Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän saan aina naisilta/tytöiltä osakseni pelkkää paskaa?

Vierailija
05.05.2019 |

En ymmärrä oikein, että mitä niin pahaa minä olen tehnyt, että naiset eivät minua tunnu pitävän edes ihmisenä? Itse pyrin aina olemaan tasapuolisen mukava kaikkia ihmisiä kohtaan, ns. perusystävällinen. Ymmärrän kyllä hyvin itsekin, että en ole mikään unelmamies, mutta kun aina ei edes ole kyse siitä, että olisin jotain elämänkumppania etsimässä.

Kaikki naissuhteet menevät kuitenkin aina ihan päin helvettiä, koska ilmeisesti onnistun keräämään ympärilleni sellaisia naisia, jotka päällisinpuolin vaikuttavat oikein mukavilta, mutta todellisuudessa ovatkin todella itsekeskeisiä ja ilkeitä minua kohtaan. Tällaisille ihmisille on varmaan joku hienompikin nimitys. Nämä "ystävät", jotka ovat naisia, alkavat jossain vaiheessa aina levitellä minusta ihan perättömiä juttuja ympäriinsä, ja alkavat käyttäytyä minua kohtaan siten kuin en olisi ihminen lainkaan, vaan joku tunteeton möykky jolle saa tehdä ihan mitä lystää. Voin sanoa, että alan pelätä naisia kaikkien kokemusteni vuoksi. Välillä aina tapaan naisia, jotka vaikuttavat oikein mukavilta ja haluttaisi tutustua heihin, mutta en voi luottaa heihin, koska ihan samalla tavalla nämä minua paskasti kohdelleetkin naiset ovat vaikuttaneet mukavilta ihmisiltä. Harmittaa, että niin monien paskojen kokemusten vuoksi alan hiljalleen yleistää kaikkia naisia ilkeiksi ihmisiksi. En tahtoisi tehdä niin, varsinkaan kun ilmeisesti syy on yksin minussa ja siinä, että en osaa valita seuraani oikein. Luotan ilmeisesti liikaa ihmisten hyvyyteen ja lopulta sitten kärsin siitä, että menin taas johonkin naiseen luottamaan.

Tahtoisin vaan kerrankin löytää sellaisen naisen, joka ei pettäisi luottamustani. ja paljastuisi oikeasti sellaiseksi mukavaksi ja hyväsydämiseksi ihmiseksi kuin miltä alkuun vaikuttikin. Harmi vaan, että kokemusteni vuoksi en enää oikein osaa luottaa, että se mukavuus olisi totta. Vaikka se varmasti monien kohdalla olisikin.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kokemus minulla.

Enää en hämmästy mistään. Jos naisen kanssa näyttää menevän tosi hyvin, niin seuraavana päivänä tyyppi voi olla kuin ei tuntisi minua.

Tämä on ap:n vastaus itselleen. 

No ei todellakaan ole.

Ette tunnu hyväksyvän kritiikkiä.

Miksi sinä kritisoit minua tai meitä? Tunnemmeko toisemme? Onko joka ikinen nainen henkilökohtaisesti vastuussa joka ikisen naisen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä?

Tämä on taas näitä omituisia kollektiivipölkkypääavauksia, Joista paistaa kilometrien päähän että kirjoittajalla ei ole minkäänlaista käsitystä ihmisten välisestä kanssakäymisestä. Kiitos, pidemmälle en lue koska tämä "kaikki naiset" -aihe alkaa olla niin loppuun käsitelty ettei mitään rajaa. Mutta pidä sinä hauksaa, moni varmaan jaksaa lähteä vääntämään kanssasi aiheesta. Tänäänkin.

Vierailija
82/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se poistattaa viestejä. Luuseri :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä vaiheessa kun luulee olevansa niin kiinnostava että kaikki levittävät hänestä juttuja, vainoharha on hyvinkin asiallinen epäily.

Oikeasti joko on todella karsea tyyppi josta muut ihan aiheesta varoittavat, tai sitten se vaan kuvittelee muiden koko ajan puhuvan pahaa hänestä. Jälkimmäinen on sairaus,  johon kannattaa ehdottomasti hakea apua.

Vierailija
84/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistääkö näitä entisiä naisystäväsiä mikään? Aika monella nämä entiset heilat on kuin samasta muotista veistetty. Nainen, joka tykkää ottaa vaikka jatkuvasti selfieitä instagramiin - ottaa niitä myös kesken ravintolaillallisen ja aikoo jatkossakin lisätä niitä tuutin täydeltä, vaikka uusi poikaystävä ilmaantuisikin kuvioihin jne. 

Olisi kiva tietää, mitä nämä naisystävät sinusta tarkalleen ottaen puhuvat? Käyvätkö vieraissa?

Eiköhän ap loukkaannu jo siitä, että näillä naisilla ylipäätään on seksielämä. Ap:lla ei kuulosta olevan.

Vierailija
85/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiset on kiinnostuneet mitä välinpitämättömämpi olen ja sikamaisempi.

Jos kerron pitäväni naisesta tai puhun tunteista niin se karkoittaa naisen pois. Suomalainen nainen ei ole yhtään tunteikas tai romanttinen. Kannattaa säästää romantique ulkomaalaisille naisille ja pyrkiä suomalaisen naisen kanssa humalaan ja siitä panemaan. Sillä tavalla suomalaisen naisen sydän vallataan.

Tässä video:

Suomalainen nainen on loppujenlopuksi hyvin epävarma itsestään. Se näkyy juuri kylmyytenä ja ilkeytenä.

Suomalainen nainen tarvitsee alkoholia että pystyy rakastelemaan.

Hahaha, alapeukkuja riittää vaikka tuo oli ihan imarteleva kuva suomalaisista naisista verrattuna siihen todelliseen. 

Mutta juu, montako laadukasta suomalaista naista tunnette? Eli sellainen kaunis, sosiaalinen, mukava, ei mikään (semi)alkkis, ei omaa "vapaita" seksuaalisia arvoja. Itselläni ei tule ketään sellaista mieleen.

Eihän ap tunne yhtään naista, lukee vaan nettiä ja katsoo tositv:tä. Minkään maalaista naista.

Oikeasti, jos muualla on parempia naisia, niin ei kun varaamaan lentolippua heti. Miksi ei?

Itse kyllä vietän suurimman osan ajastani ulkomailla. En seurustele suomalaisten naisten kanssa. AP:stä en tiedä. Ei varmaan tuollainen ole kaikille mahdollista.

Vierailija
86/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida pääsi kasaan ja ole vähemmän outo. Terapia ja lääkitys voisi auttaa tuohon harhaisuuteen. Jos aina saat pskaa niskaasi niin mieti, miten itse sen aiheutat, sillä jos näin käy aina eri ihmisten kanssa niin sinä olet se ainoa yhteinen nimittäjä. Annat kyllä itsestäsi erittäin ikävän vaikutelman kitinälläsi. Kukaan muu ei sinua korjaa kuin sinä itse. Hakeudu hoitoon.

Kerroppa mitä tarkoitat kun sanot, että "ole vähemmän outo"? Miten yleisesti määrittelet oudon? Käsitin tämän niin, että sinun mielestäsi kaikkien tulisi istua johonkin samaan muottiin ja mikäli ei siihen istu, on oma vika jos tulee kohdelluksi huonosti.

Mistä minä tiedän miten AP on outo? Itse hän sanoo useassa viestissään olevansa Outi, erilainen ja huonoitsetuntoinen persoona. Yleensä ihmiset eivät pidä noita ominaisuuksia hyvänä ja tavoiteltava.

Eli sinä et edes tiedä millä tavalla ap on outo mutta silti sanot, että se on asia joka hänen tulisi muuttaa. Mielenkiintoista.

Vierailija
87/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida pääsi kasaan ja ole vähemmän outo. Terapia ja lääkitys voisi auttaa tuohon harhaisuuteen. Jos aina saat pskaa niskaasi niin mieti, miten itse sen aiheutat, sillä jos näin käy aina eri ihmisten kanssa niin sinä olet se ainoa yhteinen nimittäjä. Annat kyllä itsestäsi erittäin ikävän vaikutelman kitinälläsi. Kukaan muu ei sinua korjaa kuin sinä itse. Hakeudu hoitoon.

Kerroppa mitä tarkoitat kun sanot, että "ole vähemmän outo"? Miten yleisesti määrittelet oudon? Käsitin tämän niin, että sinun mielestäsi kaikkien tulisi istua johonkin samaan muottiin ja mikäli ei siihen istu, on oma vika jos tulee kohdelluksi huonosti.

