Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän saan aina naisilta/tytöiltä osakseni pelkkää paskaa?

Vierailija
05.05.2019 |

En ymmärrä oikein, että mitä niin pahaa minä olen tehnyt, että naiset eivät minua tunnu pitävän edes ihmisenä? Itse pyrin aina olemaan tasapuolisen mukava kaikkia ihmisiä kohtaan, ns. perusystävällinen. Ymmärrän kyllä hyvin itsekin, että en ole mikään unelmamies, mutta kun aina ei edes ole kyse siitä, että olisin jotain elämänkumppania etsimässä.

Kaikki naissuhteet menevät kuitenkin aina ihan päin helvettiä, koska ilmeisesti onnistun keräämään ympärilleni sellaisia naisia, jotka päällisinpuolin vaikuttavat oikein mukavilta, mutta todellisuudessa ovatkin todella itsekeskeisiä ja ilkeitä minua kohtaan. Tällaisille ihmisille on varmaan joku hienompikin nimitys. Nämä "ystävät", jotka ovat naisia, alkavat jossain vaiheessa aina levitellä minusta ihan perättömiä juttuja ympäriinsä, ja alkavat käyttäytyä minua kohtaan siten kuin en olisi ihminen lainkaan, vaan joku tunteeton möykky jolle saa tehdä ihan mitä lystää. Voin sanoa, että alan pelätä naisia kaikkien kokemusteni vuoksi. Välillä aina tapaan naisia, jotka vaikuttavat oikein mukavilta ja haluttaisi tutustua heihin, mutta en voi luottaa heihin, koska ihan samalla tavalla nämä minua paskasti kohdelleetkin naiset ovat vaikuttaneet mukavilta ihmisiltä. Harmittaa, että niin monien paskojen kokemusten vuoksi alan hiljalleen yleistää kaikkia naisia ilkeiksi ihmisiksi. En tahtoisi tehdä niin, varsinkaan kun ilmeisesti syy on yksin minussa ja siinä, että en osaa valita seuraani oikein. Luotan ilmeisesti liikaa ihmisten hyvyyteen ja lopulta sitten kärsin siitä, että menin taas johonkin naiseen luottamaan.

Tahtoisin vaan kerrankin löytää sellaisen naisen, joka ei pettäisi luottamustani. ja paljastuisi oikeasti sellaiseksi mukavaksi ja hyväsydämiseksi ihmiseksi kuin miltä alkuun vaikuttikin. Harmi vaan, että kokemusteni vuoksi en enää oikein osaa luottaa, että se mukavuus olisi totta. Vaikka se varmasti monien kohdalla olisikin.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kokemus minulla.

Enää en hämmästy mistään. Jos naisen kanssa näyttää menevän tosi hyvin, niin seuraavana päivänä tyyppi voi olla kuin ei tuntisi minua.

Vierailija
2/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nainen paljastaa itsestään inhimillisiä puolia, eikä vaan niitä sinun toivomiasi aiheuttaa tämän. Sinä ilmaiset inhosi ja halveksuntasi naista kohtaan tässä vaiheessa ja nainen reagoi niihin. Eli suomeksi sanottuna, vaikket pidäkään tästä: Luulet itsestäsi liikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää en hämmästy mistään. Jos naisen kanssa näyttää menevän tosi hyvin, niin seuraavana päivänä tyyppi voi olla kuin ei tuntisi minua.

Tämä on ap:n vastaus itselleen. 

Vierailija
4/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä "itse olen niin hyvä tyyppi ja mukava, ja muut on paskoja"-tapauksia. Vika on aina muissa, itse ei ikinä tee mitään väärin. 

Vierailija
5/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että nainen paljastaa itsestään inhimillisiä puolia, eikä vaan niitä sinun toivomiasi aiheuttaa tämän. Sinä ilmaiset inhosi ja halveksuntasi naista kohtaan tässä vaiheessa ja nainen reagoi niihin. Eli suomeksi sanottuna, vaikket pidäkään tästä: Luulet itsestäsi liikoja.

Aika paljon minä olen läpi katsonut sitä paskaa mitä olen osakseni saanut, että en ihan heti lähtisi allekirjoittamaan väitettäsi inhosta ja halveksunnasta ja sitä seuraavasta kierteestä. Tottakai jossain vaiheessa minunkin kärsivällisyys tuohon touhuun loppuu, mutta sen jälkeen kyllä pistän moisiin ihmisiin välit poikki ihan totaalisesti. 

Se, että minusta levitellään valheita, taikka sitten yksityisasioitani ihmisille joille ne eivät edes kuulu millään tavalla on minusta väärin, olipa kyseessä sitten kuka tahansa, mies tai nainen. Eniten ärsyttää ja ahdistaakin se, että tätä tapahtuu niin usein.

En kyllä luule itsestäni liikoja, ennemminkin päinvastoin, mutta jotainhan minussa täytyy olal vikana, että lähes aina käy näin.

-AP

Vierailija
6/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole.

Ette tunnu hyväksyvän kritiikkiä.

Vierailija
7/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä "itse olen niin hyvä tyyppi ja mukava, ja muut on paskoja"-tapauksia. Vika on aina muissa, itse ei ikinä tee mitään väärin. 

Eli vika ei koskaan ole naisessa.

Tuo asenne jo kertoo jotain.

Vierailija
8/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia asioita sinusta sitten kerrotaan ja levitellään? Kerro esimerkkejä.

Vierailija
9/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noin se vaan näkyy menevän. Itse yritän olla ihmisille avuksi tarvittaessa, kuuntelen ja lohdutan tarvittaessa. Pyrin ottamaan ihmiset huomioon tasapuolisesti. 

En minä todellakaan enää siinä vaiheessa kylläkään ole mikään mukava ja hyvä tyyppi kun alkaa paljastua, että asioitani levitellään ympäriinsä tms. Tuskin siinä vaiheessa enää kovinkaan moni hymy huulilla hyväksyy moisen toiminnan. Itse en ainakaan, ja jos se sitten tekee minut paskaksi ihmiseksi niin sitten sellainen olen.

-AP

Vierailija
10/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sanookin, että vika on yksin hänessä itsessään? Lukutaito 10.

Vierailija
11/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten luonne. Näkee täällä palstallakin.

Vierailija
12/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös usemman kerra pettynyt naisiin. En uskalla tunteita ottaa enää mukaan vaan pidän naisia pelkkinä pimperoina, mistä avasin tänään oman ketjunkin, joka tosin hävisi. Näin olen onnellisempi kun naiset joihin tutustun jäävät minulle pelkiksi panokavereiksi eli pimperoiksi. Parhaillaan minulla on yksi pimpero täällä kylässä ja hän meinasi jäädä yöksikin. Aamulla saa kyllä luvan lähteä ettei pääse liikaa tunteilun puolelle.

Sinulla on siellä nainen ja palstailet mammapalstalla. Okei.

Vierailija
13/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä saan miehiltä osakseni pelkkää paskaa? Koko peruskoulun ajan pojat nimittelivät ja lyttäsivät ja kerran oli sekunneista kiinni, etteivät käyneet fyysisesti kimppuun. Opettaja tuli viime tipassa väliin. Peruskoulun jälkeen en sitten olekaan saanut miehiltä edes negatiivista huomiota.

En kylläkään vihaa miehiä, koska en ole tyhmä. Tiedostan, että kivojakin miehiä on olemassa.

Vierailija
14/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös usemman kerra pettynyt naisiin. En uskalla tunteita ottaa enää mukaan vaan pidän naisia pelkkinä pimperoina, mistä avasin tänään oman ketjunkin, joka tosin hävisi. Näin olen onnellisempi kun naiset joihin tutustun jäävät minulle pelkiksi panokavereiksi eli pimperoiksi. Parhaillaan minulla on yksi pimpero täällä kylässä ja hän meinasi jäädä yöksikin. Aamulla saa kyllä luvan lähteä ettei pääse liikaa tunteilun puolelle.

Itseäni ei taas pelkkä seksi kiinnosta. Enkä edes usko, että sitäkään saisin vaikka yrittäisinkin.

Itse ainakin kuvittelen, että saan enemmän mielihyvää siitä, että jonkun ihmisen kanssa on hyvä olla koko ajan. No ei varmaan kukaan ole niin hyvä ihminen, että aina olisi hyvä ja helppoa olla, mutta, että se suhde olisi muutakin kuin pelkkää seksiä. Mutta tosiaan nämä kohdalleni osuneet luottamuksen pettämiset yms. ovat vieneet uskoani siihen, että minun kohdalleni sattuisi sellainen nainen jonka kanssa se suhde (ystävyys- tai parisuhde) voisi olla toimiva. En voi kuin kateellisena katsella onnellisia pariskuntia ja ihmetellä, että miten ihmeessä tuollaiseen tilanteeseen päätyy.

-AP

Vierailija
15/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on siellä nainen ja palstailet mammapalstalla. Okei.

Nainen on luurinsa kanssa facessa ja ilta on vasta nuori. 

Vierailija
16/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole.

Ette tunnu hyväksyvän kritiikkiä.

Sanoo hän, joka ei hyväksy naisilta kritiikkiä.

Vierailija
17/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scat-fetisistin unelma: saada naisilta osakseen pelkkää p*skaa.

Vierailija
18/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

Aika paljon minä olen läpi katsonut sitä paskaa mitä olen osakseni saanut, että en ihan heti lähtisi allekirjoittamaan väitettäsi inhosta ja halveksunnasta ja sitä seuraavasta kierteestä. Tottakai jossain vaiheessa minunkin kärsivällisyys tuohon touhuun loppuu ..

Miksi ihmeessä pitää kestää jotain mistä ei pidä? Silloin voi sanoa "kun teet x, minusta tuntuu kurjalta, tekisitkö mieluummin y, se olisi minusta mukavaa"? Jos toinen ei välitä rajoista, sitten rapukävelyä takavasemmalle eikä mitään katkeroitumista.

Jotkut naiset on mänttejä, hyvä kai se on että heti käy sekin ilmi. Mut ehkä vois olla paikallaan miettiä miks sulle käy koko ajan samalla tavalla?

Vierailija
19/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuon apn sairauden nimi vainoharhaisuus? Joku sekopääjuttu kuitenkin.

Vierailija
20/112 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä saan miehiltä osakseni pelkkää paskaa? Koko peruskoulun ajan pojat nimittelivät ja lyttäsivät ja kerran oli sekunneista kiinni, etteivät käyneet fyysisesti kimppuun. Opettaja tuli viime tipassa väliin. Peruskoulun jälkeen en sitten olekaan saanut miehiltä edes negatiivista huomiota.

En kylläkään vihaa miehiä, koska en ole tyhmä. Tiedostan, että kivojakin miehiä on olemassa.

Aika samanlaiset kokemukset sitten kuin minullakin. Olen ruma ja tyhmä, ei minua kukaan halua jne. Tuollaisia juttuja sai kuulla päivittäin peruskoulussa. Fyysisesti ei kimppuuni kuitenkaan meinanneet tytöt käydä. Pariin kertaan tekivät tosin sen, että olivat mukamas kiinnostuneita, ja sitten vetivät maton jalkojen alta, että saivat taas yhden hyvän pilkkaamisen aiheen.

Ja myös minä tiedostan, että on hyviäkin naisia, mutta jostain syystä he karttavat minua. Tavallaan olisi vain helpompi unohtaa naiset ihan kokonaan ja alkaa vaikka nypläämään pitsiä, mutta kun minussa(kin) on joku halu siihen läheisyyteen, hyväksynnän kokemiseen naisen osalta ja elämän jakamiseen sellaisen ihmisen kanssa, joka minusta välittää.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan