Miksi en löydä miestä joka rakastuu minuun?
Olen 25-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut. Olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen, sosiaalinen muutenkin normien mukainen. Yksinkertainen syy on se, että en ole koskaan tavannut miestä joka olisi ns. hullaantunut minusta, halunnut nähdä, viestitellä, viedä ulos ja rakentaa suhdetta kanssani. Siis noin ei vaan tapahdu!
Minulla on joitain (tosi kauniita) ystäviä joita lähestytään sosiaalisessa mediassa ja riittävä että he näyttäytyvät jossain ja miehet etsivät heidät käsiinsä vaikka Instagramista tai lähestyvät jopa bussissa. Olen kai sitten sen verran tavallinen, että noin ei tapahdu, mutta toisaalta näen minua ”huonomman” näköisiä naisia joilla on kumppaneita.
Olen aina yksin ja se jota ei lähestytä. Mitä tälle voi tehdä? Laittaudun, pukeudun, treenaan, olen kiva ja sosiaalinen. Lähestyn itsekin miehiä, mutta kaava on aina sama. Miehet ovat hetken todella innoissaan minusta ja viikon parin päästä katoavat kuin tuhka tuuleen.
Kommentit (138)
Päivän yhyy, aloittaja on mies. Kohta alkaa tasojankutus jne.
Vaikutat ihanalta ja hyvältä naiselta. Kyllä se hyvä mies vielä tulee vastaan jolta viet jalat alta. Jaksamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit lopussa että miehet ovat ensin innoissaan sinusta ja sitten katoavat. Oletko kysynyt joltain heistä miksi?
Aika vaikeaa sitä on kysyä, kun he ovat jo kadonneet
Aika outoa jos et parissa viikossa ole saanut puhelin numeroa että voisit kysyä.. Miehenä pari epäilystä sinusta. Saatat olla ns. lahna sängyssä tai et ole tajunnut antaa ollenkaan. Molemmat on asioita jotka laittaa etsimään parempaa seuraa.
Aiempi vastaus ei tullut siis minulta (AP) mutta en kyllä ala huutelemaan perään ja kysymään syytä sille miksi jonkun kiinnostus lopahti. Kyllähän sen huomaa ja aistii jos toinen ei enää ehdota tapaamisia ja vastaa nuivasti kunnes katoaa ihan kokonaan. Kiinnostus loppui tai ne tapasi jonkun kiinnostavamman. Lopputulos on sama, joten turha alkaa kyselemään. Sitä paitsi harvalla nuorella miehellä olisi munaa kertoa ihan oikeaa syytä, etenkin jos syy olisi joku kertomasi kaltainen eli luokkaa ”löysät paikat.” Enkä suoraan sanottuna halua kuulla tuollaista syytä. :D -Ap
Kirpaseehan se, kritiikin vastaanottaminen. Mutta se on tarpeellista kasvuun, tai ainakin auttaa. Jos saat tietoosi ongelmakohtia, voit tehdä niille jotain, mikäli haluat.
Esim löysille paikoille voit tehdä jotain itse, vaikka isosta ei saa pientä eikä pienestä iso, jumpalla saa paljon aikaiseksi.
Omasta mielestäni, kun on ensin käynyt "surun vaiheet" läpi ja päässyt hyväksyntään asti, tuommoinen myös vapauttaa murheista.
Oletko liian miellyttämisenhaluinen ja helposti ohjailtavissa? Onko sinun itsetuntosi huono? Jotkut miehet nimittäin haluavat hetken huviksi niitä epätoivoisia ja liian kilttejä naisia, joille on aluksi helppo puhua pehmeitä, koska menevät lankaan ja voivat sitten heittää surutta menemään, kun on tarpeeksi käytetty.
Kiinnostut tasokkaammista miehistä kuin mitä itse olet naisena.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en vaan voi ymmärtää; MIKSI se mies pitäisi löytää?!
Koska miehet eivät selvästi löydä (tai etsi) minua ja pariutuminen, rakastaminen ja rakastuminen ovat humaaneja tarpeita ja tunteita. Olen ollut sinkku koko aikuisikäni joten luonnollisesti pärjään sinkkuna enkä epätoivoisesti etsi miestä, mutta haluaisin silti seurustella enkä ole kiinnostunut yhden illan jutuista. Opiskelen, käyn töissä ja matkustelen ja nautin elämästä ystävieni kanssa jo nytkin, ainoa mikä puuttuu on hyvä parisuhde. -AP
Sinusta huokuu huono itsetunto, epätoivoisuus, "scarcity mentality", puhutaan myös "pick me" -tytöistä. Olet todennäköisesti tällainen. Ei hyvä. Tällä tavalla houkuttelet vain pelimiehiä, luusereita ja narsisteja luoksesi.
Jos nainen tekee aloitteen ja on aktiivinen, suhde ei yleensä tule toimimaan. Mies saattaa aluksi innostua huomiosta ja olla kanssasi, kun ei nyt mitään muutakaan ole näköpiirissä, mutta mitään pysyvää siitä ei tule (eli mies lopulta ghostaa ja katoaa).
Nainen voi katseella ja hymyllä antaa miehelle merkin, että lähestyminen on ok, mutta ei pidä itse olla liian päällekäyvä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä lähesty miehiä itse. Korkeintaan voit hymyillä tms. Kyllä ne lähestyy jos ovat kiinnostuneita.
Yritä kehittää itsevarmuuttasi ja tee asioita joista nautit äläkä mieti liikaa miehen puutetta.
Vaikeasti tavoiteltava ei vaan toimi tänä päivänä. Piiritysleikit kuuluvat romanttisiin lukemistoihin. Ole aktiivinen, hymyile ja juttele.
Epävarmuutta? Luonteessa jotain hankalaa & raskasta?
Olet nirso nillittäjä. Ei kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta huokuu huono itsetunto, epätoivoisuus, "scarcity mentality", puhutaan myös "pick me" -tytöistä. Olet todennäköisesti tällainen. Ei hyvä. Tällä tavalla houkuttelet vain pelimiehiä, luusereita ja narsisteja luoksesi.
Jos nainen tekee aloitteen ja on aktiivinen, suhde ei yleensä tule toimimaan. Mies saattaa aluksi innostua huomiosta ja olla kanssasi, kun ei nyt mitään muutakaan ole näköpiirissä, mutta mitään pysyvää siitä ei tule (eli mies lopulta ghostaa ja katoaa).
Nainen voi katseella ja hymyllä antaa miehelle merkin, että lähestyminen on ok, mutta ei pidä itse olla liian päällekäyvä.
Tietyt ihmiset tuntevat heti vetoa toisiina tavatessaan. Se ei tapahdu läheskään kaikkien kanssa. Siihen tarvitaan se tapaaminen.
Yhdistääkö näitä tapaamiasi miehiä joku tietty piirre luonteessa tai ulkonäössä? Esimerkiksi ihan pikkuseikkoja, kuten tykkääkö paljon juhlia, polttaako tupakkaa, haluaa vakuuttaa sinut pinnallisilla asioilla, joku tietty vaatetyyli, joku tietty ammatti, tietty tapa lähestyä seksiasioissa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en vaan voi ymmärtää; MIKSI se mies pitäisi löytää?!
Koska miehet eivät selvästi löydä (tai etsi) minua ja pariutuminen, rakastaminen ja rakastuminen ovat humaaneja tarpeita ja tunteita. Olen ollut sinkku koko aikuisikäni joten luonnollisesti pärjään sinkkuna enkä epätoivoisesti etsi miestä, mutta haluaisin silti seurustella enkä ole kiinnostunut yhden illan jutuista. Opiskelen, käyn töissä ja matkustelen ja nautin elämästä ystävieni kanssa jo nytkin, ainoa mikä puuttuu on hyvä parisuhde. -AP
Voi hyvä ihminen. Nauti elämästäsi ja unohda ukot. Niistä on vain riesaa.
Usko minua ja kaikkea hyvää elämääsi 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit lopussa että miehet ovat ensin innoissaan sinusta ja sitten katoavat. Oletko kysynyt joltain heistä miksi?
Eli tapailette ja sitten mies vaan ghostaa – ja näin tapahtunut useamman kanssa? Kuulostaa siltä että jokin mitä sanot tai teet aiheuttaa tämän. Mieti, mitä se voisi olla?
En ole edes tapaillut varsinaisesti vuosiin, vaan nuo jutut on olleet pitkälti seksiin pohjautuvia. Joten olen sitten laskenut 1+1 etten ole ollut tarpeeksi hyvännäköinen tai kiinnostava muuhun ja miehet ovat liuenneet elämästäni.
Joku kysyi aiemmin että mitä minulla on antaa miehelle. Minulla on joitain (seurustelevia) mieskavereita ja paljon ystäviä ja olen pidetty hahmo niin opiskelu- kuin työpiireissäkin. Uskallan siis sanoa että olen hauskaa ja hyvää seuraa. Minulla ei ole lapsia tai mielenterveysongelmia joten en tule ns. taakan kera, ja pääasiallinen ”annettava” asia lienee rakkauteni ja välittämiseni. En etsi mieheltäkään mitään konkreettista kuten elintasoni nostamista tai ilmaista remonttiapua.
Vaikka varsinaista suhdekokemusta ei ole, koen olevani melko ”kypsä” ja tasapainoinen. Hyvä kommunikoimaan, reilu ja oikeudenmukainen. Uskon että olisin hyvä ja lojaali kumppani oikealle miehelle.
Ulkonäöltä ihan OK - itse olen omaan peilikuvaan tyytyväinen, mutta suhtaudun omaan silmään vähän varauksella sillä iskuyrityksiä ei miehiltä tule liiaksi. Pääasiassa kavereiden miehet kehuvat sivulauseessa ulkonäköäni. En nyt usko olevani mitenkään ruma kuitenkaan, ja sitä paitsi omasta mielestä omaan hassun ja hauskan luonteen joka kompensoi. ;)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa jos et parissa viikossa ole saanut puhelin numeroa että voisit kysyä.. Miehenä pari epäilystä sinusta. Saatat olla ns. lahna sängyssä tai et ole tajunnut antaa ollenkaan. Molemmat on asioita jotka laittaa etsimään parempaa seuraa.
Aiempi vastaus ei tullut siis minulta (AP) mutta en kyllä ala huutelemaan perään ja kysymään syytä sille miksi jonkun kiinnostus lopahti. Kyllähän sen huomaa ja aistii jos toinen ei enää ehdota tapaamisia ja vastaa nuivasti kunnes katoaa ihan kokonaan. Kiinnostus loppui tai ne tapasi jonkun kiinnostavamman. Lopputulos on sama, joten turha alkaa kyselemään. Sitä paitsi harvalla nuorella miehellä olisi munaa kertoa ihan oikeaa syytä, etenkin jos syy olisi joku kertomasi kaltainen eli luokkaa ”löysät paikat.” Enkä suoraan sanottuna halua kuulla tuollaista syytä. :D -Ap
Löysyys on eri asia kuin lahna.
Ilmeisesti sinusta paistaa epätoivo ja suostut kaikkeen, mitä pelimies pyytää, joten kiinnostus vakavammassa mielessä lopahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä lähesty miehiä itse. Korkeintaan voit hymyillä tms. Kyllä ne lähestyy jos ovat kiinnostuneita.
Yritä kehittää itsevarmuuttasi ja tee asioita joista nautit äläkä mieti liikaa miehen puutetta.Vaikeasti tavoiteltava ei vaan toimi tänä päivänä. Piiritysleikit kuuluvat romanttisiin lukemistoihin. Ole aktiivinen, hymyile ja juttele.
Mikä on sinun parisuhdetaustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tapailette ja sitten mies vaan ghostaa – ja näin tapahtunut useamman kanssa? Kuulostaa siltä että jokin mitä sanot tai teet aiheuttaa tämän. Mieti, mitä se voisi olla?
En ole edes tapaillut varsinaisesti vuosiin, vaan nuo jutut on olleet pitkälti seksiin pohjautuvia. Joten olen sitten laskenut 1+1 etten ole ollut tarpeeksi hyvännäköinen tai kiinnostava muuhun ja miehet ovat liuenneet elämästäni.
Joku kysyi aiemmin että mitä minulla on antaa miehelle. Minulla on joitain (seurustelevia) mieskavereita ja paljon ystäviä ja olen pidetty hahmo niin opiskelu- kuin työpiireissäkin. Uskallan siis sanoa että olen hauskaa ja hyvää seuraa. Minulla ei ole lapsia tai mielenterveysongelmia joten en tule ns. taakan kera, ja pääasiallinen ”annettava” asia lienee rakkauteni ja välittämiseni. En etsi mieheltäkään mitään konkreettista kuten elintasoni nostamista tai ilmaista remonttiapua.
Vaikka varsinaista suhdekokemusta ei ole, koen olevani melko ”kypsä” ja tasapainoinen. Hyvä kommunikoimaan, reilu ja oikeudenmukainen. Uskon että olisin hyvä ja lojaali kumppani oikealle miehelle.
Ulkonäöltä ihan OK - itse olen omaan peilikuvaan tyytyväinen, mutta suhtaudun omaan silmään vähän varauksella sillä iskuyrityksiä ei miehiltä tule liiaksi. Pääasiassa kavereiden miehet kehuvat sivulauseessa ulkonäköäni. En nyt usko olevani mitenkään ruma kuitenkaan, ja sitä paitsi omasta mielestä omaan hassun ja hauskan luonteen joka kompensoi. ;)
-Ap
Olet liian miellyttämishaluinen ja epävarma, vaikka varmaan luulet olevasi ihan ok itsetunnoltasi. Sinun pitäisi miettiä enemmän, mitä mies tuo elämääsi kuin että mitä sinulla on annettavaa miehelle. Itsetunnon kehittäminen auttaa tässäkin tapauksessa. Mene Youtubeen katsomaan videoita aiheesta. Tällä palstalla pyörivät miehet ovat lähinnä niitä epäonnistuneita yksilöitä, joiden neuvoja ei kannata kuunnella liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Sanoit että et halua yhden illan juttuja. Miksi annat tapailuvaiheessakaan noin helposti?
Jospa sulla ei ole mitään annettavaa..
Se sievä ulkonäköhän ei kauas kanna.. muutamaan p a n o kn rumadti sanpttuna kyllä, jos olet muutlin tuulitunneli tai itseäsi täynnä. Eli siihen ei mahdu muita kuin sinä. Tai ylenkatsot ihmisiä. Se välittyy paremmin kuin uskotkaan. Edes aatos.
Näin minö ainakin välttelen ihmisiä, joita en jaksa tapailla. Se oma erinomaisuuden korostaminen, halveksunnan ilmaantuminen tai se, että sulla ei ole vaan mitään annettavaa. Kauneuskin katoaa, jos ei ruoki sisällään mitään.