Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te naiset tarvitsette miestä synnytyksessä?

Vierailija
04.05.2019 |

Siinä kysymys. Ihmettelen. Ovat enemmän tiellä kuin avuksi.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sä sen tiedät, ovatko tiellä vai avuksi, kun et ole itse synnytyksessä ollut? Aivan, et mistään. Mutta kun ei ole mitään muuta sisältöä elämässä kuin naisten pohtiminen vauvapalstalla, niin kai se tämäkin kysymys on jossain vaiheessa kysyttävä.

Vierailija
2/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan henkisenä tukena olla joku muukin, mutta tuntuisi oudolta jättää lapsen isä pois ja pyytää mukaan joku muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokoot kun tulee ulos se mitä hän sisään laittoi niin ei tee mieli vähään aikaan. Ehtiipä repeämät parantua ennen kuin vonkaaminen alkaa.

Vierailija
4/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sä sen tiedät, ovatko tiellä vai avuksi, kun et ole itse synnytyksessä ollut? Aivan, et mistään. Mutta kun ei ole mitään muuta sisältöä elämässä kuin naisten pohtiminen vauvapalstalla, niin kai se tämäkin kysymys on jossain vaiheessa kysyttävä.

eikö tuo kysymys liity täydellisesti vauvaan ja äitiin? Itse ihmettelen samaa kuin ap

Vierailija
5/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia siellä pitää olla ketään mukana? Onhan siellä ammattihenkilökuntaa.

Vierailija
6/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys voi kestää pitkään ja siinä joutuisi olemaan pitkiä aikoja yksin. Ei ole kiva olla kivuissaan yksin ja huomata, että joku ei ole nyt oikein. Siinä ei välttämättä hoksaa soittaa apua ja vaikka hoksaisikin, voi mennä pitkään, että kätilö ehtii paikalle. Oma mies oli ihan huippu, en olisi pärjännyt ilman häntä.

Vierailija
7/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö tuo kysymys liity täydellisesti vauvaan ja äitiin? Itse ihmettelen samaa kuin ap

No, jos ihmettelet, niin varmasti olet keksinyt joukon erilaisia selityksiä asialle. Listaa ne tähän, niin katsotaan, osuiko joku oikeaan.

Vierailija
8/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaan huutaa ja haukkua häntä synnytystuskissani.

Vierailija
9/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisenä tukena. Ja kyllä isällä on oikeus olla läsnä kun hänen lapsensa syntyy.

Vierailija
10/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia siellä pitää olla ketään mukana? Onhan siellä ammattihenkilökuntaa.

Niinpä! Ja minkä takia ihmiset ylipäätään haluavat olla yhdessä? Eikö olisi paljon kätevämpää, jos jokainen asuisi omassa pikku lokerossaan, jotten tarvitsisi olla muiden kanssa tekemisissä? En ymmärrä sitäkään, miksi tällaisia keskustelupalstoja on. Ihan typeräähän se on olla muiden kanssa tekemisissä. Yksin pärjää parhaiten. Jos on joku ongelma, niin hankkii sitten ammattilaisilta apua.

Vierailija
11/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokoot kun tulee ulos se mitä hän sisään laittoi niin ei tee mieli vähään aikaan. Ehtiipä repeämät parantua ennen kuin vonkaaminen alkaa.

Väärin. Pussit täyttyvät nopeasti.

Vierailija
12/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvinnutkaan. Mies ei ollut todistamassa yhdenkään lapsemme syntymää. Ensimmäiseen pyysin häntä mukaan, mutta mies ei halunnut ja se oli tietysti ihan ok. Seuraaviin en edes pyytänyt, koska pärjäsin ekassakin hyvin ilman miestä. Enemmän hänestä oli apua kotona lasten vahtina.

Vierailija
13/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet on turhia synnytyksessä. Siellä salissa kun makaat, se hälytyskello on sun vuoteen vieressä. Sitä kun painaa niin tulee ammattilainen paikalle. Jos jostain syystä olet yksin.

Ap

Vierailija
14/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen yhteen asiaan mihin naiset miestä tarvitsee, syylliseksi.

Vierailija
15/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on pienessä ja rajallsiessa miehen päässäni käynyt, että jos yrittää järjellä ajatella, niin kovin ovat vähissä ne asia, joissa miehiä tarviitaisiin yhtään mihinkään siksi, että ovat sukupuoleltaan miehiä, eivätkä esimerkiksi naisia, tai jotain näiden binnärisen sukupuolen väliltä. 

Vierailija
16/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miehet on turhia synnytyksessä. Siellä salissa kun makaat, se hälytyskello on sun vuoteen vieressä. Sitä kun painaa niin tulee ammattilainen paikalle. Jos jostain syystä olet yksin.

Ap

Semmoista se elämä on, kun ei tiedä mistään mitään, mutta kuitenkin pitää ne mielipiteet muodostaa kuvitelmien perusteella.

Vierailija
17/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytys voi kestää pitkään ja siinä joutuisi olemaan pitkiä aikoja yksin. Ei ole kiva olla kivuissaan yksin ja huomata, että joku ei ole nyt oikein. Siinä ei välttämättä hoksaa soittaa apua ja vaikka hoksaisikin, voi mennä pitkään, että kätilö ehtii paikalle. Oma mies oli ihan huippu, en olisi pärjännyt ilman häntä.

Minä taas en nimenomaan halua kenenkään näkevän kivuissa kieriskelemistäni.

Vierailija
18/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on olla turvana. Haluaisitko itse isänä olla jossain muualla kun lapsen sydänäänet heikkenee, mutta henkilökunta vetkuttelee sektioon lähtemistä? Vai haluaisitko olla paikalla ja vaatia parasta mahdollista hoitoa lapsellesi ja sen äidille? Ja jos kaikki ei menekkään hyvin, haluaisitko olla paikalla näkemässä lapsesi elossa edes hetken?

Vierailija
19/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty panojuttuihin.

Vierailija
20/88 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenwanhaan naiset eivät tarvinneet tai halunneet miestä sinne. 

Nykyään moni mies kyllä ihan haluaakin mennä mukaan. 

Yhteiskunta on pehmennyt, niin miehet kuin naisetkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan