Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taidakaan olla niin huono itseoppinut hiustenleikkaaja, kun kerran useampi on kehunu mun itse nyrhimiä hiuksia

Vierailija
23.05.2023 |

Yksi tuttu sanoi, että "kivan näköiset hiukset". Toinen sanoi, että "ai sie oot noin taitava" ku kerroin että oon itse leikannu hiukset.

Vielä yksi tuttu mies sanoi, että " mie katoin että hyvän näköinen kampaus, oot tainnu käydä kampaajalla" ja yllättyi täysin kun mie sanoin käyneeni kotikampaajalla. 😅

Ihan kivahan se on kuulla kehuja, etten ookaan ihan kaikkein huonoin hiustenleikkaaja, vaikka oon vaan itse oppinut kattomalla youtube-videoita. 😃

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu saanut kehuja itse leikkaamistaan hiuksista? Ap

Vierailija
2/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, jos nyt suoraan sanon niin luultavasti olet todella kaunis tai hyvännäköinen ihminen noin ylipäätään ja siksi sinua kehutaan vaikka millainen kampaus olisi. Ylipäätään sinun uudet hiukset huomataan eli sinua katsellaan muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset hiukset sinulla nyt on sitten? Kuva? :D

Vierailija
4/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullekin noin sanottu, mutta olen kyllä tajunnut vinoiluksi. Ei haittaa.

Vierailija
5/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös leikataan ja stailataan kotona. Myös aikuinen poikani hoitaa omat parturinhommansa. Viimeksi kun hän kävi, kysyin onko käynyt parturissa, kun oli niin hyvännäköiset. Itse oli leikannut. - Hän alkoi leikata itse, kun parturista ei saa kunnollista. Hänelle parturi sanoi, ettei voi mitenkään jättää päältä pidemmäksi ja sivut lyhyiksi. Tuo oli viimeinen niitti. Sen jälkeen ei ole poika parturista maksanut.

Vierailija
6/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo, jos nyt suoraan sanon niin luultavasti olet todella kaunis tai hyvännäköinen ihminen noin ylipäätään ja siksi sinua kehutaan vaikka millainen kampaus olisi. Ylipäätään sinun uudet hiukset huomataan eli sinua katsellaan muutenkin.

🤣😂😂🤣😂 Salli mun nauraa, en todellakaan oo mikään kedon kaunein kukkanen.🤭

Mulla oli aiemmin lapaluihin ylettyvät hukset. Nyt olkapäille, vähän kerrostetut. Omasta mielestä latvat ei onnistunu niin hyvin ku olisin halunnut, mutta onneksi on sen verran taipuisat hiukset, ettei pienet epätasaisuudet onneksi näy. Ap

Vierailija
7/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kehuja välillä paljonkin hiusväristäni potilailta. Ensin ei mitään pitkiin aikoihin, sit tulee viikossa useampi kehu. Olen jo 20 vuotta värjännyt itse. Väri vaihtelee mielenkiinnon mukaan. Nyt ollu sama väri jo yli vuoden käytössä. Värikin saattaa olla kirkkaampi, koska oma väri on ollu monta vuotta jo harmaata nähtävissä päälaella ja ohimoissa, että hyllyväri näkyy paremmin, kun se et juurikasvu oli ennen ruskea.

Vierailija
8/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kehuja ja on kysytty, millä kampaajalla olen käynyt. Tosin täytyy myöntää, ettei itse leikatessa ihan joka kerta onnistu yhtä hyvin :)

Vierailija
9/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oli kiva kuulla.

Vierailija
10/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kehuja ja on kysytty, millä kampaajalla olen käynyt. Tosin täytyy myöntää, ettei itse leikatessa ihan joka kerta onnistu yhtä hyvin :)

Totta. Ei onnistukaan. Munkin täytyy useempi päivä peilailla ja kattoa miten mun hiukset asettuu ja jos jostain kohdasta on huonosti, niin sitten pitää nyrhiä uudestaan. Niin monta kertaa, että oon edes suht tyytyväinen. Nyttenkin leikkasin vähän kerrallaan varmaan neljänä peräkkäisenä päivänä. Ap

Vierailija
11/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia saksia te itse hiuksenne leikkaavat käytätte?

Vierailija
12/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin jostain halpiskaupasta ihan parturisetti, missä on useemmat erilaiset sakset. Kun on kunnolliset sakset on melkein nautinto leikata omia hiuksia. 😁

Esim tällaiset.

https://m.lightinthebox.com/fi/p/4kpl-setti-parturisakset-hiussakset-am… Ap

Vierailija
13/13 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Fiskarsin sakset. Todella terävät. Pidän niitä ompelulaatikossa. Keittiössä on toiset samanmerkkiset, mut ne on isommat, eikä niin terävät hiuksien leikkuuseen. Kyllä niillä leivinpaperin leikkaa, mut ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän