Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä miestä joka rakastuu minuun?

Vierailija
28.04.2019 |

Olen 25-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut. Olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen, sosiaalinen muutenkin normien mukainen. Yksinkertainen syy on se, että en ole koskaan tavannut miestä joka olisi ns. hullaantunut minusta, halunnut nähdä, viestitellä, viedä ulos ja rakentaa suhdetta kanssani. Siis noin ei vaan tapahdu!

Minulla on joitain (tosi kauniita) ystäviä joita lähestytään sosiaalisessa mediassa ja riittävä että he näyttäytyvät jossain ja miehet etsivät heidät käsiinsä vaikka Instagramista tai lähestyvät jopa bussissa. Olen kai sitten sen verran tavallinen, että noin ei tapahdu, mutta toisaalta näen minua ”huonomman” näköisiä naisia joilla on kumppaneita.

Olen aina yksin ja se jota ei lähestytä. Mitä tälle voi tehdä? Laittaudun, pukeudun, treenaan, olen kiva ja sosiaalinen. Lähestyn itsekin miehiä, mutta kaava on aina sama. Miehet ovat hetken todella innoissaan minusta ja viikon parin päästä katoavat kuin tuhka tuuleen.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei pidä koskaan lähestyä itse, vaikka olisi sitten yksin loppuelämänsä, koska mahdollisuus että siitä syntyisi hyvä suhde on yksi sadasta. 

Toki voi antaa signaalia, mutta ei mitään suoria ehdotuksia. 

Olisiko joku paikka, missä pääsisit juttelemaan miesten kanssa. Tuon ikäisenä kuin sinä olin sinkkuna ja pelailin netissä. Moni mies ihastui minuun pelien lomassa jutellessa. 

Vierailija
42/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta huokuu huono itsetunto, epätoivoisuus, "scarcity mentality", puhutaan myös "pick me" -tytöistä. Olet todennäköisesti tällainen. Ei hyvä. Tällä tavalla houkuttelet vain pelimiehiä, luusereita ja narsisteja luoksesi.

Jos nainen tekee aloitteen ja on aktiivinen, suhde ei yleensä tule toimimaan. Mies saattaa aluksi innostua huomiosta ja olla kanssasi, kun ei nyt mitään muutakaan ole näköpiirissä, mutta mitään pysyvää siitä ei tule (eli mies lopulta ghostaa ja katoaa).

Nainen voi katseella ja hymyllä antaa miehelle merkin, että lähestyminen on ok, mutta ei pidä itse olla liian päällekäyvä.

Tämä, mutta ei.. ei haluta ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta huokuu huono itsetunto, epätoivoisuus, "scarcity mentality", puhutaan myös "pick me" -tytöistä. Olet todennäköisesti tällainen. Ei hyvä. Tällä tavalla houkuttelet vain pelimiehiä, luusereita ja narsisteja luoksesi.

Jos nainen tekee aloitteen ja on aktiivinen, suhde ei yleensä tule toimimaan. Mies saattaa aluksi innostua huomiosta ja olla kanssasi, kun ei nyt mitään muutakaan ole näköpiirissä, mutta mitään pysyvää siitä ei tule (eli mies lopulta ghostaa ja katoaa).

Nainen voi katseella ja hymyllä antaa miehelle merkin, että lähestyminen on ok, mutta ei pidä itse olla liian päällekäyvä.

Tietyt ihmiset tuntevat heti vetoa toisiina tavatessaan. Se ei tapahdu läheskään kaikkien kanssa. Siihen tarvitaan se tapaaminen.

Miten tämä liittyi kommenttiini, kun sitä olit lainannut? Tapaaminen tapahtuu, kun ollaan samassa paikassa yhtä aikaa ja mies lähestyy naista. Nainen voi ottaa katsekontaktia mieheen ja näyttää lähestyttävältä, mutta mies on se, joka tekee varsinaisen ensimmäisen siirron.

Vierailija
44/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit nice girl syndroomasta. Väität olevasi ihana, mukava ja kiltti, et oikeasti ole. Esität näitä saadaksesi hyötyä miehiltä.

Vierailija
45/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsit nice girl syndroomasta. Väität olevasi ihana, mukava ja kiltti, et oikeasti ole. Esität näitä saadaksesi hyötyä miehiltä.

Kuvailisin ennemminkin itseäni rehelliseksi, reippaaksi ja suoraksi, en erityisen kiltiksi tai herttaiseksi. Olen ihan normaali hyvätapainen ihminen, mutten esitä mitään sisarhentovalkoista. Mielenkiintoisia miehiä lähestyn suorasukaisesti ja omatoimisesti, koska lähestyn muitakin asioita elämässäni kyseisellä asenteella. 

