Kauheat paineet, mitä pientä ja halpaa pyydän äitienpäivä lahjaksi kun loppukuussa risteily ja mies hokee että sinne pitää säästää rahaa
Mies siis toistaiseksi muistaa minua lahjoilla, kun lapsi on vielä liian nuori siihen (2v).
Kommentit (61)
Ei kai mitään, eikös sitä voi sit siellä laivalla juhlistaa ja ostat sieltä sit jotain mukavaa? Pyydät vaikka miestä, et taiteilee jonku hienon kortin sen lapsen kanssa.
Osta tumma talos suklaa levy, tulee hyvä mieli.
No juu, ja hehheh, johan on ongelmat. Ota nyt vaikka se risteily äitienpäivälahjana. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Ei äitienpäivänä tarvitse lahjaa. Ulkoa valkovuokkoja.
Aamukahvit sänkyyn, joskus kirjaimellisesti.
Aamupala, kortti, valkovuokkoja, kakku jne. Mitä sitä nyt ihmiset yleensä saa äitienpäivänä. Miten kalliilla te siellä risteilyllä aiotte vetää, jos ei äitienpäivää voi viettää?
Mies askartelee lapsen kanssa kortin. Siinä on lahjaa ihan tarpeeksi. Pahvi ja värikynät ovat edullisia, jos niitä ei teillä satu valmiiksi olemaan.
Suukot ja halaukset ovat ilmaisia :)
Lapsen kanssa poimii kimpun ja tekee kahvit sekä leipoo jotain.
Itse tehty kortti ja kukkia. Ehkä vielä kääretorttu, jos et itse jaksa leipoa. Ei tule kalliiksi. Näin meillä on menty äitienpäivät.
Joo, huomaa että sulla vasta muutama äitienpäivä takana. Luuletko olevasi joku päivän kuningatar jolle pitää krääsää hankkia?
Aamupala sänkyyn tai jos lapsi kertan pieni niin isä nousee lapsen kanssa ylös ja sinä saat nukkua pitkään.siinä jo tarpeeksi.ei isän kuulu lahjaa ostaa.et sinä hänen äiti ole.
Mikä pieni juttu sua ilahduttaa? Millaisella budjetilla?
Eiköhän se lahja ole miehen ongelma eikä sinun.
Mulle on aina riittänyt, että saan hyvää ruokaa äitienpäivänä. Joku muu tehnyt ja tiskit ja siivoukset hoitanut. :)
Jotenkin tuollainen lahjojen pyytäminen olisi ihan hitokseen noloa. :D
Kukka.