Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille

Vierailija
11.05.2019 |

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.

No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).

Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.

Kommentit (558)

Vierailija
461/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Tinder pelkkä panosovellus ole, mutta monin tavoin toimimaton.

Kattaus:

1) Pelimiehet (kuten ap:n tapaus)

2) Kirjekaverimiehet (Kirjoittavat jatkuvasti ummet ja lammet, mutta eivät uskaltaudu pyytämään treffeille. Kuka aikuinen ihminen jaksaa ja ehtii kirjoitella viikkokaudet vastauksia pitkiin viesteihin ihmiselle, jota ei ole koskaan tavannut? En minä. Ehkä vika on minussa.)

3) Jollain tavalla oudoiksi paljastuvat miehet (alkuun vaikuttavat normaaleilta, sitten paljastuu jokin pommi)

Itse tulin siihen tulokseen, että on parasta tavata ihmisiä IRL. Hakipa elämäänsä vakavaa tai vähemmän vakavaa. 

Vierailija
462/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän naisetkin tekee, etsitään sitä kuuluisaa jykeväleukaa metsästäjänsilmillä sarjadeittaillen

Miksi naiset kuitenkin yhä uudelleen pariutuu ihan tavallisten miesten kanssa? Näillä taviksilla on ihan tavalliset leuat, tavalliset vaatteet yms.

Koska on pakko. Niitä huippumiehiä ei lopultakaan riitä kaikille, vaikka seksualisenkysynnän perusteella naiset näin luulevatkin. Alfojen jälkeen on tyydyttävä betaan jos haluaa parisuhteen. Alfan kanssa sitä ei saa kuin harva.  Hinku alfoihin kuitenkin kun makuun on päässyt jää ja kun lapsiperhettä on betan kanssa aikansa leikitty alkaa se ralli taas.

Jotenkin äärettömän hellyttävää tämä palstamiesten suunnaton alfojen palvonta.

Jaa ei siinä kovin positiivisia mielleyhtymiä ole. Kateutta ja katkeruutta. Vtuttaa kun toiset saa kaiken sen parhaimman mitä mies voi saada vain olemalla ja itse saa vain miehenä olon huonot puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän naisetkin tekee, etsitään sitä kuuluisaa jykeväleukaa metsästäjänsilmillä sarjadeittaillen

Miksi naiset kuitenkin yhä uudelleen pariutuu ihan tavallisten miesten kanssa? Näillä taviksilla on ihan tavalliset leuat, tavalliset vaatteet yms.

Koska on pakko. Niitä huippumiehiä ei lopultakaan riitä kaikille, vaikka seksualisenkysynnän perusteella naiset näin luulevatkin. Alfojen jälkeen on tyydyttävä betaan jos haluaa parisuhteen. Alfan kanssa sitä ei saa kuin harva.  Hinku alfoihin kuitenkin kun makuun on päässyt jää ja kun lapsiperhettä on betan kanssa aikansa leikitty alkaa se ralli taas.

Vierailija
464/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä..-alffaksi haukuttu..lol

Vierailija
465/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kerroit sammakoille tämän myös? Ei liene tarpeellista sanoa ääneen, mikä sinusta tulee millään muulla toimintatavalla?

Vierailija
466/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt omasta kokemuksestani:

Itse tapasin deittisovelluksessa miehen, jonka kanssa aloitimme vakavan seurustelusuhteen eikä kumpikaan tapaillut ensitreffien jälkeen muita, koska ihastus oli niin isoa.

Muitakin kokemuksia on ennen hätä, juuri tuollaisia häilyviä pelimiehiä. Teeskentelin, että ei muka kiinnostanut ja annoin tilaa ja blaablaa, toivoen, että mies sitoutuu. Totesin lopulta, että ei ole minun cup of teani että sitoudutaan mutta ei kuitenkaan, ja lopetin jutun. Opettavainen kokemus se kuitenkin oli.

Jos jokin asia ei tunnu itsestä hyvältä, ei siihen tarvitse sitoutua. Voit löytää miehen, joka on valmis sitoutumaan tai olemaan deittailematta muita ihmisiä alussakaan, jos sellaisen haluat. Se, että jää odottelemaan ja toivomaan miehen sitoutumista, on ajanhaaskausta.