-Ap

Vierailija
46/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailisin ennemminkin itseäni rehelliseksi, reippaaksi ja suoraksi, en erityisen kiltiksi tai herttaiseksi. Olen ihan normaali hyvätapainen ihminen, mutten esitä mitään sisarhentovalkoista. Mielenkiintoisia miehiä lähestyn suorasukaisesti ja omatoimisesti, koska lähestyn muitakin asioita elämässäni kyseisellä asenteella. 

-Ap

Sitten sun naamassa on vika tai olet läski. Tai rasittava persoona. Osta kissa ja rekallinen viiniä, tulet tarvitsemaan.

Vierailija
47/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut itseäsi liikaa.

Vierailija
48/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mutta kun ei se reipas, suorasukainen lähestyminen toimi. Sitä on nyt useampi yrittänyt sinulle sanoa, mutta et suostu näkemään, mikä ongelmasi on. Ego tulee vissiin tielle. Onhan se vaikeaa, kun on omaksunut tietyn ajatusmaailman, mutta sitten tajuaa, ettei asiat todellisuudessa toimi sen mukaisesti. Been there, done that.

Vierailija
49/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ei niin kaunotar, siististi pukeutuva, asiasi ja elämäsi hallitseva, ehkä omistusasunto ja auto jne. niin miehet pelkäävät sinua, koska olet liian kompetentti, jotta heidän heikko egonsa kestäisi sitä. Etenkin, jos vielä itse lähestyt niin saat vaan jonkun hetkeksi. 

Vierailija
50/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain vikaa on, jos et koskaan ole seurustellut, teininäkään. Ystäväsi tietävät jos kehtaavat sanoa.

Miehet, joiden kanssa olet ollut, ovat ilmeisesti etsineet vain helppoa p*llua ja sinulta on saanut.

Etsi mies, joka haluaa parisuhteen. Niitäkin on. N

Vierailija
51/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotain vikaa on, jos et koskaan ole seurustellut, teininäkään. Ystäväsi tietävät jos kehtaavat sanoa.

Miehet, joiden kanssa olet ollut, ovat ilmeisesti etsineet vain helppoa p*llua ja sinulta on saanut.

Etsi mies, joka haluaa parisuhteen. Niitäkin on. N

Niinpä niin.

Vierailija
52/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet seuraa vääristä paikoista, jolloin saat väärän tyyppisiä miehiä saaliiksi. Harrastat seksiä liian pian. Kannattaa tutustua rauhassa ja kunnolla ennenkuin sotkee seksin ihmissuhteisiinsa. Mikäli ei siis halua haalia fbitä tai kertapanoja. Ei kannata olla epätoivoinen vaan arvostaa itseään ja vaatia seurustelukumppaniehdokkailtakin enemmän kuin että miehiset sukuelimet löytyy pöksyistä

Vierailija
53/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko parisuhdemarkkinat on mun mielestä vaan yksi iso tragedia ja ihmissuhteet miehen ja naisen välillä muutenkin jotenkin niinku ällöä ja turhauttavaa, eihän mies ja nainen juuri koskaan edes ymmärrä toisiaan?

Jotkut onnekkaat löytävät oikeasti sopivan IHMISEN jolla on omaan sukupuolielimeen sopiva elin haarovälissään ja sitten saavat tästä elämäänsä lisäarvoa, maksimoivat yhdessä onnensa ja energiansa elämässä.

Mutta suurinosa parisuhteista vaikuttaisi olevan jotain muuta ja muutenkin ”parisuhteet” nimenomaan monikossa, kuka sellaista ihmissuhdekarusellia ja eroja, taas uuteen tutustumista ym. jaksaa?

Itse olen vetäytynyt koko ”markkinoilta” enkä koe koko nykyisen parisuhteen konseptia niin arvokkaana, että jaksaisin sitä tavoitella.

Jos joku todella sopiva (ihminen) tulee eteen niin sitten tulee ja se on tuuripeliä sitten se, ihan turha etsiä.

N26

Vierailija
54/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ääliöitä. Siksi. Älä stressaa turhaan .

Vierailija
55/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko parisuhdemarkkinat on mun mielestä vaan yksi iso tragedia ja ihmissuhteet miehen ja naisen välillä muutenkin jotenkin niinku ällöä ja turhauttavaa, eihän mies ja nainen juuri koskaan edes ymmärrä toisiaan?

