Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'Hugh Grantin käytös Oscar-gaalassa pöyristyttää somessa: Hän on törkimys' - Itse en huomaa haastattelussa mitään ihmeellistä

Vierailija
14.03.2023 |

Itse en huomaa haastattelussa mitään sen kummempaa, hän on vain hieman lyhytsanainen. Nykyään näköjään leimataan helposti törkimykseksi. Katsokaa itse videolta:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/830870a5-c7d4-44bd-bb9a-f654160…

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suomalaisille ei aukene mutta Usassa ollaan niin ylikohteliaita että onko sitten sen mittapuun mukaan sit töykeää? En kyllä minäkään huomannut.

Vierailija
2/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palvonut lihavaa naista, siitä oli kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grantin huumori on kuivaa ja sarkastista. Eurooppalaiset tuntevat brittihuumorin ja ymmärtävät sen huumoriksi, mutta ehkä Yhdysvalloissa tilanne on toinen.

Vierailija
4/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin ettei tuossa mitään erikoista. 

Vierailija
5/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättävää, että mammojen mielestä on kovinkin hauskaa töksäytellä tuohon tyyliin. 

Vierailija
6/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlasinkaan elämääni katsomalla tuon videon??? Ja mainokset päälle.

Vai että pöyristyttävää käytöstä. Eniten videossa pöyristytti selin seisovan äijän takki, oliko siinä jotkut smegmat vai mitä XD XD :D

Vierailija
7/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin melu jotta uusi elokuva saa mainosta. Sitä suihinotto juttuakin pidin pitkään mainostemppuna mutta nyt mitä lukenut myöhemmin hänen hämärästä seksielämästään niin se lienee ollut totta.

Vierailija
8/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllättävää, että mammojen mielestä on kovinkin hauskaa töksäytellä tuohon tyyliin. 

Eihän siinä mitään hauskaa ole mutta töksäyttely on normaalia. Kimi Räikkösen haastattelutkin on melkosen töksähtäviä ollut kautta aikojen.

Vierailija
9/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se haastattelija oli tylympi.

Vierailija
10/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kyky loukkaantua on nykyään aivan käsittämätöntä touhua , tai sitten on kyse klikkausten kalastelemisesta.

Vierailija
11/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Grantin huumori on kuivaa ja sarkastista. Eurooppalaiset tuntevat brittihuumorin ja ymmärtävät sen huumoriksi, mutta ehkä Yhdysvalloissa tilanne on toinen.

Tuo on oikeasti ihan varteenotettava teoria.

Oma esimerkkini tosin koskee irlantilaista huumoria mutta joka tapauksessa. Elikkäs olin Irlannissa turistikierroksella jossa oli mukana myös eräs jenkkinainen. Hän oli aivan pöyristynyt oppaan huumorista. Opas oli ihan tavallinen, rento tyyppi ja hänen heittonsa olivat tyyliä "älkääs sitten myöhästykö bussista tai joudutte jäämään tänne ulos yöksi". Jenkkinaisen mielestä tuollainen oli aivan törkeää... Suuri myötähäpeä valtasi kaikki muut kierroksella olevat.

Vierailija
12/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grant on jossain määrin neuroottinen ja tiukkapipo älykkö. Häntä oli laitettu haastattelemaan tyhjäpää malli, joka yritti nostattaa tunnelmaa kyselemällä päiväkotiin sopivampia tunnelmannostatuskysymyksiä. Grant hämmentyi, kun toinen ei selvästikään tiennyt yhtään ketä haastatteli eikä mitään pohjatyötä ollut tehty kun kysytään leffasta jossa hän esiintyy omien sanojensa mukaan kolme sekuntia. Hän yritti brittiläisen kohteliaasti epäsuorasti auttaa haastattelijaa vaihtamaan aihepiiriä, ja tajusi että toinen häkeltyi, ja yritti lopulta nauraa mukana, ettei tilanteesta tulisi täysi katastrofi.

Minulle tuo oli täydellisen valaiseva esimerkki siitä, minkälainen kulttuurinen juopa amerikkalaisten ja brittien välille on aukeamassa. Taisi olla Grantillekin, jonka sinänsä pitäisi olla jo tottunut näihin törmäyksiin, ja ehkä onkin, koska ilman sitä tilanne olisi ollut vielä vaikeampi. 

Minut hämmensi amerikkailaisten raivostuneet kommentit, kun työtätekevä ihminen nolattiin. Tajusin, etten itsekään tajua heidän käytöskoodistaan edelleenkään juuri mitään. Kun luulen tajunneeni, se muuttuu nopeammin tyhjäpäiseen suuntaan kuin minä pysyn perässä. Sama saattoi yllättää Grantinkin.

Vierailija
13/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään hauskaa ole mutta töksäyttely on normaalia. Kimi Räikkösen haastattelutkin on melkosen töksähtäviä ollut kautta aikojen.

Jos tarkoitat Räikkösen englanninkielisiä haastatteluja, töksähtävä vaikutelma taitaa johtua rallienglannista.

Vierailija
14/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyyppi edes lähtee juhlimaan, jos sillä on noin täyspaska asenne ja naama kuin "norsun vitulla", kaivataanko sitä muka välttämättä tuonne patsastelemaan, tuskimpa vaan?                         

Vierailija
15/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi nyt paha ollut. Kenellekkään tuskin tulee yllätyksenä että Grant ei ole maailman mukavin mies. Muistan että esim. Jon Stewart sanoi että Hugh Grant oli hirvein vieras joka hänellä ikinä oli eikä halunut häntä ikinä enää takaisin ohjelmaansa.

Vierailija
16/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on aivan ihana omana itsenään, hillitty mutta humoristinen. Eihän tuossa mitään ihmeellistä ollut. Enemmän viihtyisin hänen seurassaan kuin tekopirteässä ja ylitsepursuavan positiivisessa kiiltokuva seurapiirissä.

Vierailija
17/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näyttelijät ovat vihdebisneksessä, se voisi edes näytellä että viihtyy.

Vierailija
18/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sen vaimokin on kova suustaan. Muistan filminpätkän dailymäilistä kun nainen kuvasi muistaakseni ravintolan huonoja työolosuhteita. Nämä kaksi diivaa saapuu paikalle ja tietysti heti olettavat että nainen kuvaa heitä ja Grantin vaimo käy haistattelemaan naiselle. Siinä on vakka löytänyt kantensa!

Vierailija
19/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Jerry Lewikseen verrattuna.

Vierailija
20/119 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä teennäinen, teeskentelevä ja ärsyttävä jenkkikulttuuri ei leviä Suomeenkin. Itse tykkään paljon enemmän brittikulttuurista esim. Task Master, kaikille v_ttuillaan yhtäläisesti ja rankasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme