Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille
Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.
No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).
Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.
Kommentit (558)
Siis voi luoja?
Olet avoimesti miehen kanssa seksisuhteessa ja olet ollut sitä mieltä ettei kumpikaan etsi mitään vakavaa ja nyt ihmettelet kun mies tapailee muitakin ja sulta loppuu kiinnostus sen takia?
Mikset sitten vaatinut sitoutumista hauskanpidon sijaan jos sitä oikeasti halusit? En kyllä voi ymmärtää tätä kerrassaan.. tehdään itse tälläisiä valintoja ja syytetään deittailukulttuuria vaikka se on ihan oma valinta miten etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko nyt vaikka näin, että naisten ei kannata tehdä samoja palveluita miehille ilmaiseksi, mistä jotkut fiksummat naiset veloittavat ihan mukavan summan rahaa, seksiä kannattaa pihdata siihen asti että ollaan suhteessa. Naisen alapää on menettänyt arvonsa näillä seksisovelluksilla, kun aina löytyy joku ilmaiseksi antava.
Miten ihmeessä tämä kommentti on saanut yläpeukkuja? Eli oikeastiko jotkut on sitä mieltä, ettei nainen saisi nauttia tasaveroisesta maksuttomasta seksistä fyysisesti vetovoimaisen miehen kanssa? Koska kuten aiemmin kirjoitin, kyllä tässä on ollut kyse myös siitä, että minä olen SAANUT hyvää seksiä siinä missä hänkin. Erona tosin taisi olla se, että mulla tunteet tuli mukaan kuitenkin eri tavalla mitä miehellä. Tai uskon, että mies on/oli varmaan jollain tasolla muuhun ihastunut (mm monta kertaa päivässä soittelee ja laittaa viestiä), mutta ehkä hänellä on henkinen kapasiteetti sellainen, että voi olla samaan aikaan ihastunut useampaan. Mulla näemmä näin ei ole.
ApSinun olisi pitänyt tehdä se sellaisen miehen kanssa, jolta haluat vain seksiä. Tuo on vähän heikko alkuasetelma suhteelle.
Alkuun se olikin mun osalta sillä asenteella, että vain seksiä. Sitten alkoi tulla ihastumista puolin ja toisin. Miehen käytös ja puheet mm antoi ihan suoraan ymmärtää, että on muhun ihastunut. Mutta kuten aiemmin kirjoitin, ehkä hän on sitä tyyppiä, joka voi olla kerralla ihastunut vaikka kuinka moneen. Mä poistin tinder-profiilini aika pian miehen tavattuani, mutta en halunnut kysyä vastaavaa kysymystä häneltä, sillä en halunnut kuumottaa häntä enkä vaikuttaa takertuvalta.
Ap
Tuo tummennettu on iso virhe. Mies, joka on aidosti kiinnostunut ei säikähdä, ei koe tuollaista kuumotukseksi eikä takertumiseksi. Aidosti kiinnostunut rehellinen mies arvostaa naisen suoraselkäisyyttä. Ja ihastunut ei kuumotu siitä, että ihastuksen kohde on häneen ihastunut. Ei-ihastunut taas kokee sen takertumiseksi.
Naisten tarve analysoida joka helvatun asia on vain niin ärsyttävää. Jos ollaan sovittu että ei mitään vakaa mutta viihdytään myös yhdessä, niin eikö se riitä. Ap voi käydä treffeillä. Mies voi käydä treffeillä.
Ihan punastuttaa miten nykynaiset avautuvat - joka tavalla. Ilmankos perheen perustaminen on niin harvinaista. Äitityypit ovat kovasti paljon harkitsevampia, kuinka joku kehtaa vaihtaa miestä viikoittain?
Vierailija kirjoitti:
Ihan punastuttaa miten nykynaiset avautuvat - joka tavalla. Ilmankos perheen perustaminen on niin harvinaista. Äitityypit ovat kovasti paljon harkitsevampia, kuinka joku kehtaa vaihtaa miestä viikoittain?
Ei tarvitse olla äitityyppi voidakseen sitoutua, kaikkia ei kiinnosta jakaa itseään kelle vaan. On mies tai nainen niin kyllä se aika paljon kertoo jos vaihtaa tiheään kumppania. T: vapaaehtoisesti lapseton
Oikeastiko jokaisen miehen unelma on pitää samaan aikaan 4 petikymppania. Tuskinpa. Ja kyllä vakka kantansa valitsee. Olen nainen, joka ei ole harrastanut eikä aio harrastaa yhden illan juttuja, koska en voi kuvitella seksiä tuntemattoman kanssa. Enkä myös haluaisi kumppanikseni miestä, joka niitä on harrastanut.
Huomaa, että täällä on monta miestä, jotka eivät ymmärrä, mitä sillä kemialla tarkoitetaan. Haju on parinvalinnassa tärkein ja nainen haistaa miehistä sen, jonka kanssa hän saisi epäkelpoja jälkeläisiä. On varmasti miehiä, joiden perimässä on ongelmaa ja jotka eivät viehätä yhtään naista. Mies, johon itse olen tuntenut eniten vetoa, on lyhyt, vatsakas ja rumahko eli ei kelpaisi palstauleille.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että täällä on monta miestä, jotka eivät ymmärrä, mitä sillä kemialla tarkoitetaan. Haju on parinvalinnassa tärkein ja nainen haistaa miehistä sen, jonka kanssa hän saisi epäkelpoja jälkeläisiä. On varmasti miehiä, joiden perimässä on ongelmaa ja jotka eivät viehätä yhtään naista. Mies, johon itse olen tuntenut eniten vetoa, on lyhyt, vatsakas ja rumahko eli ei kelpaisi palstauleille.
Sama, mulla 170 cm pitkä, lyhytraajainen, ei kirurgi eikä jykeväleuka.
Jossain luki, että vain naiset haistavat feromonit. Ehkä mies on luotu olemaan vähemmän nirso.
Vaikuttaa siltä, että sinä, ap, olet ihastunut tapailemaasi mieheen, mies ei. Sinulla on kolme vaihtoehtoa: jatkat tapailuja ja hyväksyt miehen treffit muiden naisten kanssa. Voit myös pistää miehen "selkä seinää vasten" ja vaatia häntä olemaan vain kanssasi. Kolmas vaihtoehto on lopettaa tapailu miehen kanssa. Minkä moovin teetkään, riippuu siitä, kuinka paljon miehestä välität.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän se tässä viikottain kumppania vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että vain naiset haistavat feromonit. Ehkä mies on luotu olemaan vähemmän nirso.
Ihmettelin aina vaimoni ihon pistävähköä hajua paitsi toki suihkun jälkeen. Kunnes erinäisten episodien/tutkimusten jälkeen kävi ilmi että hänellä on suorastaan hengenvaarallinen geenimutaatio ,joka altistaa enkefaliittiin 10000x verrattuna tavalliseen ihmiseen.
Kerralla kävi ilmi miksi luonto yritti varoittaa ettei lapsia tämän kanssa. No silti oli jo tehty kaksi kun tuo selvisi ja onneksi jäivät ilman tuota mutaatiota.
Tuli sitten naitua pinpinpuutteen ohjaamana geneettistä kuonaa...
Joku wannabe nuori 35v ladannu jonku tinderin ja nyt kitisee. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusbiologiaa, että nainen on nirso. Kehitysvammainen lapsi on ollut naiselle katastrofi, sillä se nainen on joutunut huolehtimaan yksin jälkeläisistä.
Tinderiä tuli kokeiltua silloin, kun oli uusi juttu vielä. Juuri tuo ap: n kuvailema kuvio oli todellisuutta. Itse olen sellaista tyyppiä, joka tutustuu yhteen ihmiseen kerrallaan. Tapaa ja haluaa tutustua. En hyppinyt sängystä sänkyyn. Olin kokenut ihan tuttavapiirin kautta tuollaisen ap:n kuvaaman miehen. Kaikki olisi ollut kohdallaan parisuhdetta ajatellen. Mutta syynkin tiedän miksi ei suhdetta syntynyt. Syy oli se että minulla on lapsia. Hajoitin itseäni uskotellen, että ihastuminen menee ohi ja pidetään hauskaa.
Tinderissä tapasin mielestäni aidon herkän ja syvällisen miehen, ulkonäöllisesti ei lainkaan tyyppiäni. Hänellä oli omien sanojensa mukaan kaksi matchia ja piti koko tinderiä pinnallisena. Me aloimme tapailla ja suunnittelimme jo missä vaiheessa tavataan toistemme lapset jne. Mies hävisi. Ja Facebookista sain kuukauden päästä huomata syyn. Tämä syvällinen runopoika tapasi myös sen toisen meidän jo tapaillessa. Poistin lopulta koko tinderin ja löysin nykyisen miehen lopulta kun selasin toista deittipalstaa ja pistin viestiä.
Mä lopetin tapailusuhteen, kun menin ja ihastuin ja mies selvästikään ei. Oli tuollainen deittailija, ei mikään alfa kuitenkaan, joten ei sinänsä yllätyksenä tullut, mutta toki harmitti. Kun pitäisi pitää yhteyttä, olla läheisyyttä ja seksiä, tehdä asioita yhdessä ja kuitenkin täysin ilman sitoumuksia. Ei onnistunut multa, koska oon liian tunneihminen ja oli pakko lopettaa suhde ennenkuin olisin kiintynyt vielä enemmän. En tiedä miten ikinä tässä maailmassa enää pariudun!
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus. Koska tämä menee naisille jakeluun?
Suurin osa varsinkin miehistä hakee tinderistä parisuhdetta. Sinähän et miehenä näe niitä profiileja joissa nelikymppiset sinkkumiehet epätoivoisena selittävät että nyt pitäisi se oma perhe saada ja mieluummin vuoden sisään.
Pelkän seksin hakijoita on miehistä hyvä jos neljäsosa, todennäköisesti vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin aina vaimoni ihon pistävähköä hajua paitsi toki suihkun jälkeen. Kunnes erinäisten episodien/tutkimusten jälkeen kävi ilmi että hänellä on suorastaan hengenvaarallinen geenimutaatio ,joka altistaa enkefaliittiin 10000x verrattuna tavalliseen ihmiseen.
Kerralla kävi ilmi miksi luonto yritti varoittaa ettei lapsia tämän kanssa. No silti oli jo tehty kaksi kun tuo selvisi ja onneksi jäivät ilman tuota mutaatiota.
Tuli sitten naitua pinpinpuutteen ohjaamana geneettistä kuonaa...
Onpa kaunis suhde vaimoon ja lastensa äitiin. Ja ihan näin äitienpäivänä. No, jos ainoa kriteerisi pariutumiselle oli se, että toisella on pimppi, mitä muuta voi odottaa.
Heh heh! " ja ennen kaikkea hyvännäköisen" Eikö se mene jo perille, että tällaiseksi luokitellaan se miesten parhaimmisto ja heillä on naisia niin paljon kuin ehtii ja jaksaa läpikäydä. Nämä miehet voivat pelata samanlailla kuin tavisnaiset ja heidän kanssaan teidän etulyöntiasema on käänteinen.
Itse olette sen tällaiseksi tehneet. Nauttikaa siitä nyt!
Ps. Ihan oikein sinulle
Normaalilta kuulostaa.
Teillähän ei ole parisuhdetta, eikä kumpaakaan ole kiinnostanut niin paljon että olisitte halunneet enemmän. Totta kai etsintää jatketaan, vaikka toisen kanssa olisikin tällainen seura- ja seksisuhde.
Itsellänikin oli kuvailemasi kaltainen suhde tindermieheen yli puoli vuotta. Profiili silti aktiivisena koko ajan, kun tiesin että ei tästä suhdetta tule. Kun sopivampi löytyi, päätin tapailun.
En koskaan luvannut mitään muuta hälle, ja ymmärtäähän sen jo siitä, että suhde ei ole edennyt mihinkään monen kuukauden aikana.
Ei se nyt vielä ole mitään SITOUTUMISTA, jos paneskelee vain yhtä ihmistä kerrallaan...