Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin kotona oli tällaista ruokaa- Mitä ajattelette tästä?

Vierailija
29.04.2019 |

Tyttö oli mennyt koulun jälkeen kaverinsa luo. Kun pääsin töistä, niin menin hakemaan tytön. Tyttöni oli kaverinsa kanssa ruokapöydässä ja tarjolla oli pastaa, jauhelihakastiketta ja jotain rasvaista majoneesisalaattia. Joivat mehua. Pöydässä ei ollut kasviksia eikö mitään värikästä muutenkaan.
Kysyin tytöltä, millaista jauhelihakastike oli, että oliko tomaattipohjainen vai perus ruskea. Tyttö sanoi, että ruskea ja oli kuulema ollut voin maku.
Sanoin tytölle, että ei syö kylässä seuraavalla kerralla.

Kommentit (317)

Vierailija
61/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää hyvyyttään tarjoavat ruokaa. Kiittämättömyys on maailman palkka.

Kolikkihousut kainaloihin

Tää oli paras! Kiitos! Ihan purskahti sokerinen vehnävelli pullan päälle, kun niin nauratti!

Täälläkin kieltämättä meinasi mennä sokerilimupohjainen jäähilejuoma ja munkkipossu väärään kurkkuun. 🤣

Monesko punkkipossu? Kai haet nyt illaksi pari pitsaa vielä? Ja virvoitusjuomalla huuhdot alas?

(Nyt hetkeksi vitsailut sikseen, kun alkoi ihan pelottaa, koska olin OIKEASTI lähdössä kohta hakemaan kahta pitsaa... Vähän liiankin hyvä arvaus.

Ja tietty tämän viestin tarkistusnumero oli 777. Jumalako se siellä mun ostoslistaa tiirailee?)

Vierailija
62/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lapsesta tulee 99% varmuudella kouluampuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pastaa ja jauhelihakastiketta, niin voisi kai siihen laittaa viereen vaikka vihersalaatin eikä mitään majoneesimössöä. Tuollaisen setin jälkeen itse olisin ainakin ihan seis, jäisi raskas olo.

Ei ehkä paras mahdollinen kombo, mutta mieluummin mä tuota söisin kuin jotain soijarouhesotkua tai ranskiksia.

Vierailija
64/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kotona syödään vain margariinia ja kasviöljyjä, ja lapsiparoilla on suolistosairaus jo parikymppisinä, kun vetävät käytännössä biodieseliä.

Vierailija
65/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaas joskus ohittaa provot kommentoimatta mitään.

Vierailija
66/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista syö luokattoman huonoa ruokaa. Samalla vaivalla kun tekee jotain täyttä p..... voisi tehdä kunnollista. Kunnon bolognesekastike olisi tullut samalla vaivalla, porkkanaa, sipulia, selleriä ja naudan jauhelihaa, tomaattimurskaa, basilikaa ja mustapippuria, keitellään hiljalleen min. tunti.

Jos ruokaa pitää saada nopeasti, ei siinä haudutella mitään bolognesekastiketta min. tuntia. Jauhelihakastike valmistuu huomattavan paljon nopeammin. Ihme tolloja täällä tänään taas.

Vierailija
67/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muutens kolleega -housut! Lekkinsit on lekkinsit. Ja jauheliha ruskealla kastikkeella on jautista.

Vierailija
68/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OT, eikös oikeaoppiseen poloknesesekastikkeeseen kuulu sikanautajauheliha?

Vierailija
69/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ongelmahan on helposti ratkaistu sillä että lapsesi saa jatkossa ruokaa kotona niin ei tarvitse kavereilla kerjätä

Vierailija
70/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista syö luokattoman huonoa ruokaa. Samalla vaivalla kun tekee jotain täyttä p..... voisi tehdä kunnollista. Kunnon bolognesekastike olisi tullut samalla vaivalla, porkkanaa, sipulia, selleriä ja naudan jauhelihaa, tomaattimurskaa, basilikaa ja mustapippuria, keitellään hiljalleen min. tunti.

Jos ruokaa pitää saada nopeasti, ei siinä haudutella mitään bolognesekastiketta min. tuntia. Jauhelihakastike valmistuu huomattavan paljon nopeammin. Ihme tolloja täällä tänään taas.

Sallikaa mun nauraa, kun suomessa on muka kaikilla niin kiire että ei keretä edes ruokaa laittaa. 

Vierailija
71/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tässä nyt kaikkijen sitten jotakin etanoita ja veta-juustoja syyä, kysympähän vaan!!!

Ei ainakaan meille tuu tommosia kermaperse erikoisuuden tavottelu ruokia!!!

Meiänkin Jonttu saa joka päivä makaroonia ja italijan salaattia, eikö muka oo terveellistä, hä!! Siinä salaatissa on herneitä ja kaikkea, ettäs tiiätte!!!??

Elkää tulko tänne hienostelemaan millään sellereillä, ugh olen puhunut! Nih!!!!

Vierailija
72/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla siis oli salaattia, mutta mitään kasviksia sen sijaan ei?

Vierailija
73/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittakaa 112!

:)))))

Vierailija
74/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla siis oli salaattia, mutta mitään kasviksia sen sijaan ei?

Majoneesisalaatti ei ole salaattia vaan rasvaa ja sokeria.

Vierailija
75/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pastaa ja jauhelihakastiketta, niin voisi kai siihen laittaa viereen vaikka vihersalaatin eikä mitään majoneesimössöä. Tuollaisen setin jälkeen itse olisin ainakin ihan seis, jäisi raskas olo.

Ei ehkä paras mahdollinen kombo, mutta mieluummin mä tuota söisin kuin jotain soijarouhesotkua tai ranskiksia.

Niin, koska nämä ovat ne ainoat vaihtoehdot.

Vierailija
76/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan olleeni kaverin luona nälissäni. Kotona myös. Oispa mullekin lapsena joku tarjonnut tuollaisia ruokia.

Vierailija
77/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä lapselles värikkäät kasvikset kotona. Problem solved.

Vierailija
78/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsinyt tähän ihan jokaista ruokalajia listata, joka olisi mulle epämieluisampi kuin pasta, jauhelihasoosi ja majoneesisalaatti. Sori siitä.

Tuo soijarouhesotkuko suhun noin kovasti sattui?

Vierailija
79/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä ihmetellään, että miten ne suomalaiset on niin paksuja... :/

Vierailija
80/317 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsinyt tähän ihan jokaista ruokalajia listata, joka olisi mulle epämieluisampi kuin pasta, jauhelihasoosi ja majoneesisalaatti. Sori siitä.

Tuo soijarouhesotkuko suhun noin kovasti sattui?

Ei ollenkaan sattunut, mutta paljasti sen ettei sinulla ole mitään käsitystä oikeasta ruoasta. Se voi olla puhdasta, värikästä, terveellistä, helppoa ja silti hyvää. Kummaa lapsellista liioittelua aina ehdottaa rasvasokerilisäainesotkujen vaihtoehdoksi jotain soijarouhetta, jota en muuten itsekään syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi