Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
41/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette?

Minä olen 28, hän pari vuotta vanhempi. AP

Ei ollut somea, kun olit au pairina? Olen ollut Facebookissa vuodesta 2007 kuten moni muukin. Taisit olla sitten todella nuori ollessasi au pairina. 🤔

En sanonut ettei ollut ollenkaan somea olemassa. Itse en käyttänyt Facebookkia ja Instagramia tms ei ollut vielä olemassa. Olin 18 ollessani siellä. AP

Vierailija
42/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan jännittävää! Kai laitat viestiä? Monesti mietin, että miten itse reagoisin jos näkisin erään tietyn ihmisen. Hänenkin kanssaan asiat jäivät kesken ja mietin häntä todella paljon. Vasta näin uuden kuvan tästä tyypistä ja sekosin taas hetkellisesti ihan kokonaan...että mitähän tapahtuisi jos livenä törmäisi :D

Enköhän...

Toivon tosi kovasti että tapaisitte! Tai sitten laitat vaan suoraan viestiä? :) AP

Huh, en tiedä uskallanko! Jotenkin kai pelkään, ettei hän koskaan tuntenut yhtä syvästi minua kohtaan tai ei ole edes miettinyt minua ja lähinnä ihmettelisi, että miksi ihmeessä otan häneen yhteyttä nyt :D Tietyllä tavalla pelkään myös sitä, että suhde alkaisi uudestaan ja se olisi yhtä intensiivistä ja kuluttavaa kuin silloin. Mutta elämä on kyllä liian lyhyt siihen, että elää vain peläten kaikenlaisia skenaarioita.

Olet niin oikeassa, tämmöisten pelkääminen on aika hölmöä. Ja niinkuin moni on sanonut, siinä ei sinänsä menetä mitään. Ala sinäkin vaan muotoilemaan viestiä :D AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette?

Minä olen 28, hän pari vuotta vanhempi. AP

Ei ollut somea, kun olit au pairina? Olen ollut Facebookissa vuodesta 2007 kuten moni muukin. Taisit olla sitten todella nuori ollessasi au pairina. 🤔

Ei vuonna 2009 Facebook ollut mikään itsestäänselvyys.

Vierailija
44/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että minun pitää ilmeisesti ensin pyytää että saan seurata häntä? Ja sitten voi vasta laittaa viestiä... AP

Vierailija
45/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan jännittävää! Kai laitat viestiä? Monesti mietin, että miten itse reagoisin jos näkisin erään tietyn ihmisen. Hänenkin kanssaan asiat jäivät kesken ja mietin häntä todella paljon. Vasta näin uuden kuvan tästä tyypistä ja sekosin taas hetkellisesti ihan kokonaan...että mitähän tapahtuisi jos livenä törmäisi :D

Enköhän...

Toivon tosi kovasti että tapaisitte! Tai sitten laitat vaan suoraan viestiä? :) AP

Huh, en tiedä uskallanko! Jotenkin kai pelkään, ettei hän koskaan tuntenut yhtä syvästi minua kohtaan tai ei ole edes miettinyt minua ja lähinnä ihmettelisi, että miksi ihmeessä otan häneen yhteyttä nyt :D Tietyllä tavalla pelkään myös sitä, että suhde alkaisi uudestaan ja se olisi yhtä intensiivistä ja kuluttavaa kuin silloin. Mutta elämä on kyllä liian lyhyt siihen, että elää vain peläten kaikenlaisia skenaarioita.

Olet niin oikeassa, tämmöisten pelkääminen on aika hölmöä. Ja niinkuin moni on sanonut, siinä ei sinänsä menetä mitään. Ala sinäkin vaan muotoilemaan viestiä :D AP

Huih kamala, ei kai minunkin oikeasti nyt pidä alkaa tosissaan miettimään viestin laittamista! :D Hänellä on synttäritkin tässä kohta....

Vierailija
46/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin että minun pitää ilmeisesti ensin pyytää että saan seurata häntä? Ja sitten voi vasta laittaa viestiä... AP

Joo, niin se menee. Rohkeasti vaan pyyntö menemään!

Vierailija
47/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt äkkiä laitat sen pyynnön, palsta menee kohta kiinni!

Vierailija
48/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enköhän...

Huih kamala, ei kai minunkin oikeasti nyt pidä alkaa tosissaan miettimään viestin laittamista! :D Hänellä on synttäritkin tässä kohta....

Siinä loistava "tekosyy" ottaa yhteyttä! Harkintaan vaan nyt :) AP

Vierailija
49/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt äkkiä laitat sen pyynnön, palsta menee kohta kiinni!

Laitoin hetki sitten :) AP

Vierailija
50/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa! Jännittää sun puolesta!

Vierailija
51/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat tosi kivalta tyypiltä. Toivottavasti tässä käy hyvin.

Vierailija
52/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa eräs ihminen ketä ajattelen aina välillä. Aikaa on 14 vuotta edellisestä kohtaamisesta. Silloin se jäi katkeraan sotkuun mutta nykyään muistan lämmöllä.

Hän ei tavallaan ole kadoksissa. Fbssä olisi parin klikkauksen päässä mutta en oikeasti halua ottaa yhteyttä. Minulla on perhe, Ehkä hänelläkin.

Mutta varmasti hänet joskus vielä tapaan sattumalta. Ehkä jossain pienessä kahvilassa, tai metsäpolulla. Kyllä me varmaan hetken juteltaisiin ja sitten jatkettaisiin matkaa, ja elämää.

Vierailija
53/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihanaa! Jännittää sun puolesta!

Niin mullakin! Itteni puolesta :D AP

Vierailija
54/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikutat tosi kivalta tyypiltä. Toivottavasti tässä käy hyvin.

Kiitos :) AP

Vierailija
55/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuulunut mitään? En kestä jos palsta sulkeutuu 😭

Vierailija
56/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuulunut mitään? En kestä jos palsta sulkeutuu 😭

Ei ole kuulunut. Taitaa selvitä homma ehkä huomenna. Jos silloinkaan. AP

Vierailija
57/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä. Universumi tosiaan voi viestiä meille.

Jotkut sanovat ettei sattumaa ole.

Vierailija
58/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tarinan keksit, mutta kosahti tuossa kohtaa kun sanoit ettei somea ollut silloin siinä määrin ja sitten paljastit ikäsi. Joku toinenkin nosti saman asian esiin. Olisit kirjoittanut olevasi vanhempi niin olisi saattanut mennä läpikin.

10v sitten some oli hyvinkin voimissaan. Ja jos ei some niin sähköpostit ainakin kulki vilkkaasti.

Vierailija
59/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan tarinan keksit, mutta kosahti tuossa kohtaa kun sanoit ettei somea ollut silloin siinä määrin ja sitten paljastit ikäsi. Joku toinenkin nosti saman asian esiin. Olisit kirjoittanut olevasi vanhempi niin olisi saattanut mennä läpikin.

10v sitten some oli hyvinkin voimissaan. Ja jos ei some niin sähköpostit ainakin kulki vilkkaasti.

Ei tasan ollut some voimissaan vuonna 2009 :-D Mitä ihmettä nyt, miten tämmöisestä edes intetään.

Vierailija
60/614 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sähköpostit oli totta kai. Mutta ei kyllä Facebookin lisäksi paljon muuta. Ja tarkoitin tuolla somen puuttumisella enemmän sitä että yhteydenpito ei olisi ollut aivan niin helppoa kuin nykyään. En tarkoittanut missään kohtaa sitä että suhde olisi kaatunut siihen ettei somea ollut. Anteeksi jos olin epäselvä. AP