Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän mielestänne ajattelee ihminen, joka kysyy näin?

Vierailija
05.05.2019 |

"Pidätkö meitä jotenkin hienompina ihmisinä, kun tuntuu, että ujostelet meidän seurassa?"

Poikaystävälläni on siis kaveripariskunta, joiden seurassa en kieltämättä pysty olla oikein oma itseni. En osaa tarkalleen sanoa, mistä se johtuu, mutta yksi syy voisi olla se, että puhuvat paljon pahaa muista kavereista heidän loistaessaan poissaolollaan. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että he olisivat jotenkin "hienompia ihmisiä", mitä tuolla mahdetaan edes tarkoittaa? Olin vähän hölmistynyt, enkä osannut vastata oikein mitään, mutta jäi vaivaamaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta: mikä oma koulutustasosi sitten on ja oletko työelämässä?

Mielenkiinnosta: miten nuo liittyvät ihmisen arvoon?

Sanoinko että ne liittyvät? En mielestäni.

Minä vastasin kysymykseesi, koska luulen ymmärtäneeni, että halusit kysyä sitä kyetäksesi paremmin näkemään, miksi _nuo kyseiset_ henkilöt tuntuvat pitävän itseään jotenkin minua hienompina ihmisinä. Ymmärsinkö oikein? Kaikki me tässä keskustelussa tunnumme kuitenkin ymmärtävän, etteivät nuo kysymäsi asiat todellisuudessa liity ihmisarvoon. Olenko oikeassa?

Ap

Ap

Vierailija
22/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välien katkaiseminen omalta osaltani tähän pariskuntaan ei oikein tule kyseeseen, sillä he ovat joka tapauksessa paljon tekemisissä myös poikaystäväni muun perheen kanssa, joten olisi vaikea olla joutumatta joskus yhteisiin tilaisuuksiin heidän kanssaan, enkä hyvää parisuhdettanikaan nyt parin moukan takia haluaisi heittää hukkaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla