Satu Taiveaho rakastui
Ihanaa tietysti, että rakastaa, mutta en vaan ikinä voi ymmärtää näitä ihmisiä, jotka parin viikon tapailun jälkeen hehkuttavat julkisesti somessa onneaan, kertovat nimen ja ylistävät "rakastavansa". Tai ymmärrän, jos on 14-vuotias, mutta että aikuinen perheellinen ihminen, jonka avioerosta on muutama kuukausi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/68afb54b-7f06-4c03-91b1-f3b687…
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Antin syyte oli syy. Suomessa pari sai adoptioluvan ja hakemus oli jo lähetetty Etelä-Afrikkaan, mutta palveluntarjoaja vaati, että syytteestä kerrotaan Etelä-Afrikan viranomaisille ja siihen se adoptio tyssäsi.
Sitä paitsi mikä Taiveahon elämäntyylissä muka oli vikana? Molemmat olivat eronneita ja toisessa liitossa.
Vai "palveluntarjoaja vaati, että syytteestä kerrotaan Etelä-Afrikkaan"? Miksi palveluntarjoaja vaati tuommoista, sehän on selvää poliittista ajojahtia. Kyllä suomalainen palveluntarjoaja varmaankin tiesi, ettei tuolloinen suomalainen vaalirahakäytäntö oli senlaatunen vakava rikos joka estää isänä toimimisen. Myös esim Urheiluopistosäätiö sai syytteitä ja tuomioita koska oli jakanut vaalirahaa demareille.
Tulee mieleen kuin suomalaiset "vaativat" että Aki Louhimieheen kohdistuneista lehtisyytteistä pitää ehdottomasti kertoa amerikkalaisille filmituottajille. Kertomisen tarkoituksena oli ainoastaan toisen elämän vahingoittaminen.
Se kuuluu palveluntarjoajan työhön.
Adoptiohakija kun toimittaa sinne papereiden mukana myös todistuksen siitä ettei mitään rikoksia tai syytteitä tms ole tilillä. Jos niitä tulee, palveluantajan velvollisuus on pävittää tiedot kohdemaahan.
Palveluantaja ei siis arvioi, eikä tietenkään edes voi arvioida mitään, vaan toimii sopimusten puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt kun on toteennäytetty ettei tämä Taiveaho kauan parisuhteissaan jaksa olla, on ehkä parempi ettei niitä adoptiolapsia annettukaan.
Toivon kovasti että tuo kaikkonen löytää uuden rakkaan ja saa omia lapsia. Minusta hänestä huokuu turvallisuus ja välittäminen, luulen että hän on hyvää isukkiainesta niin sijaislapsille kuin omille lapsilleenkin.
Kaikkosella on ihan sama määrä avioeroja kuin exällään.
Parisuhteeseenkin useimmiten tarvitaan kaksi ihmistä....
Tämä surullinen näky Antti Kaikkosen instagramista on painunut verkkokalvoilleni
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vastenmielinen tuo Taiveahon tarve kertoa julkisuuteen kaikki yksityisasiansa. Hän on selvästi hyvin itserakas, huomionhakuinen, julkisuudesta riippuvainen. Ehkä haluaa jotain kostaa entiselle puolisolleen ja aiheuttaa toiselle haavoja ja surua.
Sijoituslasten ja perheen turvallisuus ei merkitse hänelle mitään, ainoastaan hänen omat tunne-elämän oikkunsa.
Olen kahden lapsen äiti. Minäkin n 8 vuoden avioliiton jälkeen rakastuin toiseen mieheen, mutta järkeni sanoi että ei kannata oman tunne-elämän vuoksi haavoittaa niin montaa ihmistä, kahta lasta ja aviomiestä.
Päätin etten halua sitä uutta miestä enää tavata, nielin kyyneleeni, ja parissa vuodessa tunne laimeni. Poissa silmistä on poissa mielestä. Olen kiitollinen siitä järjen äänestä, Nyt olen ollut naimisissa saman miehen kanssa 40 vuotta, ja olen päättänyt etten eroa koskaan.
Toivon ettei tästä Taiveahosta kirjoiteta enää yhtään juttua mihinkään lehteen, on sen verran ala-arvoinen moraali hänellä.
Ihana asenne tässä. Jos itse ei ole saanut onnea, niin silloin ei soisi sitä kellekään muullekaan.
Jaksamista sinulle. 40 vuotta avioliittoa ja hautaan on vielä matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt kun on toteennäytetty ettei tämä Taiveaho kauan parisuhteissaan jaksa olla, on ehkä parempi ettei niitä adoptiolapsia annettukaan.
Toivon kovasti että tuo kaikkonen löytää uuden rakkaan ja saa omia lapsia. Minusta hänestä huokuu turvallisuus ja välittäminen, luulen että hän on hyvää isukkiainesta niin sijaislapsille kuin omille lapsilleenkin.
Kaikkosella on ihan sama määrä avioeroja kuin exällään.
Kaikkosen avioerot on kaikki Taiveahon syytä!
Taiveahon elämästä tiedetään näitä yksityiskohtia, koska hän itse säännöllisesti niistä tiedottelee ja tyrkyttää tiedotusvälineille.
Nytkin me tiedetään koska nainen on itse tiedottanut, että "uusi rakas on komea toimitusjohtaja".
Taiveaho maalailee tahallaan väärää kuvaa miehestä.
Ei me muutkaan itsenäiset ammatinharjoittajat eli toiminimellä työtä yksinään tekevät ihmiset kutsuta itseämme "toimitusjohtajiksi" -- koska ei ole yhtään alaista palkattuna ketä johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelkaapa syytä, miksi Satu menetti (adoptio)lapseen mahdollisuuden. Siitä on varmasti ollut vaikea päästä yli, ehkä ei lopulta päästy.
Adoptiotyötä läheltä seuranneena on hyvin vaikea uskoa, että todellinen hylkäämisperuste olisi ollut Antin tuomio vaan lähinnä ensijaisesti tuo Sadun poukkoileva elämäntyyli. Virallisia perusteluita emme kuitenkaan koskaan saa tietää vaan ainoastaan Sadun ja Antin version.
noin minäkin luulen, vaikka kyllähän poliittista ajojahtia harrastetaan. Antti Rinne tuomittiin oikeudessa maksamaan korvauksia siitä että oli laittanut omaan henkilökohtaiseen taskuunsa taloyhtiön rahoja ollessaan isännöitsijänä, mutta ei hältä sen takia viety oikeuksia olla isä.
Tuo ei ole huostaanoton peruste.
Adoptioprosessissa aivan kaikki, pienetkin, muutokset pitää ilmoittaa viranomaisille sekä Suomessa että kohdemaassa. Työpaikan vaihto, työttömyys, sairaudet, muutot, omaisten sairastumiset, aivan kaikki. Saati nyt sitten rikossyytteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vastenmielinen tuo Taiveahon tarve kertoa julkisuuteen kaikki yksityisasiansa. Hän on selvästi hyvin itserakas, huomionhakuinen, julkisuudesta riippuvainen. Ehkä haluaa jotain kostaa entiselle puolisolleen ja aiheuttaa toiselle haavoja ja surua.
Sijoituslasten ja perheen turvallisuus ei merkitse hänelle mitään, ainoastaan hänen omat tunne-elämän oikkunsa.
Olen kahden lapsen äiti. Minäkin n 8 vuoden avioliiton jälkeen rakastuin toiseen mieheen, mutta järkeni sanoi että ei kannata oman tunne-elämän vuoksi haavoittaa niin montaa ihmistä, kahta lasta ja aviomiestä.
Päätin etten halua sitä uutta miestä enää tavata, nielin kyyneleeni, ja parissa vuodessa tunne laimeni. Poissa silmistä on poissa mielestä. Olen kiitollinen siitä järjen äänestä, Nyt olen ollut naimisissa saman miehen kanssa 40 vuotta, ja olen päättänyt etten eroa koskaan.
Toivon ettei tästä Taiveahosta kirjoiteta enää yhtään juttua mihinkään lehteen, on sen verran ala-arvoinen moraali hänellä.
Ihana asenne tässä. Jos itse ei ole saanut onnea, niin silloin ei soisi sitä kellekään muullekaan.
Voi ystävä hyvä. Onni on oman pään sisällä, se on myös tahdon asia.
Ei avioeroon ole todellakaan syytä lähteä heppoisin perustein vain "ihastumisen" perässä,, jos on jo lapsia. Omaan puolisoon voi rakastua uudestaan, hänessä on yhä kaikki ne samat hyvät puolet jotka olis silloin kuin alussa rakastuttiin. Riitatilanteita pitää yhdessä selvitellä ja joustaa, antaa toiselle elämässään tilaa.
Tilapäiset ohimenevät "matkarakkaudet" tulevat ja menevät, mutta ihmisellä pitää olla sen verran järjen ääntä, ettei anna kaikkien oikullisten tunneailahtelujen tuottaa vahinkoa monille ulkopuolisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Taiveahon elämästä tiedetään näitä yksityiskohtia, koska hän itse säännöllisesti niistä tiedottelee ja tyrkyttää tiedotusvälineille.
Nytkin me tiedetään koska nainen on itse tiedottanut, että "uusi rakas on komea toimitusjohtaja".
Taiveaho maalailee tahallaan väärää kuvaa miehestä.
Ei me muutkaan itsenäiset ammatinharjoittajat eli toiminimellä työtä yksinään tekevät ihmiset kutsuta itseämme "toimitusjohtajiksi" -- koska ei ole yhtään alaista palkattuna ketä johtaa.
Voi itku tätä medianlukutaitoa.
Iltapäivälehdet ovat ihan itse kaivaneet tietoa miesystävästä ja ristineet hänet "komeaksi toimitusjohtajaksi".
Ja av-mammaa viedään kuin pässiä narussa.
Vai voitko laittaa linkin Taiveahon tiedotteeseen jossa hän kutsuu uutta miesystävää toimitusjohtajaksi?
Facebook-päivityksessä mies on ainoastaan tägätty. Mitään titteleitä ei ole. Komeuttakaan ei ole mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan oma äitini mieleen.
Hautakiveen voisi kirjottaa "Hän ei ollut päivääkään onnellinen".
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauniin, mukavan oloisen ja urallaan ihan hyvin menestyneen naisen pitäisi ottaa joku hädin tuskin pari tonnia kuussa ansaitseva duunari? On teillä palstamiehillä kyllä erikoiset odotukset. Ei naiset ole teille mitään velkaa, eikä pariutuminen ole mitään hyväntekeväisyyttä, että pitäisi ottaa joku reppana tai elämäntapatyötön ihan vain sen takia, kun puoluetausta on demarit.
Aamen
Yhteiskunnan moraalin takia tämmöisistä taiveaholaisista rakastumisista ja avioeroista ei pitäisi lainkaan kirjoitella naistenlehdissä tai iltapäivälehdissä.
Tämmöiset juttu rappioittavat yhteiskunnan selkärankaa eli perhettä.
Lapsista on tullut heittopusseja ja pelinappuloita, joilla kostetaan entiselle puolisolle. Miksi Taiveahokin muutti pois, ja miksi kauas toiselle paikkakunnalle, jotta lasten isä näkee lapsiaan hyvin hankalasti ja harvoin? Miksi hän julkaisee kuvia joissa hän halailee ja suutelee uutta rakastaan? Ällöttävää itsekästä epäkypsyyttä, ei minkäänlaista hienotunteisuutta. Tarkoituksena on tuottaa murhetta ja surua entiselle puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksamista sinulle. 40 vuotta avioliittoa ja hautaan on vielä matkaa.Tulee ihan oma äitini mieleen.
Hautakiveen voisi kirjottaa "Hän ei ollut päivääkään onnellinen".
No niin. Mietipä jos äitisi olisi eronnut ja tehnyt taiveaholaiset eli rakastunut mieheen jolla on jo perhe.
Eli olisi rikkonut tuon uuden miehen perheen ja aiheuttanut syviä haavoja 3 ulkopuoliselle ihmiselle siellä.
Rikkonut oman perheensä, ja aiheuttanut syviä haavoja kuinka monelle : 3-4-5?
Yhteensä haavoittuneita ulkopuolisia ihmisiä 5-10?
ja sinulla olisi ollut uusi (paha) isäpuoli, ja ainakin 2 sisarpuolta joita tuo uusi isäpuoli aina olisi kohdellut paremmin kuin sinua. Oma isäsi olisi jäänyt sinulle etäiseksi, koska olisit nähnyt häntä harvoin koska asuu eri kaupungissa.
Iltalehden mukaan tämän uuden komean toimitusjohtajan ansiotulot vuodessa ovat 15 600 e., eli 1300 e kuukaudessa.
Voi p*ska! Pidin Satua tähän asti ihan fiksuna tyyppinä kaikista naistenlehdille avautumisista jne. huolimatta. Äänestinkin aikoinaan... Tää Iltasanomille avautuminen ja hehkutus oli nyt kyllä sellainen pohjanoteeraus että huh 😖 En haluaisi uskoa että on ns. julkisuustyrkky, mutta valitettavasti sellainen kuva hänestä nyt kyllä piirtyy. Ihan käsittämätöntä toimintaa kun avioerosta niin vähän aikaa ja lapsiakin kuvioissa. 😖
Kasvava yritys. Aika mojovasti Pääomatuloja. Osannut sijoittaa.
Satu on onnensa ansainnut. Ihanaa. Rakkaus on ihanaa.
Minä en yhtään yllättynyt, että tuli hehkuttamaan uutta rakkauttaan. Satu on aina vaikuttanut tyrkyltä. Miestäkin näyttäisi julkisuus kiinnostavan, yleensä suurin osa toimitusjohtajista pitää matalaa profiilia. Tulee mieleen Jungnerien rakkaushehkutus, kuinka sitten kävikään. Olen pitänyt kanki Kaikkosesta enemmän kuin Sadusta.
Herranjestas miten sä tiedät noitten ihmisten elämistä noin paljon? Pelottavaa!
Äläkä sano että "olet lukenut lehdistä". Ensinnäkään ei ole pakko lukea ja toiseksi ei ole syytä muistaa pilkuntarkasti kaikkea. Ne iltapäivä- ja naistenlehti jutut on tarkoitettu kevyeksi viihteeksi.
Ja jos on noin hyvä muisti, niin kannattaa käyttää sitä johonkin hyödyllisempään. Tollainen tuntemattomien ihmisten kyttääminen on ihan friikkiä.
Tai sitten he eivät olekaan sinulle "tuntemattomia" ja siinä tapauksessa tuollainen asioiden ruotiminen julkisesti on tosi törkeää.