Jotkut onnekkaat löytävät oikeasti sopivan IHMISEN jolla on omaan sukupuolielimeen sopiva elin haarovälissään ja sitten saavat tästä elämäänsä lisäarvoa, maksimoivat yhdessä onnensa ja energiansa elämässä.

Mutta suurinosa parisuhteista vaikuttaisi olevan jotain muuta ja muutenkin ”parisuhteet” nimenomaan monikossa, kuka sellaista ihmissuhdekarusellia ja eroja, taas uuteen tutustumista ym. jaksaa?

Itse olen vetäytynyt koko ”markkinoilta” enkä koe koko nykyisen parisuhteen konseptia niin arvokkaana, että jaksaisin sitä tavoitella.

Jos joku todella sopiva (ihminen) tulee eteen niin sitten tulee ja se on tuuripeliä sitten se, ihan turha etsiä.

N26

Olen täysin samaa mieltä. Ja toiminutkin samoin.

Vierailija
56/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vain koska tästäkin miehiä syytetään. Kaikki on aina miesten vika.

Vierailija
57/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt vääränlaisia miehiä

Miksi ap:n ja meidän muiden "epäkelpojen" naisten pitäisi lähestyä niitä miehiä jotka ei kiinnosta lainkaan ja jotka ovat käytöksensä/olemuksensa perusteella täydellisen epäsopivia?  

Miksi minun pitäisi jatkossa lähestyä jotain supersosiaalista suupalttia ja naistennaurattajaa, kun itse olen paremminkin kotona viihtyvä introvertti joka ei ole kiinnostunut jatkuvasta verkostoitumisesta ja menemisestä sinne tänne ja tuonne. Eihän minulla olisi todennäköisesti mitään yhteistä tuollaisen miehen kanssa.

Vai pitäisikö minun kenties jatkossa lähestyä jotain liki huippu-urheilijan fysiikalla varustettua sporttihirmua jonka elämä pyörii selfieiden, mikrojen ja makrojen ympärillä? Mitäs siitä, että itse olen enemmänkin sunnuntailenkkeilijä joka liikkuu ainoastaan ulkona ja vain oman hyvänolonsa vuoksi.

Vierailija
58/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo taitaa olla tosi tavallista; suurin osa naisista joutuu kokemaan miten miehet ovat aluksi innoissaan kunnes viimeistään kuukauden päästä kyllästyvät ja katoavat. Ei kai kaikissa naisissa jotain vikaa ole, vaan kyllä se vika on nykyajan deittikulttuurissa; aina voi löytyä parempi nurkan takaa ja suurin osa miehistä on tottunut vaihtamaan naista yhtenään ja deittailemaan useita samaan aikaan, ei ne jaksa samaa naista montaa viikkoa koska miehen luonto tuntuu olevan se. Vain rumat/ei suositut miehet haluavat nykyään parisuhteen koska eivät saa naisilta muuten seksiä. Mutta he tekisivt juuri samoin jos se olisi mahdollista.

Vierailija
59/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo taitaa olla tosi tavallista; suurin osa naisista joutuu kokemaan miten miehet ovat aluksi innoissaan kunnes viimeistään kuukauden päästä kyllästyvät ja katoavat. Ei kai kaikissa naisissa jotain vikaa ole, vaan kyllä se vika on nykyajan deittikulttuurissa; aina voi löytyä parempi nurkan takaa ja suurin osa miehistä on tottunut vaihtamaan naista yhtenään ja deittailemaan useita samaan aikaan, ei ne jaksa samaa naista montaa viikkoa koska miehen luonto tuntuu olevan se. Vain rumat/ei suositut miehet haluavat nykyään parisuhteen koska eivät saa naisilta muuten seksiä. Mutta he tekisivt juuri samoin jos se olisi mahdollista.

Heh, "suurin osa miehistä" eivät todellakaan ole tottuneet tuohon, sehän olisi mahdottomuus. Vaan se pieni vähemmistö, joista naiset innostuvat, joita sinäkin valitsit, vain he deittailevat useampia samaan aikaan.

Pareton jakauma toteutuu tässäkin.

Vierailija
60/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä lähesty miehiä itse. Korkeintaan voit hymyillä tms. Kyllä ne lähestyy jos ovat kiinnostuneita.

Yritä kehittää itsevarmuuttasi ja tee asioita joista nautit äläkä mieti liikaa miehen puutetta.

Tämä on huonoin neuvo ikinä. Passiivisuudella saa vain pelimiehet lähestymään ja jokainen voi arvata kuinka kiva lopputulos siitä seuraa

Ja oma-aloitteinen nainen onkin sitten epätoivoinen tyrkky joka kelpaa paremman puutteessa p*noksi mutta that's it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän