Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te naiset tarvitsette miestä synnytyksessä?

Vierailija
04.05.2019 |

Siinä kysymys. Ihmettelen. Ovat enemmän tiellä kuin avuksi.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva, kun on seuraa. Toisen lapseni synnytin yksin (siis kätilöiden kanssa...) ja oli oikein hyvä kokemus.

82/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät pitäisi kieltää synnytyksestä minä en päässyt katsomaan siskoni lasta sairaalaan ja omaa lastani ei päässyt katsomaan miehen mumml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiseksi tueksi, jakamaan ja kokemaan elämän tärkeimmän kokemuksen.

Vierailija
84/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytys voi kestää pitkään ja siinä joutuisi olemaan pitkiä aikoja yksin. Ei ole kiva olla kivuissaan yksin ja huomata, että joku ei ole nyt oikein. Siinä ei välttämättä hoksaa soittaa apua ja vaikka hoksaisikin, voi mennä pitkään, että kätilö ehtii paikalle. Oma mies oli ihan huippu, en olisi pärjännyt ilman häntä.

Minä taas en nimenomaan halua kenenkään näkevän kivuissa kieriskelemistäni.

Ihanaa löytää kohtalontoveri. Minäkin olen aina hävennyt kivun näyttämistä. Olen lapsena murtanut varpaani liikuntatunnilla enkä kehdannut sanoa kenellekään. Uskon, etten ikinä pysty hankkimaan lapsia tämän takia.

Sama täällä! Siis että en tykkää jos minut nähdään kivuissa yms. Ekassa synnytyksessä mies oli mukana ja minua nolostutti kivut, ja muutenkin siinä tilassa olo.

Toiseen synnytykseen mies ei päässyt mukaan, eikä minua haitannut yhtään. Oli paljon helpompaa kun ei tarvinut esittää urheaa.

Vierailija
85/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi äijän tulla, en aio itsekään synnyttää yhdellekään miehelle jälkeläistä.

Vierailija
86/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin suoraan synnytyksen jälkeen leikkaussaliin ja siitä heräämöön kuudeksi tunniksi. Vauva pääsi isänsä paidan alle lämpöiseen siksi aikaa. Onneksi lapsen isä oli synnytyksessä mukana, ei pelkästään minun takiani, vaan myös lapsemme ensihetkien vuoksi.

Tää on se suurin syy miksi itse haluan miehen mukaan. Vauva kuitenkin tuntee isänsä äänen. Haluan, että on tuttu ottamassa vastaan maailmaan, jos itse olen estynyt.

Vierailija
87/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi tälläinen ystävätär, jolle oli hirveän tärkeätä että mies on koko ajan vieressä. Passaa ja huomioi 24/7. Synnytyksen jälkeen äijää juoksutettiin milloin mitäkin hakemaan. Kun teki mieli.

Ap

Vierailija
88/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että minua palvellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän