Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä miestä joka rakastuu minuun?

Vierailija
28.04.2019 |

Olen 25-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut. Olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen, sosiaalinen muutenkin normien mukainen. Yksinkertainen syy on se, että en ole koskaan tavannut miestä joka olisi ns. hullaantunut minusta, halunnut nähdä, viestitellä, viedä ulos ja rakentaa suhdetta kanssani. Siis noin ei vaan tapahdu!

Minulla on joitain (tosi kauniita) ystäviä joita lähestytään sosiaalisessa mediassa ja riittävä että he näyttäytyvät jossain ja miehet etsivät heidät käsiinsä vaikka Instagramista tai lähestyvät jopa bussissa. Olen kai sitten sen verran tavallinen, että noin ei tapahdu, mutta toisaalta näen minua ”huonomman” näköisiä naisia joilla on kumppaneita.

Olen aina yksin ja se jota ei lähestytä. Mitä tälle voi tehdä? Laittaudun, pukeudun, treenaan, olen kiva ja sosiaalinen. Lähestyn itsekin miehiä, mutta kaava on aina sama. Miehet ovat hetken todella innoissaan minusta ja viikon parin päästä katoavat kuin tuhka tuuleen.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut kahlata loppuun asti koko ketjua, mutta alussa pisti silmään jankkaaminen siitä "että pitää olla jotain annettavaa ja täyttää jotain kriteerejä" nämä toistui monessa viestissä, mutta ihastuminenhan ei toimi näin. Ihastuminen perustuu paljolti primitiivisempiin mekanismeihin, ei meidän tarvitse täyttää mitään tiettyjä kriteereitä. Ihastuminen, rakastuminen ja rakastaminen eivät perustu suorittamiseen,.Vaikka näyttäisi mallilta, tienaisi 6000€/kk ja keskustelisi hienosti henkeviä ja laulaisi maailman suloisimmalla äänellä ei tarkoita sitä, että automaattisesti joku rakastuu tähän "täydellisyyteen". Tosi raskas ajatus, että pitää olla hauska, kaunis, sosiaalinen, jumpata ja pumpata pakaroita, jotta olisi miehen/naisen arvoinen. Ihastumisessa on parasta juuri sen järjettömyys ja se että kelpaa itsenään, sellaisenaan ja uskaltaa antautua siihen niin, ettei tarvitse suorittaa tai esittää mitään. 

Sä olet vasta 25, uskon ja toivon että löydät kumppanin, koska haluat elämäsi jakaa jonkun kanssa. Älä panikoi, luota elämään ja siihen, että kaikki tulee sujumaan kuten pitää.  

Vierailija
122/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haluttiin lapsia ja sitten niitä tuli kaksin kappalein ja vuoden päästä ilmoitettiin, että ei tästä tule mitään ja nainen lähti :D karusellissa menee naama väärinpäin, koska ikä alkaa painaa. Lapset asuvat kanssani, koska ilmeisesti karuselli vie paljon voimia. Olen jälkeenpäin ajatellut että taidankin olla onnekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkkää tuuria, joten odota vaan kyllä vielä tärppää!

Itse olen erittäin tylsä introvertti mutta ollut 16-vuotiaasta asti aina suhteessa. Käytökseni perusteella minulla ei pitäisi olla mitään saumaa yhteenkään kaksilahkeiseen. Jos tuo nykyinen mies minut jättäisi niin uutta en enää saisi. Ja tällä nyt viittaan siihen että tuuri on minulla tähän asti käynyt mutta enää se tuskin minua potkisi. Joten odota vain ap, kyllä se ukko vielä tiellesi tipahtaa.

Vierailija
124/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä haluttiin lapsia ja sitten niitä tuli kaksin kappalein ja vuoden päästä ilmoitettiin, että ei tästä tule mitään ja nainen lähti :D karusellissa menee naama väärinpäin, koska ikä alkaa painaa. Lapset asuvat kanssani, koska ilmeisesti karuselli vie paljon voimia. Olen jälkeenpäin ajatellut että taidankin olla onnekas.

Kuule, se nainen lähti tuon sinun ajatusmaailmasi vuoksi. Minutkin on eksä saanut ajettua pois tuollaisella hörhöilyllä. Olin ollut sängyssä yhden miehen kanssa ennen häntä ja yhden kanssa hänen jälkeensä ja ikää on nyt 42.

Vierailija
125/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en jaksanut kahlata loppuun asti koko ketjua, mutta alussa pisti silmään jankkaaminen siitä "että pitää olla jotain annettavaa ja täyttää jotain kriteerejä" nämä toistui monessa viestissä, mutta ihastuminenhan ei toimi näin. Ihastuminen perustuu paljolti primitiivisempiin mekanismeihin, ei meidän tarvitse täyttää mitään tiettyjä kriteereitä. Ihastuminen, rakastuminen ja rakastaminen eivät perustu suorittamiseen,.Vaikka näyttäisi mallilta, tienaisi 6000€/kk ja keskustelisi hienosti henkeviä ja laulaisi maailman suloisimmalla äänellä ei tarkoita sitä, että automaattisesti joku rakastuu tähän "täydellisyyteen". Tosi raskas ajatus, että pitää olla hauska, kaunis, sosiaalinen, jumpata ja pumpata pakaroita, jotta olisi miehen/naisen arvoinen. Ihastumisessa on parasta juuri sen järjettömyys ja se että kelpaa itsenään, sellaisenaan ja uskaltaa antautua siihen niin, ettei tarvitse suorittaa tai esittää mitään. 

Sä olet vasta 25, uskon ja toivon että löydät kumppanin, koska haluat elämäsi jakaa jonkun kanssa. Älä panikoi, luota elämään ja siihen, että kaikki tulee sujumaan kuten pitää.  

Tutkimuksien mukaan naiset pitävät miestä haluttavampana kun he saavat tietää tämän varakkuudesta. Miehillä tät yhteyttä ei ole havaittu.

Vierailija
126/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se nainen lähti tuon sinun ajatusmaailmasi vuoksi. Minutkin on eksä saanut ajettua pois tuollaisella hörhöilyllä. Olin ollut sängyssä yhden miehen kanssa ennen häntä ja yhden kanssa hänen jälkeensä ja ikää on nyt 42.

Ai sinä tiedät? Minun exä on kuitenkin karusellissa, ja yhteiset tutut ovat kuvailleet häntä melko anteliaaksi.

Vierailija
127/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä tiedät? Minun exä on kuitenkin karusellissa, ja yhteiset tutut ovat kuvailleet häntä melko anteliaaksi.

Siis se, että käytät tuollaisia sanoja ja näet asioita noin.

Vierailija
128/138 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi tämä; sitten kun tapaat miehen joka on hulluna suhun niin mieti tarkkaan oletko itse? Sillä se tunne voi huumata ja imarrella ja päätyä suhteeseen vain siksi kun toinen tykkää.

Vierailija
129/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä,

Kiitos paljon vilkkaasta keskustelusta jota aihe on herättänyt.

Kiitos myös kaikenlaisista vinkeistä ja kehitysideoista. Ei kai tässä auta kuin toivoa sitä kuuluisaa ihmettä sitten tapahtuvaksi omalle kohdalle.

Vierailija
130/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, no mitä pitäisi tehdä jos ei kelpaa sellaisenaan, tai siis kukaan ei ihastu itseen?

Vierailija
131/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naisille miehiä löytyy. Monelle kriteeriksi riittää se, että on nainen. Huumaantuminen ei ole ollenkaan tarpeellista.

Vierailija
132/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tasokkaita miehiä ollut AP:lla ja sellaisia jotka olivat vain irtoseksin perässä.

Valitse vähemmän tasokkaita parisuhdemiehiä..

Vierailija
133/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma elää hyväksikäyttösuhteissa. Niissä on harvoin rakkautta. Aloittaja on viisas, kun haluaa rakkautta. Jotkut ihmiset suostuvat seksiin ilman rakkautta. Jotkut suostuvat kumppanuuteen, jos toinen on varakas. Hyväksikäytön kohteena raha. Jotkut suostuvat jopa kynnysmatoksi tai henkisen hyväksikäytön kohteeksi, vaikka ei ole rakkautta, mutta läheisyyden kaipuu on niin suuri. Rahaa luullaan usein rakkaudeksi, hyväksikäyttöä luullaan rakkaudeksi j.n.e. joskus löytyy ihminen, joka on valmis rakkauteen, joka on myös kokonaisvastuuta toisesta.

Vierailija
134/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naisille miehiä löytyy. Monelle kriteeriksi riittää se, että on nainen. Huumaantuminen ei ole ollenkaan tarpeellista.

Kun kriteerinä on se, että joku on vain jotain sukupuolta, voi varautua siihen, että yhteiselämä ei ole hirveän tyydyttävää ja pahimmillaan helvetti. 

Vierailija
135/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa jos haluat suhteen...eli ensin naimisiin tai vähintään vuosien seurustelu ja sitten vasta seksiä, jos vaan seksiä niin sitten raajat auki heti ekoilla.

Vierailija
136/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samoja juttuja samassa iässä ja aloin jo olla epätoivoinen miettiessäni mikä minussa on vikana ja miksi minusta ei kukaan kiinnostu tosissaan, ystävillä kun saattoi olla jo toinen tai kolmaskin "vakava" suhde meneillään.

Sitten eräänä päivänä se oikea vain tuli vastaan kun sitä vähiten odotin, vaikka olin omasta mielestäni jo ikuisuuden etsimällä etsinyt. Nyt takana jo useampi vuosi avioliittoa ja pari lasta, edelleen joka päivä puoliso saa minut tuntemaan itseni maailman keskipisteeksi.

Lienee turha sanoa että älä liikaa mieti asiaa kun mietit kumminkin, mutta koita kuitenkin muistuttaa itseäsi että kyllä se vielä tapahtuu, ennemmin tai myöhemmin kunhan! Nauti elämästä muutoin siihen asti.

Vierailija
137/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo taitaa olla tosi tavallista; suurin osa naisista joutuu kokemaan miten miehet ovat aluksi innoissaan kunnes viimeistään kuukauden päästä kyllästyvät ja katoavat. Ei kai kaikissa naisissa jotain vikaa ole, vaan kyllä se vika on nykyajan deittikulttuurissa; aina voi löytyä parempi nurkan takaa ja suurin osa miehistä on tottunut vaihtamaan naista yhtenään ja deittailemaan useita samaan aikaan, ei ne jaksa samaa naista montaa viikkoa koska miehen luonto tuntuu olevan se. Vain rumat/ei suositut miehet haluavat nykyään parisuhteen koska eivät saa naisilta muuten seksiä. Mutta he tekisivt juuri samoin jos se olisi mahdollista.

Heh, "suurin osa miehistä" eivät todellakaan ole tottuneet tuohon, sehän olisi mahdottomuus. Vaan se pieni vähemmistö, joista naiset innostuvat, joita sinäkin valitsit, vain he deittailevat useampia samaan aikaan.

Pareton jakauma toteutuu tässäkin.

Jos jokin niin tässäkin asiassa toteutuu se, että pieni mutta äänekäs vähemmistö kuvittelee olevansa enemmistö ja pitää palstallakin mekkalaa naisten "väärästä" miesmausta. Just se pieni vähemmistö miehiä, jotka ei naisia kiinnosta.

Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia ja tavikset pariutuu keskenään. Mene vaikka prismaan tai hoploppiin katsomaan. Tai näin kauniilla säällä vaikka ihan vaan ulos. 

Opettele lukemaan! Ennen kuin toistat tuota ikuista mantraasi. Tässä ei ollut kyse parisuhteista, vaan korkeintaan kuukauden välillä naista vaihtavista miehistä, jotka "on tottunut vaihtamaan naista yhtenään ja deittailemaan useita samaan aikaan".

Vierailija
138/138 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasohullut kuolkaa

Myös karusellihullut voisivat kuolla tai vähintään ryömiä koloihinsa. 

Totuus hiljennettäköön...kuoliaaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi