Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Meghan parkaa:(

Vierailija
04.05.2019 |

Itellä meni esikoinen pari viikkoa yli ja jouduttiin käynnistämään. Siinä ei paljoa hengitelty ja sellanen trauma jäi että seuraavalla kerralla vaadin sektion. Olivat kyllä ymmärtäväisiä ja ongelmitta sen sain.

Kommentit (380)

Vierailija
181/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tapahtuu jotain

Vierailija
182/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, noh...? Mitä tapahtuu???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikehdintää kaduilla, kuninkaallispöpit alkavat mellakoida, jos tänään ei lopulta saada edes jotain tietoa! Ja Huom! Roska-auto kävi! Enteilee kansanjuhlia.

Vierailija
184/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös hovi ole ilmoittanut, ettävauvan syntymä ilmoitetaan vaikkeivat harry ja meghan oli heti tulossakaan baben kanssa vilkuttelemaan

Vierailija
185/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syntymä ilmoitetaan. Vauvaa ei heti tuoda näytille.

Vierailija
186/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkuuseen menee, on Meghanilla hyvä syykin pysyä poissa kameroiden edestä jonkin aikaa.

Vierailija
187/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winsorin linnan edustaa on kuvattu livenä aamusta alkaen ja väkeä oli runsaasti paikalla, mutta jossain vaiheessa ihmiset hajaantuivat kuin käskystä ja järjestyshenkilöt valvoivat tilannetta.  Mulle jäi vahvasti sellainen mielikuva, että olivat saaneet jotain tietoa lapsen syntymästä.  Eiköhän meillekin jotain tietoa heru.  Täytynee katsoa seuraavat uutiset, jollei lehtiin tule uusia päivityksiä.     

Vierailija
188/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winsorin linnan edustaa on kuvattu livenä aamusta alkaen ja väkeä oli runsaasti paikalla, mutta jossain vaiheessa ihmiset hajaantuivat kuin käskystä ja järjestyshenkilöt valvoivat tilannetta.  Mulle jäi vahvasti sellainen mielikuva, että olivat saaneet jotain tietoa lapsen syntymästä.  Eiköhän meillekin jotain tietoa heru.  Täytynee katsoa seuraavat uutiset, jollei lehtiin tule uusia päivityksiä.

Katsoin ylen klo 15:00 uutiset, ei mitään mainintaa aiheesta.  Tuskin on meillä mikään ykkösuutinen, mutta kyllähän asia kiinnostaa kuitenkin. Kamera kuvasi edelleen Windsorin  linnan edustaa.  

Vierailija
189/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ylen klo 15:00 uutiset, ei mitään mainintaa aiheesta.  Tuskin on meillä mikään ykkösuutinen, mutta kyllähän asia kiinnostaa kuitenkin. Kamera kuvasi edelleen Windsorin  linnan edustaa.  

Seuraavalla sivustolla tiedetään varmasti asiasta ennen kuin ylen uutiset ehtivät tehdä tv-lähetyksen: https://www.thesun.co.uk/fabulous/

Vierailija
190/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä kiinnostaa joku jota ette ole koskaan edes tavanneet?

Nämä valtion syöttiläät ovat niin turhaa porukkaa että pahaa tekee.

Korjaus: Englannin kuninkaalliset eivät ole ”syöttiläitä” vaan päinvastoin tuovat valtiolle runsaasti tuloja. Brändiarvo on niin korkea että se heijastuu matkailutuloista kaiken maailman kekseihin ja muihin tuotemerkkeihin.

Kuningashuoneella on lisäksi omasta takaa runsaasti hyvin tuottavaa omaisuutta mm. kiinteistöjen muodossa. Joista tuloista he maksavat veroja valtiolle.

Tietysti jos Britannia muuttuisi kommunistivaltioksi ja kaikki yksityinen omaisuus takavarikoitaisiin valtiolle, kuningashuoneelta löytyisi paljon anastettavaa. Että siinä mielessä heidän varallisuutensa on ”kansalta pois”.

Vierailija
191/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käynnistynyr

Vierailija
192/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on käynnistynyt

Vierailija
193/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kuningasperhe ilmoittanut, että kansalle ilmoitetaan kun Meghanin synnytys käynnistyy. Luulisi ettei ole siis vielä synnyttänyt.

Vierailija
194/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan lähti synnytyssairaalaan, kertoo otsikot. Eikö hänen ollut tarkoitus synnyttää kotona?

Vierailija
195/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli.

Vierailija
196/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka synnytti?

Vierailija
197/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its a Boy !!

Vierailija
198/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli jo

Vierailija
199/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakutsujen tarjoilujen värimaailma viittasi tyttöön, siksi moni varmaan yllättyi?

Vierailija
200/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin hemmetin kipeä alatiesynnytyksen jälkeen viikon, synnytyksessä ei ollut vaikeuksia.. Jokainen askel oli tuskaa ja istuminen. Maitoa tuli liikaa ja tuntui, että jälkivuotoakin tuli liikaa, välillä pyörrytti.  Rintatulehdus siihen kaupan päälle.

En usko, ettei ollut vaikeuksia. Olen synnyttänyt alateitse kolmesti oikeasti ilman vaikeuksia ja kivut ovat loppuneet siihen kun lapsen vartalo on syntynyt. Toki jälkisupparit olivat jonkinmoiset ja maidonnousu hanurista, mutta todella helpolla olen päässyt. (Olen synnyttänyt sairaalassa kylläkin juuri sen vuoksi, että sektion saa jos sille tulee tarvetta.) Mutta voitaisiinko av:ssa lopettaa valehtelu kuinka alatiesynnytys pilaa naisen 100-varmasti? - Ei pilaa jos kaikki sujuu hyvin ja huolehdit itsestäsi. Ja se on oikein mieluisa vaihtoehto, ymmärrän varsin hyvin miksi se on niin suosittua synnyttäjien keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä