lähdette viettämään mukavaa iltaa kaupungille ja sen jälkeen tiedossa hyvää seksiä, jossa hän on aktiivinen. No, missä sitä kemiaa syntyi ja luotiin?
Tää on niin totta ja hyvä muistutus u.limiehille. Mies voi itse monin tavoin parantaa omaa tasoaan, kuten treenaamalla, laihduttamalla (jos tarpeen), hankkimalla lisää lihaksia (monille tarpeen), uusimalla vaatemalliston, käymällä säännöllisesti parturissa, harjoittelemalla vuorovaikutus- ja sosiaalisia taitoja jne. Esim aikanaan pelasin paljon SIMS-tietokonepeliä. Siinä pystyi laittamaan niitä hahmoja harjoittelemaan karisma-taitoa harjoittelemalla puheen pitämistä, samoin karisma taisi kasvaa ihan olemalla paljon myönteisessä vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa. Sama idea ihan oikeassakin elämässä, ei vain tietokonesimulaatiossa.
ihan samat sanat teille nalkuttaville valaille. katsopa peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Äijä on kertonut eronneensa huonosta parisuhteesta eikä etsi uutta, mutta mistä sen tietää onko edes näin? Voisin kuvitella, että toimii joidenkin naisten kohdalla täkynä kuulla kuinka parisuhdemiesparka on joutunut kärsimään ja nyt haluaa parannella haavojaan. Ehkäpä juuri minä olen se, joka muuttaa miehen mielen ja romanttisten elokuvien lopputulos muuttuu todeksi. Sitten vaan suoltamaan tätä sontaa repeatina naisille. Kyllähän se paremmalta kuulostaa kuin että koskaan ei oo seurustellut eikä kiinnostakaan, mutta pantaisko?
On lapsia aiemmasta suhteesta ja avioero on ollut riitaisa huoltajuus- ja muine kiistoineen, joten tässä tapauksessa mies puhuu kyllä totta.
Ap
Miksi itkeä miehen perään joka haluaa olla muiden naisten kanssa? Se jo kertoo tarpeeksi, itse en tuhlaisi sekuntiakaan tuollaiseen ihmiseen jolle ei ole mitään. Ehkä jos aloittaja haluaa tosissaan suhteen niin katsoo seuraavalla kerralla tarkemmin, ei ala heti seksipuuhiin ja tutustuu mieheen ja sen elämään rauhassa.
Mies ei ole ihastunut eikä varsinkaan rakastunut. Rakastuminen on voimakas fyysinen reaktio, jolloin ajatukset pyörivät rakastetussa. Haluaa viettää kaiken ajan yhdessä. Ajatuskin paneskelusta jonkun toisen kanssa tuntuisi erikoiselta.
Mieti tuolta pohjalta. Olet miehelle joku, jota kohtaan hän ei tunne käytännössä mitään. Miksi ihmeessä jäisit siihen kuvioon katselemaan, kun hän välinpitämättömästi nussuttelee ympäriinsä ja käy välillä lämmittelemässä sinuakin, kunnes kyllästyy? Ei tuosta mitään oikeaa parisuhdetta voi tulla ikinä.
Kai tajuat aloittaja, että miehillä riittää kyllä kiinnostusta seksiin ja voi siinä olla samalla aaltopituudella, mutta hyvän seksin harrastaminen ei tarkoita, että mies pitäisi sinua kiinnostavana suhteeseen. Tämä on surullista kertoa sinulle totuus, mutta olet tavannut korkeatasoisemman miehen, joka ei ole kiinnostunut suhteesta kanssasi. Jos olisi, hän ei tapailisi muita. Ei kannata kuvitella seksin perusteella liikoja ihmissuhteesta.
Kun itse olin eronnut pitkästä suhteesta, niin tarvitsin laastarin. Tiesin, että pystyn pääsemään elämässä eteenpäin vain, jos minulla on yksi laastarisuhde. Sellainen, jossa ihastun ja jossa on hyvää seksiä. Mutta tiesin samalla koko ajan, että laastarisuhteesta ei voisi koskaan tulla minulle vakavaa eikä pitkää suhdetta, vaan sen on tarkoitus olla vain laastari, kuukauden parin huuma, joka sitten loppuu. Siksi etsin itselleni juuri eronneen miehen, hyvännäköisen, taitavan sängyssä ja joka ihastui minuun. En huijannut häntä enkä valehdellut hänelle koskaan vaan sanoin, että en nyt pysty vakavaan suhteeseen mutta hän varmasti aisti minusta että ihastuin häneen.
Luulen, että se ap:n deitti oli vähän tällainen, hän halusi ihanan laastarin (ap), johon ihastua, mutta tiesi että laastarisuhde ei voi kestää. Minä tosin sentään lopetin omani ennen kuin menin muiden miesten kanssa..
Jos ei ole muuta sovittu niin ei ole muut pois sulkeva suhde.
Mitä ihmettä, mies oli intohimoinen ja nyt näin? No kuule mies tykkää seksistä ja on intohimoinen muidenkin kanssa. Mikä tässä nyt on epäselvää? N
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olin eronnut pitkästä suhteesta, niin tarvitsin laastarin. Tiesin, että pystyn pääsemään elämässä eteenpäin vain, jos minulla on yksi laastarisuhde. Sellainen, jossa ihastun ja jossa on hyvää seksiä. Mutta tiesin samalla koko ajan, että laastarisuhteesta ei voisi koskaan tulla minulle vakavaa eikä pitkää suhdetta, vaan sen on tarkoitus olla vain laastari, kuukauden parin huuma, joka sitten loppuu. Siksi etsin itselleni juuri eronneen miehen, hyvännäköisen, taitavan sängyssä ja joka ihastui minuun. En huijannut häntä enkä valehdellut hänelle koskaan vaan sanoin, että en nyt pysty vakavaan suhteeseen mutta hän varmasti aisti minusta että ihastuin häneen.
Luulen, että se ap:n deitti oli vähän tällainen, hän halusi ihanan laastarin (ap), johon ihastua, mutta tiesi että laastarisuhde ei voi kestää. Minä tosin sentään lopetin omani ennen kuin menin muiden miesten kanssa..
Ap on juurikin hakenut tällaista laastaria, kun hänen erostaan vasta pari kuukautta, miehellä jo vuosi. Seksilaastari ihan ok.
Missä kohtaa mies on ollut muka manipuloiva pelimies? Minusta harvinaisen rehellinen. Kertoo sulle suoraan missä mennään ja mihin ei ole valmis. Musta se on kypsää. Tottakai sua saattaa harmittaa, koska ihastuit, mutta ei tässä mitään pelaamista ole tapahtunut.