Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satu Taiveaho rakastui

Vierailija
29.04.2019 |

Ihanaa tietysti, että rakastaa, mutta en vaan ikinä voi ymmärtää näitä ihmisiä, jotka parin viikon tapailun jälkeen hehkuttavat julkisesti somessa onneaan, kertovat nimen ja ylistävät "rakastavansa". Tai ymmärrän, jos on 14-vuotias, mutta että aikuinen perheellinen ihminen, jonka avioerosta on muutama kuukausi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/68afb54b-7f06-4c03-91b1-f3b687…

Kommentit (328)

Vierailija
241/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että Kanki oli se pettäjä. Mies kun on.

Vierailija
242/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastunut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, onko lapset viikonloppuisin "iskällään" vai miten noiden kuviot oikein menee? Satu syksystä asti tykkäillyt tämän toimarin somejulkaisuista; milloin se eroilmoitus oikein tulikaan?

Vierailija
244/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan moraalin takia tämmöisistä taiveaholaisista rakastumisista ja avioeroista ei pitäisi lainkaan kirjoitella naistenlehdissä tai iltapäivälehdissä.

Tämmöiset juttu rappioittavat yhteiskunnan selkärankaa eli perhettä.

Lapsista on tullut heittopusseja ja  pelinappuloita, joilla kostetaan entiselle puolisolle. Miksi Taiveahokin muutti  pois, ja miksi kauas toiselle paikkakunnalle, jotta lasten isä näkee lapsiaan hyvin hankalasti ja  harvoin? Miksi hän julkaisee kuvia joissa hän halailee ja suutelee uutta rakastaan?  Ällöttävää itsekästä  epäkypsyyttä, ei minkäänlaista hienotunteisuutta. Tarkoituksena on  tuottaa murhetta ja surua entiselle puolisolle.

Samaa mieltä! Mitä ihmeellisen ihailtavaa siinä on, kun ihminen ei pysty sitoutumaan vaan hyppelehtii kukasta kukkaan? Siitä pitää sitten lukea lehdistä ja melkein "saada lupa" tehdä samaa, kun tämä kaunis ja menestyvä, ihailtu ja stailattu ihminenkin tekee sitä toimittajan ihailun säestämänä.

Sama muuten koskee lapsia ja lapsettomuutta. Jatkuvalla syötöllä juttuja, kuinka lapsettomuus on ihanaa ja lapset raskaita. Juuri taannoin luin otsikon: "Jos olisin tiennyt tämän, en olisi ikinä tehnyt lapsia". Ja jutussa äiti kertoo, että ilman tukiverkostoa oli ulkomailla asuessa rankkaa ja katui pienten lasten kanssa jopa ajoittain valintaansa. Nyt lapset oli isompia ja elämä hymyili. Miksi otsikoksi revittiin taas kerran se pala, jolla saadaan aivopestyä ihmisiä? Miksei laitettu otsikoksi, kuinka ihanaa lasten kanssa onkaan. Juttuhan oli kokonaisuudessaan positiivinen, sieltä poimittiin vain tarkoituksella taas se negauspätkä vanhemmuutta kohtaan.

Vierailija
245/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vastenmielinen tuo Taiveahon tarve kertoa julkisuuteen kaikki yksityisasiansa.  Hän on selvästi  hyvin itserakas,  huomionhakuinen, julkisuudesta riippuvainen. Ehkä haluaa jotain kostaa entiselle puolisolleen ja aiheuttaa toiselle  haavoja ja surua.

Sijoituslasten ja perheen turvallisuus ei merkitse hänelle mitään, ainoastaan hänen omat tunne-elämän oikkunsa.

Olen kahden lapsen äiti. Minäkin n 8 vuoden avioliiton jälkeen rakastuin toiseen mieheen, mutta järkeni sanoi että ei kannata oman tunne-elämän vuoksi  haavoittaa niin montaa ihmistä, kahta lasta ja aviomiestä.

Päätin etten halua sitä uutta miestä enää tavata, nielin kyyneleeni, ja parissa vuodessa tunne laimeni. Poissa silmistä on poissa mielestä. Olen kiitollinen siitä järjen äänestä, Nyt olen ollut naimisissa saman miehen kanssa 40 vuotta, ja olen päättänyt etten eroa koskaan.

Toivon ettei tästä Taiveahosta kirjoiteta enää yhtään juttua mihinkään lehteen, on sen verran ala-arvoinen moraali hänellä.

Ihana asenne tässä. Jos itse ei ole saanut onnea, niin silloin ei soisi sitä kellekään muullekaan.

Jaksamista sinulle. 40 vuotta avioliittoa ja hautaan on vielä matkaa.

Tulee ihan oma äitini mieleen.

Hautakiveen voisi kirjottaa "Hän ei ollut päivääkään onnellinen".

No niin. Mietipä jos äitisi olisi eronnut ja tehnyt taiveaholaiset eli rakastunut mieheen jolla on jo perhe.

Eli olisi rikkonut tuon uuden miehen perheen ja aiheuttanut syviä haavoja 3 ulkopuoliselle ihmiselle siellä.

Rikkonut oman perheensä, ja aiheuttanut syviä haavoja kuinka monelle : 3-4-5?

Yhteensä haavoittuneita  ulkopuolisia ihmisiä  5-10?

ja sinulla olisi ollut uusi (paha) isäpuoli, ja ainakin 2 sisarpuolta joita tuo uusi isäpuoli aina olisi  kohdellut paremmin kuin sinua. Oma isäsi olisi jäänyt sinulle etäiseksi, koska olisit nähnyt häntä harvoin koska asuu eri kaupungissa.

niin, ja tämän seurauksena hylätty isäsi olisi alkoholisoitunut ja jäänyt kenties asunnottomaksi. Ja äitisi olisi ns paha äitipuoli noille uusioperheen  toisille bonuslapsille eli sinun sisarpuolillesi.

Jokainen lapsi tuossa uusioperheessä tuntisi sydämessään olevansa hylätty ja rikkonainen, ja kaikki hylätyt aikuiset myös  Aikuistuttuaan lapset kenties kykenemättömiä rakkauteen tai ihmissuhteisiin, jättävät hankkimatta lapsia

En ole muuten koskaan kuullut kenenkään kertovan aikuisena kuinka ihanaa oli kun vanhemmat piti yllä kulissiavioliittoa eivätkä eronneet.

Lapsille on aivan sama miltä perhe-elämä muillepäin näyttää jos seinien sisällä on yhtä helvettiä. Vanhemmat kuvittelee että keskinäinen katkeruus ja vihanpito ei näy, mutta kyllä lapset nämä huomaa, pienetkin.

Ja monen olen kuullut kertovan kuinka vanhempien ero oli heillekin viimein helpotus. Riidat loppuivat siihen.

Vierailija
246/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pari on varannut jo vihkikirkon...

vielä nyt elää susiparina, hyvä mies taluttaa naisensa avioliiton satamaan. 

Vierailija
247/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vastenmielinen tuo Taiveahon tarve kertoa julkisuuteen kaikki yksityisasiansa.  Hän on selvästi  hyvin itserakas,  huomionhakuinen, julkisuudesta riippuvainen. Ehkä haluaa jotain kostaa entiselle puolisolleen ja aiheuttaa toiselle  haavoja ja surua.

Sijoituslasten ja perheen turvallisuus ei merkitse hänelle mitään, ainoastaan hänen omat tunne-elämän oikkunsa.

Olen kahden lapsen äiti. Minäkin n 8 vuoden avioliiton jälkeen rakastuin toiseen mieheen, mutta järkeni sanoi että ei kannata oman tunne-elämän vuoksi  haavoittaa niin montaa ihmistä, kahta lasta ja aviomiestä.

Päätin etten halua sitä uutta miestä enää tavata, nielin kyyneleeni, ja parissa vuodessa tunne laimeni. Poissa silmistä on poissa mielestä. Olen kiitollinen siitä järjen äänestä, Nyt olen ollut naimisissa saman miehen kanssa 40 vuotta, ja olen päättänyt etten eroa koskaan.

Toivon ettei tästä Taiveahosta kirjoiteta enää yhtään juttua mihinkään lehteen, on sen verran ala-arvoinen moraali hänellä.

Ihana asenne tässä. Jos itse ei ole saanut onnea, niin silloin ei soisi sitä kellekään muullekaan.

Jaksamista sinulle. 40 vuotta avioliittoa ja hautaan on vielä matkaa.

Tulee ihan oma äitini mieleen.

Hautakiveen voisi kirjottaa "Hän ei ollut päivääkään onnellinen".

No niin. Mietipä jos äitisi olisi eronnut ja tehnyt taiveaholaiset eli rakastunut mieheen jolla on jo perhe.

Eli olisi rikkonut tuon uuden miehen perheen ja aiheuttanut syviä haavoja 3 ulkopuoliselle ihmiselle siellä.

Rikkonut oman perheensä, ja aiheuttanut syviä haavoja kuinka monelle : 3-4-5?

Yhteensä haavoittuneita  ulkopuolisia ihmisiä  5-10?

ja sinulla olisi ollut uusi (paha) isäpuoli, ja ainakin 2 sisarpuolta joita tuo uusi isäpuoli aina olisi  kohdellut paremmin kuin sinua. Oma isäsi olisi jäänyt sinulle etäiseksi, koska olisit nähnyt häntä harvoin koska asuu eri kaupungissa.

niin, ja tämän seurauksena hylätty isäsi olisi alkoholisoitunut ja jäänyt kenties asunnottomaksi. Ja äitisi olisi ns paha äitipuoli noille uusioperheen  toisille bonuslapsille eli sinun sisarpuolillesi.

Jokainen lapsi tuossa uusioperheessä tuntisi sydämessään olevansa hylätty ja rikkonainen, ja kaikki hylätyt aikuiset myös  Aikuistuttuaan lapset kenties kykenemättömiä rakkauteen tai ihmissuhteisiin, jättävät hankkimatta lapsia

En ole muuten koskaan kuullut kenenkään kertovan aikuisena kuinka ihanaa oli kun vanhemmat piti yllä kulissiavioliittoa eivätkä eronneet.

Lapsille on aivan sama miltä perhe-elämä muillepäin näyttää jos seinien sisällä on yhtä helvettiä. Vanhemmat kuvittelee että keskinäinen katkeruus ja vihanpito ei näy, mutta kyllä lapset nämä huomaa, pienetkin.

Ja monen olen kuullut kertovan kuinka vanhempien ero oli heillekin viimein helpotus. Riidat loppuivat siihen.

Aatu ja Josif olivat uusioperheiden tuloksia...

Vierailija
248/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan moraalin takia tämmöisistä taiveaholaisista rakastumisista ja avioeroista ei pitäisi lainkaan kirjoitella naistenlehdissä tai iltapäivälehdissä.

Tämmöiset juttu rappioittavat yhteiskunnan selkärankaa eli perhettä.

Lapsista on tullut heittopusseja ja  pelinappuloita, joilla kostetaan entiselle puolisolle. Miksi Taiveahokin muutti  pois, ja miksi kauas toiselle paikkakunnalle, jotta lasten isä näkee lapsiaan hyvin hankalasti ja  harvoin? Miksi hän julkaisee kuvia joissa hän halailee ja suutelee uutta rakastaan?  Ällöttävää itsekästä  epäkypsyyttä, ei minkäänlaista hienotunteisuutta. Tarkoituksena on  tuottaa murhetta ja surua entiselle puolisolle.

Sadun kotipaikka kunta on Riihimäki ja siellä on turvaverkot ja pian Tuusulasta hurauttaa pikkuautolla Riihimäelle. En tiedä meneekö puolituntia vai mitä. He ovat lehtitietojen mukaan sovussa eronneet ja varmaan osaavat sopia asiat. Antti löytää myös uuden naisen mutta nyt on tärkeintä varmaan päästä kepun puheenjohtajaksi ja jos vielä punamulta hallitus niin ministeriksi vielä. Ei häviö puoluetta hallitukseen

Vierailija
249/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän Antista tuntuu, kun exä hehkuttaa uutta onnea iltapäivälehtien kansissa. Ero on melko tuore. Olen varma, että Antti hoitaa omat suhdeasiansa huomattavasti matalammalla profiililla.

Tiedä juuri tästä suhteesta, mutta useimmiten  niissä on se kolmas osapuoli mukana. Jos ei nyt varsinainen syy, niin sitten laukaisevana tekijänä - väitetään mitä väitetään.  Eikä välttämättä mene niin, että sen kolmannen kanssa suhde jatkuisi ja mentäisiin yhteen, vaan toimii herättäjänä, saa arvioimaan oman suhteen uudelleen.

Ei kansanedustajan (eikä varsinkaan miehen) kannata naistenlehdissä rakkaussurujaan voivotella. Etenkin kun ehkä valitaan kohta puolueensa puheenjohtajaksi.

Vierailija
250/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän Antista tuntuu, kun exä hehkuttaa uutta onnea iltapäivälehtien kansissa. Ero on melko tuore. Olen varma, että Antti hoitaa omat suhdeasiansa huomattavasti matalammalla profiililla.

Tiedä juuri tästä suhteesta, mutta useimmiten  niissä on se kolmas osapuoli mukana. Jos ei nyt varsinainen syy, niin sitten laukaisevana tekijänä - väitetään mitä väitetään.  Eikä välttämättä mene niin, että sen kolmannen kanssa suhde jatkuisi ja mentäisiin yhteen, vaan toimii herättäjänä, saa arvioimaan oman suhteen uudelleen.

Ei kansanedustajan (eikä varsinkaan miehen) kannata naistenlehdissä rakkaussurujaan voivotella. Etenkin kun ehkä valitaan kohta puolueensa puheenjohtajaksi.

Annika Saarikko valittaisiin mutta ei tällä kertaa voi olla ehdolla, vauva syntyy syksyllä. Siinä on sitten tomera tolokun nainen , kenties joskus ehdolla pressaksi. 

Vierailija
251/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden mukaan tämän uuden komean toimitusjohtajan  ansiotulot vuodessa ovat 15 600 e., eli 1300 e kuukaudessa.

kasvava yritys, ei kauaa kun perustettu ja huom pääomatulot n. 24 000

Vierailija
252/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi entiset ja nykyiset poliitikot tai muut julkkikset, aikuiset ihmiset lässyttävät rakkauselämästään ym yksityiasioistaan mediassa. Ketä kiinnostaa? Onhan monia julkkiksia, jotka ovat aina pitäneet yksityisasiat piilossa. Tuntuvat jotenkin lapsellisilta.

Vierailija
253/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän sitä tutustu uuteen ennenkuin tietää että vanha suhde ei enää toimi. Toimiakseen tarvitaan kaksi jotka haluaa kumpikin tehdä suhteen eteen töitä. Ellei toinen halua niin se on siinä, turha iskeä päätä seinään. Näin minulla. 

Vierailija
254/328 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too much information. Tämä parihan on ihan yhtä nolo kuin tuo bloggaaja merirosvoineen.

Vierailija
255/328 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rakkaushehkuttelijat on kummia tapauksia. Mikä on motiivi tuohon? Onko joku halu näyttää eksälle tai muille ihmisille vai mitä ihmettä? Niin tyhmä että kuvittelee tuollaisen olevan hyvää julkisuutta? Onko se uusi rakas joku statussymboli jonka esittely julkisuudessa jotenkin nostattaa omaa profiilia?

Ottamatta nyt muuten kantaa sijaisvanhemmuuteensa, tai varsinkaan siihen mihin tahtiin tuossa suhdeasioissa on edetty, minusta varsinkin perheellisen olisi fiksumpaa suojella vähän enemmän yksityisyyttään. Joillakin julkisuus on toki tärkeämpää kuin yksityisyys.

Vierailija
256/328 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vauvapalstan tutkiva journalismi on kyllä niin riemastuttavaa!

Vierailija
257/328 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Antti oo suorittanut lukuja loppuun valtiotieteiden kandi? Uusi on DI

Samantasoiset tutkinnothan nuo on. Mitä horiset?

Eihän kandi ole sama kuin maisteri.

No hum.kand ei ole mutta fil.kand, valt.kand jne ovat . Eikös maisterin tittelin saa maksamalla?

Vierailija
258/328 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Antti oo suorittanut lukuja loppuun valtiotieteiden kandi? Uusi on DI

Samantasoiset tutkinnothan nuo on. Mitä horiset?

Eihän kandi ole sama kuin maisteri.

No hum.kand ei ole mutta fil.kand, valt.kand jne ovat . Eikös maisterin tittelin saa maksamalla?

Nää on muuttuneet ajat sitten. Silloin kun itse valmistuin yliopistosta, sain kandin paperit, maisterin arvonimen sai hakemalla ja ihan ilmatteeks. Nykyään kandi tehdään puolessa välissä opintoja, ja valmistuessa tulee maisteriksi. Eli riippuu ihan koska on valmistunut että mitä kandi tarkoittaa...

Vierailija
259/328 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pari on varannut jo vihkikirkon...

vielä nyt elää susiparina, hyvä mies taluttaa naisensa avioliiton satamaan. 

Nykyään on Suomessa sitten paljon huonoja/pahoja miehiä, kun avioliittoon vihitään entistä paljon harvemmin. 

Vierailija
260/328 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä rakkaushehkuttelijat on kummia tapauksia. Mikä on motiivi tuohon? Onko joku halu näyttää eksälle tai muille ihmisille vai mitä ihmettä? Niin tyhmä että kuvittelee tuollaisen olevan hyvää julkisuutta? Onko se uusi rakas joku statussymboli jonka esittely julkisuudessa jotenkin nostattaa omaa profiilia?

Ottamatta nyt muuten kantaa sijaisvanhemmuuteensa, tai varsinkaan siihen mihin tahtiin tuossa suhdeasioissa on edetty, minusta varsinkin perheellisen olisi fiksumpaa suojella vähän enemmän yksityisyyttään. Joillakin julkisuus on toki tärkeämpää kuin yksityisyys.

Halu todistella (muille ja itselleen) että katsokaa, olen vielä haluttava, ihana ihminen ja joku toinen ihan ihminen minua rakastaa! -> en olekaan huono, epäonnistunut, epävarmaksi itseni tunteva vaan kuitenkin jotenkin ihana! Glorifioitua rakkautta jonne arki ei mahdu. Mutta mikäs minä olen mitään sanomaan kenenkään toisen rakkauselämään :D jokainen rakastaa tavallaan! :D