Voi Meghan parkaa:(
Itellä meni esikoinen pari viikkoa yli ja jouduttiin käynnistämään. Siinä ei paljoa hengitelty ja sellanen trauma jäi että seuraavalla kerralla vaadin sektion. Olivat kyllä ymmärtäväisiä ja ongelmitta sen sain.
Kommentit (380)
En osaa hänestä varmuudella sanoa mitään muuta kuin että ei ole parka. Vaikuttaa nefernaiselta, eli osaa kääntää kaikki tilanteet edukseen.
Olen yllättynyt että nämä Meghanit ja Minttu Räikköset haluavat synnyttää alateitse! Itselle varsinkin tossa asemassa sektio olisi ehdoton kun saa itse päättää. Eihän kuningatarkaan synnyttänyt alateitse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa vaikka ei heti syntyisikään? Kuukausi sinne tänne..
Istukka lakkaa toimimasta. Yliaikainen raskaus on riski niin lapselle kuin äidille. En ymmärrä miksi Meghanin tapauksessa ei ole jo käynnistetty kun on muutenkin riskiraskaus, ikääntynyt ensisynnyttäjä kyseessä.
Mulla olisi pakkomielle vahdata herkeämättä, että kakara ei kuole kohtuun.
Miksi teitä kiinnostaa joku jota ette ole koskaan edes tavanneet?
Nämä valtion syöttiläät ovat niin turhaa porukkaa että pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että nämä Meghanit ja Minttu Räikköset haluavat synnyttää alateitse! Itselle varsinkin tossa asemassa sektio olisi ehdoton kun saa itse päättää. Eihän kuningatarkaan synnyttänyt alateitse.
Minttu sai kaiken laittamatta tikkua ristiin niin kai hänkin voi sentään sen verran vaivaa nähdä perheensä eteen että synnyttää lapset niinkun kaikki muutkin. Vaikka vähän kirpasiskin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Elisabet synnytti alateitse kuten Kate ja muutkin kuninkaalliset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä kiinnostaa joku jota ette ole koskaan edes tavanneet?
Nämä valtion syöttiläät ovat niin turhaa porukkaa että pahaa tekee.
Kyllä minua kiinnostaa huomattavasti enemmän kun joku naapurin matami jonka tapaan roskakatoksella harvase päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ellu ollut suunilleen nukutettu ja pihdeillä kiskottiin vauvat pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ellu ollut suunilleen nukutettu ja pihdeillä kiskottiin vauvat pihalle.
Sotket nyt Ellun Dianaan. Diana on kertonut, että hänen ensimmäisessä synnytyksessä lapsi vedettiin ulos väkisin(tai tämä on hänen kuvitelmansa). Ellun synnytyksestä emme tiedä muuta kuin, että hän synnytti kaikki neljä lastaan omassa makuuhuoneessaan.
Dianan ensimmäinen synnytys käynnistettiin ja William syntyi imukupin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa vaikka ei heti syntyisikään? Kuukausi sinne tänne..
Istukka lakkaa toimimasta. Yliaikainen raskaus on riski niin lapselle kuin äidille. En ymmärrä miksi Meghanin tapauksessa ei ole jo käynnistetty kun on muutenkin riskiraskaus, ikääntynyt ensisynnyttäjä kyseessä.
Ei ole riskiraskaus. Meghan on alle 40, hoikka ja perusterve. Myöskään raskaus ei ole yliaikainen ennen kuin kaksi viikkoa lasketun ajan jälkeen.
T. Oikeasti yliajan vuoksi käynnistyksen riskiraskaudessa iäkkäänä kokenut ja näihin määritelmiin perehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Dianan ensimmäinen synnytys käynnistettiin ja William syntyi imukupin avulla.
Outoa, minusta Harry näyttää enemmän siltä että se on kiskottu ulos väkisin.
Siellä on nyt windsorin edustalla jo paraatikin käynnissä ja ihan kohta saamme kuulla.......
Vierailija kirjoitti:
Etpä olekaan heidän asemassaan. Kuningatar Elisabet II synnytti neljästi kotonaan alateitse.
Elisabethin kaksi ekaa leikattiin. Punnersi ensin charlesia ulos 30 h,
Vierailija kirjoitti:
No hyi, en ikinä suostuis sektioon, ellei olisi aivan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Elisabethin kaksi ekaa leikattiin. Punnersi ensin charlesia ulos 30 h,
Ei ole totta.
Meghan leikataan ma/ti jos ei ala syntymään. Hän on paremmissa käsissä kuin kukaan muu