Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille

Vierailija
11.05.2019 |

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.

No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).

Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.

Kommentit (558)

Vierailija
141/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä halusit selvästi vakavaa suhdetta, mies taas halusi helppoa s e k s i ä siihen asti kunnes ehkä joku kolahtaa.

Rehellisyys puuttuu ihmisiltä. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Jos mies haluaa pelkkää seksiä, miksei hän sano sitä. Komea mies varmasti saisi naisia. Nainen taas voisi ykskantaan kertoa olevansa sitä tyyppiä joka odottaa suhteelta naimisiinmenoa.

Nämä olivat kärjistettyjä mielipiteitä, mutta haen takaa suoraa puhetta. Se toimi ainakin omalla kohdalla.

Ei mies välttämättä halunnut helppoa seksiä. Ehkä se halusi parisuhteen mutta ap ei sellaista antanut ymmärtävän antaa. Tosin nyt tilanne on jo menetetty, eli case closed.

Vierailija
142/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu siirtyy seurustelun esiasteeksi  valikoivaksi tapailuksi sitten kun on yhdessä sovittu että ei nyt tapailla muita vaan katsotaan mihin tämä johtaa.

Jos ei ole sovittu muuta niin sitten ei ole muuta. Tämä kannattaa kaksilahkeisten kanssa pelatessa muistaa. Seksillä ei ole keskimäärin samanlaista merkitystä kuin meille naisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän menit osaksi sen kermamiehen haaremia. "Kemiaa" tuntuu nyt muutenkin naisilla aina löytyvän helpommin näiden alfamiesten kanssa. Ja hommassahan on pohjimmiltaan siitä kyse, että siihen parhaaseen 10% kuuluva kermapoju voi sanoa ja toimia lähes miten tahansa ja naisilla on pikkuhousut heti märkinä.

Totta kai sitä kemiaa löytyy, koska kemia tehdään, eihän se taivaasta tipahda. Ja nämä miehet keskittyvät luomaan sitä. 

Vertaus. Nainen odottaa sinua kotiin verkkareissa ja hiukset takkuponnarilla ja ensimmäiseksi valittaa viemättömästä roskapussista. Nainen odottaa sinua kotiin laittautuneena hyvännäköiseksi. Suutelee sinua, ehdottaa että lähdette viettämään mukavaa iltaa kaupungille ja sen jälkeen tiedossa hyvää seksiä, jossa hän on aktiivinen. No, missä sitä kemiaa syntyi ja luotiin?

Tää on niin totta ja hyvä muistutus u.limiehille. Mies voi itse monin tavoin parantaa omaa tasoaan, kuten treenaamalla, laihduttamalla (jos tarpeen), hankkimalla lisää lihaksia (monille tarpeen), uusimalla vaatemalliston, käymällä säännöllisesti parturissa, harjoittelemalla vuorovaikutus- ja sosiaalisia taitoja jne. Esim aikanaan pelasin paljon SIMS-tietokonepeliä. Siinä pystyi laittamaan niitä hahmoja harjoittelemaan karisma-taitoa harjoittelemalla puheen pitämistä, samoin karisma taisi kasvaa ihan olemalla paljon myönteisessä vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa. Sama idea ihan oikeassakin elämässä, ei vain tietokonesimulaatiossa.

Minusta ihan olennaisinta on se toisen huomioiminen ja hänelle mukavien asioiden sanominen, keskittyminen koskettamaan ja kohtaamaan. Tunnelman kohotus ja ylläpito. Ja toki koskee molempia osapuolia! Ei millään paperinukella tee mitään, jos on vaan korea katsella ja toisaalta jos mies nyt ei ole niin häävi ulkonäöltään niin ei haittaa, jos kohtelee toista hyvin ja on aktiivinen suhteessa. 

Vierailija
144/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän samanlainen tilanne. Miehen kanssa puhuttiin ettei tapailla muita ja hänkin on koko ajan ollut todella mustasukkainen minusta yms. Jäi kuitenkin itse kiinni tinderin käytöstä ja seuran etsimisestä (kaverini sai selville), että semmoinen kultakimpale. Heippa tinder ja ”mies”!👋🏼

Vierailija
145/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko nyt vaikka näin, että naisten ei kannata tehdä samoja palveluita miehille ilmaiseksi, mistä jotkut fiksummat naiset veloittavat ihan mukavan summan rahaa, seksiä kannattaa pihdata siihen asti että ollaan suhteessa. Naisen alapää on menettänyt arvonsa näillä seksisovelluksilla, kun aina löytyy joku ilmaiseksi antava.

Jännää, että edelleen on miehiä, joille naisen nautinto ei merkitse yhtään mitään. Jos myisin seksiä, myisin asiakkaan toivomaa palvelusta. Itse en todennäköisesti saisi siitä yhtään mitään. Sinusta se olisi sama asia kuin harrastaa seksiä, jossa molemmat haluavat toisiaan ja saavat nautinnon?

Vierailija
146/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia?"

Ei ole normaalia, mutta nuo on juuri niitä pelimiehiä joiden kanssa naisilla on kemiaa ja kipinää.

Jos alentaisit pinnallisia kriteerejä niin saisit luotettavan parisuhdemiehen, mutta sitten ei olisi kipinää :(

Ja taas tuli kriteerien alentaminen oletuksena, että huono mies olisi automaattisesti sitoutuvampi tai parisuhteessa he ovat uskollisia. Mitkä ovat pinnallisia ja mitkä oleellisia kriteerejä?

Toisekseen pelimiesten ja surkimusten välillä on runsaasti tavismiehiä joilla on myös vipinää. Kuvitteletko että ne yhdessä seurustelevat tavispari ovat menneet yhteen ilman kemiaa ja vipinää?

Vierailija
147/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20% miehistä panee 80% naisista. 

Vierailija
148/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on vienyt naisten mahdollisuudet KUNNON parisuhteeseen. naiset itse mahdollistaa tämän pelin. Kuten myös a.p

Niin totta. Nainen on oikeasti tyhmä. Popsii mielialalääkkeitä posket pulloon ja sanoo olevansa kova ja nussivansa miehiä. Säälittävää

Vierailija
149/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ok. Tuossa ihminen (myös hänen intimiteettinsä ja bakteerikantansa) on kertakäyttökamaa. Varmaan ihana karkkikauppa ihmiselle joka haluaa tyydyttää tarpeitaan muilka ihmisillä. Mut ihminen ei ole karkki, tyydyke, kertakäyttökama. Vaan on tunteet ja muut. Ja ihan jo seksuaaliterveyden kannalta tuo on hankalaa. Itse olen ainakin niin herkkä, et kun suhde on vakiintunut ja kortsut pois kuvioista, kestää monta kuukautta et kaikki kutinat ja tulehdukset loppuu ja kehoni tottuu miehen bakteerikantaan. Niin suortastaan oksettavaa olisi et tuliaisina olisi ties mitä. Ei tuollaiseen toistenkäyttäjämieheen kannata aikaa tuhlata. Ei kunnioita ja arvosta sua. Jos sellaiseen suhteeseen jää, elämänlaatu romahtaa. Eri tietty jos haluu semmoisen poly-suhteen, vai mitä näitä on

Hahah, minulla on kuule semmoinen sillinhajuinen pimpero että bkteerikantaa varmasti löytyy. Hauska ajatella että saat varmasti kutinaa minun jälkeeni :D t. RivoRiitta45v

Pimperot tuoksuvat silliltä, se on niiden ominaishaju eikä minkään bakteeritulehduksen. Ohis, sori.

Vierailija
150/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä, että mies oli rehellinen? Moni ei kertoisi. Jos kumpikaan ette halua mitään vakavaa, niin mikä vika jos deittailee muitakin.

Vierailija
151/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(. Jätä tyyppi, ettet tule satutetuksi.

Vierailija
152/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin minäkin tinder viestittelyä siihen asti kunnes löysin sen naisen, jonka kanssa halusin aloittaa yhteisen elämän.

Vierailija
153/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan mones tinder-aloitus lyhyen ajan sisällä. Naisen kirjoittaman tarinan muodossa miesasiamiehet taas asialla.

Vierailija
154/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:(. Jätä tyyppi, ettet tule satutetuksi.

Miten ap voi jättää tyypin jolle ei koskaan sanonut olevansa parisuhteessa?

Vierailija
155/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias ja ollut mieheni kanssa nyt lähes 10 vuotta eli en ole pitkään aikaan elänyt sinkkuna. Tuntuu, että viimeisen kymmenen vuoden aikana deittikulttuuri on muuttunut valtavasti (ehkä ikäkin tosin voi vaikuttaa). Mutta mulla on siis aivan sellainen olo, kuin olisin aikoinaan elänyt sinkkuaikoja jollain eri planeetalla tai vuosisadalla, kun kuuntelen sinkkukavereideni juttuja tänä päivänä. Useamman tapailu yhtä aikaa tuntuu olevan ihan normi ja myös se, että sitten kun ruvetaan tapailemaan yhtä ihmistä sitoutuneemmin ja tiiviimmin ei kuitenkaan seurustella, vaan ns. kevyempää tapailua saattaa kestää vuoden päivät. Tuntui, että tämä päivänä ihmiset eivät halua enää sitoutua kunnolla mihinkään.

Riippuu onko kyseessä kevyt panotapailu (sekin sallittakoot sitä haluaville) vai onko kyse pidemmästä tutustumisvaiheesta. Minua vaivasi sinkkuaikoina se, miten helposti miehet halusivat alkaa tapailemaan päivittäin ja ihastuivat vain sen perusteella että ulkönäkö miellytti ja sä oot ihan kiva nainen. Haluaisin tietää toisesta hieman enemmän ennen kuin alan kutsumaan toista poikaystäväkseni. Jotkut sitoutuvat mielellään nopeammin ja useammin.

Vierailija
156/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mies soitti minulle minuutti sitten. Puhelinkeskustelumme ovat aina olleet flirttailevan myönteisiä, nyt mies kuulosti selvästi erilaiselta, alkuun jopa ärtyneeltä. Edellisen puhelun hän oli siis lopettanut ”huono kuuluvuus, palataan myöhemmin” syyllä muutama tunti sitten, sitä ennen möläytettyään siis vahingossa niistä toisista treffeistä. Nyt hän (vähän kireän oloisesti) sanoi, että on siis menossa syömään toisen naisen kanssa ja halusi varmistaa, että onhan se minulle ok. Sanoin että joo, eihän me seurustella. Sitten mies jatkoi, että hänellä on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta avioeron jälkeen, ettei hän oikeasti pysty vakavaan parisuhteeseen vielä muutamaan vuoteen. Varmisteli, että onhan se minulle edelleen ok. Sanoin, että ymmärrän mitä mies tarkoittaa. Sitten, inhottavana lopputäkynä, hän heitti, että ”eihän sitä tiedä, vaikka me parin vuoden kuluttua asuttaisiinkin onnellisesti yhdessä mutta nyt en pysty sitoutumaan keneenkään”.

Myönnän; olen pettynyt ja harmittaa. Toi viimeinen kommentti on nyt selkeä manipuloivan pleijerin merkki.

Ap

Manipuloiva pleijeri ei pelaa suorilla korteilla vaan pyörittää useita naisia löysässä hirressä. Mies oli harvinaisen rehellinen ja kertoi ettei aio ja pysty seurustelemaan vakavasti. Hatunnosto hänelle.

Mies ei ole luvannut mitään, joten älä suutu mutta älä jää myöskään roikkumaan häneen. Harmitus on luonnollinen tunne koska ehdit ihastua häneen mutta ei se velvoita miestä mihinkään. Voin ymmärtää tunteesi koska kiinnyn itse jos harrastan seksiä useamman kerran saman ihmisen kanssa. Sellaisia me naiset ollaan.

Vierailija
157/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nimenomaan normaalia ja tuota naiset tekee niille kilteille ja tavallisille miehille. Pyöritetään montaa miestä mistä sitten valkataan paras. Ei tykätä puhua puhelimessa, koska silloin ei voi tekstata usean miehen kanssa samaan aikaan.

Tämä!

Vierailija
158/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä Tinderiä ja deittailukulttuuria, jos valitset tyhmästi

Jaa tyhmästi valittu? Mies on mukava, fiksu, hyvännäköinen, sanavalmis ja meillä on fyysistä vetovoimaa. Ei kai ole ihme, että olen hänestä kiinnostunut. Toki olen ymmärtänyt, ettei puolin tai tosin tässä olla menossa naimisiin, kunhan tapaillaan ja nautitaan toistemme seurasta. En siten ymmärrä, miten valintani olisi tyhmä. Hämmästelen vaan tätä, että miehelle ei siis riitä yksi hyvä tapailusuhde, pitää olla useampiakin.

Siis et itsekään etsi vakavampaa, kunhan vaan tapailette ja nautitte toistenne seurasta, mutta silti vaadit ettei mies saa tavata muita. Ja kun tämä muiden tapailu tulee ilmi, niin et edes saa suutasi auki, että "toivoin että tapailtaisiin vain toisiamme" tms vaan tulet tänne akkapalstalle vinkumaan. Sori vaan, mutta naisena olen sitä mieltä, että mies ei ole tehnyt tässä yhtikäs mitään väärää. Voihan olla, että mies löytää toisesta naisesta sellaisen, jonka kanssa haluaa muutakin kuin hengailla.

Vierailija
159/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia kommentteja, mutta näin miehenä olen sitä mieltä että sun olisi pitänyt sanoa suhteen olevan jo vakavampi. Mies luultavasti luulee sinun olevan kevytkenkäinen ja hakee vakavampaa. Jos mulle nainen ei ehdota laittaa tinderit ja ekontaktit piiloon, niin se on merkki ettei vakavampaa ole tiedossa ja ko. naista ei oikea parisuhde kiinnosta. Noh, minun kohdalla tuli selvä viesti että kontaktit pois (2 viikkoa ensitapailun jälkeen) ja että nyt seurustellaan. Ja edelleen seurustellaan, kolmas vuosi alkoi just. M44

Eiköhän se mies laskenut jo 1+1 sanomattakin, jos on puhelussaan maalaillut haavekuvia kuinka ehkä sitten joskus parin vuoden päästä saattaa ollakin ap:n kanssa vakavassa parisuhteessa. Eli tajusi sanomattakin että toinen haluaa jotain vakavampaa, mutta silotteli tilannetta puhelussaan.

Vierailija
160/558 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mies soitti minulle minuutti sitten. Puhelinkeskustelumme ovat aina olleet flirttailevan myönteisiä, nyt mies kuulosti selvästi erilaiselta, alkuun jopa ärtyneeltä. Edellisen puhelun hän oli siis lopettanut ”huono kuuluvuus, palataan myöhemmin” syyllä muutama tunti sitten, sitä ennen möläytettyään siis vahingossa niistä toisista treffeistä. Nyt hän (vähän kireän oloisesti) sanoi, että on siis menossa syömään toisen naisen kanssa ja halusi varmistaa, että onhan se minulle ok. Sanoin että joo, eihän me seurustella. Sitten mies jatkoi, että hänellä on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta avioeron jälkeen, ettei hän oikeasti pysty vakavaan parisuhteeseen vielä muutamaan vuoteen. Varmisteli, että onhan se minulle edelleen ok. Sanoin, että ymmärrän mitä mies tarkoittaa. Sitten, inhottavana lopputäkynä, hän heitti, että ”eihän sitä tiedä, vaikka me parin vuoden kuluttua asuttaisiinkin onnellisesti yhdessä mutta nyt en pysty sitoutumaan keneenkään”.

Myönnän; olen pettynyt ja harmittaa. Toi viimeinen kommentti on nyt selkeä manipuloivan pleijerin merkki.

Ap

Jos sinusta oikeasti tuo ei ole ok, nyt pinnistelet itsesi kanssa, ettet anna periksi. Toteat vaan miehelle, että etsii sinut sitten parin vuoden päästä ja kysyy treffeille, mikäli vielä silloin olet vapaana ja sinua kiinnostaa. Jos noin nopeasti lähtee menemään pieleen, ei tulevaisuus vaikuta kovin valoisalta. 

Mutta kun toinen ei ollut luvannut mitään tulevaisuutta eikä mikään mennyt pieleen kun ei alunperin pitänytkään olla vakavaa. Hohhoijaa.