Voi Meghan parkaa:(
Itellä meni esikoinen pari viikkoa yli ja jouduttiin käynnistämään. Siinä ei paljoa hengitelty ja sellanen trauma jäi että seuraavalla kerralla vaadin sektion. Olivat kyllä ymmärtäväisiä ja ongelmitta sen sain.
Kommentit (380)
Tämä ketju ei ole otsikoitu omille synnytyskokemuksille, kiviäkin kiinnostaa. Oma ketju niille, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatiesynnytyksen jälkeen on jo vauvan kanssa kotona ennen kuin sektiosta toipuva pääsee edes ekaa kertaa sängystä ylös.
Pääsin sängystä ylös sektion jälkeen samalle illalle. Ei mitenkään pahalle tuntunut. Haava parani hyvin ja ei ollut juurikaan kipuja. Otin Panadolia kahtena päivänä.
Ohhoh. Tällainen yksittäistapaus ei kuitenkaan kerro paljoa sektiosta. Kahdelle läheiselleni tehty sektio, molemmat olleet viikon sairaalassa, siitä 5 eka päivää jatkuvissa kipulääkkeissä todella kipeänä. Sektiossa läpäistään kuusi eri kudosta tms. ja on todellakin iso operaatio.
Ei ole mikään yksittäistapauksissa. Kyllä sektiossa nostetaan pystyyn jo muutaman tunnin päästä, muuten veritulppia uhkaa. Mutkin vietiin suihkuun 8 tuntia sektiosta, itse kävelin, mutta varmuudeksi istuin suihkutuolissa. Missä sairaalassa pidetään viikko sektioon jälkeen jos äidillä ja vauvalla on kaikki ok? Erikoista. Mulla on kuitenkin viimeisimmästä sektiosta jo 17v ja kolme päivää olin sairaalassa. Särkylääkettä söin vain sairaalassa.
Siitä on jo aikaa v 96. En syönyt särkylääkettä koska ei tarvinnut. Siis viikko naistenklinikalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos la on ollut 1-2.5 niin 14 vrk yli voi olla jos kaikki ookoo. Joten voi syntyä niinkin myöhään kuin 15-16.5
22.4 oli laskettu aika.
Meghanin/Harryn vauvan horoskooppimerkki on todennäköisesti härkä. Minkälainen luonneanalyysi merkin perusteella. Onko mahdollisesti määrätietoinen/itsepäinen.
Ei se käynnistys nyt mikään maansuru ole. Ymmärrän kyllä, että Meghan on toivonut kotisynnytystä, ja totta kai kaikkien toiveiden soisi toteutuvan.
Itsekin ajattelin ensimmäisen lapsen käynnistyksen kohdalla, että yhyy, nyt menee luonnollinen synnytys sivu suun. Mutta käynnistysmenetelmiä on monenlaisia, eikä käynnistys välttämättä johda muihin toimenpiteisiin tai lääkkeelliseen kivunlievitykseen. Itsekin vedin kaksi synnytystä muuten ”luomuna” mutta käynnistettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ei ole otsikoitu omille synnytyskokemuksille, kiviäkin kiinnostaa. Oma ketju niille, kiitos!
Otsikoinnista en tiedä, mutta omalla kokemuksellaan ap tämän ketjun avasi. Ketjun ensimmäinen viesti:
Voi Meghan parkaa:(
Vierailija
klo 13:01 | 4.5.2019
Itellä meni esikoinen pari viikkoa yli ja jouduttiin käynnistämään. Siinä ei paljoa hengitelty ja sellanen trauma jäi että seuraavalla kerralla vaadin sektion. Olivat kyllä ymmärtäväisiä ja ongelmitta sen sain.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olis aika Meghanin luonteelle sopivaa pimittää tietoa? Hän haluaa pitää ihmiset jännityksessä niin pitkään kuin mahdollista. Lapsi on siis jo syntynyt.
Ihan oikeasti Meghan on tekemisistään riippumatta tällä hetkellä ehkä maailman isoin julkkis, ja mitä hän tekeekin, se on lehtien etusivuilla.
Minä arvostan sitä, että hän edes synnyttää yksityisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne nyt mielenkiintosempia kun nämä hatusta temmatut Meghanin haukkumis viestit. Saisvat poistaa koko ketjun!
Ap
Ilkeästi voisi ajatella, että Meghan ei halua sektiota, koska se olisi häviö.
Vauva syntyi jo pari viikkoa sitten, samoja aikoja kuin oli Kuningatar Elisabethin synttärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatiesynnytyksen jälkeen on jo vauvan kanssa kotona ennen kuin sektiosta toipuva pääsee edes ekaa kertaa sängystä ylös.
Nousin kävelemään kuusi tuntia kiireellisen sektion jälkeen ja olin sairaalassa kaksi yötä. Olen vieläpä mummoäitiensisynnyttäjä.
Mä kävelin heti synnytyksen jälkeen itse suihkuun.
Minä olin alatiesynnytyksen jälkeen melkein viikon sairaalassa.
Ehkä kaikilla ei mene saman kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeästi voisi ajatella, että Meghan ei halua sektiota, koska se olisi häviö.
En minäkään halunnut sektiota. Kai sitä voi häviöksikin sanoa, mutta itse ajattelin turvallisuutta ja toipumisen nopeutta. Lisäksi halusin kokea synnytyksen.
Muitten kokemuksista viis. Mutta Meghan on synnyttänyt. Ei kaikkea tarvitse antaa julkisuuteen ja heti lehdistölle.
He haluavat ensimmäiset ajat yksityisyyttä.
Meghan liian stressaantunut koska asettanut niin täydelliset vaatimukset kaikelle syntymään liittyvälle, sen vuoksi synnytys ei käynnisty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä kiinnostaa joku jota ette ole koskaan edes tavanneet?
Nämä valtion syöttiläät ovat niin turhaa porukkaa että pahaa tekee.Kyllä minua kiinnostaa huomattavasti enemmän kun joku naapurin matami jonka tapaan roskakatoksella harvase päivä.
Miksi sinua kiinnostaa sinulle tuntematon turha ihminen. Sairasta.
Hoo hetket .... se on yhtä jännittävää oli tavis tai kuninkaallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousin kävelemään kuusi tuntia kiireellisen sektion jälkeen ja olin sairaalassa kaksi yötä. Olen vieläpä mummoäitiensisynnyttäjä.
Mä kävelin heti synnytyksen jälkeen itse suihkuun.
Et kävele jos puudutus moneen tuntiin
Ajatus kotisynnytyksestä on äärimmäisen typerä, varsinkin tuon ikäiselle. Nyt sitten joka toinen tollo alkaa kopioimaan, niinkuin monet kuninkaallisia kopioivat, ja tulee monta menetystä. Typerän itsekäs nainen.
Tohjoinen alapää ei tule synnytyksestä. Lettuja on erilaisia. Kaltaisesi lietsovat synnytyspelkohysteriaa. Elä enemmän, lue aaveetä vähemmän!