Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ehdi edes maistamaan herkkuja kun mies on jo syönyt ne

Vierailija
05.05.2019 |

Mieheni on todella kova herkkusuu, itse syön ehkä yhden jäätelön kuukaudessa jos sitäkään. Tämä on sinänsä ihan ok, mutta vähän alkaa pikkuhiljaa harmittaa etten koskaan ehdi edes MAISTAA mitään ennen kuin kaikki on syöty. Ihan esimerkkejä tältä viikolta:

-Ostettiin testiksi salted caramel pähkinöitä. Mies söi koko pussin ilman minua, en maistanut YHTÄKÄÄN.
-Ostettiin kuuden tikkujäätelön pahvipakkaus. Tänä aamuna näin tuon pahvilootan roskiksessa, eli kaikki jäätelöt syöty.
-Ostettiin molemmille suklaavanukkaat. Ylläri, molemmat syöty.

Ei mua haittaa edes sinänsä se että syö mutta kun EI ILMOITA MITÄÄN. Minä saatan siis töissä miettiä, että tänään kun pääsen kotiin katson sarjaa ja syön suklaata joka oli mulla säästössä. No eipä sitä tietenkään enää siellä ole. Laitoin jokunen aika sitten kolme suklaapatukkaa vaatekaappiin piiloon mutta mies löysi ne sieltäkin.

Tulkaa jakamaan vitutus ja sanokaa etten ole ainut kellä on tällaista.

Kommentit (250)

Vierailija
221/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkut nopeasti imuroiva ahmatti ja mieheni on AP:n kaltainen varastoija ja hyvin satunnainen herkuttelija. Jotenkin ihmeen kaupalla olen nyt pitkään onnistunut olemaan syömättä hänen varastoistaan. Kaapissa on miehen joulukuussa ostamat kolme suklaalevyä. Pakastimessa on pari vuotta sitten ostetut jäätelöt (ovatkohan ne vielä syömäkelpoisia?). Entä jos en olisikaan kehittänyt tätä itsehillintää ja olisin syönyt joka neljäs kuukausi yhden jäätelötuutin eli koko paketin kahdessa vuodessa jättämättä miehelle yhtään? Olisinko sika?

Vierailija
222/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aikuinen? Miksi syöt jotain lasten "herkkuja"?

Ja todella naurettavaa aikuinen mies jolla on "makeanhimo" - "Minun pitää ottaa namia"...🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei ne herkut oo sulle hyväksi muutenkaan. Hirvee määrä kaloreita. Mies tekee sulle vaan palveluksen syömällä ne.

Itse en esimerkiksi ole syönyt herkkuja sitten 2014 ja keho ja mieli kiittää. Suosittelen teillekin.

Vierailija
224/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Ei ne herkut oo sulle hyväksi muutenkaan. Hirvee määrä kaloreita. Mies tekee sulle vaan palveluksen syömällä ne.

Itse en esimerkiksi ole syönyt herkkuja sitten 2014 ja keho ja mieli kiittää. Suosittelen teillekin.

Tämä on totta, pitäisi alkaa taas makealakkoon, niin saisi samalla pois

5 kg painosta....

Vierailija
225/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tapa, ihan kuin lapsi, jolla ei ole mitään itsehillintää. Onhan se nyt itsestäänselvää, että jos ostetaan molemmille suklaavanukkaat/patukat tms. niin ei toinen saa koskea siihen toisen omaan.

Jos sitä suklaata tai vanukasta ei ole viikossa syönyt niin saa olettaa ettei halua sitä. Näyttää olevan naisilla tuo tarve pitää herkkujemmoja. Kyllä ne löytää jos tietää toisen harrastavan herkkujen piilottelua. Omituista käytöstä muka aikuisilta naisilta.

No vähän kuin oravat tämmöset tyypit. Olen nainen mutta en tee tuolla tavalla. Kaikki mitä kaapeissa on saa syödä. Jos se on ongelma niin ei pidetä herkkuja kaapeissa. Very simple ja omaa puolisoa ei haukuta tai syyllistetä, luulisi sen olevan aika selvä asia.

very simple: toinen EI syö kaappia tyhjäksi, ei vaikka joku keksilaatikko olisi kuukaudenkin avamaatta.

Tai ainakin jättää puolet toiselle.

Onko vaikeeta ymmärtää tasapuolisuus? Ja sitä, että toinen ei rohmua mahaansa heti kaikkea vaan syö harvemmin ja vähemmän kerralla?

Oikeuttaako se syömään heti kaikki herkut mitä on kaapissa?

Eli sitten kaappi on lopulta täynnä puolikkaita keksipaketteja, kun mies syö omat puolikkaansa paljon nopeammin kuin nainen.

Vierailija
226/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä syöt kerran kuukaudessa jäätelön ja silti ostelette teille herkkuja moneen kertaan viikossa?

Mites on varmaan noteerannut terveysintoilusi ja ajattelee, ettet syö niitä kuitenkaan?

Mä ostan herkkuja ajatuksella ''kiva että kaapissa on sitten kun tekee mieli'', koska yleensä ne mieliteot on aika spontaaneja enkä just silloin halua lähteä varta vasten kauppaan. Johtuu ehkä myös siitä että lapsuudenkodissani tehtiin tätä, meillä oli aina paljon herkkuja kotona mutta kukaan ei vetänyt niitä kerralla.

Tota, "kiva että kaapissa on sitten kun tekee miel, koska yleensä ne mieliteot on aika spontaaneja" niin niinhän sun mies just tekee.. daa? Teillä on vaan erilaiset rytmit, mikä nyt on erilaisille ihmisille normaalia. Mitä sä et nyt oikein tajua.. Ainoastaan jos vaan toinen ostaa herkkuja niin homma ei ole balanssissa. Ainahan nopeet syö hitaat, ei pitäis olla uutta tietoa.

Luulis että aikuiselle ihmiselle ei ois mahdotonta jättää minulle kuudesta jäätelöstä yhtä, tai että vois ihan omatoimisesti ajatella että ''enpä syö kaikkea yksin että toisellekin jää''. Tämähän opitaan jo lapsena.

ei syömishäiriöissä ole merkitystä tuommoisilla Ahmimishimo ei katso aikaa eikä paikkaa, eikä sitä kenen omaisuutta sisuksiisi kiskot. Ap:n äijä tarvii jeesiä ahmimiseen.

Vierailija
227/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanot syöväsi vain yhden jätskin kuussa, mutta heti perään hatmottaakin niin kauheasti, kun miehesi syö herkut.

Tässä harmittaa lähinnä periaatetasolla tuo ajattelemattomuus ja itsekkyys. AP

No kerro nyt jo että montako avattua pakettia siellä pakastimessa pitää olla jos ei koskaan saa ottaa viimeistä? Ja täsmennätkö sen verran, että tuo sääntö viimeisen ottamisesta ei kuitenkaan koske sinua, vai?

Tässä ei nyt ole kysymys ensimmäisestä tai viimeisestä, vaan siitä, että mies syö yksin KAIKEN. Mitä et oikein ymmärrä? Lapsillekin opetetaan että herkut jaetaan, ja jos omat ahmii saman tien niin toiselta ei mennä siinä vaiheessa ottamaan lisää. AP

Sitä en ymmärrä että jos pakkasessa on jätskiä, tekee mieli jätskiä niin sinun mielestä pitää joko olla ilman jätskiä tai mennä kauppaan ostamaan jätskiä. Vaikka sitä onkin kotona. Mikä on aivan aivokuollutta.

Vierailija
228/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tapa, ihan kuin lapsi, jolla ei ole mitään itsehillintää. Onhan se nyt itsestäänselvää, että jos ostetaan molemmille suklaavanukkaat/patukat tms. niin ei toinen saa koskea siihen toisen omaan.

Jos sitä suklaata tai vanukasta ei ole viikossa syönyt niin saa olettaa ettei halua sitä. Näyttää olevan naisilla tuo tarve pitää herkkujemmoja. Kyllä ne löytää jos tietää toisen harrastavan herkkujen piilottelua. Omituista käytöstä muka aikuisilta naisilta.

No vähän kuin oravat tämmöset tyypit. Olen nainen mutta en tee tuolla tavalla. Kaikki mitä kaapeissa on saa syödä. Jos se on ongelma niin ei pidetä herkkuja kaapeissa. Very simple ja omaa puolisoa ei haukuta tai syyllistetä, luulisi sen olevan aika selvä asia.

very simple: toinen EI syö kaappia tyhjäksi, ei vaikka joku keksilaatikko olisi kuukaudenkin avamaatta.

Tai ainakin jättää puolet toiselle.

Onko vaikeeta ymmärtää tasapuolisuus? Ja sitä, että toinen ei rohmua mahaansa heti kaikkea vaan syö harvemmin ja vähemmän kerralla?

Oikeuttaako se syömään heti kaikki herkut mitä on kaapissa?

Eli sitten kaappi on lopulta täynnä puolikkaita keksipaketteja, kun mies syö omat puolikkaansa paljon nopeammin kuin nainen.

Ei, vaan miehelle keksipaketti ja naiselle vaikka yksi karkki tms pieni juttu. Mikä pakko on syödä samasta paketista....

Vierailija
229/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät, että homma menee näin, niin miksi tuot herkut kotiin esille?

Vierailija
230/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeet syö hitaat, vai miten se menikään.

Vierailija
231/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää itsekkäitä ahmijoita.

Vierailija
232/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedy gontsales herkkukaapilla. Fiuu ja kaikki on kadonnut, röyh.

Vierailija
233/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman hilloajat on niin ärsyttäviä! Säästellään yhtä suklaapatukkaa tai kolmea kuukausikaupalla ja Ei Saa Koskea! Tai joku jätskituutti pyörimässä pakkasessa juhannuksesta jouluun.

Viidakon laki sanoo, että se mikä siinä näköpiirissä pyörii syömättä tulee syödyksi ennen pitkää. Tai ennen valomerkkiä. Säälittävä hiiri "syön yhden jäätelön kuukaudessa tai vähemmän". Mene perkele jonnekin jäätelöbaariin pois normaalien ihmisten silmistä lipomaan sitä jäätelöäsi. Tuommoista nihilismiä kestä katsella.

Vierailija
234/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuu-uuuu minä koko päivän haaveilin suklaapatukasta ja sitten laitan kotimekon päälle ja haen keittiöstä suklaapatukan ja menen sohvalle - voi ei, ei ole suklaapatukkaa, brutaali ahne mies on syönyt sen jouluna 1995 ostamani suklaapatukan, josta olen koko ikäni haaveillut. Kyllä minä niin mieleni nyt pahoitin.

Vierailija
235/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä ihmeen sikojen kanssa te seurustelette :-D minäkin olen aikamoinen herkkuperse kun sille päälle satun, mutta ei tulisi mieleenkään syödä KOKO MUUN PERHEEN HERKKUJA vaikka niitä kuinka ”ilkeästi” säilöttäisiinkin kaapeissa.

Tähän ”ongelmaan” on yksinkertainen, mutta näille miehille ehkä hankala ratkaisu: käytöstavat ja alkeellinen kunnioitus muita perheenjäseniä kohtaan.

Minun herkkurohmuajamieheni on kuitenkin tuon ahmimisen lisäksi vastuuntuntoinen isä ja rakastava kumppani. Tämä herkuttelupuoli on se, mikä mättää. Ei muu.

Vierailija
236/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun herkkurohmuajamiehesi vaimo on uskoakseni kuitenkin tuon hilloamisen lisäksi vastuuntuntoinen äiti ja suhtkoht rakastava kumppani. Tosin hän arvostelee ja haukkuu puolisoaan keskustelupalstalle sekä syyllistää miestään herkuttelusta. Tämä arvostuksen puute, haukkuminen ja syyllistäminen on se, mikä mättää. En tiedä muusta.

Vierailija
237/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun herkkurohmuajamiehesi vaimo on uskoakseni kuitenkin tuon hilloamisen lisäksi vastuuntuntoinen äiti ja suhtkoht rakastava kumppani. Tosin hän arvostelee ja haukkuu puolisoaan keskustelupalstalle sekä syyllistää miestään herkuttelusta. Tämä arvostuksen puute, haukkuminen ja syyllistäminen on se, mikä mättää. En tiedä muusta.

Kirjoitin vain tuon yhden viestin äsken. Hilloan vain tekemällä rahaa.

Vierailija
238/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanot syöväsi vain yhden jätskin kuussa, mutta heti perään hatmottaakin niin kauheasti, kun miehesi syö herkut.

No kerro nyt jo että montako avattua pakettia siellä pakastimessa pitää olla jos ei koskaan saa ottaa viimeistä? Ja täsmennätkö sen verran, että tuo sääntö viimeisen ottamisesta ei kuitenkaan koske sinua, vai?

Tässä ei nyt ole kysymys ensimmäisestä tai viimeisestä, vaan siitä, että mies syö yksin KAIKEN. Mitä et oikein ymmärrä? Lapsillekin opetetaan että herkut jaetaan, ja jos omat ahmii saman tien niin toiselta ei mennä siinä vaiheessa ottamaan lisää. AP

Sitä en ymmärrä että jos pakkasessa on jätskiä, tekee mieli jätskiä niin sinun mielestä pitää joko olla ilman jätskiä tai mennä kauppaan ostamaan jätskiä. Vaikka sitä onkin kotona. Mikä on aivan aivokuollutta.

Menee hakemaan lisää seuraavalla kauppareissulla kun ottas toiseksi viimeisen jätskin. Rohmuajien pitää nyt vaan opetella ennakoimaan niin ettei kaikki ole vedetty omaan suuhun kun toisella tekisi mieli.

Vierailija
239/250 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee hakemaan lisää seuraavalla kauppareissulla kun ottas toiseksi viimeisen jätskin. Rohmuajien pitää nyt vaan opetella ennakoimaan niin ettei kaikki ole vedetty omaan suuhun kun toisella tekisi mieli.

Tätä kutsutaan toisen huomioon ottamiseksi ja ihan perus käytöstavoiksi.

Toinen ihan omanlaisensa ryhmä on miehet jotka vetää vierasvarankin kaapista. Vaimon pitää juosta 5min ennen vieraita kauppaan tai mies syö ne ennen kuin vieraat saapuu. Vaikka ne olisi ostettu 30min ennen vieraiden saapumista.

Vierailija
240/250 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, onko kenelläkään tätä ongelmaa etenkin nyt etätyöaikana? Mies kotona ja melkein kaikki ostetut herkut menee pikavauhtia.

Mies vetelee iloisena lautasen avulla leipomosta ja muualta ostamiani hävikkiherkkuja ja korvaa niillä ruokaa. Ei kuitenkaan itse kokkaa mielellään eikä osta mitään tilallekaan. Vaikka ne ovatkin hävikkiviinereitä ja muita, niin ei niitä tarvitsisi vedellä kaksin käsin, vaan kohtuullisesti.

Joudun lopettamaan herkkujen ostamisen, sillä ei tämä toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi