Miten arvioit oman ulkonäkösi asteikolla 1-10?
10 hyvin harvinainen. 8-9 viittaa sellaiseen todella hyvännäköiseen ja hoikkaan kakskymppiseen. Jne. Itse arvoisin olevani 6.2.
Plussat: paksut hiukset, hoikkuus, suht kauniit kasvot ja etenkin huulet, kauniit rinnat.
Miinukset: ikä (+35), vyötäröllä rasvaa, huono sivuprofiili.
Jos katsottaisiin vain ikäisiäni naisia, voisin saada hiukan paremman arvosanan
Kommentit (218)
Parikymppisenä 8,5.
Hoikka nätti tiimalasikroppa paksut huulet
Kolkyt vuottamyöhemmin 5-6.
Omassa ikäryhmässä 7ish. Vaihdevuosiläskiä, mutta tiimalaikroppaa edelleen. Vaatteeni ja kenkäni saavat ihailua ja pukeurumistani seurataan. Siitä 8,5.
Kasvot varmaan 5 tasoa, koska juonteita näkyy ja iho ei ole kimmoisa, ikää 39v. Vartalo on ahkeran ja koko iän kestäneen urheilun myötä kuitenkin hyvässä kunnossa, siitä antaisin 8
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/mpMJxVxpyc8auTvt9
Tuossa esimerkkiarvioita
Huonoja arvioita. Hasvot käytännössä jätetty huomioimatta, eikä tuosta kuvasta niitä hyvin voisi arvioidakaan. Tämä ennemminkin jonkun irtoseksiskaala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa esimerkkiarvioita
Öhm. Sangen kypsää sekä sinulta että kuvan naisten arvostelijalta. Henkistä pääomaa ei liene juuri suotu. Otan osaa.
Eihän tässä henkistä pääomaa arvioidakaan, kuten ei myöskään missikisoissa. Kuvan naisten kannalta sikäli epäreilua, etteivät ole mihinkään kisoihin ilmoittautuneet. Mutta kyllähän esim itse osaan arvioida olenko paremman vai huonomman näköinen kuin vaikka parikymppinen miss Universum..eikä kukaan muukaan pitäisi minua ulkonäöltäni Kymppinä. Se henkinen pääoma näkyy juuri siinä, että miten paljon itseä ja muita haittaa, näyttääkö itse tai oma puoliso missiltä/James Bondilta.
3-4, nuorempana 6-7, kohta varmaan nolla.
7 N 19 hoikka, pitkä, pitkät tummat hiukset, isot vihreät silmät, sydämenmuotoisetkasvot, täyteläät huulet, kapeahko pieni nenä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa esimerkkiarvioita
Öhm. Sangen kypsää sekä sinulta että kuvan naisten arvostelijalta. Henkistä pääomaa ei liene juuri suotu. Otan osaa.
Eihän tässä henkistä pääomaa arvioidakaan, kuten ei myöskään missikisoissa. Kuvan naisten kannalta sikäli epäreilua, etteivät ole mihinkään kisoihin ilmoittautuneet. Mutta kyllähän esim itse osaan arvioida olenko paremman vai huonomman näköinen kuin vaikka parikymppinen miss Universum..eikä kukaan muukaan pitäisi minua ulkonäöltäni Kymppinä. Se henkinen pääoma näkyy juuri siinä, että miten paljon itseä ja muita haittaa, näyttääkö itse tai oma puoliso missiltä/James Bondilta.
Ai niin, ja minä en siis tuota kuvaa postannut. Kaikilla noilla naisilla lienee kumppaneita ja lapsia ja elämää, vaikkeivat olisi täysin yleistä kauneusihannetta vastaavia?
Olen aika kaukana Miss Venezuelasta, mutta toisaalta myös epämuodostumista kärsivästä ykkösestä. Olisko se perusvironen sitten. Olen hoikahko, ihan kivannäköinen, pitkähiuksinen nainen. Tuskin mitään ksuneuskilpailuita voittaisin kuitenkaan, edes silloin kun olin 18.
Kuusi. Olen mielestäni nätti nainen, joten siksi piirun verran yli keskiarvon.
Olen aina ollut 9+ ja olen vielä mummonakin. Jonnet repii sit siitä. Ei kauneus katoa iän myötä vaikka siltä ylä-asteella tuntuisi.
Lihava ei ole synonyymi rumalle eikä hoikka ole automaattisesti kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika kaukana Miss Venezuelasta, mutta toisaalta myös epämuodostumista kärsivästä ykkösestä. Olisko se perusvironen sitten. Olen hoikahko, ihan kivannäköinen, pitkähiuksinen nainen. Tuskin mitään ksuneuskilpailuita voittaisin kuitenkaan, edes silloin kun olin 18.
Minä en kelvannut hoikkana ja joidenkin mielestä nättinä parikymppisenä alkuunkaan kaikille keille tein aloitteita.. ja parissa tapauksessa sanottiin suoraan syyksi ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelvannut hoikkana ja joidenkin mielestä nättinä parikymppisenä alkuunkaan kaikille keille tein aloitteita.. ja parissa tapauksessa sanottiin suoraan syyksi ulkonäkö.
(nämä oli siis jälkikäteen ajateltuna itse miesmallin näköisiä tyyppejä, eli heille kelpasi vain täysi kymppi, mitä en tajunnut..)
Varmaan 6-7
Koen että olen ihan perusnätti, pitkät raajat, lihaksikas, mutta rasvaakin löytyy mikä on iso miinus. Mittanauhan mukaan en kuitenkaan ole lihava vaikka BMI näyttää tietysti aivan muuta.
Kuppikoko 80D/E, pituus/paino: 173/84,
En omista ”pepsodent-hymyä”, etuhampaat ylhäältä (4) ovat toisiaan kohden vinossa.
Ehkä lähempänä 6 kuin 7.
En osaa enkä halua arvioida. Arvioikoon muut jos niin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 6-7
Koen että olen ihan perusnätti, pitkät raajat, lihaksikas, mutta rasvaakin löytyy mikä on iso miinus. Mittanauhan mukaan en kuitenkaan ole lihava vaikka BMI näyttää tietysti aivan muuta.
Kuppikoko 80D/E, pituus/paino: 173/84,En omista ”pepsodent-hymyä”, etuhampaat ylhäältä (4) ovat toisiaan kohden vinossa.
Ehkä lähempänä 6 kuin 7.
Miksi kuvittelet noilla spekseillä olevasi keskimääräistä hotimpi?
Olen ylipainoinen ja esimierkkikuvan perusteella siis seuraava saatanasta. Olisiko siis 1-2.