Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ärtyy jos jotkut miehet katselee minua.

Naisellinen nainen
28.04.2019 |

Yhdessä liikkuessamme miesystäväni huomaa toisten miesten minuun kohdistuvat katseet ja ärsyyntyy niistä.
Esimerkiksi eilen olimme juhlissa ja matkojen varrella pysähdyimme ostamaan välipalaa ja juotavaa. Hän kuittaili asiasta minulle, että oikein nautin katseista ja ulkoisella olemuksellani haluan saada huomiota, mutta en häneltä.
Tulee pahamieli noista kommenteista. Kyllä pukeudun sen mukaan, että omaa silmää miellyttää ja olen aina arjessakin huoliteltu. Vaatteeni eivät kuitenkaan ole erityisen paljastavia ja hameet vähintään polvimittaisia. Toki vartaloni muodot osittain vaatteissa näkyy, koska en käytä pelkästään löysiä vaatteita.
En koe, että minun pitäisi pukeutumista muuttaa tai olemustani josta kuulemma itsevarmuus huokuu ja sekin huomataan. Miten voisin auttaa miestäni pääsemään yli näistä tuntemuksista?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies sinulla. Olisi onnellinen ja ylpeä siitä, että olet muiden mielestä niin kaunis, että huomaavat sinut.

Kysy mieheltäsi olisiko hän onnellisempi ruman naisen kumppanina?

Vierailija
2/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että sä olet oikeasti huomiohakuinen ja vähän tyrkky. Mies ei tykkää sellaisista, eli ette sovi toisillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmeisesti pelkää, että jätät hänet. Hän ei tunne olevansa riittävä. Teidän pitää selvittää se yhdessä, mistä tämä tunne johtuu.

Vierailija
4/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se huonoa itsetuntoa on. Mies ajattelee ettei ole sulle tarpeeksi hyvä ja siksi luulee että voit lähteä kenen tahansa matkaan. Pitää sua niin hyvännäköisenä ettei itse tunne olevansa riittävä.

Sen ajatusmaailma pitäisi saada käännettyä niin, että vaika vientiä ois niin olet kuitenkin hänet valinnut.

Kyllä tuo yleensä menee ajan kanssa ohi.

Kysy siltä, että miksi hänellä on huono itsetunto ja miksi pelkää että lähdet toisen matkaan?

Ja muista, että tuollainen dissaaminen ja epäily aiheetta on henkistä väkivaltaa, miksi hän koittaa alistaa sua? Oisko miehelle parempi että pukeudun säkkiin ja lihot 100 kokoiseksi ettei katseita tule?

Älä anna periksi ja ala myötäilemään.

Vierailija
5/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kyttäsi koko ajan joka paikassa toisia naisia. Tosi ärsyttävää ja noloa :(

Vierailija
6/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies sinulla. Olisi onnellinen ja ylpeä siitä, että olet muiden mielestä niin kaunis, että huomaavat sinut.

Tätä olen yrittänyt sanoa, että jos hänestä tuntuu, että joku ihaillen katsoo niin eikö ennemmin kannattaisi tuntea ylpeyttä koska minä olen hänen kumppaninsa eikä siinä ole mitään kyseenalaistettavaa. Julkisestikin huomaan häntä esimerkiksi ohimennen selästä silittämällä tai katseinja hymyillä.

Vierailija
7/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katsella näitä Lähi-Idän tuontimiehiä; sellainen laittaa sinut pukeutumaan mustaan säkkiin.

Eikä katseet vaivaa enää.

Vierailija
8/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että sä olet oikeasti huomiohakuinen ja vähän tyrkky. Mies ei tykkää sellaisista, eli ette sovi toisillenne.

En ole huomionhaluinen ellet sillä tarkoita sitä, että joka päivä huolehdin ulkonäöstäni ja vaatteeni ovat naisellisia, urheillessa toki urheiluvaatteet.

Tyrkky en kyllä ole. Aivan normaalit hyvät käytöstavat omaan, tervehdin ja kiitän esimerkiksi kaupan työntekijöitä joka sekin tuntuu miestä hiertävän jos työntekijä on mies. Käytökseni kuitenkin sama oli kyseessä mies tai nainen.

Vierailija
9/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmeisesti pelkää, että jätät hänet. Hän ei tunne olevansa riittävä. Teidän pitää selvittää se yhdessä, mistä tämä tunne johtuu.

Tätä riittämättömyyden tunnetta on kyllä ajoittain ollut ilmassa. Hän on kysynyt mm miksi olen hänen kanssaan, mitä siitä saan.

Olen kertonut, että hänen seurassaan on hyvä olla ja nauramme samoille asioille, hänen kanssaan on helppo ja hyvä puhua sekä hänen tapansa koskettaa, silittää ja pitää lähellä tuntuu hyvältä. Päivän päätteeksi on ihana käpertyä hänen kainaloon.

Vierailija
10/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä olet tyhmä. Miehen lisäksi ehkä.

Mies ei ole nainen. Naiset nauttii tuosta, jos muut naiset arvostavat hänen miestään, mutta sama ei automaattisesti päde toisinpäin. Miehet ja naiset toimii eri tavoilla.

Vierailija
11/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on hölmö ja myötähävettävä olento.

