Miten voin saada ystäviä, jotka ovat suomen nationalisteja?
Hei, suomen kansa! Miten voin saada ystäviä, jotka ovat suomen nationalisteja?(radikaalit perussuomalaiset, suomi ensin jne.) Olen mies venäjältä, asun Pietarissa(mulla on suomen juuret). Pelkään mennä Suomeen etsimaan joku tapahtumaa, jossa he ovat, koska mun kielitaito ei oo hyvä ja vahva venäjän aksenti. Luulen, että voin saada turpaan siellä, mutta mulla on paljon kysymyksia heille.
Kommentit (5)
Ei ole mahdollista saada tuollaisia ystäviä, koska luontaisesti heillä ei ole ystäviä. Vähintään puolen vuoden välein ne parhaat kaverit ja liittolaiset todetaan myyriksi ja sabotääreiksi, jonka jälkeen puolin ja toisin heitellään lokaa pitkin nettiä ja paljastetaan kaikki yksärit, puhelut ja muut asiat. Muulle kansalle tämä toki on loppumattoman hauskuuden lähde kun seuraa eri sketsiryhmien keskinäistä vihanpitoa ja kyräilyä.
Liittymällä pohjoismaiseen Vastarintaliikkeeseen. Mutta pääsykriteerit on olemassa, joten kaikkia ei huolita ja vastarinraliikkeessä on noudatettava sääntöjä. Mutta jos sisään pääset, muut jäsenet ovat velvollisia kunnioittamaan sinua vaikka olet venakko.
Tervetuloa