Mistä minä tiedän miten AP on outo? Itse hän sanoo useassa viestissään olevansa Outi, erilainen ja huonoitsetuntoinen persoona. Yleensä ihmiset eivät pidä noita ominaisuuksia hyvänä ja tavoiteltava.

Eli sinä et edes tiedä millä tavalla ap on outo mutta silti sanot, että se on asia joka hänen tulisi muuttaa. Mielenkiintoista.

Luotan täysin APN sanaan tässä asiassa. Joka tapauksessa outo ei ole se mitä ihmiset kanssakäymisessään yleensä arvostavat ja hakevat. Toisin kuin esim mukava, joustava, myötätuntoinen, älykäs jne.

Vierailija
88/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiset on kiinnostuneet mitä välinpitämättömämpi olen ja sikamaisempi.

Jos kerron pitäväni naisesta tai puhun tunteista niin se karkoittaa naisen pois. Suomalainen nainen ei ole yhtään tunteikas tai romanttinen. Kannattaa säästää romantique ulkomaalaisille naisille ja pyrkiä suomalaisen naisen kanssa humalaan ja siitä panemaan. Sillä tavalla suomalaisen naisen sydän vallataan.

Tässä video:

Suomalainen nainen on loppujenlopuksi hyvin epävarma itsestään. Se näkyy juuri kylmyytenä ja ilkeytenä.

Suomalainen nainen tarvitsee alkoholia että pystyy rakastelemaan.

Hahaha, alapeukkuja riittää vaikka tuo oli ihan imarteleva kuva suomalaisista naisista verrattuna siihen todelliseen. 

Mutta juu, montako laadukasta suomalaista naista tunnette? Eli sellainen kaunis, sosiaalinen, mukava, ei mikään (semi)alkkis, ei omaa "vapaita" seksuaalisia arvoja. Itselläni ei tule ketään sellaista mieleen.

Kuvailusi mukaisia naisia riittää pilvin pimein, myös kantasuomalaisissa naisissa.

Tosin he kiinnostuvat miespuolisista vastineistaan.

Juupajoo. Kummaa kun tuollaisia tulee vain ulkomailla vastaan.

Vierailija
89/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tämänkertaisesta jutusta paistaa kauas se, että hän on ruvennut avautumaan vielä suht vieraille nais"ystäville" nopeasti tavalla, joka ei ole normaalia ja tekee kuulijoiden olon epämukavaksi, ja laittaa huhut outoudesta liikkeelle. 

Vierailija
90/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap pyrkinyt korjaamaan näitä perättömiä huhuja ja kertonut kuinka asiat oikeasti ovat?

Vierailija
91/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se pystyy viestejä poistamaan?

Vierailija
92/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se pystyy viestejä poistamaan?

Ilmoittaa asiattomaksi (tosta lipun kuvasta), niin yleensä ne viestit katoaa voi tosin koko ketjun lähteä. Viimeinen viesti oli 99/91 joten 8 viestiä on poistettu. -ohis

Vierailija
93/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omakohtaista kokemusta oudosta kaverista. Hän itse kuvailee itseään sosiaalisena, kilttinä, mukavana, komeana. Ei hän kyllä mitään noista ole, mutta hänellä kuitenkin on sellainen käsitys itsestään.

Ihmettelee sitten tietenkin miksi ei saa naista. Minä en ihmettele.

Vierailija
94/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakohtaista kokemusta oudosta kaverista. Hän itse kuvailee itseään sosiaalisena, kilttinä, mukavana, komeana. Ei hän kyllä mitään noista ole, mutta hänellä kuitenkin on sellainen käsitys itsestään.

Tunnenkohan minä ap:n? Tutustuin pari vuotta sitten kaverin kaverien kautta tyyppiin, joka vaikutti olevan aika ujo mutta muuten ok. Törmäiltiin silloin tällöin yhteisissä illanvietoissa ja juteltiin välillä jotain niitä näitä. Vähitellen jätkä alkoi avautua henkilökohtaisista asioistaan, vaikka en mitenkään kannustanut, ja minä sitten kohteliaasti kuuntelin. Meni jokin aika, ja sitten tyyppi alkoi pommittaa minua ihmeellisillä haukkumaviesteillä - just jotain että miksi levittelen hänen asioitaan ympäri pitkin ja valehtelen hänestä muille. Yhtään mitään en ollut tyypistä kenellekään puhunut, hädin tuskin edes muistin kertoilemiaan tylsiä juttuja.

