Miksi en löydä miestä joka rakastuu minuun?
Olen 25-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut. Olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen, sosiaalinen muutenkin normien mukainen. Yksinkertainen syy on se, että en ole koskaan tavannut miestä joka olisi ns. hullaantunut minusta, halunnut nähdä, viestitellä, viedä ulos ja rakentaa suhdetta kanssani. Siis noin ei vaan tapahdu!
Minulla on joitain (tosi kauniita) ystäviä joita lähestytään sosiaalisessa mediassa ja riittävä että he näyttäytyvät jossain ja miehet etsivät heidät käsiinsä vaikka Instagramista tai lähestyvät jopa bussissa. Olen kai sitten sen verran tavallinen, että noin ei tapahdu, mutta toisaalta näen minua ”huonomman” näköisiä naisia joilla on kumppaneita.
Olen aina yksin ja se jota ei lähestytä. Mitä tälle voi tehdä? Laittaudun, pukeudun, treenaan, olen kiva ja sosiaalinen. Lähestyn itsekin miehiä, mutta kaava on aina sama. Miehet ovat hetken todella innoissaan minusta ja viikon parin päästä katoavat kuin tuhka tuuleen.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit lopussa että miehet ovat ensin innoissaan sinusta ja sitten katoavat. Oletko kysynyt joltain heistä miksi?
Aika vaikeaa sitä on kysyä, kun he ovat jo kadonneet
Mitä annettavaa sinulla on miehille? Miksi heidän pitäisi haluta juuri sinut suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Lähestyt vääränlaisia miehiä
Mistä tiedän mitkä ovat vääränlaisia ja mitkä oikeanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettisin ensin onko miehissä, joita oot lähestynyt, yhdistäviä piirteitä? Jos on, kokeile miehiä, joilla ei ole kyseisiä piirteitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit lopussa että miehet ovat ensin innoissaan sinusta ja sitten katoavat. Oletko kysynyt joltain heistä miksi?
Eli tapailette ja sitten mies vaan ghostaa – ja näin tapahtunut useamman kanssa? Kuulostaa siltä että jokin mitä sanot tai teet aiheuttaa tämän. Mieti, mitä se voisi olla?
Älä ikinä lähesty miehiä itse. Korkeintaan voit hymyillä tms. Kyllä ne lähestyy jos ovat kiinnostuneita.
Yritä kehittää itsevarmuuttasi ja tee asioita joista nautit äläkä mieti liikaa miehen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän sinulla on jo kokemusta, mitä näitä miehiä yhdisti?
Itse näen usein vilkaisulla jo, mutta tämä on semmoinen aihe että pitäisi käydä läpi esimerkkejä kasvotusten, jos toista pitäisi opettaa tunnistamaan.
Ulkonäössä jotain mikä ei vastaa kauneusihannetta.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä lähesty miehiä itse. Korkeintaan voit hymyillä tms. Kyllä ne lähestyy jos ovat kiinnostuneita.
Yritä kehittää itsevarmuuttasi ja tee asioita joista nautit äläkä mieti liikaa miehen puutetta.
Tämä on huonoin neuvo ikinä. Passiivisuudella saa vain pelimiehet lähestymään ja jokainen voi arvata kuinka kiva lopputulos siitä seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa jos et parissa viikossa ole saanut puhelin numeroa että voisit kysyä.. Miehenä pari epäilystä sinusta. Saatat olla ns. lahna sängyssä tai et ole tajunnut antaa ollenkaan. Molemmat on asioita jotka laittaa etsimään parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos en ikinä lähesty itse, saan olla aivan takuulla yksin koska miehet eivät lähesty minua itsenäisesti ikinä, kuten aloituksesta selvinnee.
-ap
Aloin ekan kerran seurustella 26-vuotiaana. Mies paljastui 1kk jälkeen pettäjäksi, ja mieli oli maassa, mutta tajusin etten voi jäädä tuleen makaamaan ja ajattelin että minun täytyy vielä koittaa käydä muutamilla treffeillä ennen kun täysin julistaudun vanhaksi piiaksi.
Olin Suomi24 palstalla ja minulle laittoi yksi pitktukkainen mies viestiä. En normaalisti syty pitkähiuksista miehistä (joten se oli ainoa "este" minkä olin miehelle asettanut ulkonäöllisesti, ylipainolla yms asioilla ei ollut merkitystä) mutta luovuin siitäkin kriteeristä.
Ja se kannatti. Nyt ollaan oltu 3 vuotta kimpassa, naimisiin mennään kuukauden päästä. Ja mies on edelleen pitkähiuksinen :)
Ei taida tavismiehet kelvata tavisnaiselle. Kyllähän ne kaikkien haluamat alfat voivat aikansa nu..ia, mutta hakevat sitten uuden. Mitä sinulla on annettavaa miehille?
Voi olla että minä-kuvasi on vähän virheellinen, sillä kuivailemasi nainen on monien unelma. Ehkä syynä on tuo sinun oma vaatimuksesi miehen ihastumisesta. Oli niin tai näin, vastaus on itsessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa jos et parissa viikossa ole saanut puhelin numeroa että voisit kysyä.. Miehenä pari epäilystä sinusta. Saatat olla ns. lahna sängyssä tai et ole tajunnut antaa ollenkaan. Molemmat on asioita jotka laittaa etsimään parempaa seuraa.
Aiempi vastaus ei tullut siis minulta (AP) mutta en kyllä ala huutelemaan perään ja kysymään syytä sille miksi jonkun kiinnostus lopahti. Kyllähän sen huomaa ja aistii jos toinen ei enää ehdota tapaamisia ja vastaa nuivasti kunnes katoaa ihan kokonaan. Kiinnostus loppui tai ne tapasi jonkun kiinnostavamman. Lopputulos on sama, joten turha alkaa kyselemään. Sitä paitsi harvalla nuorella miehellä olisi munaa kertoa ihan oikeaa syytä, etenkin jos syy olisi joku kertomasi kaltainen eli luokkaa ”löysät paikat.” Enkä suoraan sanottuna halua kuulla tuollaista syytä. :D -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä kehittää itsevarmuuttasi ja tee asioita joista nautit äläkä mieti liikaa miehen puutetta.Tämä on huonoin neuvo ikinä. Passiivisuudella saa vain pelimiehet lähestymään ja jokainen voi arvata kuinka kiva lopputulos siitä seuraa
Minua ei kyllä pelimiehet lähesty.
Ja vaikka lähestyisivätkin niin mitä sitten? Etkö osaa sanoa ei?
Tätä en vaan voi ymmärtää; MIKSI se mies pitäisi löytää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä kehittää itsevarmuuttasi ja tee asioita joista nautit äläkä mieti liikaa miehen puutetta.Jos en ikinä lähesty itse, saan olla aivan takuulla yksin koska miehet eivät lähesty minua itsenäisesti ikinä, kuten aloituksesta selvinnee.
-ap
Kun olet lähestynyt itse niin onko se ikinä toiminut? Ei? Miksi siis yrittää samaa kun olet todennut sen ei toimivaksi? Näin saat vaan lisää torjuntaa.