Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?
10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.
Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.
Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.
Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 6-7
Koen että olen ihan perusnätti, pitkät raajat, lihaksikas, mutta rasvaakin löytyy mikä on iso miinus. Mittanauhan mukaan en kuitenkaan ole lihava vaikka BMI näyttää tietysti aivan muuta.
Kuppikoko 80D/E, pituus/paino: 173/84,En omista ”pepsodent-hymyä”, etuhampaat ylhäältä (4) ovat toisiaan kohden vinossa.
Ehkä lähempänä 6 kuin 7.
Miksi kuvittelet noilla spekseillä olevasi keskimääräistä hotimpi?
Samaa mietin. Kuvauksen perusteella 4.
Vierailija kirjoitti:
Olen 10 nainen. Me kaikki naiset olemme.
AP: Korjatakseni käsitystäsi kauneudesta. Myös 4-kymppinen voi olla erittäin kaunis ja harvinainen. Itseasiassa joka ikäluokasta löytyy harvinaisen kauniita. Ikä yksinään ei tee ihmisestä kauniimpaa. Olen kaunis, eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia miesten suhteen. Lisäksi minuun ihastuu monesti todella nuoret ja komeat miehet. Ihan liikkistä sinänsä, mutta liian nuoria minulle.
Kyllä. Olen 48, mutta näytän 38v. Olen hoikka ja hyvä kroppainen. Minulla on ikään nähden kauniit rinnat, joita jopa naiset kehuu. Käytän hillitysti meikkiä ja minulla on pitkät paksut hiukset vieläkin. Vyötärölläni ei ole rasvaa, eikä 2 lapsesta huolimatta raskausarpia. Ei myöskään selluliittia, hiuslisäkkeitä, silikoneja, tekoripsiä tai geelikynsiä. Olen 172/58. Hyvä sivuprofiili. Kysyttävää?
Ai mielestäsikö kaikki naiset on yhtä kauniita, myös miesten mielestä?
Perin vaikea sanoa, varmaan joku 4 useimpien mielestä: kroppa on pitkä (175), normaalipainoinen (66) mutta järin pyöreitä muotoja ei löydy etu- eikä takapuolelta, pitkähköt, kapeahkot kasvot, pienehköt silmät. Hyviä puolia tuuheat hiukset, täyteläiset huulet, sirous ja osaan mielestäni korostaa parhaita puoliani.
Tässä myös arvioita (parikymppisistä):
Kauniit kasvot, hyvä kroppa, urheilullinen. Eli mahikset ois kymppiin, mutta koska tyylini on huoleton ja omalaatuinen, se varmaan laskee pisteitä näiden kaavakkeidensa kanssa arvostelijoiden mielestä ;) Mikä ei tietenkään kiinnosta yhtään, itselleni ja miehelleni olen 10 ja hän minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös arvioita (parikymppisistä):
Viimeinen oli nätein
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, hyvä kroppa, urheilullinen. Eli mahikset ois kymppiin, mutta koska tyylini on huoleton ja omalaatuinen, se varmaan laskee pisteitä näiden kaavakkeidensa kanssa arvostelijoiden mielestä ;) Mikä ei tietenkään kiinnosta yhtään, itselleni ja miehelleni olen 10 ja hän minulle.
Eli väitätkö olevasi Miss Universum-tasoa. Hekään eivät ole tleisesti ottaen kymppejä. On tutkittu, että naiset arvioivat itsensä keskimäärin paljon kauniimmaksi kuin oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias ja annan itselleni arvosanan 9.
Plussat: tiimalasivartalo, kauniit kasvot, huoliteltu olemus, tyylikkäät vaatevalinnat. Osaan korostaa parhaita puoliani.
Miinukset: äkkipikainen luonne.
Anteeksi vain arvon harhoissa elävä keski-ikäinen rupsu, mutta sinun ikäisesi naisen rapistunut ulkonäkö ei ylitä arvosanaa 2, parikymppisenä olet saattanutkin olla jopa 9 jos olet äärimmäisen harvinainen ja sempä takia ulkonäön menettäminen sinulle niin kova paikka onkin, että pitää täällä epätoivoisena itselleen valehdella.
Nainen kukkii kauneimmillaan vain pienen hetken kuten ruusukin ja sitten lakastuu ja se on naiselle kova paikka koska naisen arvo on sidottu nuoruuteen ja kauneuteen toisin kuin miehen.
Edes rumat palstamammat eivät komppaa sinua alapeukuista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli väitätkö olevasi Miss Universum-tasoa. Hekään eivät ole tleisesti ottaen kymppejä. On tutkittu, että naiset arvioivat itsensä keskimäärin paljon kauniimmaksi kuin oikeasti ovat.
On kyllä myös tutkittu, että ihmiset arvioisivat ulkonäköään paljon kriittisemmin kuin muut tekevät ja meitä pidettäisiin viehättävimpinä kuin luulemme olevamme. No, kyllä mutu-tuntuma ja omat havainnot viittaavat myös tuohon sinun esittämääsi juttuun😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu ei mitään lisättävää. 95% suomalaisista nuorista naisista eli alle 25v ei ylitä arvosanaa 6, keski-ikäset rupsut ovat tasolla 1-2. Naiset tosiaan valehtelevat itselleen olevansa paljon kauniimpia kuin mitä ovat ja toiset naiset vielä heitä kannustavat, somessakin kehutaan suohirviöitä kauniiksi toisten naisten toimesta.
Sanoisin olevani n. 9. Olen pitkä ja hoikka, mutta minulla on silti isot pystyt rinnat ja pyöreä takapuoli sekä kaareva lantio. Lisäksi minulla on tosi hyvät sääret. Minulla on isot iloiset silmät, pitkät ripset ja hyvä kasvojen luusto.
N40
Ps. Tuo jonkun aiemman vastaajan linkkaama nettisivu vertailukohteeksi on törkeä. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan viitsii haukkua toisia.
Tapailin joskus nuorempana miestä - miten häntä nyt kuvailisi, komea, varakkaasta perheestä.
Mies sanoi treffeillä minun olevan niin kaunis että jokainen vastaantulija tuijotti, "katso nyt!".
Suhde ei toiminut, enkä minä perusta identiteettiäni ulkonäköön.
Olen edelleen hoikka, ei ryppyjä, pidän huolta itsestäni viihtyäkseni kehossani ja viihdynkin.
Tämä tyytyväisyys näkyy muille, ei ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin olevani n. 9. Olen pitkä ja hoikka, mutta minulla on silti isot pystyt rinnat ja pyöreä takapuoli sekä kaareva lantio. Lisäksi minulla on tosi hyvät sääret. Minulla on isot iloiset silmät, pitkät ripset ja hyvä kasvojen luusto.
N40
Ps. Tuo jonkun aiemman vastaajan linkkaama nettisivu vertailukohteeksi on törkeä. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan viitsii haukkua toisia.
Voit kyllä olla ysi omassa ikäluokassa, mutta ikä pudottaa pointsejasi armotta. Sori.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias ja annan itselleni arvosanan 9.
Plussat: tiimalasivartalo, kauniit kasvot, huoliteltu olemus, tyylikkäät vaatevalinnat. Osaan korostaa parhaita puoliani.
Miinukset: äkkipikainen luonne.
Anteeksi vain arvon harhoissa elävä keski-ikäinen rupsu, mutta sinun ikäisesi naisen rapistunut ulkonäkö ei ylitä arvosanaa 2, parikymppisenä olet saattanutkin olla jopa 9 jos olet äärimmäisen harvinainen ja sempä takia ulkonäön menettäminen sinulle niin kova paikka onkin, että pitää täällä epätoivoisena itselleen valehdella.
Nainen kukkii kauneimmillaan vain pienen hetken kuten ruusukin ja sitten lakastuu ja se on naiselle kova paikka koska naisen arvo on sidottu nuoruuteen ja kauneuteen toisin kuin miehen.
Edes rumat palstamammat eivät komppaa sinua alapeukuista päätellen.
Missä harhoissa sinä elät!?
Naisen, ihmisen, arvo EI ole sidottu ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
N40
Olet liian vanha ollaksesi 9. Luettelemasi asiat ovat muutenkin bare minimum tasolla seiskaksi. Ei ysin wau-efektejä.
Mies75 kirjoitti:
Lihava ei ole synonyymi rumalle eikä hoikka ole automaattisesti kaunis.
Puoliksi oikein. Hoikka ei tosiaan ole automaattisesti kaunis, mutta lihava on synonyymi rumalle. Hoikka nainen on kuitenkin yleensä pantava, mikä ei tarkoita sitä että nainen on kaunis mutta kroppa on käyttökelpoinen.
Täällä kommentoi nyt selvästi joku keski-ikäinen/keski-ikäiseksi luultu, jolle joku on sanonut rumasti hänen ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss Universumi on höpöinstituutio :D Tunnen itseni kauniiksi joka päivä ja siihen ei joidenkin näppistensä takana myrkkyä valuvien "miesten" mielipide vaikuta vähääkään :)
Olen 10 nainen. Me kaikki naiset olemme.
AP: Korjatakseni käsitystäsi kauneudesta. Myös 4-kymppinen voi olla erittäin kaunis ja harvinainen. Itseasiassa joka ikäluokasta löytyy harvinaisen kauniita. Ikä yksinään ei tee ihmisestä kauniimpaa. Olen kaunis, eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia miesten suhteen. Lisäksi minuun ihastuu monesti todella nuoret ja komeat miehet. Ihan liikkistä sinänsä, mutta liian nuoria minulle.
Kyllä. Olen 48, mutta näytän 38v. Olen hoikka ja hyvä kroppainen. Minulla on ikään nähden kauniit rinnat, joita jopa naiset kehuu. Käytän hillitysti meikkiä ja minulla on pitkät paksut hiukset vieläkin. Vyötärölläni ei ole rasvaa, eikä 2 lapsesta huolimatta raskausarpia. Ei myöskään selluliittia, hiuslisäkkeitä, silikoneja, tekoripsiä tai geelikynsiä. Olen 172/58. Hyvä sivuprofiili. Kysyttävää?