Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ärtyy jos jotkut miehet katselee minua.

Naisellinen nainen
28.04.2019 |

Yhdessä liikkuessamme miesystäväni huomaa toisten miesten minuun kohdistuvat katseet ja ärsyyntyy niistä.
Esimerkiksi eilen olimme juhlissa ja matkojen varrella pysähdyimme ostamaan välipalaa ja juotavaa. Hän kuittaili asiasta minulle, että oikein nautin katseista ja ulkoisella olemuksellani haluan saada huomiota, mutta en häneltä.
Tulee pahamieli noista kommenteista. Kyllä pukeudun sen mukaan, että omaa silmää miellyttää ja olen aina arjessakin huoliteltu. Vaatteeni eivät kuitenkaan ole erityisen paljastavia ja hameet vähintään polvimittaisia. Toki vartaloni muodot osittain vaatteissa näkyy, koska en käytä pelkästään löysiä vaatteita.
En koe, että minun pitäisi pukeutumista muuttaa tai olemustani josta kuulemma itsevarmuus huokuu ja sekin huomataan. Miten voisin auttaa miestäni pääsemään yli näistä tuntemuksista?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mieheen joka puleeraa itsensä viimesen päälle, kääntää naisten katseet ja saa iskuyrityksiä kun selkäsi käännät. Tuntuisko kivalta?

Vierailija
22/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puran laittautumistarvetta pukeutumalla kotona minimekkoon tai tuubitoppiin ja meikkaamalla vähän överisti. Ulos lähden harmaavarpusena, liiasta huomiosta on pelkkää haittaa = naiset mulkoilee ja miehet tuijottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se huonoa itsetuntoa on. Mies ajattelee ettei ole sulle tarpeeksi hyvä ja siksi luulee että voit lähteä kenen tahansa matkaan. Pitää sua niin hyvännäköisenä ettei itse tunne olevansa riittävä.

Sen ajatusmaailma pitäisi saada käännettyä niin, että vaika vientiä ois niin olet kuitenkin hänet valinnut.

Kyllä tuo yleensä menee ajan kanssa ohi.

Kysy siltä, että miksi hänellä on huono itsetunto ja miksi pelkää että lähdet toisen matkaan?

Ja muista, että tuollainen dissaaminen ja epäily aiheetta on henkistä väkivaltaa, miksi hän koittaa alistaa sua? Oisko miehelle parempi että pukeudun säkkiin ja lihot 100 kokoiseksi ettei katseita tule?

Älä anna periksi ja ala myötäilemään.

Tuo onkin hyvä keskustelunaihe, miksi hän kokee itsensä riittämättömäksi. Sitä pitää työstää.

Siitä olen sanonut, että minusta tuntuu hänen kommentit pahalta ja hän painaa minua alaspäin sillä tavoin puhumalla. Tunnen itseni huonoksi silloin. Eilenkin oli ihana tunne. Olin kihartanut hiukseni ja laittanut kukan hiuksiini, mekon helmat liehuen lämpimässä tuulessa nautin auringosta uusien korkokenkien kopistessa asfaltiin, kun kävelimme takaisin autolle. Mies muuttui myrtsiksi ja kysyin mikä on. Hän sanoi, että ketäköhän varten olen itseni laittanut ja nautin huomiosta jota saan. Mieluiten olisin nauttinut huomiosta jota hän olisi voinut antaa. Miksi ei voinut sanoa, että näytän kauniilta jos ajatteli niin. Miksi keskittyy minun sijasta katsomaan katsooko joku muu minun suuntaani.

Laitatko itsesi kauniiksi kun olette kahdestaan, vaikka mökillä? Vai silloin kun menette "ulos", eli muitten ihmisten nähtäväksi?

Aivan.

Mielestäni vastauksesi on tyypillinen esimerkki huonosta keskustelutaidosta, esität omasta päästä kehitetyn väittämän ja vastaat puolestani toteamalla nenäkkäästi "aivan". Vastaan nyt kuitenkin.

Mielestäni on kohteliasta pukeutua juhlaan näyttävämmin ja näin kunnioitan juhlan järjestäjää omalla juhlapukeutumisellani viestittäen, että koen hänen juhlan tärkeäksi.

Arkena laittaudun oikeastaan aina myöskin, perusmeikki ja hiukset laitettu, joskaan ei kiharrettu joka päivä. Vaatetuksen myös valitsen päivittäin ja katson peilistä, että olen tyytyväinen. Sillä ei ole merkitystä olenko päättänyt lähteä johonkin vai en. Mielestäni nämä ovat normaaleja aamurutiineita kuten vaikka hampaiden harjaus. Minulla on freesi olo, kun olen laittanut itseni päiväkuntoon. En kulje julkisesti ilman vaatteita niin miksi en voisi samalla vaivalla katsoa mitä päälleni laitan.

Mökillä iltasaunan jälkeen en meikkaa ja pukeudun yöpaitaan.

Vierailija
24/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se huonoa itsetuntoa on. Mies ajattelee ettei ole sulle tarpeeksi hyvä ja siksi luulee että voit lähteä kenen tahansa matkaan. Pitää sua niin hyvännäköisenä ettei itse tunne olevansa riittävä.

Sen ajatusmaailma pitäisi saada käännettyä niin, että vaika vientiä ois niin olet kuitenkin hänet valinnut.

Kyllä tuo yleensä menee ajan kanssa ohi.

Kysy siltä, että miksi hänellä on huono itsetunto ja miksi pelkää että lähdet toisen matkaan?

Ja muista, että tuollainen dissaaminen ja epäily aiheetta on henkistä väkivaltaa, miksi hän koittaa alistaa sua? Oisko miehelle parempi että pukeudun säkkiin ja lihot 100 kokoiseksi ettei katseita tule?

Älä anna periksi ja ala myötäilemään.

Tuo onkin hyvä keskustelunaihe, miksi hän kokee itsensä riittämättömäksi. Sitä pitää työstää.

Siitä olen sanonut, että minusta tuntuu hänen kommentit pahalta ja hän painaa minua alaspäin sillä tavoin puhumalla. Tunnen itseni huonoksi silloin. Eilenkin oli ihana tunne. Olin kihartanut hiukseni ja laittanut kukan hiuksiini, mekon helmat liehuen lämpimässä tuulessa nautin auringosta uusien korkokenkien kopistessa asfaltiin, kun kävelimme takaisin autolle. Mies muuttui myrtsiksi ja kysyin mikä on. Hän sanoi, että ketäköhän varten olen itseni laittanut ja nautin huomiosta jota saan. Mieluiten olisin nauttinut huomiosta jota hän olisi voinut antaa. Miksi ei voinut sanoa, että näytän kauniilta jos ajatteli niin. Miksi keskittyy minun sijasta katsomaan katsooko joku muu minun suuntaani.

Laitatko itsesi kauniiksi kun olette kahdestaan, vaikka mökillä? Vai silloin kun menette "ulos", eli muitten ihmisten nähtäväksi?

Aivan.

Onko mökkikylät tarkoitettu siihen, että keikistellään nättinä? Eikö siellä saunota, juosta järvessä ja tehdä hommia? Varmasti miestä enemmän ärsyttäisi jos nainen keskittyisi kauniina olemiseen, eikä suostuisi tekemään mitään ettei mekko lisäänny tai meikit suttaannu :D

Itse suhteen alussa olisin halunnut aina kaunistautua miehen vuoksi, teki selväksi ettei sitä kiinnosta joten en aina jaksa panostaa enää. Kun lähdetään yhdessä ulos niin koitan vähän tsempata, kun haluan että mies ois kuitenkin tyytyväinen muhun. En halua että mieheni pyörii ihmisten ilmoilla minkään harakan kanssa, en sillä muiden miesten huomioo ole hakemassa.

Vierailija
25/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda mieheen joka puleeraa itsensä viimesen päälle, kääntää naisten katseet ja saa iskuyrityksiä kun selkäsi käännät. Tuntuisko kivalta?

Mieheni kyllä on komea ja treenattu, hyväkroppainen pitkä mies jonka olen huomannut välillä kääntävän katseita. Ei minua toisten katseet haittaa, mies ei siitä kulu ja on edelleen yhtä komea minun silmilleni. Monesti ehdotan hänelle vaatteita jotka tuo hänen hartiat, hauikset ja selän muodon esiin koska tykkään katsella häntä päivänmittaan eri askareita tekemässä ja nähdä hänen vartalonsa muotoja.

Jos iskuyrityksiä on niin se on miehen tehtävä torjua ne omalta osaltaan niin kauan, kun hän on valinnut olla minun puolisoni. Ei sellaisessa ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa toiseen. Minä torjun jos joku minua treffeille pyytää. Treffiehdotuksia voi tulla vaikka pukeutuisi perunasäkkiin. Se on normaalia elämää, se on oma päätös miten tilanteista selviää.

Vierailija
26/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on mustasukkainen luonne.

Se lienee enemmän tai vähemmän myötäsyntyinen ominaisuus, mutta terveellä itsetunnolla varustettu ihminen osaa kontrolloida reaktioitaan.

Ongelma on miehelläsi, ei sinulla, mikäli et itse provosoi .

Vierailija
27/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Miehesi on mustasukkainen luonne.

Se lienee enemmän tai vähemmän myötäsyntyinen ominaisuus, mutta terveellä itsetunnolla varustettu ihminen osaa kontrolloida reaktioitaan.

Ongelma on miehelläsi, ei sinulla, mikäli et itse provosoi .

Hän on ääneenkin sanonut olevansa mustasukkainen luonteeltaan, mutta aiemmin jotenkin paremmin kontrolloi itseään eikä hänestä edes olisi arvannut tuota. Nyt pitäisi päästä yli tästä vaiheesta.

En tahallaan provosoi häntä, mutta en myöskään välttele tilanteita muuttamalla itseäni.

Ehkä täytyy useammin kertoa miten hyvältä hän näyttää ym jos sillä saisi itsetuntoa kasvatettua.

Vierailija
28/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että itsetunto- ja mustasukkaisuusongelma miehellä.

Itse olen pullukka keski-ikäinen enkä mikään tip top aina. Perus siisti kuitenkin ja tykkään käyttää korkokenkiä, jotka sitten kääntävät katseita. Itse en niihin katseisiin kiinnitä mitään huomiota, mutta mies muistaa aina mainita ylpeänä kuinka joku mies, nainen, pariskunta tm. katsoi kenkiäni pitkään. Olen vaan että aha ja hän halaa mua tohkeissaan kun olen hänen.

Yhdessä on oltu melkein 30 vuotta ja samoin ollut aina.

Vierailija
29/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että itsetunto- ja mustasukkaisuusongelma miehellä.

Itse olen pullukka keski-ikäinen enkä mikään tip top aina. Perus siisti kuitenkin ja tykkään käyttää korkokenkiä, jotka sitten kääntävät katseita. Itse en niihin katseisiin kiinnitä mitään huomiota, mutta mies muistaa aina mainita ylpeänä kuinka joku mies, nainen, pariskunta tm. katsoi kenkiäni pitkään. Olen vaan että aha ja hän halaa mua tohkeissaan kun olen hänen.

Yhdessä on oltu melkein 30 vuotta ja samoin ollut aina.

Tuo on juuri oikea tapa suhtautua noihin tilanteisiin. Ei siitä tarvitse isoa numeroa tehdä ja ennemmin positiivisuuden kautta jos mitenkään noteeraa.

Vierailija
30/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä ajoissa se ylimustasukkaisen, itsetunnoton kyylääjä miehesi. Ei sitten tarvitse kulkea sil*ät mu*tana ja muutenkin haka*tuna. Siihen tuollainen aina johtaa, ennemmin tai myöhemmin. Se itsetunnoton pa*kaläjä on jä*että.

Vierailija
31/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ruokkii miehen hylätyksi tulemisen pelkoa. Onko se sitten mustasukkaisuus vai jokin trauma lapsuudessa, sitä ei voi tietää. Kuitenkaan sinussa ei tarvitse olla mitään aihetta käytökselle, eikä mies ilman ammttiapua siitä eroon pääse.

Vierailija
32/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jätä ajoissa se ylimustasukkaisen, itsetunnoton kyylääjä miehesi. Ei sitten tarvitse kulkea sil*ät mu*tana ja muutenkin haka*tuna. Siihen tuollainen aina johtaa, ennemmin tai myöhemmin. Se itsetunnoton pa*kaläjä on jä*että.

Ei ole ikinä osoittanut väkivaltaista käytöstä ketään kohtaan suhteemme aikana eikä edes huuda niin en näe väkivallanuhkaa mustasukkaisuudesta huolimatta.

Vierailija
33/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Jokin ruokkii miehen hylätyksi tulemisen pelkoa. Onko se sitten mustasukkaisuus vai jokin trauma lapsuudessa, sitä ei voi tietää. Kuitenkaan sinussa ei tarvitse olla mitään aihetta käytökselle, eikä mies ilman ammttiapua siitä eroon pääse.

Ainakin aiemmat naisystävät ovat pettäneet. Ehkä osaltaan vaikuttaa siihen miten asioita katsoo.

Vierailija
34/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukollesi, että sopii osoittaa valitukset niille miehille päin naamaa. Et sinä ole niiden tuijotteluista vastuussa.

Helevetti miesten typeryyttä...

Vierailija
35/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloivan sairaalloisen mustasukkaisuuden ensimerkkejä. Juoksisin ja lujaa jos mies ei heti yhden keskustelun jälkeen lopeta kuittailuja.

Vierailija
36/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Ainakin aiemmat naisystävät ovat pettäneet. Ehkä osaltaan vaikuttaa siihen miten asioita katsoo.

Niinkö hän on väittänyt? Ettei vain keksisi omasta päästään. Kun jätät hänet hän selittää silmät kirkkaina seuraavalle, että sinäkin petit.

Tuo pettäminen on naurettava, mahtipontinen sana. Sitä käyttävät itsepetosta harrastavat hölmöt.

Vierailija
37/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Sairaallousen mustasukkaisen väitettä siitä, että aiemmat naisystävät ovat pettäneet, ei kannata uskoa. Se juuri kuuluu taudinkuvaan.

Vierailija
38/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan narsistia pettävät, jotka eivät suostu hänen komentoonsa.

Vierailija
39/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä osoittanut väkivaltaista käytöstä ketään kohtaan suhteemme aikana eikä edes huuda niin en näe väkivallanuhkaa mustasukkaisuudesta huolimatta.

kontrolloiva sairaalloinen mustasukkaisuus on henkistä väkivaltaa, mikä aina edeltää fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
40/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Eli siis kopioi aiemman kokemuksen, joka on traumoissa hyvin tyypillistä. Psykologi voisi auttaa tuossa ongelmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi