Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille
Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.
No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).
Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.
Kommentit (558)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole millään muotoa pelimies, mutta olen päässyt seuraamaan aitiopaikalta kuinka homma toimii. Long story short, tarjoan firman kautta palveluita joita käyttää moni hyvin menestynyt ja kuuluisakin heppu. Koska vaitiolovelvollisuus, itse en tästä mainetta saa. Mutta monista asiakkaista on tullut kavereita.
Eri miehille on ihan eri säännöt. Mä olen mies jonka kanssa ollaan vain jos annan selkeät todisteet siitä että nyt ollaan tosissaan eikä pelailla. Mutta ne pari naista jotka on olleet musta kiinnostuneita parisuhdemielessä, on olleet valmiita "antautumaan" näille suosituille miehille ehdoitta. On ollut ihan näiden heppujen päätetttäviss mitä ne naiselta haluaa ja milloin, ei ole vaadittu sitoutumista tai edes hyvää käytöstä.
Siinä tulee aika kyyniseksi naisten kanssa. En ole siinä pisteessä että alkaisin valehtelemaan, mutta pikku hiljaa alan tajuta miksi aika moni mies on.Ja peliin kuului myös se, että ne naiset joita nuo menestyvät miehet haluaisi parisuhteeseen, ei usein huoli heitä. Monet menestyvät miehet itkee sitä miten naiset on katalia eikä oikeasti heistä oo kiinnostuneita, ovat vain maineen perässä. Ja ne jotka ei oo sen perässä katsoo sitä miestä ihan vaan miehenä ja toteaa ettei kannata tavoitella.
Tuota en ole huomannut. Kyllä nuo heput on pääsääntöisesti saaneet parisuhteeseen sen jonka halusivatkin. Kuulostaa joltain palstastoorilta jolla yritetään selitellä että maailma on reilu ja suositut miehet jää ilman parisuhdetta kun tavikset löytää onnensa.
Ei kukaan saa ketä tahansa, koska jokaisella naisella on omat dealbreakerinsa ja ne on yksilökohtaisia. Esimerkiksi jotkut naiset eivät oikeasti halua miestä jolla on ollut lukuisia kumppaneita, menneisyys ei anna silloin syytä olettaa hyvää sitoutumishalua naiseen tai lapsiin ja arvot ovat liian erilaiset.
Blaa blaa... Naiset eivät oikeasti... Blaa blaa...
Bla blaa...beta sitä...alfa tätä...naiset tuota...blaa blaa...uli uli...
Ääääh... Ap lopetti ilmeisesti kirjoittelu ja ketjuun pesiytyi lauma jankkaajia. 😬 Oisin tahtonut tietää, kuuliko ap miehestä vielä mitään!
Jos ap on vielä linjoilla, niin kerro kuinka kävi! Ja jos mielipiteellä on mitään merkitystä (ei ole, tiedän 😁), niin olisi kuitenkin ihan reilua vastata miehelle/kertoa miksi et halua olla enää tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ääääh... Ap lopetti ilmeisesti kirjoittelu ja ketjuun pesiytyi lauma jankkaajia. 😬 Oisin tahtonut tietää, kuuliko ap miehestä vielä mitään!
Jos ap on vielä linjoilla, niin kerro kuinka kävi! Ja jos mielipiteellä on mitään merkitystä (ei ole, tiedän 😁), niin olisi kuitenkin ihan reilua vastata miehelle/kertoa miksi et halua olla enää tekemisissä.
Jankkaajat aina pilaa ketjut. Ihan jees että on erilaisia näkemyksiä, mutta joku raja ketjusta toiseen samaa toistelevalla jankkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Hei tyypit... Neljän viikon tapailun jälkeen ei voi puhua mistään seurustelusuhteesta. Seurustelusuhde se on sitten vasta kun kummatkaan ei halua enää pörrätä vapaana laitumella.
Tää ei oo mikään yleinen sääntö, tiedäthän sen? Ei oo olemassa mitään neljän viikon sääntöä. Ihmiset voi seurustella vaikka ihan ensi näkemältä jos haluavat..
Mun seurustelusuhteissa on harvemmin sovittu erikseen, kumpikin ok vaan tiennyt ett missä vaihees ollaan.
Sanoisin ett jos toinen ei alusta asti tunnu oikealta, se harvemmin on. Mulla suhteet on usein lähteneet kaveripohjalta, mutta viimeisin oli rakkautta ensi silmäyksellä vaikka olin kyllä aiemminkin suunnitellut häitä jne.. ja tää ihminen koki samoin. En ole mitenkään erityisen kaunis ja tää tyyppi oli naisten unelmapoikamies (julkisessa ammatissa), siitä huolimatta rakastuttiin eli teidän "kaikki ottaa sen parhaimman näköisimmän jos vain saa ja jos ei niin tyytyy" ei pidä paikkansa, koska rakkaus ei katso ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus. Koska tämä menee naisille jakeluun?
Ei pidä levittää heti haaroja kun vasta että voi sanoa että seurustellaan. Siellä on niitäkin jotka hakee vakavasti otettavaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole millään muotoa pelimies, mutta olen päässyt seuraamaan aitiopaikalta kuinka homma toimii. Long story short, tarjoan firman kautta palveluita joita käyttää moni hyvin menestynyt ja kuuluisakin heppu. Koska vaitiolovelvollisuus, itse en tästä mainetta saa. Mutta monista asiakkaista on tullut kavereita.
Eri miehille on ihan eri säännöt. Mä olen mies jonka kanssa ollaan vain jos annan selkeät todisteet siitä että nyt ollaan tosissaan eikä pelailla. Mutta ne pari naista jotka on olleet musta kiinnostuneita parisuhdemielessä, on olleet valmiita "antautumaan" näille suosituille miehille ehdoitta. On ollut ihan näiden heppujen päätetttäviss mitä ne naiselta haluaa ja milloin, ei ole vaadittu sitoutumista tai edes hyvää käytöstä.
Siinä tulee aika kyyniseksi naisten kanssa. En ole siinä pisteessä että alkaisin valehtelemaan, mutta pikku hiljaa alan tajuta miksi aika moni mies on.Ja peliin kuului myös se, että ne naiset joita nuo menestyvät miehet haluaisi parisuhteeseen, ei usein huoli heitä. Monet menestyvät miehet itkee sitä miten naiset on katalia eikä oikeasti heistä oo kiinnostuneita, ovat vain maineen perässä. Ja ne jotka ei oo sen perässä katsoo sitä miestä ihan vaan miehenä ja toteaa ettei kannata tavoitella.
Tuota en ole huomannut. Kyllä nuo heput on pääsääntöisesti saaneet parisuhteeseen sen jonka halusivatkin. Kuulostaa joltain palstastoorilta jolla yritetään selitellä että maailma on reilu ja suositut miehet jää ilman parisuhdetta kun tavikset löytää onnensa.
Mä en usko että huonosti muita ihmisiä kohteleva mies löytää onnea. Voi löytää kulissit, mutta tuskin tulee rakastetuksi.
No, mihin vedät raja kulissien ja rakkauden välille?
Kyllä se millaista elämää pääsee elämään vaikuttaa niihin tuntemuksiin. Kun heräät kivasta kodista ja tiedät että rahaa riittää ja unelmalomamatka odottaa ens kuussa, niin äkkiä sitä on eri tuulella miehen palatessa isosta tapahtumasta jonka se on järkännyt. Ja sitten tunteet miestä kohtan onkin voimakkaampia.
Aika moni liitto on hajonnut siihen stressiin ja tunteeseen ettei mennä eteenpäin vaan arki on samaa harmaata p*skaa koko ajan.
Vähän monimutkaisempi juttu että missä tossa kulkee raja sen miehen ja sen rahojen/saavutusten ym kanssa.
Ei ole noin. Sisareni on naimisissa hyvin menestyvän miehen kanssa (joka on kyllä silleen poikkeus että on myös aivan hyvä ihminen).
En osaa nähdä että miehen menestys tuo siskoni elämään asioita joista minä jään paitsi. Kaunis koti on ja rahaa paljon on. Ehkä jos olisi lähellä köyhyysrajaa, merkitys olisi suuri. Mutta kun on työ jolla elää hyvin ja elämä ei ole harmaata pas*kaa, en ymmärrä mitä lisäarvoa miehen menestys toisi. Ja mun sisko on muuten joskus yrittänyt saada mua deiteille miehensä sinkkuystävien kanssa, mutta ei järjestetyt sokkodeitit nappaa.
Nyt ei ihan aukea pointtisi.
Et siis näe mitä elämääsi toisi kaunis koti, raha ja unelmalomat...koska...sinulla on ne jo? :D
Niin en minäkään näe mitä elämääni toisi kymppitonni tilillä kun minulla on jo kymppitonni tilillä.
Heti samaan hengenvetoon toteat että jos arki olisi harmaampaa ja rahaa vähän, niin joo olisihan se turn-off.
10 tonnia on niin vähän jos siellä olisi 100tonnia......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän naisetkin tekee, etsitään sitä kuuluisaa jykeväleukaa metsästäjänsilmillä sarjadeittaillen
Miksi naiset kuitenkin yhä uudelleen pariutuu ihan tavallisten miesten kanssa? Näillä taviksilla on ihan tavalliset leuat, tavalliset vaatteet yms.
Koska on pakko. Niitä huippumiehiä ei lopultakaan riitä kaikille, vaikka seksualisenkysynnän perusteella naiset näin luulevatkin. Alfojen jälkeen on tyydyttävä betaan jos haluaa parisuhteen. Alfan kanssa sitä ei saa kuin harva. Hinku alfoihin kuitenkin kun makuun on päässyt jää ja kun lapsiperhettä on betan kanssa aikansa leikitty alkaa se ralli taas.
Totta 100%
Tämän tekstin voisi vaikka kehystää seinälle kultaisiin kehyksiin.
Ihan vtun friikkä 😬
Vois tosin olla hyvä jäänsärkijä, jos joskus kävis sellainen ihmeellinen tuuri että saisit naisen itsariyksiöösi houkuteltua, tuostahan saisi kivaa smalltalkia aikaisiksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän naisetkin tekee, etsitään sitä kuuluisaa jykeväleukaa metsästäjänsilmillä sarjadeittaillen
Miksi naiset kuitenkin yhä uudelleen pariutuu ihan tavallisten miesten kanssa? Näillä taviksilla on ihan tavalliset leuat, tavalliset vaatteet yms.
Koska on pakko. Niitä huippumiehiä ei lopultakaan riitä kaikille, vaikka seksualisenkysynnän perusteella naiset näin luulevatkin. Alfojen jälkeen on tyydyttävä betaan jos haluaa parisuhteen. Alfan kanssa sitä ei saa kuin harva. Hinku alfoihin kuitenkin kun makuun on päässyt jää ja kun lapsiperhettä on betan kanssa aikansa leikitty alkaa se ralli taas.
Jotenkin äärettömän hellyttävää tämä palstamiesten suunnaton alfojen palvonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...kumpiakohan he itse haluaisivat pohjimmiltaan olla...alfoja vai kulllikarusellissa pyöriviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ööö ehkä sitten kun jotkut naiset(ja miehet) lakkaavat löytämästä sieltä myös aviopuolisoita ja lastensa isiä ja äitejä. Aijoo ja ne tähän mennessä jo avioituneet mitätöidään ei ikinä tapahtuneeksikaan🤣🤣🤣 Ja syntyneet lapset tungetaan takaisin sisuksiin😂😂😂 Koska sunlaiset säälittävät p**luhaukat saa taottua kalloonsa että sua onnekkaammille sellaistakin sitä kautta tapahtuu,sehän ei yllätä ettet sinä suhteeseen kelpaa. Omassa tuttavapiirissäkin jo muutama pariskunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö ehkä sitten kun jotkut naiset(ja miehet) lakkaavat löytämästä sieltä myös aviopuolisoita ja lastensa isiä ja äitejä. Aijoo ja ne tähän mennessä jo avioituneet mitätöidään ei ikinä tapahtuneeksikaan🤣🤣🤣 Ja syntyneet lapset tungetaan takaisin sisuksiin😂😂😂 Koska sunlaiset säälittävät p**luhaukat saa taottua kalloonsa että sua onnekkaammille sellaistakin sitä kautta tapahtuu,sehän ei yllätä ettet sinä suhteeseen kelpaa. Omassa tuttavapiirissäkin jo muutama pariskunta
No aika usein kyl avioliittoon kuuluu paneminen...ja sillai kai isäksi ja äidiksikin tullaan...et ei ihan vikaan mennyt näkemys :D
Valitettava tosiasia on, että vain se 10% on tuota, mikä kiinnostaa naisia täysin automaattisesti. Jos miehellä on takana pitkä parisuhde, tilanne jossa useampi viehättävä nainen samaan aikaan haluaa sinua, on uusi ja suurimmalle osalle normimiehiä täysin tuntematon. Kyse ei siis välttämättä ole alkuperäisestä kirjoittajasta ja tapailusuhteesta, vaan siitä että tämä toinen tavattava saattaa olla sitä tasoa, että haluaa "nähdä".
OK, ei ole hyvien käytöstapojen mukaista tapailla useampaa varsinkin jos seksi tulee mukaan kuvioihin. Ei, tämä ei edellytä mitään "keskustelua", tämän pitää olla aikuisille ihmisille täysin selvää. Mikään muu tilanne ei ole muuta kuin näiden "poly"-ihmisten hauskanpitoa. Voi olla, että tuli etikettivirhe vahingossa, mutta ei se voi tulla ihan vahingossa kuitenkaan. Ehkä mies ei yksinkertaisesti lue sinua oikein, eli miehestä suhteudut juttuunne kevyesti, jopa niin kevyesti että ehkä sinullakin voi luulla olevan jotain sutinaa taustalla? Kukaan ei tiedä. Ai miksi? No, kun kukaan ei kysy.
Fiksu ja hyvännäköinen ja seksikin toimii ja ihana ja kaikkee. Niin.. se on nyt kiinni ihan alkuperäisestä kirjoittajasta itsestään, mitä haluaa. Jos lopuista 90% ei löydy mitään kivaa, niin sitten joko jakaa miehen tai lopettaa ainakin valittamisen. Pyydämme.
Joka tapauksessa, jos jokin aiheuttaa tarpeetonta mielipahaa, niin kahden aikuisen välisessä ihmissuhteessa se on puhuttava pois. Ennemmin tai myöhemmin. Voihan olla, että jos on vain tavattu, niin mitään ei olla vielä menetetty. Mutta molemminpuoleisten oletusten suolla ei löydy kulkuväylää ilman tunnustelua ja tiedustelua.
10v eronneena ja yksin M pks kirjoitti:
Valitettava tosiasia on, että vain se 10% on tuota, mikä kiinnostaa naisia täysin automaattisesti. Jos miehellä on takana pitkä parisuhde, tilanne jossa useampi viehättävä nainen samaan aikaan haluaa sinua, on uusi ja suurimmalle osalle normimiehiä täysin tuntematon. Kyse ei siis välttämättä ole alkuperäisestä kirjoittajasta ja tapailusuhteesta, vaan siitä että tämä toinen tavattava saattaa olla sitä tasoa, että haluaa "nähdä".
OK, ei ole hyvien käytöstapojen mukaista tapailla useampaa varsinkin jos seksi tulee mukaan kuvioihin. Ei, tämä ei edellytä mitään "keskustelua", tämän pitää olla aikuisille ihmisille täysin selvää. Mikään muu tilanne ei ole muuta kuin näiden "poly"-ihmisten hauskanpitoa. Voi olla, että tuli etikettivirhe vahingossa, mutta ei se voi tulla ihan vahingossa kuitenkaan. Ehkä mies ei yksinkertaisesti lue sinua oikein, eli miehestä suhteudut juttuunne kevyesti, jopa niin kevyesti että ehkä sinullakin voi luulla olevan jotain sutinaa taustalla? Kukaan ei tiedä. Ai miksi? No, kun kukaan ei kysy.
Yksin vielä? Minkä ikäinen mies...?
Fiksu ja hyvännäköinen ja seksikin toimii ja ihana ja kaikkee. Niin.. se on nyt kiinni ihan alkuperäisestä kirjoittajasta itsestään, mitä haluaa. Jos lopuista 90% ei löydy mitään kivaa, niin sitten joko jakaa miehen tai lopettaa ainakin valittamisen. Pyydämme.
Joka tapauksessa, jos jokin aiheuttaa tarpeetonta mielipahaa, niin kahden aikuisen välisessä ihmissuhteessa se on puhuttava pois. Ennemmin tai myöhemmin. Voihan olla, että jos on vain tavattu, niin mitään ei olla vielä menetetty. Mutta molemminpuoleisten oletusten suolla ei löydy kulkuväylää ilman tunnustelua ja tiedustelua.
Kiva, fiksu ja hyvännäköinen, vapaana pitkästä parisuhteesta, ei sitoumuksia... ei tarvitse olla einstein tajutakseen miksi mies ottaa kaiken ilon irti elämästä, kun siihen on keinot, mahdollisuudet ja motiivi olemassa.
Samassa tilanteessa aikanaan itsekin olleena voin täysin samaistua kyseisen miehen toimintaan. Pitkän parisuhteen päätyttyä oli fantastista kevyesti deittailla kymmeniä naisia ilman huolia ja murheita. Ja kun sitten se oikea löytyi, niin ei jäänyt kaduttamaan, että tuli elettyä yksi elämäni parhaista vuosista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, fiksu ja hyvännäköinen, vapaana pitkästä parisuhteesta, ei sitoumuksia... ei tarvitse olla einstein tajutakseen miksi mies ottaa kaiken ilon irti elämästä, kun siihen on keinot, mahdollisuudet ja motiivi olemassa.
Samassa tilanteessa aikanaan itsekin olleena voin täysin samaistua kyseisen miehen toimintaan. Pitkän parisuhteen päätyttyä oli fantastista kevyesti deittailla kymmeniä naisia ilman huolia ja murheita. Ja kun sitten se oikea löytyi, niin ei jäänyt kaduttamaan, että tuli elettyä yksi elämäni parhaista vuosista.
Teitä rikkaita, jykeväleukaisia kalsarimalleja siis riittää. Kotelo kuuluvasi siihen Topi 10% joukkoon miehistä, josta täällä muutama häiriintynyt aina vaahtoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...kumpiakohan he itse haluaisivat pohjimmiltaan olla...alfoja vai kulllikarusellissa pyöriviä naisia.
Niin, kun kummatkin saa ja nämä Betamiehet (joita tämän teorian mukaan suurin osa siis täälläkin kirjoittelevista miehistä on) taas ei.... vähän vaikea on kyllä ymmärtää logiikkaa, jonka pohjalta tulee leimanneeksi itsensä luuseriksi. Tai korjaus: marttyyriluuseriksi. Jonka elämä pyörii vahvasti sen yhden asian ympärillä. No joo, maailmassa monta on ihmeellistä ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan saa ketä tahansa, koska jokaisella naisella on omat dealbreakerinsa ja ne on yksilökohtaisia. Esimerkiksi jotkut naiset eivät oikeasti halua miestä jolla on ollut lukuisia kumppaneita, menneisyys ei anna silloin syytä olettaa hyvää sitoutumishalua naiseen tai lapsiin ja arvot ovat liian erilaiset.
Enpä ole vielä tavannut naista, joka alkaisi jotain edellisten kumppaneiden lukumäärää tivaamaan. Ei normaaleja ihmisiä tuollaiset asiat kiinnosta.
Ei tarvitse tivata. Miehet ihan iloisesti ylpeilevät näillä asioilla. Itsekin olen pari orastavaa seurustelua lopettanut, kun mies on ollut tuollainen helppo kaikille antanut. Miehet eivät vain ymmärrä, että niin voi käydä. Aviomiesmatskuksi tuollaisista ei ole.
Sä oot niitä joille ei aikanaan se kiltti ja vähän hiljaisen oloinen "tavallinen" suomalainen mies kelvannut. Sitä niittää mitä kylvää....
Otitko opiksi jo kirjoitti:
Sä oot niitä joille ei aikanaan se kiltti ja vähän hiljaisen oloinen "tavallinen" suomalainen mies kelvannut. Sitä niittää mitä kylvää....
Ahaa...oliko ap:n exä siis legendaarinen hahmo jota täällä alfaksi kutsutaan? Ilmeisesti.
Hei tyypit... Neljän viikon tapailun jälkeen ei voi puhua mistään seurustelusuhteesta. Seurustelusuhde se on sitten vasta kun kummatkaan ei halua enää pörrätä vapaana laitumella.
Mä tapasin mieheni aikanaan baarissa. Me tapailtiin neljän kuukauden ajan kerran, pari viikossa ja mentiin vielä omia menoja. Mulla oli muita ja ihan varmasti hänelläkin. Sitten tuli se päivä jolloin hän halusi että me seurustellaan eikä vain tapailla. Se tuli mulle vähän yllätyksenä mutta myönnyin. Tapailin salaa muita vielä jonkun aikaa, ehkä 2-3 kk sen jälkeen ennen kuin olin itse siinä seurusteluvaiheessa. Ja mulla oli siihen oikeasti tarve. Olin vuosikymmenen ollut yhdessä suhteessa ja just sinkkuuntunut niin en ollut valmis seurustelemaan sen ekan vuoden aikana kenenkään kanssa. Mutta meillä synkkas alusta asti hyvin, ei oltu mustiksia toisillemme, kivaa oli ja nykyään ollaan oltu naimisissakin jo 10 vuotta:)
Jonkun mielestä olin varmaan paska tyyppi kun "petin" miestä vielä sen jälkeen kun sovittiin ettei muita nähdä. Mä näen sen niin että tarvitsin aikaa rauhoittua. Ja tosirakkaudeksi se sitten muuttui kun annoin tälle suhteelle mahdollisuuden. Ei ole tarvinnut kuikuilla muualle.