Miksi naisia kiinnostaa kaikki deittiohjelmat, vaikka he pääsääntöjään halveksivat sitä elämäntapaa?
Kaiken maailman Tempparit ja Rakkauden saaret kiinnostaa nimenomaan naiskatsojia. Tälläkin palstalla usein suuret spekuloinnit käynnissä, että kuka vehtaa kenenkin kanssa.
Silti naiset aina täälläkin halveksii teksteissään tosielämässä tällaisia pinnallisia vehtaajia. Miksi ne sitten televisiossa niin kiinnostaa?
Kommentit (11)
Se on jännää seurata kun tapahtuu muille, mutta kunhan ei itselle.
Vierailija kirjoitti:
Television katselu on rentoutumiskeino, eikä mikään ohjelma ole liian hömppä katsottavaksi, jos siitä nauttii ja rentoutuu.
Mutta miksi naiset tuosta nauttii? Heidänhän pitäisi inhota tuollaista, jos on heidän juttujaan uskominen, mitä täällä aina kirjoittavat elämän ja ihmissuhteiden arvoista.
Tv-ohjelma ja oikea elämä eivät mitenkään liity toisiinsa.
Voi katsoa viihdeohjelmaa, mutta ei halua oman elämän olevan samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Television katselu on rentoutumiskeino, eikä mikään ohjelma ole liian hömppä katsottavaksi, jos siitä nauttii ja rentoutuu.
Mutta miksi naiset tuosta nauttii? Heidänhän pitäisi inhota tuollaista, jos on heidän juttujaan uskominen, mitä täällä aina kirjoittavat elämän ja ihmissuhteiden arvoista.
No rautalangasta:
Viihdeohjelmaa katsotaan huvikseen, mutta oma elämä on erikseen.
Mihin tää väite perustuu, ap? Mies on koukussa realityyn ja mä en siedä niitä.
On joka huoneessa telkku, että voi katsoa kukin mitä haluaa, tai olla katsomatta.
Ap:n perhe nyt tuskin on missään suhteessa yleistettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tää väite perustuu, ap? Mies on koukussa realityyn ja mä en siedä niitä.
On joka huoneessa telkku, että voi katsoa kukin mitä haluaa, tai olla katsomatta.
Joo, tämä. Jotkut miehet kanssa katsoo näitä.
Ja siis nehän on viihdettä, monesti käsikirjoitettua ja dramatisoitua sellaista. Toisekseen, monet näihin hakeutuvista on jonkin sortin narsisteja ja ekshibitionisteja, jotka nimenomaan hakevat huomiota keinolla millä hyvänsä. Ehkä sellaisille saa vähäsen naureskella?
Ei kiinnosta. En katso niitä ohjelmia.
No minä en suurintaosaa deittiohjelmista pysty katsomaan, vaikka nainen olenkin. Sinkkuillallinen(?) on yksi jota katson. Tosin siinäkin on aivan kauheita tapauksia, mutta siinäkin ehkä kiinnostavinta on se ruuanlaitto. Toinen ihan ok oli se suomalainen missä treffit on jossain ravintolassa, ja siinä oli eri-ikäisiä ihmisiä, ei pelkästään parikymppisiä.
Itse katson miehenä tätä sinkkuhömppää, jotta joka kerta muistan, miksi itse en lähde ikinä moderniin deittailuun mukaan.