Loppukaneettina totean, että minun ex-playerini löysi kuukausi eron jälkeen naisen, jonka kanssa oli valmis menemään kihloihin pari kuukautta eromme jälkeen, kun muhun sitoutuminen teki tiukkaa. Sori jos tämä on harsh, mutta jos et ole valmis epävarmuuteen, ei kannata sietää sitä sen toivossa, että parisuhde syntyy. Haluat olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa voit kommunikoida ilman pelejä rehellisesti asioista ja sellaisen ansaitset. Miehellekin hyvä opetus, jos menettää upean naisen. Jos todella haluaa sinut, tulee sitten perään.

Vierailija
467/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika = paneskellaan siellä täällä ja sitten kun se oikea tulee vastaan niin yritetään vakiintua, mutta kun sille oikealle sitten selviää ne paneskelutouhut niin ottaa eron kun haluaa löytää elämänkumppanikseen jonkun jolla on korkeampi moraali. 

Millä tavalla vapaa seksi olisi jotenkin moraalikysymys? Ei siinä ole mitään ongelmaa muuten kuin sinun henkilökohtaisessa ajatusmaailmassasi. Ja sinä et valitettavasti sanele moraalia muille.

Vierailija
468/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun nyt omasta kokemuksestani:

Itse tapasin deittisovelluksessa miehen, jonka kanssa aloitimme vakavan seurustelusuhteen eikä kumpikaan tapaillut ensitreffien jälkeen muita, koska ihastus oli niin isoa.

Muitakin kokemuksia on ennen hätä, juuri tuollaisia häilyviä pelimiehiä. Teeskentelin, että ei muka kiinnostanut ja annoin tilaa ja blaablaa, toivoen, että mies sitoutuu. Totesin lopulta, että ei ole minun cup of teani että sitoudutaan mutta ei kuitenkaan, ja lopetin jutun. Opettavainen kokemus se kuitenkin oli.

Jos jokin asia ei tunnu itsestä hyvältä, ei siihen tarvitse sitoutua. Voit löytää miehen, joka on valmis sitoutumaan tai olemaan deittailematta muita ihmisiä alussakaan, jos sellaisen haluat. Se, että jää odottelemaan ja toivomaan miehen sitoutumista, on ajanhaaskausta.

Loppukaneettina totean, että minun ex-playerini löysi kuukausi eron jälkeen naisen, jonka kanssa oli valmis menemään kihloihin pari kuukautta eromme jälkeen, kun muhun sitoutuminen teki tiukkaa. Sori jos tämä on harsh, mutta jos et ole valmis epävarmuuteen, ei kannata sietää sitä sen toivossa, että parisuhde syntyy. Haluat olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa voit kommunikoida ilman pelejä rehellisesti asioista ja sellaisen ansaitset. Miehellekin hyvä opetus, jos menettää upean naisen. Jos todella haluaa sinut, tulee sitten perään.

Niin ja lisäyksenä tähän että toki jos molemmille monien kanssa deittailu on ok, niin sitten ei ole nokan koputtamista. AP tuntuu kuitenkin haluavan jotain muuta ja siihen on täysi oikeus.

Vierailija
469/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry seuraavaan. Roikottaa sua panona. Jos sulle ok niin sitten antaa mennä.

Ps en tajua että jengi paneskelee neljän viikon tapailun aikana. Eihän siinä opi tuntemaan toisesta kuin nimen. Edellisen suhteeni eteni 3kk tapailusta seurusteluun ja yhteiseen päätökseen ettei tapailla muita ja sitten siirryttiin vällyjen väliin. Seukattiin joku vuosi sitten ihan oikeasti.

Kaikilla on ne samat vehkeet jalkojen välissä, ne löytyvät kyllä tutustumattakin.

Vierailija
470/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on vienyt naisten mahdollisuudet KUNNON parisuhteeseen. naiset itse mahdollistaa tämän pelin. Kuten myös a.p

Tinder ei ole mikään syypää mihinkään, pelimiehiä on ollut niin kauan kuin on ollut ihmisiä. Onhan se toki kätevämpää löytää niitä kumppaneita nykyaikaisten palveluiden avulla, mutta niin on helpompaa tilata pitsaakin, eikä kukaan valita että pitsaa alettiin syödä vasta 2010-luvulla kun tuli pikaruokasovellukset.

Vierailija
471/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ytutyuytu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika = paneskellaan siellä täällä ja sitten kun se oikea tulee vastaan niin yritetään vakiintua, mutta kun sille oikealle sitten selviää ne paneskelutouhut niin ottaa eron kun haluaa löytää elämänkumppanikseen jonkun jolla on korkeampi moraali. 

Millä tavalla vapaa seksi olisi jotenkin moraalikysymys? Ei siinä ole mitään ongelmaa muuten kuin sinun henkilökohtaisessa ajatusmaailmassasi. Ja sinä et valitettavasti sanele moraalia muille.

Etkä sanele sinäkään. Jokainen miettii nää asiat henkilökohtaisessa ajatusmaailmassaan. Ja kun ihmiset kohtaa IRL, nämä ajatusmaailmat kohtaa. Mä olen antanut pakit monille ympäriinsä paneskelleille miehille . Ja olen nyt parisuhteessa miehen kanssa, joka ei ole. Ja varmaan osa noista ympäriinsä paneskelleista on päätynyt parisuhteeseen jonkun kanssa, jota se ei ole haitannut.

Vierailija
472/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naiset sitten tyhmiä.

Ratkaisuhan tohon on se että pidetään ne jalat yhdessä siihen ast kunnes ollaan parisuhteessa.

Mutta. Se ratkaisu ei vaan naisille koskaan kelpaa. Onko tuo nyt niin ylitsepääsemättömän vaikeata?

Ja sitten se parisuhde lopahtaisi ihan vaan sattumalta heti kun seksiin asti olisi päädytty eli todellisuudessa mikään ei muuttuisi.

Sen sijaan miehet voisi lakata juoksemasta mulkkunsa perässä. Seksi ei vaan puhtaasti fyysisenä suorituksena ole oikeasti niin erikoista (eikä varsinkaan niin erilaista) vaihtuvien kumppanien kanssa, että ilman sitä menettäisi jotain. Tunteet on se mikä siitä tekee upeaa.

Sepä vaan miehille onkin kuule uutuudenviehätys se juttu. Uusi kumppani kiihottaa. Tälle efektille oli joku nimikin, joka oli alunperin rottakokeista saatu. Rottaurosten parittelutiheys ja laukeamisherkkyys alkoi laskea saman kumppanin kanssa kuin lehmän häntä, mutta heti kun häkkiin laitettiin uusi naaras, niin himot palasivat alkuperäiseen taas hetkeksi.

No, tähän tietysti sanotaan että rotta ei ole sama kuin ihminen, mutta nisäkkäitä ollaan molemmat. Joka Tapauksessa riittänee kun sanoo, ettei sinun ehkä kannattaisi luennoida meille miltä seksi miehistä tuntuu noin yleisellä tasolla.

Vierailija
473/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät saa olla miehiä? Tutkitusti heillä on vähemmän tunteita, eli seksiä ja yhdessäoloa voi olla ilman seurustelusuhdetta. Omakin mies on sanonut ettei koe rakkauden tunteita minua kohtaan seksin aikana. Muunlaista läheisyyttä meillä on paljon ja sen sanoo herättävän helliä tunteita, mutta seksi on vain suoritus (vaikka olemme toistemme ensimmäiset, eli ei ole kokenut pelimies).

Ja sua ei haittaa olla näin tunteettoman miehen kanssa sängyssä? Olen aivan sanaton. Kyllä miehillä on tunteet.

On meillä tunteet ja minäkin olen parantumaton romantikko. Silti minullakaan ei seksin aikana rakkaani kanssa ole rakkaus päällimmäisenä tunteena, vaan ihan vain himo. Et ole tainnut käydä vielä syventäviä opintoja miehistä?

Vierailija
474/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät saa olla miehiä? Tutkitusti heillä on vähemmän tunteita, eli seksiä ja yhdessäoloa voi olla ilman seurustelusuhdetta. Omakin mies on sanonut ettei koe rakkauden tunteita minua kohtaan seksin aikana. Muunlaista läheisyyttä meillä on paljon ja sen sanoo herättävän helliä tunteita, mutta seksi on vain suoritus (vaikka olemme toistemme ensimmäiset, eli ei ole kokenut pelimies).

Ja sua ei haittaa olla näin tunteettoman miehen kanssa sängyssä? Olen aivan sanaton. Kyllä miehillä on tunteet.

On meillä tunteet ja minäkin olen parantumaton romantikko. Silti minullakaan ei seksin aikana rakkaani kanssa ole rakkaus päällimmäisenä tunteena, vaan ihan vain himo. Et ole tainnut käydä vielä syventäviä opintoja miehistä?

Miehissä on eroja. Mun miehellä ei edes seiso, jos suhteessa on muuten ongelmia. Sit taas kun menee hyvin ja fiilikset on rakkaudelliset, innokkaampaa ja kiimaisempaa saa hakea. Sanoo ettei oo koskaan kyennyt tunteettomaan seksiin. Tiedän toki että on keskimääräistä miestä herkkiksempi ja että oon tosi onnekas nainen.

Vierailija
475/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mikään tapailumies ole, kun olette jo yhtä lihaa. Aviopuoliso, jos Raamattua lukee.

Eipä kannata ihmetellä, jos on paha mieli, minullakin on teidän puolestanne, miten tyhmä ihminen voi olla  :(

Jos taas lukee vaikka 50 Shades of Grey -kirjaa, niin sen mukaan tuo ei vielä tarkoita avioliittoa. Hmm, ristiriitaista tietoa kirjoissa. Vai onko se kuitenkin ihminen itse, joka tuon asian päättää?

Vierailija
476/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaa, että sillä aikaa kun ap on täällä surrut, pyöritellyt ja tissutellut viiniä niin tuokin mies on kenties kerennyt kyntää jo paria uutta valloitusta.

Totta, ja ahdistava ajatus. Vaikka kuinka puhuttiinkin, että ollaan ei-vakavassa suhteessa, niin kyllä koin välittämisen tunteita olevan puolin ja toisin. Ehkä ne kesken työpäivää tulleet ”ikävä sua”-viestit oli sitten mieheltä kylmän viileää pelaamista.

Ap

Oli pakko kysyä viisikymppiseltä mieheltäni mielipidettä. Hän on ollut järkyttävä pelimies ja sinä iltana, kun tapasimme (hän oli ollut vuoden eronneena), hän lähetti nähteni tekstarin toiselle naiselle Mulla on ikävä sua. Kysyin siitä myöhemmin ja hän sanoi, ettei se tarkoita mitään, kinhan kuuluu peliin.

No ajattelin siis kaikkien juttujesi perusteella, että tuo mies on pelimies ja roikottaa. Mieheni sanoo kuitenkin, ettei välttämättä. Että voihan se mies ajatella, että katsotaan miten käy ajanmittaan ja olla ollut ärtynyt siitä, että treffit harmittivat sinua, kun olit puhunut päinvastaista. Eli ehkä se mies ei pelaa vaan on vain ihmeissään siitä, mitä sä haluat.

Jep. Ei kannata sopiva vapaasta suhteesta, jos ei kuitenkaan oikeasti ole valmis sellaiseen.

Seksi sitoo ja aikaansaa monilla kiintymyksen tunteita, niin se vain on ja niin sen kuuluu mennäkin. 

Mietin joskus, että miten nämä ihmiset, jotka ovat sängyssä n. sadan ihmisen kanssa, blokkaavat sen kiintymisen? Varmasti sitä ei voi enää herätäkään niin helposti , joutuvatko jotenkin kovettamaan sisimpänsä, että pystyvät toimimaan vain konemaisesti, himoja tyydyttäen? Minkälainen elämä heillä on joskus 30v kuluttua, jatkavatko samaa rataa, ihmisrauniot?

Minua ei kiinnosta ihminen, oli hän sitten mies tai nainen, joka suhtautuu toiseen ihmiseen ja seksiin kuten suhtautuu talouspaperiin. Jos ihmissuhteen kriteerit ovat imukykyinen ja riittoisa niin sellaiset tyypit varmaan ovat parhaimmillaan ihan keskenään.

Tuollaisen ajattelun takana on oikeastaan vain pelko omasta riittämättömyydestä. Ikävä kyllä se nyt vaan on niin, että pelkkä seksi ei riitä siihen että olisit ainutlaatuinen tapaus. Pitää löytyä vähän muutakin. Kannattaa panostaa muihin ominaisuuksiin, niin ei tarvitse sitä seksiä ottaa niin vakavasti ja laittaa kaikkea sen varaan.

Vierailija
477/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaa, että sillä aikaa kun ap on täällä surrut, pyöritellyt ja tissutellut viiniä niin tuokin mies on kenties kerennyt kyntää jo paria uutta valloitusta.

Totta, ja ahdistava ajatus. Vaikka kuinka puhuttiinkin, että ollaan ei-vakavassa suhteessa, niin kyllä koin välittämisen tunteita olevan puolin ja toisin. Ehkä ne kesken työpäivää tulleet ”ikävä sua”-viestit oli sitten mieheltä kylmän viileää pelaamista.

Ap

Kyllä tuollaiset "ikävä sua" -viestit ja muut lässytykset on ihan täyttä esitystä! Monet miehet on oppineet, että kun naiselle lässyttää jotain turhaa hempeilyä, niin ne ottaa sen tosissaan ja luulee, että tässä on nyt ihan true lovestory ja näin ollen avaa haaransa.

Olen kuullut tuota epäaitoa lässytystä itsekin ja kantapään kautta olen oppinut näkemään niiden läpi. Se on feikkiä. Silloin, kun tapasin nykyisen mieheni, niin ihmettelin miksi hän on niin "kylmä", kun ei lähettele lässyttelyviestejä tai kehu maasta taivaisiin, niin tajusin, että hän on aito ihminen eikä esitä mitään, jotta saisi minulta vaan haluamansa :)

Voi kun se olisikin noin yksinkertaista. Minä esimerkiksi en sano tuollaisia asioita, ellen todella tarkoita niitä. Olisi outoa, jos en koskaan sanoisi kenellekään mitään tuollaista. Eli kylmä miehesi on sitten taas toista ääripäätä, jos ei sano tuollaista edes tarkoituksella, ei kai sitten tunne ylipäänsä kovin vahvasti.

Eli ei nyt kannata automaattisesti tuomita tuollaisia sanoja, ne tulevat monesti ihan vilpittömiltä miesparoilta. Sille ei mahda mitään, että pelimiehet käyttävät tuota pahoihin tarkoituksiin.

Vierailija
478/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no..et ole sinäkään..t: mies

Vierailija
479/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole millään muotoa pelimies, mutta olen päässyt seuraamaan aitiopaikalta kuinka homma toimii. Long story short, tarjoan firman kautta palveluita joita käyttää moni hyvin menestynyt ja kuuluisakin heppu. Koska vaitiolovelvollisuus, itse en tästä mainetta saa. Mutta monista asiakkaista on tullut kavereita.

Eri miehille on ihan eri säännöt. Mä olen mies jonka kanssa ollaan vain jos annan selkeät todisteet siitä että nyt ollaan tosissaan eikä pelailla. Mutta ne pari naista jotka on olleet musta kiinnostuneita parisuhdemielessä, on olleet valmiita "antautumaan" näille suosituille miehille ehdoitta. On ollut ihan näiden heppujen päätetttäviss mitä ne naiselta haluaa ja milloin, ei ole vaadittu sitoutumista tai edes hyvää käytöstä.

Siinä tulee aika kyyniseksi naisten kanssa. En ole siinä pisteessä että alkaisin valehtelemaan, mutta pikku hiljaa alan tajuta miksi aika moni mies on.

Ja peliin kuului myös se, että ne naiset joita nuo menestyvät miehet haluaisi parisuhteeseen, ei usein huoli heitä. Monet menestyvät miehet itkee sitä miten naiset on katalia eikä oikeasti heistä oo kiinnostuneita, ovat vain maineen perässä. Ja ne jotka ei oo sen perässä katsoo sitä miestä ihan vaan miehenä ja toteaa ettei kannata tavoitella.

Tuota en ole huomannut. Kyllä nuo heput on pääsääntöisesti saaneet parisuhteeseen sen jonka halusivatkin. Kuulostaa joltain palstastoorilta jolla yritetään selitellä että maailma on reilu ja suositut miehet jää ilman parisuhdetta kun tavikset löytää onnensa.

Ei kukaan saa ketä tahansa, koska jokaisella naisella on omat dealbreakerinsa ja ne on yksilökohtaisia. Esimerkiksi jotkut naiset eivät oikeasti halua miestä jolla on ollut lukuisia kumppaneita, menneisyys ei anna silloin syytä olettaa hyvää sitoutumishalua naiseen tai lapsiin ja arvot ovat liian erilaiset.

Enpä ole vielä tavannut naista, joka alkaisi jotain edellisten kumppaneiden lukumäärää tivaamaan. Ei normaaleja ihmisiä tuollaiset asiat kiinnosta.

Olen minä kysynyt muutamaltakin. Kun aloin seurustella miesystäväni kanssa, hän tiesi montako minulla oli ollut ja toisinpäin.

Totta kai kiinnostaa!

Vierailija
480/558 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päällekäisiä, kiitos. kirjoitti:

Kai kerroit sammakoille tämän myös? Ei liene tarpeellista sanoa ääneen, mikä sinusta tulee millään muulla toimintatavalla?

no mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan