Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...
Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.
Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!
Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.
Kommentit (614)
Vastaan pian, pitää ensin äkkiä hoitaa vapun kunniaksi yksi työhomma loppuun. AP
Ette keksineet mitään keinoa olla yhdessä? Kuulostaa kummalliselta. Ehkä ette sitten kuitenkaan olleet niin kovin rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä maasta on kyse?
Tarkoitat varmaan että missä olin au pairina? Iso-Britanniassa. AP
Vierailija kirjoitti:
Hän ei siis nähnyt sinua?
En usko että näki. Kiirehti vähän etäämpänä ohitse. AP
Vierailija kirjoitti:
Ette keksineet mitään keinoa olla yhdessä? Kuulostaa kummalliselta. Ehkä ette sitten kuitenkaan olleet niin kovin rakastuneita.
Kummallakin taisi vähän kiukuttaa ja harmittaa se ettei toinen ollut valmis muuttamaan. Eli minä en pystynyt jäämään enää Iso-Britanniaan ja hän ei pystynyt lähtemään Suomeen. Emme sitten oikein saaneet asiasta hyvää keskustelua aikaan ja kumpikin veti vaan kilpaa herneitä nenään. Sitten vaan päätettiin että ei aleta edes yrittämään. Ja itse ainakin koin että asiat jäivät todella kovasti kesken.
Kyllä minä mielsin silti meidät rakastuneiksi. Nuoriksi ja hieman hölmöiksi sellaisiksi. AP
Miksi et voinut jäädä jos olit kerta NIIN rakastunut?
Kyllä tuo oli selvästi merkki ylemmältä taholta, laita ihmeessä viesti jos kerran Instastakin hänet löysit. Et menetä mitään mutta voit saada paljon!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voinut jäädä jos olit kerta NIIN rakastunut?
Minulla odotti Suomessa vakavasti sairas läheinen ja lisäksi myös koulupaikka. Ja hänellä oli omassa maassaan aika lailla tismalleen sama tilanne. Silti kumpikin jotenkin ajatteli että kyllä se toinen voisi joustaa vaikka varmaan silti ymmärsi että ei niin tule käymään. Se oli hieman hankala tilanne. AP
Ihanan jännittävää! Kai laitat viestiä? Monesti mietin, että miten itse reagoisin jos näkisin erään tietyn ihmisen. Hänenkin kanssaan asiat jäivät kesken ja mietin häntä todella paljon. Vasta näin uuden kuvan tästä tyypistä ja sekosin taas hetkellisesti ihan kokonaan...että mitähän tapahtuisi jos livenä törmäisi :D
Kiitos tsempeistä! Pitää alkaa muotoilemaan viestiä, jospa sen uskaltaisi sitten myös lähettää. En tiedä miksi tämmöiset asiat stressaa minua niin kovasti :D AP
Vierailija kirjoitti:
Ihanan jännittävää! Kai laitat viestiä? Monesti mietin, että miten itse reagoisin jos näkisin erään tietyn ihmisen. Hänenkin kanssaan asiat jäivät kesken ja mietin häntä todella paljon. Vasta näin uuden kuvan tästä tyypistä ja sekosin taas hetkellisesti ihan kokonaan...että mitähän tapahtuisi jos livenä törmäisi :D
Enköhän...
Toivon tosi kovasti että tapaisitte! Tai sitten laitat vaan suoraan viestiä? :) AP
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tsempeistä! Pitää alkaa muotoilemaan viestiä, jospa sen uskaltaisi sitten myös lähettää. En tiedä miksi tämmöiset asiat stressaa minua niin kovasti :D AP
Tuolla aikaisemmin oli hyvä ehdotus viestin pohjaksi! Ja en ehkä itse sanoisi että "hei näin sinut" jos en olisi 110% varma, vaan juurikin että "näin jonkun joka näyttää ihan sinulta ja tulit mieleen". Silloin ei myöskään sitten tarvitse heti alkaa selitellä miksei juossut perään vaikka tunnisti :D
Eli koulu meni miehen edelle? Ei ollut rakkautta se. Ei tosiaan.
Laitan tän keskustelun kirjanmerkkeihin, että voin tulla myöhemmin katsomaan miten tämä on edennyt (jos on)! Toivon siis että laitat sen viestin ja päivittelet tänne, innostun tästä itsekin :D Tsemppiä ap!! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aikaisemmin oli hyvä ehdotus viestin pohjaksi! Ja en ehkä itse sanoisi että "hei näin sinut" jos en olisi 110% varma, vaan juurikin että "näin jonkun joka näyttää ihan sinulta ja tulit mieleen". Silloin ei myöskään sitten tarvitse heti alkaa selitellä miksei juossut perään vaikka tunnisti :D
Kiitos alkuperäiselle kirjoittajalle ja myös sinulle lisävinkistä :) Nyt hieman ruostunut englanti käyttöön ja kirjoittamaan! AP
Vierailija kirjoitti:
Laitan tän keskustelun kirjanmerkkeihin, että voin tulla myöhemmin katsomaan miten tämä on edennyt (jos on)! Toivon siis että laitat sen viestin ja päivittelet tänne, innostun tästä itsekin :D Tsemppiä ap!! <3
Iskee kauhea paine minulle :D Ehkä se on vaan hyvä, jospa saan viestin lähetettyä paremmin. Kiitos sinulle! AP
Olen tavannut muutaman kerran tuttavia just jollain ulkomaisilla lento- ja rautatieasemilla. Enkä edes matkustele kovin paljoa. Ei ole niin harvinaista kuin kuvittelisi sen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoja olette?
Minä olen 28, hän pari vuotta vanhempi. AP
Ei ollut somea, kun olit au pairina? Olen ollut Facebookissa vuodesta 2007 kuten moni muukin. Taisit olla sitten todella nuori ollessasi au pairina. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enköhän...
Toivon tosi kovasti että tapaisitte! Tai sitten laitat vaan suoraan viestiä? :) AP
Huh, en tiedä uskallanko! Jotenkin kai pelkään, ettei hän koskaan tuntenut yhtä syvästi minua kohtaan tai ei ole edes miettinyt minua ja lähinnä ihmettelisi, että miksi ihmeessä otan häneen yhteyttä nyt :D Tietyllä tavalla pelkään myös sitä, että suhde alkaisi uudestaan ja se olisi yhtä intensiivistä ja kuluttavaa kuin silloin. Mutta elämä on kyllä liian lyhyt siihen, että elää vain peläten kaikenlaisia skenaarioita.
Hän ei siis nähnyt sinua?