Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välien katkaisu

Vierailija
05.05.2019 |

Onko pikkumaista pamauttaa välit poikki ilman mitään sen kummempaa riitelyä, kun huomaa, että joku kaveriksi luokittelemani ihminen koittaa tahallaan lietsoa minun ja yhteisten tuttujemme välille riitaa? Varmasti jos nostaisin kissan pöydälle, saisin kaikki kauniit selitykset, että olen käsittänyt väärin jne., vaikka asia on kiistaton fakta tämän henkilön kaikki muukin toiminta ja käytös huomioon ottaen. Asiassa ei ole siis mitään epäselvää.

Tiedän, että jos vain jätän asian sikseen enkä ole enää tekemisissä, lisään vettä myllyyn ja annan lisää kahvipöytäkeskusteltavaa, mutta toisaalta niin käy myös siinä tapauksessa jos alan asiaa selvittämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet varmasti ihan oikein. Turha lähteä mitään draamaa hakemaan. Jotkut ihmiset vaan jäävät pois elämästä, varsinkin kun huomaa, ettei sen tyyppisistä ihmisistä ole kuin haittaa omassa elämässä. Tämä on tervettä itsekkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi juurikaan ottaa kantaa, jos et kerro mitä "riidan lietsominen" tarkoittaa ja miten se ilmenee.

Jos olet läsnä ja kaveri provosoi jollakin tavalla teitä muita, niin yksi keino on kysyä "voitko kertoa tarkemmin mitä tarkoitat kun sanot x y z". Älä kommentoi, vaan kysy. Koeta kääntää keskustelu muualle.

Jos et viihdy ihmisten seurassa, niin ei auta muuta kuin olla tapaamatta heitä.

Vierailija
4/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on tuo, minkä kerroit, ei ole pikkumaista. Jos huomaan jonkun yrittävän tulla millä tavalla tahansa minun ja jonkun toisen pitämäni ihmisen (tai edes sellaisen, jonka kanssa  mun on syytä säilyttää asialliset välit) väliin, pistän totaalisen stopin.