Vierailija
12/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se huonoa itsetuntoa on. Mies ajattelee ettei ole sulle tarpeeksi hyvä ja siksi luulee että voit lähteä kenen tahansa matkaan. Pitää sua niin hyvännäköisenä ettei itse tunne olevansa riittävä.

Sen ajatusmaailma pitäisi saada käännettyä niin, että vaika vientiä ois niin olet kuitenkin hänet valinnut.

Kysy siltä, että miksi hänellä on huono itsetunto ja miksi pelkää että lähdet toisen matkaan?

Ja muista, että tuollainen dissaaminen ja epäily aiheetta on henkistä väkivaltaa, miksi hän koittaa alistaa sua? Oisko miehelle parempi että pukeudun säkkiin ja lihot 100 kokoiseksi ettei katseita tule?

Tuo onkin hyvä keskustelunaihe, miksi hän kokee itsensä riittämättömäksi. Sitä pitää työstää.

Siitä olen sanonut, että minusta tuntuu hänen kommentit pahalta ja hän painaa minua alaspäin sillä tavoin puhumalla. Tunnen itseni huonoksi silloin. Eilenkin oli ihana tunne. Olin kihartanut hiukseni ja laittanut kukan hiuksiini, mekon helmat liehuen lämpimässä tuulessa nautin auringosta uusien korkokenkien kopistessa asfaltiin, kun kävelimme takaisin autolle. Mies muuttui myrtsiksi ja kysyin mikä on. Hän sanoi, että ketäköhän varten olen itseni laittanut ja nautin huomiosta jota saan. Mieluiten olisin nauttinut huomiosta jota hän olisi voinut antaa. Miksi ei voinut sanoa, että näytän kauniilta jos ajatteli niin. Miksi keskittyy minun sijasta katsomaan katsooko joku muu minun suuntaani.

Vierailija
13/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala katsella näitä Lähi-Idän tuontimiehiä; sellainen laittaa sinut pukeutumaan mustaan säkkiin.

Eikä katseet vaivaa enää.

Ei ole minun juttuni nämä miehet. Tuskin löytäisimme yhteyttä millään tasolla.

Miehelleni kyllä vitsailin, että pitäisikö pukeutua sellaiseen kaapuun josta vaan silmät näkyy vai onko nekin liikaa.

Vierailija
14/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itse myös suosin polvipituutta, enkä esittele rintavakoa, mutta silti mies kehittää aina kränää, kun hänestä tuntuu, että joku mies saattaisi olla minusta kiinnostunut. Siis myös ihan asiallisissa yhteyksissä, työ- yms. ympyröissä. Ei tosin syytä ja panettele suoraan, mutta epäilee, kuulustelee, oikuttelee... Meillä tuo valitettavasti on osa muuta henkistä ja epäsuoraa väkivaltaa. Alussa vuodatti rakkautta ja tykkäsi läheisyydestä, mutta suhteen edetessä hanskat tippui.

Vierailija
15/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen mustasukkaisuus ei häviä vaan pahenee ajan mittaan.

Vierailija
16/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Vilma ja miehesi nimi ehkä Juuso?

Vierailija
17/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin hyvä keskustelunaihe, miksi hän kokee itsensä riittämättömäksi. Sitä pitää työstää.

Siitä olen sanonut, että minusta tuntuu hänen kommentit pahalta ja hän painaa minua alaspäin sillä tavoin puhumalla. Tunnen itseni huonoksi silloin. Eilenkin oli ihana tunne. Olin kihartanut hiukseni ja laittanut kukan hiuksiini, mekon helmat liehuen lämpimässä tuulessa nautin auringosta uusien korkokenkien kopistessa asfaltiin, kun kävelimme takaisin autolle. Mies muuttui myrtsiksi ja kysyin mikä on. Hän sanoi, että ketäköhän varten olen itseni laittanut ja nautin huomiosta jota saan. Mieluiten olisin nauttinut huomiosta jota hän olisi voinut antaa. Miksi ei voinut sanoa, että näytän kauniilta jos ajatteli niin. Miksi keskittyy minun sijasta katsomaan katsooko joku muu minun suuntaani.

Laitatko itsesi kauniiksi kun olette kahdestaan, vaikka mökillä? Vai silloin kun menette "ulos", eli muitten ihmisten nähtäväksi?

Aivan.

Vierailija
18/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terve suhde miehen puolelta jos noin ärtyy muiden katseista sinua kohtaan. Kuulostaa jopa aika sairaalta....

Vierailija
19/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Itse myös suosin polvipituutta, enkä esittele rintavakoa, mutta silti mies kehittää aina kränää, kun hänestä tuntuu, että joku mies saattaisi olla minusta kiinnostunut. Siis myös ihan asiallisissa yhteyksissä, työ- yms. ympyröissä. Ei tosin syytä ja panettele suoraan, mutta epäilee, kuulustelee, oikuttelee... Meillä tuo valitettavasti on osa muuta henkistä ja epäsuoraa väkivaltaa. Alussa vuodatti rakkautta ja tykkäsi läheisyydestä, mutta suhteen edetessä hanskat tippui.

Minunkin miesystävä kokee hankalaksi sen, että valtaosa asiakkaistani on miehiä.

Vierailija
20/68 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nimesi Vilma ja miehesi nimi ehkä Juuso?

Ei ole. Ilmeisesti tuttavapiirissäsi painitaan saman ongelman äärellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän