Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän saan aina naisilta/tytöiltä osakseni pelkkää paskaa?

Vierailija
05.05.2019 |

En ymmärrä oikein, että mitä niin pahaa minä olen tehnyt, että naiset eivät minua tunnu pitävän edes ihmisenä? Itse pyrin aina olemaan tasapuolisen mukava kaikkia ihmisiä kohtaan, ns. perusystävällinen. Ymmärrän kyllä hyvin itsekin, että en ole mikään unelmamies, mutta kun aina ei edes ole kyse siitä, että olisin jotain elämänkumppania etsimässä.

Kaikki naissuhteet menevät kuitenkin aina ihan päin helvettiä, koska ilmeisesti onnistun keräämään ympärilleni sellaisia naisia, jotka päällisinpuolin vaikuttavat oikein mukavilta, mutta todellisuudessa ovatkin todella itsekeskeisiä ja ilkeitä minua kohtaan. Tällaisille ihmisille on varmaan joku hienompikin nimitys. Nämä "ystävät", jotka ovat naisia, alkavat jossain vaiheessa aina levitellä minusta ihan perättömiä juttuja ympäriinsä, ja alkavat käyttäytyä minua kohtaan siten kuin en olisi ihminen lainkaan, vaan joku tunteeton möykky jolle saa tehdä ihan mitä lystää. Voin sanoa, että alan pelätä naisia kaikkien kokemusteni vuoksi. Välillä aina tapaan naisia, jotka vaikuttavat oikein mukavilta ja haluttaisi tutustua heihin, mutta en voi luottaa heihin, koska ihan samalla tavalla nämä minua paskasti kohdelleetkin naiset ovat vaikuttaneet mukavilta ihmisiltä. Harmittaa, että niin monien paskojen kokemusten vuoksi alan hiljalleen yleistää kaikkia naisia ilkeiksi ihmisiksi. En tahtoisi tehdä niin, varsinkaan kun ilmeisesti syy on yksin minussa ja siinä, että en osaa valita seuraani oikein. Luotan ilmeisesti liikaa ihmisten hyvyyteen ja lopulta sitten kärsin siitä, että menin taas johonkin naiseen luottamaan.

Tahtoisin vaan kerrankin löytää sellaisen naisen, joka ei pettäisi luottamustani. ja paljastuisi oikeasti sellaiseksi mukavaksi ja hyväsydämiseksi ihmiseksi kuin miltä alkuun vaikuttikin. Harmi vaan, että kokemusteni vuoksi en enää oikein osaa luottaa, että se mukavuus olisi totta. Vaikka se varmasti monien kohdalla olisikin.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleensä tutustut naisiin? Jonkun treffisovelluksen kautta vai irl? Monet naiset ottavat miehen kaverina, mutta siinä vaiheessa kun mies haluaakin jotain enemmän/alkaa esittämään vaatimuksia nainen ottaa etäisyyttä. Varsinkin jos kaverimies alkaa yhtäkkiä ehdottelemaan seksuaalista kanssakäymistä ottaa meikäläinen ainakin kunnollisen hajuraon. Naisen pitää ensin itse kiinnostua miehestä tunnetasolla, ennenkuin miehen kiinnostus saa mahdollisuuden. Monet miehet kuvittelevat naisen ystävällisyyden seksuaalisena kiinnostuksena, 99%:ssa tapauksista näin ei kuitenkaan ole.

Vierailija
102/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdistääkö näitä entisiä naisystäväsiä mikään? Aika monella nämä entiset heilat on kuin samasta muotista veistetty. Nainen, joka tykkää ottaa vaikka jatkuvasti selfieitä instagramiin - ottaa niitä myös kesken ravintolaillallisen ja aikoo jatkossakin lisätä niitä tuutin täydeltä, vaikka uusi poikaystävä ilmaantuisikin kuvioihin jne. 

Olisi kiva tietää, mitä nämä naisystävät sinusta tarkalleen ottaen puhuvat? Käyvätkö vieraissa?

Eiköhän ap loukkaannu jo siitä, että näillä naisilla ylipäätään on seksielämä. Ap:lla ei kuulosta olevan.

Nyt on kyllä niin provosoiva viesti, että melkein tekisi mieli jättää vastaamatta. En kuitenkaan jätä. Joo, ei ole seksielämää jos masturbointia ei lasketa, mutta eikös minun pitäisi sitten loukkaantua miestenkin seksielämästä? Itsekin kun ainakin papereiden mukaan olen mies, niin eikö nimenomaan silloin pitäisi olla kateellinen ja katkera niitä miehiä kohtaan, jotka seksiä pääsevät harrastamaan?

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yleensä tutustut naisiin? Jonkun treffisovelluksen kautta vai irl? Monet naiset ottavat miehen kaverina, mutta siinä vaiheessa kun mies haluaakin jotain enemmän/alkaa esittämään vaatimuksia nainen ottaa etäisyyttä. Varsinkin jos kaverimies alkaa yhtäkkiä ehdottelemaan seksuaalista kanssakäymistä ottaa meikäläinen ainakin kunnollisen hajuraon. Naisen pitää ensin itse kiinnostua miehestä tunnetasolla, ennenkuin miehen kiinnostus saa mahdollisuuden. Monet miehet kuvittelevat naisen ystävällisyyden seksuaalisena kiinnostuksena, 99%:ssa tapauksista näin ei kuitenkaan ole.

En enää ole edes etsinyt mitään naisseuraa, koska olen huomannut sen, että ei onnistu minulta. Joskus aikoinaan käyttelin treffisivustoja, mutta en nauttinut kovinkaan suurta suosiota (yllätys!). Tutustun naisiin pääasiassa irl, tai oikeammin naiset tutustuvat minuun. Enkä ole koskaan alkanut ehdotella mitään seksijuttuja, joskus aiemmin olen pari kertaa tehnyt sen virheen, että olen kertonut naiselle/tytölle, että on jotain muutakin tunnetta mukana kuin ystävyys. Opin suht nopeasti, että sellainen kannattaa jättää tekemättä.

-AP

Vierailija
104/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että kaikki naisystäväsi olisivat alkaneet levitellä sinusta perättömiä juttuja. Jos ei sitten se  ´kaikki´ tarkoita  yhtä.

Vierailija
105/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tämänkertaisesta jutusta paistaa kauas se, että hän on ruvennut avautumaan vielä suht vieraille nais"ystäville" nopeasti tavalla, joka ei ole normaalia ja tekee kuulijoiden olon epämukavaksi, ja laittaa huhut outoudesta liikkeelle. 

En varsinaisesti ole alkanut avautumaan, mutta olen kertonut itsestäni asioita kun on kysytty. Ehkä sitten liiaksi asti.

-AP

Vierailija
106/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap pyrkinyt korjaamaan näitä perättömiä huhuja ja kertonut kuinka asiat oikeasti ovat?

Joskus. En ole kuitenkaan nähnyt tarpeelliseksi lähteä itselleni totaalisen tuntemattomille ihmisille selittelemään, että väitteet eivät pidä paikkaansa. Ketä he sitäpaitsi uskoisivat? Ystäväänsä, vaiko jotain sekopäätä?

-AP

Vierailija
107/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että kaikki naisystäväsi olisivat alkaneet levitellä sinusta perättömiä juttuja. Jos ei sitten se  ´kaikki´ tarkoita  yhtä.

Se kun tuppaa menemään niin, että tutustun johonkin naiseen, ja ikäänkuin kaupan päälle saan heidän ystävänsäkin. Joku sanontahan taitaa mennä niin, että joukossa tyhmyys tiivistyy.

Ja joo, en nyt voi sanoa, että minulla satoja naispuolisia ystäviä olisi ollut. Ei tosin ole ollut satoja miespuolisiakaan ystäviä.

-AP

Vierailija
108/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tämänkertaisesta jutusta paistaa kauas se, että hän on ruvennut avautumaan vielä suht vieraille nais"ystäville" nopeasti tavalla, joka ei ole normaalia ja tekee kuulijoiden olon epämukavaksi, ja laittaa huhut outoudesta liikkeelle. 

En varsinaisesti ole alkanut avautumaan, mutta olen kertonut itsestäni asioita kun on kysytty. Ehkä sitten liiaksi asti.

-AP

Millaisia asioita esimerkiksi?

Vierailija
109/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee pskatestejä jokaiselle miehelle. Sä feilaat ne, ja sen jälkeen alkaa se nilkkimäinen käytös naisilta.

Sori vaan, mut jos et ole laatikkopäinen hokijätkä joka osaa kiemurrella väittelyn kuninkaaksi tilanteessa kuin tilanteessa niin ei ne sinusta tule koskaan pitämään.

Vierailija
110/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee pskatestejä jokaiselle miehelle. Sä feilaat ne, ja sen jälkeen alkaa se nilkkimäinen käytös naisilta.

Sori vaan, mut jos et ole laatikkopäinen hokijätkä joka osaa kiemurrella väittelyn kuninkaaksi tilanteessa kuin tilanteessa niin ei ne sinusta tule koskaan pitämään.

Oletko nyt ihan varma että muistit kaikki fraasit ja kliseet? Eikö sen laatikkopään pitänyt olla lentäjäkirurgikalsarimalli? Minne jäivät metsästäjän silmät?

Jos repostaat pskaa niin tee nyt se edes huolella.

Vierailija
111/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä se, että naiset juttelevat lähes aina ystävilleen miesjutuista. Ei se tarkoita sitä, että sinusta tahallaan halutaan puhua pahaa. Onko kyse tällaisesta tilanteesta, että et haluaisi naisten puhuvan sinusta yhtään mitään?

Vierailija
112/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties joku asperger-piirteinen nainen sopisi sinulle?

Outona, kirjolla olevana ihmisenä "normaalien" ihmisten kanssa sosialisointi on vaikeaa. Kommunikointi helpottuu, kun vastapäätä istuu joku yhtä outo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän