Aina kun olen ihastunut jonkun miehen ulkonäköön, mies on ihastunut myös minuun
Onkohan se vain sattumaa? Vai onko niin että jos kokee toisen tosi vetävän näköiseksi niin se on todennäköisimmin molemminpuolista? Vai tunnenko itseni jotenkin niin hyvin, että ikään kuin tunnistan ihmismassasta ne sopivimmat jo ulkonäön perusteella? Olen kyllä hämmentynyt tästä. Ei siis kertaakaan ole käynyt niin että olisin ollut ilmaa sellaiselle, johon olen kokenut vahvaa fyysistä vetoa. Sen sijaan hyvin monet jotka eivät minua ole fyysisesti kiinnostaneet eivät myöskään ole olleet kiinnostuneita minusta. Varattuna ollessani minulle juttelemaan tulleet ovat myös olleet ulkoisesti juuri makuuni.
Voiko tämä olla vain sattumaa? Jos ei, mikä selitys tälle voisi olla?
Kommentit (57)
Miehet nyt vaan ovat niin helppoja. Eivät voi vastustaa, jos joku nainen viehättyy heistä.
Oletko ihastunut ulkonäköön kauempaa, vai ollut lähietäisyydellä muutenkin? Hormoneja ja feromoneja pitäisin todennäköisimpinä aiheuttajina.
Ei ole sattumaa, vaan ihan puhdasta biologiaa. Se vähemmän tunnettu puoli geneettisestä yhteensoopivuudesta.
Naiset valitsee, miehet ottaa mitä saa.
Olen miettinyt ihan samaa, siis ulkonäön enkä fyysisen vetovoiman kannalta. Joskus deittaillessakin törkeimmät pakit ensitreffeillä tulivat niiltä, joiden ulkonäöstä en erityisemmin pitänyt. Onko ulkonäkö tästäkin syystä tärkeämpi kuin mitä haluaisin uskoa? Toisin päin ei päde yhtä hyvin, olen saanut lähestymisyrityksiä jopa vastenmielisiltä miehiltä.
Minusta todella harva mies on hyvännäköinen. Kerran 5-vuodessa tulee yksi joka nappaa.
Olen huomannut saman ilmiön. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että ihminen kokee omia kasvonpiirteitä muistuttavat piirteet miellyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta todella harva mies on hyvännäköinen. Kerran 5-vuodessa tulee yksi joka nappaa.
Tämä on helppo voimaantumiskikka naisille, jotka tuskin elättävät itseään mallintöillä.
Harvoinpa nainen netissä julistaa, että "minusta harva mies on vahva" tai "minusta harva mies voi pärjätä palomiehenä", koska lapsikin tietää miten naurettavalta tuo kuulostaisi naisen suusta, mutta subjektiivisissa asioissa voi päästä keulimaan.
Sehän on hyvä homma jos noin on :D
On mua pyydetty nuorempana malliksi jos sitä kyselet yläpuolella :)
Itse en vaan ihastu ulkonäöllisesti kuin noin kerran 5-vuodessa. Sori siitä.
Oletatko myös että kaikki tänne kirjoittavat on rumia ja lihavia? En tarvitse mitään voimaantumista vaan olin asiassa rehellinen.
Otsikko ihan h elvetin itserakkaasti sanottu! Kun nainen osoittaa miehelle vähänkään huomiota, mies konttaa polvillaan ihastuksesta. Taidat olla aivan jumalattoman hyvännäköinen julkkis, jonka perään koko maailman miehet kuolaavat. Tai sitten olet tyhmä kuin aasi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsee, miehet ottaa mitä saa.
Tämä. Jos AP on ihan ok näköinen nainen niin kyllä se jokaiselle miehelle kelpaa.
Voi olla että ihmiset usein ihastuu sellaisiin jotka muistuttaa heitä itseään? Näin ollen siis ei mikään ihme että tällaisissa tapauksissa tunne on molemminpuolinen.
Miesten mielestä suurin osa naisista näyttää hyvältä ja näihin voi ihastua, niin eipä siinä mikään ihmeellinen sattuma ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko ihan h elvetin itserakkaasti sanottu! Kun nainen osoittaa miehelle vähänkään huomiota, mies konttaa polvillaan ihastuksesta. Taidat olla aivan jumalattoman hyvännäköinen julkkis, jonka perään koko maailman miehet kuolaavat. Tai sitten olet tyhmä kuin aasi.
Ei mun ihastuksen kohteet ole mitään mallikomistuksia, ennemminkin "hauskannäköisiä" joista monikin pitää itseään rumana. Kehittelit nyt ihan omat johtopäätöksesi minusta.
Ap
Ovatko ne miehet olleet aina luotettavia ja rehellisiä?
Jos antaa huomiota toiselle, aika helppo on ihastua. Olettaen siis, että molemmat ovat jotenkin seksuaalisia. Feromonit toimii.
Joidenkin ihmisten vierellä ei tunne yhtään mitään. Ja sitten on taas niitä, joita saa melkein hätistellä pois.
Ja sitten on ollut sitäkin, kun itse käy ihan kuumana ja toinen ei ole yhtään kiinnostunut:)
Laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne miehet olleet aina luotettavia ja rehellisiä?
Eivät. Sitä eivät feromonit kysele. Jos muutenkin käy kuumana, niin aivot taitavat olla narikassa.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Ap