Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Meghan parkaa:(

Vierailija
04.05.2019 |

Itellä meni esikoinen pari viikkoa yli ja jouduttiin käynnistämään. Siinä ei paljoa hengitelty ja sellanen trauma jäi että seuraavalla kerralla vaadin sektion. Olivat kyllä ymmärtäväisiä ja ongelmitta sen sain.

Kommentit (380)

Vierailija
221/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipas aika paskaa tiedottamista hovilta. Lupasivat kertoa kun synnytys on käynnistynyt ja lapsi syntynyt. No, tieto synnytyksen alkamisesta tuli 9 tuntia lapsen syntymän jälkeen!!! Äärimmäisen huonosti hoidettu juttu.

”Lupasivat”? Minusta ihan oikein, että hovi kunnioitti pariskunnan yksityisyyttä ja toivetta saada olla edes hetken rauhassa.

Vierailija
222/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipas aika paskaa tiedottamista hovilta. Lupasivat kertoa kun synnytys on käynnistynyt ja lapsi syntynyt. No, tieto synnytyksen alkamisesta tuli 9 tuntia lapsen syntymän jälkeen!!! Äärimmäisen huonosti hoidettu juttu.

Joo kamalaa, 9 tuntia jouduttiin olemaan ilman tätä tietoa. En toivu tästä pettymyksestä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kaiken maailman huhumyllyistä ja "varmoista tiedoista" huolimatta pariskunta pystyi kuitenkin pitämään vauvan syntymän ja sukupuolenkin vain omana tietonaan.

Vierailija
224/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan pojan nimeä: se tulee olemaan Oliver tai Thomas.

Vierailija
225/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan pojan nimeä: se tulee olemaan Oliver tai Thomas.

Mä veikkaan Obamaa.

Vierailija
226/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Lupasivat”? Minusta ihan oikein, että hovi kunnioitti pariskunnan yksityisyyttä ja toivetta saada olla edes hetken rauhassa.

Näin olivat lehdistölle luvanneet, osa toimittajista on aika ärsyyntyneitä.

Vierailija
227/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/tv/BxH7g3jBftE/

Ihana Harry! Ensimmäinen haastattelu isänä. Huokuu onnea ja iloa.

Ja täällä meghanhullu povailee ja odottelee heidän eroaan päivästä toiseen. Naurattais jos se ei oikeasti olis niin pirun surullista kuinka eriarvosta elämää ihmiset se hetkensä tällä pallolla elelee.

Mitä ihmettä? Minulla ei ole kylläkään yhtään mitään Meghania vastaan. Olen UK:n kuninkaallisen perheen fani ja tämä oli iloinen tapahtuma. Ei kiinnosta roskalehtien draamat vaan iloitsen Harryn ja Meghanin puolesta. Jos tänne linkittää haastattelun Harrystä, joka on pakahtua isyyden onnesta, millä tavalla se tekee linkittäjästä "Meghan-hullun"?

Vierailija
228/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että itse synnytti. Tästähän Briteissä kirjoitetaan paljon ja nyt kun vauvaa ei tuoda näytille, epäilykset vahvistuvat.

Osa toimittajista on aika ärsyyntyneitä tähän salailuun.

Vierailija
229/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot sitten toimittajat ärsyyntyneitä!

Vierailija
230/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Meghan ja Harry <3 

Vierailija
231/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä meghanhullu povailee ja odottelee heidän eroaan päivästä toiseen. Naurattais jos se ei oikeasti olis niin pirun surullista kuinka eriarvosta elämää ihmiset se hetkensä tällä pallolla elelee.

Mitä ihmettä? Minulla ei ole kylläkään yhtään mitään Meghania vastaan. Olen UK:n kuninkaallisen perheen fani ja tämä oli iloinen tapahtuma. Ei kiinnosta roskalehtien draamat vaan iloitsen Harryn ja Meghanin puolesta. Jos tänne linkittää haastattelun Harrystä, joka on pakahtua isyyden onnesta, millä tavalla se tekee linkittäjästä "Meghan-hullun"?

En kai mä nyt hyvä ihme sinua tarkottanut! Vaan viittasin tohon kun Harry on vaimoonsa ja lapseensa niin hulluna että hyvä että pöksyissään pysyy. No kyllä te suurinosa ainakin tiedätte ketä tarkoitan.

Vierailija
232/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistätkö hei tarkat linkit näihin ärsyyntyneisiin toimittajiin? Itse en ole törmänyt. Nykyään on nääs vaikeampi kusettaa kanssamammoja kun kaikilla muillakin on netti. Ollaan ihan samalla viivalla uutisoinnin suhteen eikä kukaan usko että sinulla on jotain sisäpiirintietoja.

Vierailija
233/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistätkö hei tarkat linkit näihin ärsyyntyneisiin toimittajiin? Itse en ole törmänyt. Nykyään on nääs vaikeampi kusettaa kanssamammoja kun kaikilla muillakin on netti. Ollaan ihan samalla viivalla uutisoinnin suhteen eikä kukaan usko että sinulla on jotain sisäpiirintietoja.

Mites ne mammat on sitten tänne palstoille päässeet kusetettaviksi ilman nettiä?

Vierailija
234/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne mammat on sitten tänne palstoille päässeet kusetettaviksi ilman nettiä?

Eikö netti toimi?

Vierailija
235/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että itse synnytti. Tästähän Briteissä kirjoitetaan paljon ja nyt kun vauvaa ei tuoda näytille, epäilykset vahvistuvat.

Höpöhöpö

Vierailija
236/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli!

Vierailija
237/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä aika ihmeellisenä pidetään. Ei toimittajatkaan ymmärrä iksi tehdään näin...

Olisi hyvä veto toimittajilta lakata uutisoimasta mitään Meghanin liittyvää, kun ei kerta olevinaan halua tietoa itsestään jakaa. Aika pian varmasti muuttuisi ääni kellossa.

Vierailija
238/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä aika ihmeellisenä pidetään. Ei toimittajatkaan ymmärrä iksi tehdään näin...

Olisi hyvä veto toimittajilta lakata uutisoimasta mitään Meghanin liittyvää, kun ei kerta olevinaan halua tietoa itsestään jakaa. Aika pian varmasti muuttuisi ääni kellossa.

Vähän sama kuin Dianan uhriutumisessa ja loputtomassa julkisuudennälässä.

Vierailija
239/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se Meghanhullu joka halusi naida itse Harryn?

Vierailija
240/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkat linkit, miksi? Osasithan tänne vauvapalstallekin ilman nettiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi