Miksiköhän saan aina naisilta/tytöiltä osakseni pelkkää paskaa?
En ymmärrä oikein, että mitä niin pahaa minä olen tehnyt, että naiset eivät minua tunnu pitävän edes ihmisenä? Itse pyrin aina olemaan tasapuolisen mukava kaikkia ihmisiä kohtaan, ns. perusystävällinen. Ymmärrän kyllä hyvin itsekin, että en ole mikään unelmamies, mutta kun aina ei edes ole kyse siitä, että olisin jotain elämänkumppania etsimässä.
Kaikki naissuhteet menevät kuitenkin aina ihan päin helvettiä, koska ilmeisesti onnistun keräämään ympärilleni sellaisia naisia, jotka päällisinpuolin vaikuttavat oikein mukavilta, mutta todellisuudessa ovatkin todella itsekeskeisiä ja ilkeitä minua kohtaan. Tällaisille ihmisille on varmaan joku hienompikin nimitys. Nämä "ystävät", jotka ovat naisia, alkavat jossain vaiheessa aina levitellä minusta ihan perättömiä juttuja ympäriinsä, ja alkavat käyttäytyä minua kohtaan siten kuin en olisi ihminen lainkaan, vaan joku tunteeton möykky jolle saa tehdä ihan mitä lystää. Voin sanoa, että alan pelätä naisia kaikkien kokemusteni vuoksi. Välillä aina tapaan naisia, jotka vaikuttavat oikein mukavilta ja haluttaisi tutustua heihin, mutta en voi luottaa heihin, koska ihan samalla tavalla nämä minua paskasti kohdelleetkin naiset ovat vaikuttaneet mukavilta ihmisiltä. Harmittaa, että niin monien paskojen kokemusten vuoksi alan hiljalleen yleistää kaikkia naisia ilkeiksi ihmisiksi. En tahtoisi tehdä niin, varsinkaan kun ilmeisesti syy on yksin minussa ja siinä, että en osaa valita seuraani oikein. Luotan ilmeisesti liikaa ihmisten hyvyyteen ja lopulta sitten kärsin siitä, että menin taas johonkin naiseen luottamaan.
Tahtoisin vaan kerrankin löytää sellaisen naisen, joka ei pettäisi luottamustani. ja paljastuisi oikeasti sellaiseksi mukavaksi ja hyväsydämiseksi ihmiseksi kuin miltä alkuun vaikuttikin. Harmi vaan, että kokemusteni vuoksi en enää oikein osaa luottaa, että se mukavuus olisi totta. Vaikka se varmasti monien kohdalla olisikin.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
AP kirjoitti:
Aika paljon minä olen läpi katsonut sitä paskaa mitä olen osakseni saanut, että en ihan heti lähtisi allekirjoittamaan väitettäsi inhosta ja halveksunnasta ja sitä seuraavasta kierteestä. Tottakai jossain vaiheessa minunkin kärsivällisyys tuohon touhuun loppuu ..
Miksi ihmeessä pitää kestää jotain mistä ei pidä? Silloin voi sanoa "kun teet x, minusta tuntuu kurjalta, tekisitkö mieluummin y, se olisi minusta mukavaa"? Jos toinen ei välitä rajoista, sitten rapukävelyä takavasemmalle eikä mitään katkeroitumista.
Jotkut naiset on mänttejä, hyvä kai se on että heti käy sekin ilmi. Mut ehkä vois olla paikallaan miettiä miks sulle käy koko ajan samalla tavalla?
Joillekin ihmisille olen vain antanut mahdollisuuden näyttää, että heidän tekonsa oli vain typerä virhe. Ehkä sinisilmäistä minulta, mutta ehkä olin sokaistunut siitä miten mukavilta nuo naiset vaikuttivat aluksi.
"Mut ehkä vois olla paikallaan miettiä miks sulle käy koko ajan samalla tavalla?"
Tätähän minä olen yrittänyt miettiäkin. En vain oikein keksi mitään muuta kuin, että en osaa valita seuraani oikein, tai sitten minulla on ihan uskomattoman huono tuuri. En nimittäin mielestäni ole tehnyt mitään sellaista mikä noita naisia oikeuttaisi mihinkään kostoonkaan.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Onko tuon apn sairauden nimi vainoharhaisuus? Joku sekopääjuttu kuitenkin.
Voi kun olisikin.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös usemman kerra pettynyt naisiin. En uskalla tunteita ottaa enää mukaan vaan pidän naisia pelkkinä pimperoina, mistä avasin tänään oman ketjunkin, joka tosin hävisi. Näin olen onnellisempi kun naiset joihin tutustun jäävät minulle pelkiksi panokavereiksi eli pimperoiksi. Parhaillaan minulla on yksi pimpero täällä kylässä ja hän meinasi jäädä yöksikin. Aamulla saa kyllä luvan lähteä ettei pääse liikaa tunteilun puolelle.
Sinulla on siellä nainen ja palstailet mammapalstalla. Okei.
Nainen on luurinsa kanssa facessa ja ilta on vasta nuori.
Mukava ilta tiedossa. Harrastatte siis se**iä puhelimen välityksellä samassa kämpässä. Okei.
Ei näistä kapuloista meinaa irti päästä ku vauvapalstalla on niin kivaa. Nainen on silti jo pikkareissa ja sanoi olevansa menossa suihkuun, mut juuttunut faceen. No on meillä aikaa joten ole huoleti.
Miehet, älkää olko liian helppoja. Tämä on täti-ihmisen neuvo. Kun suhteessa säilyy pieni epävarmuus ja salaperäisyys, eivät naiset ala niin helposti isotella.
Jos sen sijaan osoitat edes hivenen epävarmuutta, alistumista ja uskollisuutta alkuvaiheessa, on se todellinen turn-off. Parempi feikata vähän kovempaa jätkää, jos ei ole sellainen luonnostaan.
Kerrohan muutama esimerkki millaisissa tilanteissa nämä tuntemasi naiset alkavat ilkeiksi? Ethän vaan ole itse jotenkin pettänyt lupauksia, mennyt puhumaan sellaisia mistä naiset ei tykkää ja kiivastuvat, jotain paljastunut? YM?
Jos vaikutat liian innokkaalta niin se voi pelottaa naisia ja tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan muutama esimerkki millaisissa tilanteissa nämä tuntemasi naiset alkavat ilkeiksi? Ethän vaan ole itse jotenkin pettänyt lupauksia, mennyt puhumaan sellaisia mistä naiset ei tykkää ja kiivastuvat, jotain paljastunut? YM?
Ei ole oikein mitään esimerkkejä. Jossain vaiheessa vaan alkaa se minusta paskan puhuminen ja joku operaatio ilmeisesti minun nolaamisekseni ja huonossa valossa näyttämiseksi.
En ole pettänyt lupauksia tai puhunut pahaa. Eikä minusta pitäisi paljastua mitään pahuuksiakaan. En mene ehkä normaalin ihmisen muottiin, mutta en minä paha ole.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikutat liian innokkaalta niin se voi pelottaa naisia ja tyttöjä.
Ei ole pelkoa tästä. En edes osaa iskeä naisia, tai olla sellainen röyhkimys joka ns. "ottaa" sen naisen jonka haluaa. Olen enemmänkin se tyyppi joka aina päätyy kaveriksi naisille. Välillä ihan tarkoituksellakin ja välillä tahattomasti.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt on múlkkuja. Seksuaalinen ylivalta ja feminismi on tärvelleet heidät. Valta rappeuttaa ja naisten pää ei kestä kunnialla tätä valtaa. Menee överiksi.
Totta
Naisen logiikkaa.
"Ihastun mieheen ja loukkaannun, kun mies ei tee aloitetta, vaikka en mitenkään ole itse ilmaissut mielenkiintoani kyseiseen mieheen."
Pettymyksesi lakkaa sillä hetkellä kun lakkaat odottamasta yhtään mitään.
Tällaisesta etäisesti haiskahtaa, että etsit jotakuta joka "pelastaisi" sinut, jonkun johon voisit riippuvuuskoukkusi heittää. Niin tulee vain turhaa kipua.
Vahvista omaa persoonaasi. Halaa itseäsi. Olet yksilö. Jos sitten kohtaat naisen, mieti että hänkin on yksilö.
Anna tuon toisen yksilön oikkuilla. Jos tulee sellaista mitä et jaksa, älä ota sitä itseesi.
Sinun ei muovailuvahan lailla tarvi muovautua muiden oikkuihin. Vähän joustetaan, mutta ei hajota.
Sinussa on jotain vikaa. Minua naiset ovat aina kohdelleet ns. silkkihansikkain". En tiedä miksi, mutta aina naisten kanssa on niin helppo ja kiva olla.
Väitän että ap on vainoharhainen tai potee epäluuloista persoonallisuutta. Syy ongelmiin ei ole muissa, vaan sinä teet sen itse.
Minusta naiset on kiinnostuneet mitä välinpitämättömämpi olen ja sikamaisempi.
Jos kerron pitäväni naisesta tai puhun tunteista niin se karkoittaa naisen pois. Suomalainen nainen ei ole yhtään tunteikas tai romanttinen. Kannattaa säästää romantique ulkomaalaisille naisille ja pyrkiä suomalaisen naisen kanssa humalaan ja siitä panemaan. Sillä tavalla suomalaisen naisen sydän vallataan.
Tässä video:
Suomalainen nainen on loppujenlopuksi hyvin epävarma itsestään. Se näkyy juuri kylmyytenä ja ilkeytenä.
Suomalainen nainen tarvitsee alkoholia että pystyy rakastelemaan.
Ehkä haet liian näkyvästi seurustelukumppania. Relaa vähän. Juttele naisten kanssa, mutta älä ole vielä aloitteellinen sen pidemmälle. Naiset säikähtävät helposti, jos mies on heti ehdottamassa melkeinpä seurustelua, kun on pari kertaa juteltu. Anna tilanteen kehittyä ja tarkkaile kuin ulkopuolisena tilannetta. Tällöin et myöskään sitoudu kehenkään, vaan voit rauhassa katsella ympärillesi.
Ei pidä myöskään luulla, että jos joku nainen ehdottaa vaikka kahville menoa työpaikan taukohuoneeseen, että kyseessä olisi mikään ihastuminen. Ole kaveri, mutta äkä avaudu liikaa omista asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon minä olen läpi katsonut sitä paskaa mitä olen osakseni saanut, että en ihan heti lähtisi allekirjoittamaan väitettäsi inhosta ja halveksunnasta ja sitä seuraavasta kierteestä. Tottakai jossain vaiheessa minunkin kärsivällisyys tuohon touhuun loppuu ..
Joillekin ihmisille olen vain antanut mahdollisuuden näyttää, että heidän tekonsa oli vain typerä virhe. Ehkä sinisilmäistä minulta, mutta ehkä olin sokaistunut siitä miten mukavilta nuo naiset vaikuttivat aluksi.
-AP
Katso noita boldattuja kohtia. Tuo että annat mahdollisuuden omasta mielestäsi voi tuntua toisesta siltä, että tarkkailet häntä kuin laboratoriorottaa ja odotat virhettä. Kohtelet ylimielisesti, koska olet mielestäsi toista niin paljon parempi, että annat toisen tsäänssin. Tunsin aikoinaan juuri samanlaista tekstiä suustaan suoltavan miehen, ja juuri ylimielisyys oli häntä paljolti kuvaava termi. Omasta mielestään hän oli lempeä, rauhallinen, mukava ja kaikin puolin muita parempi ihminen.
Kyse ei ole miehistä tai naisista vaan tietystä ihmistyypistä joka toimii noin. Veikkaan että ap:lla on joitain käsittelemättömiä kokemuksia lapsuudestaan ja huono itsetunto ja siksi vetää näitä ihmisiä puoleensa magneetin tavoin.
Rehellinen itsetutkiskelu, terapia ja terve epäluottamus etenkin uusia tuttavuuksia kohtaan voi auttaa. Kaikkia omia yksityisasioita ei tarvitse muutenkaan kertoa kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haet liian näkyvästi seurustelukumppania. Relaa vähän. Juttele naisten kanssa, mutta älä ole vielä aloitteellinen sen pidemmälle. Naiset säikähtävät helposti, jos mies on heti ehdottamassa melkeinpä seurustelua, kun on pari kertaa juteltu. Anna tilanteen kehittyä ja tarkkaile kuin ulkopuolisena tilannetta. Tällöin et myöskään sitoudu kehenkään, vaan voit rauhassa katsella ympärillesi.
Ei pidä myöskään luulla, että jos joku nainen ehdottaa vaikka kahville menoa työpaikan taukohuoneeseen, että kyseessä olisi mikään ihastuminen. Ole kaveri, mutta äkä avaudu liikaa omista asioistasi.
Tämä. Suomalaisen naisen kanssa kun tapailet niin olet vain kaveri. Kaksi sukupuoletonta hengailemassa.
Pullosta pitää ottaa litkua joka muistuttaa sitten omasta sukupuolesta. Silloin voi jo vähän avautua itsestään ja omista haaveistaan. Muuten kannattaa pitää keskustelu casuaalina, esim tempparit tai jonkun julkkiksen haukkuminen on hyviä keskusteluaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä myöskään luulla, että jos joku nainen ehdottaa vaikka kahville menoa työpaikan taukohuoneeseen, että kyseessä olisi mikään ihastuminen. Ole kaveri, mutta äkä avaudu liikaa omista asioistasi.Tämä. Suomalaisen naisen kanssa kun tapailet niin olet vain kaveri. Kaksi sukupuoletonta hengailemassa.
Pullosta pitää ottaa litkua joka muistuttaa sitten omasta sukupuolesta. Silloin voi jo vähän avautua itsestään ja omista haaveistaan. Muuten kannattaa pitää keskustelu casuaalina, esim tempparit tai jonkun julkkiksen haukkuminen on hyviä keskusteluaiheita.
Jestas miten lapsellista tekstiä. Ei tarvitse hyökätä, kunhan vaan kerroin mielipiteeni.
Mukava ilta tiedossa. Harrastatte siis se**iä puhelimen välityksellä samassa kämpässä. Okei.