Hirveä työ oli päästä siitä eroon. Vieläkin puistattaa.

Vierailija
95/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli tästä mieleen yksi entinen ystävä, jolle toivon kaikkea hyvää, mutta jonka kanssa lopulta oli laitettava välit poikki. Niin arvaamaton henkilö ja meni nopeasti henkilökohtaisuuksiin, enkä oikein ymmärtänyt, mitä hän minuun projisoi. Eniten mua ärsyttää yleensäkin ”naiset sitä ja naiset tätä” -puhe, koska en hyväksy yksilön toiminnan yleistämistä mihinkään hänen edustamansa ryhmään liittyväksi. En itse tarkastele ihmisiä heidän sukupuoltensa kautta, joten en halua joutua sellaisen kohteeksi minäkään.

Vierailija
96/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenen vika se sitten olisi? Jos haluaa olla outo, niin ole ihan vapaasti. Mutta turha sitten kitistä, jos muut eivät tykkää.

Itsensä oudoksi luokittelevat ovat yleensä todella itserakkaita tapauksia, täynnä halveksuntaa muita kohtaan. Halutaan käyttäytyä oudosti, mutta ei kestetä kun ympäristö ihan odotetusti reagoi negatiivisesti.

Jos haluaa suosiota, käyttäytyy normaalisti.

Ihankuin se outous olisi joku asetus, joka säädetään pois nappia painamalla. Lienen jossain aspergerin rajamailla, ja sosiaalinen käyttäytyminen on minulle aika haastavaa. En ole kenellekään mitenkään ilkeä, vaikka täällä todella moni sitä epäileekin, olen vain yksinkertainen ja ehkä vähän tyhmähkö. Ja tosiaan sosiaalinen kommunikaatio saattaa välistä olla kömpelöä. En siis hauku ketään, mene henkilökohtaisuuksiin tms. olen vain "vähän" hömelö sosiaalisesti.

Ja ei minulla ole yhtään syytä pitää itseäni muita parempana. Olen epäonnistunut suunnilleen ihan kaikessa elämässäni, joten aika turha pitää itseään muita parempana. Olisi vaan ihan mukavaa, että nämä kohdalleni sattuvat naiset edes pitäisivät minua ihmisenä jolla myös on tunteet.

-AP

Vierailija
97/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan muutama esimerkki millaisissa tilanteissa nämä tuntemasi naiset alkavat ilkeiksi? Ethän vaan ole itse jotenkin pettänyt lupauksia, mennyt puhumaan sellaisia mistä naiset ei tykkää ja kiivastuvat, jotain paljastunut? YM?

Ei ole oikein mitään esimerkkejä. Jossain vaiheessa vaan alkaa se minusta paskan puhuminen ja joku operaatio ilmeisesti minun nolaamisekseni ja huonossa valossa näyttämiseksi.

En ole pettänyt lupauksia tai puhunut pahaa. Eikä minusta pitäisi paljastua mitään pahuuksiakaan. En mene ehkä normaalin ihmisen muottiin, mutta en minä paha ole.

-AP

Siis mitä ihmettä? Seurustelet jonkun kanssa ja tyttöystäväsi alkaa yhtäkkiä ”puhua pahaa ympäriinsä” sinusta? Niinkuin mitä? Ja kenelle? Mistä kuulet siitä ylipäätään?

Todella kummallinen koko juttu. Kukaan ei voi auttaa sinua kun ei oikeasti tiedä mistä on kyse. Maailmahan on pullollaan rakastuneita pareja, onnellisia pareja, pitkiä ja arkisia rakkaussuhteita, perheitä... Eivät ”naiset” universaalilla tasolla käyttäydy niin kuin kuvailet, en ole koskaan kuullut vastaavasta.

Ehkä jos olette 11-vuotiaita tuo voi kuulua senikäisten elämään, mutta muuten kuulostaa täysin kummalliselta. Että sinä olet perus mukava tyyppi etkä keräile muovisia barbaroita ja moottorisahoja makuuhuoneessasi tai ryyppää päiväkausia, asu äitisi kanssa 30+ vuotiaana tms.

Vierailija
98/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla menee miesten kanssa? Onko vanhoja kavereita, entä uudet tuttavuudet?

Vanhoja kavereita ei juurikaan enää ole. Syynä se, että likipitäen kaikki ovat muuttaneet kauas pois. Osan kanssa vain on ajan myötä yhteydenpito vähentynyt vailla mitään sen kummempaa draamaa. Uusia tuttavuuksia kyllä on ja heidän kanssaan menee oikeinkin kivasti. Noihin uusiin tuttavuuksiin kyllä kuuluu eräs nainenkin, joka vaikuttaa mukavalta (ne kuuluisat viimeiset sanat...), mutta taidan vaan suosiolla pitää hänet vähän loitommalla.

-AP

Vierailija
99/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan muutama esimerkki millaisissa tilanteissa nämä tuntemasi naiset alkavat ilkeiksi? Ethän vaan ole itse jotenkin pettänyt lupauksia, mennyt puhumaan sellaisia mistä naiset ei tykkää ja kiivastuvat, jotain paljastunut? YM?

Ei ole oikein mitään esimerkkejä. Jossain vaiheessa vaan alkaa se minusta paskan puhuminen ja joku operaatio ilmeisesti minun nolaamisekseni ja huonossa valossa näyttämiseksi.

En ole pettänyt lupauksia tai puhunut pahaa. Eikä minusta pitäisi paljastua mitään pahuuksiakaan. En mene ehkä normaalin ihmisen muottiin, mutta en minä paha ole.

-AP

Siis mitä ihmettä? Seurustelet jonkun kanssa ja tyttöystäväsi alkaa yhtäkkiä ”puhua pahaa ympäriinsä” sinusta? Niinkuin mitä? Ja kenelle? Mistä kuulet siitä ylipäätään?

Todella kummallinen koko juttu. Kukaan ei voi auttaa sinua kun ei oikeasti tiedä mistä on kyse. Maailmahan on pullollaan rakastuneita pareja, onnellisia pareja, pitkiä ja arkisia rakkaussuhteita, perheitä... Eivät ”naiset” universaalilla tasolla käyttäydy niin kuin kuvailet, en ole koskaan kuullut vastaavasta.

Ehkä jos olette 11-vuotiaita tuo voi kuulua senikäisten elämään, mutta muuten kuulostaa täysin kummalliselta. Että sinä olet perus mukava tyyppi etkä keräile muovisia barbaroita ja moottorisahoja makuuhuoneessasi tai ryyppää päiväkausia, asu äitisi kanssa 30+ vuotiaana tms.

En ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa. En hallitse sellaista sosiaalistatoimintaa, että saisin itselleni kumppanin. Mainitsemani naiset ovat olleet "ystäviäni", ja osa ihastuksia. 

-AP

Vierailija
100/112 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnenkohan minä ap:n? Tutustuin pari vuotta sitten kaverin kaverien kautta tyyppiin, joka vaikutti olevan aika ujo mutta muuten ok. Törmäiltiin silloin tällöin yhteisissä illanvietoissa ja juteltiin välillä jotain niitä näitä. Vähitellen jätkä alkoi avautua henkilökohtaisista asioistaan, vaikka en mitenkään kannustanut, ja minä sitten kohteliaasti kuuntelin. Meni jokin aika, ja sitten tyyppi alkoi pommittaa minua ihmeellisillä haukkumaviesteillä - just jotain että miksi levittelen hänen asioitaan ympäri pitkin ja valehtelen hänestä muille. Yhtään mitään en ollut tyypistä kenellekään puhunut, hädin tuskin edes muistin kertoilemiaan tylsiä juttuja.

Hirveä työ oli päästä siitä eroon. Vieläkin puistattaa.

Voin luvata, että et tunne. En nimittäin pommittele ketään viesteillä, vaan mieluummin hoidan asiat naamatusten omalla kömpelöllä tavallani. Enkä jää ihmisiin roikkumaan. Vaikka vähän sosiaalisesti tyhmä olenkin, niin en ala itseäni ja seuraani kenellekään tyrkyttämään. Ja ymmärrän myös sanan "ei".

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme