SYYSTOIVEET -06! **VIIKON 21 PINO**
Aurinkoista maanantaita syystoiveet!
Lordi sitten meni ja voitti. Aika uskomatonta. Olin jo nukkumassa kun mies tuli herättämään, että et usko mitä tapahtuu..
Olin jo hetken pihalla kukkapenkkiä tonkimassa kun poika nukkuu, mutta päätin tulla vielä ennen heräämistä kurkkaamaan tännekin.
Täällä etelässä on ainakin tosi kaunis aurinkoinen sää, nautitaan siitä!
Jatkan myöhemmin...
Jondeliini
Kommentit (25)
Tilasin juuri netistä raskaustestejä... Elokuuhun on vielä reilu 2 kk. Toisaalta, jos ajattelee positiivisesti, niin enää 2 kk. Ja hyvähän sen on olla varustautunut ajoissa. :)
Käytiin eilen illalla tuttavaperheen luona kylässä. Heillä on 3 vkon ikäinen poika. Voi että se pikkuinen oli niin pieni! Ja niin kevyt, vaikka olikin yli 4 kg. Oma vuosikas tuntuu niin huisin isolta pojalta sellaisen tiitiäisen rinnalla. Ja kun se vauveli oli niin suloisen avuton. Kyllä hoivavietti kohoaa korkeuksiinsa...
Täällä ois yksi syyskuumeilija lisää!Ikää minulla on 23v ja lapset 4v ja 2v.Kolmas oli jo meille tulossa mutta raskaus keskeytyi rv 10+0 helmikuun alussa..nyt sitten tunnen jo olevani valmis yrittämään uudelleen. Mutta aloitusajankohta siksi vasta syksy kun haluan laihduttaa ennen mahdollista seuravaa raskautta.
Niih ja mies löytyy kanssa :D ,ikää hälläkin on 23v.Asustellaan Oulun läänissä.
Joku kyseli että miten on tärpännyt..meillä eka lapsi sai alkunsa kolmannesta kierrosta,toinen toisesta ja se kolmas joka meni kesken tärppäs ekasta..että näinkin helpolla voi raskautua..saa nähä miten sit käy tän neljännen yrityksen kanssa..Ja sekavuuksien välttämiseksi puhun sitten nytkin kolmosen tehtailusta..2 lasta,yksi enkeli ja kolmatta tehtaillaan.:) (meni vähän ohi aiheen)
Ja joku muu kyseli että miten on synnytyksen jälkeen alkanut menkat..ekan jälkeen alkoi viikko jälkivuodon loppumisen jälkeen ja toisen synnytyksen jälkeen menkat alkoi n.2viikkoa jälkivuodon loppumisen jälkeen..mutta minulla näin varhain kuin en pystynyt imettämään kuin 2 vkoa ja toista 5 pvää.
Kiva, kun meidän pinossa ollaan aktiivisia. Ja kiitos, Tuutupii, kun alat meidän " listaemoksi" ! =)
Nuo kysymykset, joita on ehdotettu tuonne esittelypinoon, on kivoja. Jos joku kyssäri tuntuu liian henk.kohtaiselta niin eihän sit tarvi vastata siihen kysymykseen.
Meidän neidillä alkaa olla energiaa entiseen malliin, eli taitaa korvatulehdus olla jo mennyttä. Yöllä tosin heräilee edelleen, viimekin yönä kolme kertaa. Kahdella kertaa riitti kun tutin laittoi takaisin suuhun, mut klo 5 tarvittiinkin maitoa ennenkuin uni tuli takaisin. Toivottavasti yöunetkin palaa takaisin. Aikaisemmin tuo neiti on nukkunut 12 tuntia putkeen.
Meil ois tänään suunnitelmissa yks äiti-lapsi-tapaaminen. Meitä on neljä äitiä, jotka tutustuttiin tän palstan kautta odotusaikana ja meidän lapset syntyi tasan kahden viikon ikäerolla. =) Sit mennään miehen vanhempien mökille saunomaan ja kenties yöksikin. Huomenna mun piti mennä töihin, mut jouduin eilen saikulle, kun mulla on toinen ranne ollut tosi kipeenä jo 1½ kk:tta. Ei oo tietoa, et mikä siinä on. Eilen pistettiin siihen kortisonia, katsotaan auttaako. Ja maanantaina sit uudelleen lääkäriin ihmettelemään jatkoa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
T. Sanjuska
Hienoa Tuutupii, kun olet innokas aloittelemaan esittelyä meistä, sisältö vaikutti hauskalta.
Täällä meilläpäin on myös ollut todella sateista, onneksi olin laittanut pojalle hoitoon sadevaatteet, kun olivat hetken ulkoilleet, eivätkä kaikki lapset sitten päässeet ulos, kun ei ollut sadevaatteita mukana.
Hoidosta tulikin vähän jobinpostia, kun paikallinen ryhmis on lopetusuhan alla, niin edelleenkään kukaan ei tiedä mihin lapset syksyllä menevät hoitoon, alkuun ainakin päiväkotiin ja sit kesäloman (heinäkuun) jälkeen hoitopaikoista ei ole vielä tietoa. Tottakai joku paikka on varmasti, mutta olisi silti ollut kiva toivoa jotain tiettyä hoitopaikkaa, ettei vaan jää jollekin jäännöspaikalle.
No sekin selviää sit viimeistään tuona odotettuna syksynä :)
Vauvakuumeilu on kyllä rankkaa, kun tuntuu, että joka toinen vastaantulija odottaa vauvaa. Minäkin tässä mietin pihatöitä tehdessäni, että jos ensi kesänä olisi ristiäiset heinä-elokuussa, niin olisi kiva vieraidenkin olla ulkona...
Ai niin siihen galluppiin, meillä esikoinen sai alkunsa oikeastaan lähes yrittämättä, oltiin vaan sillä mielellä, että tulee jos on tullakseen. Tällä kertaa vauvakuume on kyllä sitä luokkaa, että voi olla että jokunen ovistikku tulee varmuuden vuoksi hankittua.
Kirjoittelemisiin!