Miksiköhän saan aina naisilta/tytöiltä osakseni pelkkää paskaa?
En ymmärrä oikein, että mitä niin pahaa minä olen tehnyt, että naiset eivät minua tunnu pitävän edes ihmisenä? Itse pyrin aina olemaan tasapuolisen mukava kaikkia ihmisiä kohtaan, ns. perusystävällinen. Ymmärrän kyllä hyvin itsekin, että en ole mikään unelmamies, mutta kun aina ei edes ole kyse siitä, että olisin jotain elämänkumppania etsimässä.
Kaikki naissuhteet menevät kuitenkin aina ihan päin helvettiä, koska ilmeisesti onnistun keräämään ympärilleni sellaisia naisia, jotka päällisinpuolin vaikuttavat oikein mukavilta, mutta todellisuudessa ovatkin todella itsekeskeisiä ja ilkeitä minua kohtaan. Tällaisille ihmisille on varmaan joku hienompikin nimitys. Nämä "ystävät", jotka ovat naisia, alkavat jossain vaiheessa aina levitellä minusta ihan perättömiä juttuja ympäriinsä, ja alkavat käyttäytyä minua kohtaan siten kuin en olisi ihminen lainkaan, vaan joku tunteeton möykky jolle saa tehdä ihan mitä lystää. Voin sanoa, että alan pelätä naisia kaikkien kokemusteni vuoksi. Välillä aina tapaan naisia, jotka vaikuttavat oikein mukavilta ja haluttaisi tutustua heihin, mutta en voi luottaa heihin, koska ihan samalla tavalla nämä minua paskasti kohdelleetkin naiset ovat vaikuttaneet mukavilta ihmisiltä. Harmittaa, että niin monien paskojen kokemusten vuoksi alan hiljalleen yleistää kaikkia naisia ilkeiksi ihmisiksi. En tahtoisi tehdä niin, varsinkaan kun ilmeisesti syy on yksin minussa ja siinä, että en osaa valita seuraani oikein. Luotan ilmeisesti liikaa ihmisten hyvyyteen ja lopulta sitten kärsin siitä, että menin taas johonkin naiseen luottamaan.
Tahtoisin vaan kerrankin löytää sellaisen naisen, joka ei pettäisi luottamustani. ja paljastuisi oikeasti sellaiseksi mukavaksi ja hyväsydämiseksi ihmiseksi kuin miltä alkuun vaikuttikin. Harmi vaan, että kokemusteni vuoksi en enää oikein osaa luottaa, että se mukavuus olisi totta. Vaikka se varmasti monien kohdalla olisikin.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikanaan jonkun löydät.
Enpä usko. Kannattaa vaan keskittyä se mielenterveys hoitamaan kuntoon. AP vaikuttaa tosi ikävältä ja raskaalta ihmiseltä.
Vmp. Oikein naisten salaliitto, joka on kohdistettu puhtoista pulmusta vastaan...mikä onkaan se yhdistävä tekijä? Aloittaja.
Samaa mieltä muiden kanssa, harhat pois lääkityksellä ja käytös normaaliksi, niin tulee kohdelluksi normaalina. Hyvä neuvo monelle täällä u-l-isevalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Hoida pääsi kasaan ja ole vähemmän outo. Terapia ja lääkitys voisi auttaa tuohon harhaisuuteen. Jos aina saat pskaa niskaasi niin mieti, miten itse sen aiheutat, sillä jos näin käy aina eri ihmisten kanssa niin sinä olet se ainoa yhteinen nimittäjä. Annat kyllä itsestäsi erittäin ikävän vaikutelman kitinälläsi. Kukaan muu ei sinua korjaa kuin sinä itse. Hakeudu hoitoon.
Kerroppa mitä tarkoitat kun sanot, että "ole vähemmän outo"? Miten yleisesti määrittelet oudon? Käsitin tämän niin, että sinun mielestäsi kaikkien tulisi istua johonkin samaan muottiin ja mikäli ei siihen istu, on oma vika jos tulee kohdelluksi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida pääsi kasaan ja ole vähemmän outo. Terapia ja lääkitys voisi auttaa tuohon harhaisuuteen. Jos aina saat pskaa niskaasi niin mieti, miten itse sen aiheutat, sillä jos näin käy aina eri ihmisten kanssa niin sinä olet se ainoa yhteinen nimittäjä. Annat kyllä itsestäsi erittäin ikävän vaikutelman kitinälläsi. Kukaan muu ei sinua korjaa kuin sinä itse. Hakeudu hoitoon.
Kerroppa mitä tarkoitat kun sanot, että "ole vähemmän outo"? Miten yleisesti määrittelet oudon? Käsitin tämän niin, että sinun mielestäsi kaikkien tulisi istua johonkin samaan muottiin ja mikäli ei siihen istu, on oma vika jos tulee kohdelluksi huonosti.
Mistä minä tiedän miten AP on outo? Itse hän sanoo useassa viestissään olevansa Outi, erilainen ja huonoitsetuntoinen persoona. Yleensä ihmiset eivät pidä noita ominaisuuksia hyvänä ja tavoiteltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän miten AP on outo? Itse hän sanoo useassa viestissään olevansa Outi, erilainen ja huonoitsetuntoinen persoona. Yleensä ihmiset eivät pidä noita ominaisuuksia hyvänä ja tavoiteltava.
Outi=outo
Kuulostaa siltä, että avaudut liikaa jo lyhyen tuttavuuden jälkeen siinä toivossa, että se toisi teitä lähemmäksi toisianne. Se on houkuttelevaa, kun pitää toisesta paljon. Tiedän koska olen itsekin tätä harrastanut.
Lopeta yksityisasioidesi jakaminen liian varhaisessa vaiheessa. Uusi tuttavuus on sinulle alussa pelkkä hyvänpäiväntuttu, ja heille ei kerrota muita asioita kuin niitä jotka saavatkin levitä. Uusi tuttava, nainen tai mies, ei ole terapeutti jonka päälle voi kaataa koko traumaisen menneisyytensä, rahaongelmansa, parisuhdehistoriansa, perhetraumansa jne. Eivät he halua tietää sinun ongelmistasi vielä siinä vaiheessa. Joten kun tapaat uusia ihmisiä niin pidä jutustelu kevyenä, tärkeintä on se että viihdytte toistenne seurassa. Vähän siihen malliin että "kun tässä nyt on molempien syötävä niin miksi emme söisi yhdessä", tai "olen lähdössä kahville, tuletko mukaan". Ole kevyttä ja hyväntuulista seuraa, alkuvaiheessa. Luottamus pitää ensin rakentaa huolella, ennen kuin voit paljastaa vähitellen elämäsi arkaluontoisia asioita/kipukohtia.
Ajattelin aikoinaan itsekin että kaikki ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä ja heihin voi luottaa, mikä ei valitettavasti pidä paikkaansa. Joihinkin ihmisiin ei voi luottaa. Osa oikein kärkkyy tilaisuutta hyötyä "heikommista" jollain tapaa. Jos ojennat helposti sydämesi hopealautasella uusille tuttavuuksille, sydämesi tulee särkymään. Ja valitettavasti liian kiltti ihminen vetää hyväksikäyttäjiä puoleensa magneetin lailla.
Tämä on se kohta joka monella miehellä menee metsään ; se että sinulla on rajat ei tarkoita että sinun pitäisi olla tyly. Tai pyydellä anteeksi. Olet vain jämäkkä. Ei sinun tarvitse naisia tai ketään muutakaan halveksua. Ajattele, miten kohtelisit parasta ystävääsi, jos sinulla sellainen on. Kohtele naista samalla tavalla, ja lisää vähän flirttiä. Siinä se. Kiltti, mukava mies jolla on rajat. Täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenen vika se sitten olisi? Jos haluaa olla outo, niin ole ihan vapaasti. Mutta turha sitten kitistä, jos muut eivät tykkää.
Itsensä oudoksi luokittelevat ovat yleensä todella itserakkaita tapauksia, täynnä halveksuntaa muita kohtaan. Halutaan käyttäytyä oudosti, mutta ei kestetä kun ympäristö ihan odotetusti reagoi negatiivisesti.
Jos haluaa suosiota, käyttäytyy normaalisti.
Miten sulla menee miesten kanssa? Onko vanhoja kavereita, entä uudet tuttavuudet?
AP kuulostaa liian vaativalta ja raskaalta oersoonalta niin ettei kukaan jaksa häntä. Toiset ihmiset eivät ole sinulle mitään velkaa. Hankalia ripustautujia ei jakseta ja tällä tyypillä on ilmeisesti omassa päässä rakennellut ajatukset siitä miten asiat etenee. Kun minä teen näin niin toisten täytyy tehdä noin. Sitten kun ne omat liiallisesta odotukset eivät toteudu , AP pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenen vika se sitten olisi? Jos haluaa olla outo, niin ole ihan vapaasti. Mutta turha sitten kitistä, jos muut eivät tykkää.
Itsensä oudoksi luokittelevat ovat yleensä todella itserakkaita tapauksia, täynnä halveksuntaa muita kohtaan. Halutaan käyttäytyä oudosti, mutta ei kestetä kun ympäristö ihan odotetusti reagoi negatiivisesti.
Joo. Ei niin kuin esiteineinä tehtiin, että pukeuduttiin shokeeraavasti ja käyttäydyttiin kovaäänisesti, ja sitten oltiin hirveän loukkaantuneita, kun se herätti negatiivista huomiota.
Myöhemmin sitten tajusi, että ellei kerran halunnut huomiota, niin aina on se mahdollisuus, ettei ehdoin tahdoin erotu tai ole outo. Jos haluaa huomiota erikoisuuksilla, niin sitten pitää olla valmis kestämään se, ettei palaute yleensä ole kovin positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta naiset on kiinnostuneet mitä välinpitämättömämpi olen ja sikamaisempi.
Jos kerron pitäväni naisesta tai puhun tunteista niin se karkoittaa naisen pois. Suomalainen nainen ei ole yhtään tunteikas tai romanttinen. Kannattaa säästää romantique ulkomaalaisille naisille ja pyrkiä suomalaisen naisen kanssa humalaan ja siitä panemaan. Sillä tavalla suomalaisen naisen sydän vallataan.
Tässä video:
Suomalainen nainen on loppujenlopuksi hyvin epävarma itsestään. Se näkyy juuri kylmyytenä ja ilkeytenä.
Suomalainen nainen tarvitsee alkoholia että pystyy rakastelemaan.
Hahaha, alapeukkuja riittää vaikka tuo oli ihan imarteleva kuva suomalaisista naisista verrattuna siihen todelliseen.
Mutta juu, montako laadukasta suomalaista naista tunnette? Eli sellainen kaunis, sosiaalinen, mukava, ei mikään (semi)alkkis, ei omaa "vapaita" seksuaalisia arvoja. Itselläni ei tule ketään sellaista mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän se "outous" ole välttämättä mitään tarkoituksellista itsensä korostamista. Jollain voi olla ihan luontaisesti esim. käyttäytymisessä piirteitä, jotka saavat erottumaan massasta eikä niihin välttämättä voi paljoa itse vaikuttaa. En tiedä millaisesta outoudesta tässä ap:n tapauksessa on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerron pitäväni naisesta tai puhun tunteista niin se karkoittaa naisen pois. Suomalainen nainen ei ole yhtään tunteikas tai romanttinen. Kannattaa säästää romantique ulkomaalaisille naisille ja pyrkiä suomalaisen naisen kanssa humalaan ja siitä panemaan. Sillä tavalla suomalaisen naisen sydän vallataan.
Tässä video:
Suomalainen nainen on loppujenlopuksi hyvin epävarma itsestään. Se näkyy juuri kylmyytenä ja ilkeytenä.
Hahaha, alapeukkuja riittää vaikka tuo oli ihan imarteleva kuva suomalaisista naisista verrattuna siihen todelliseen.
Mutta juu, montako laadukasta suomalaista naista tunnette? Eli sellainen kaunis, sosiaalinen, mukava, ei mikään (semi)alkkis, ei omaa "vapaita" seksuaalisia arvoja. Itselläni ei tule ketään sellaista mieleen.
Kuvailusi mukaisia naisia riittää pilvin pimein, myös kantasuomalaisissa naisissa.
Tosin he kiinnostuvat miespuolisista vastineistaan.
Mies avautuu ja kohta naiset siilipuolustuksessa.
Nainen avautuu ja kohta joukoittain päänsilittelijöitä.
Johtopäätös: Miehessä aina vika!
Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä video:
Yhtä harvoja kuin laadukkaita suomalaisia miehiä. Nuo on sinun oma määritelmääsi laadukkaalle, useimmille muille laadukkuus on jotain muuta.
Yhdistääkö näitä entisiä naisystäväsiä mikään? Aika monella nämä entiset heilat on kuin samasta muotista veistetty. Nainen, joka tykkää ottaa vaikka jatkuvasti selfieitä instagramiin - ottaa niitä myös kesken ravintolaillallisen ja aikoo jatkossakin lisätä niitä tuutin täydeltä, vaikka uusi poikaystävä ilmaantuisikin kuvioihin jne.
Olisi kiva tietää, mitä nämä naisystävät sinusta tarkalleen ottaen puhuvat? Käyvätkö vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin?
Ei täällä ole kukaan ollut siilipuolustuksessa, päin vastoin hyvinkin asiallisia neuvoja on ap saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä video:
Eihän ap tunne yhtään naista, lukee vaan nettiä ja katsoo tositv:tä. Minkään maalaista naista.
Oikeasti, jos muualla on parempia naisia, niin ei kun varaamaan lentolippua heti. Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin?
Ei täällä ole kukaan ollut siilipuolustuksessa, päin vastoin hyvinkin asiallisia neuvoja on ap saanut.
Ehdottomasti epäily vainoharhaisuudesta ja helppoudesta kuuluu asiallisten neuvojen joukkoon.