***KESÄNUPPUJEN pe-su vko 39***
Miten voi olla ettei kukaan ole käynyt tänään vielä turisemassa mitään. Onhan sentään puoli päivä..
Avaan pinon ja palaan tytsyn päikkäreiden aikaan takaisin.
Eliador kp26
Kommentit (57)
Onnea Nanne plussasta, luonto voi joskus yllättää!
Täällä piinaillaan ankarasti. Olo on niin oireeton. Jos suurennuslasilla tuijottaa saattaa jotain löytää: joskus pientä ellotusta (ei oikeastaan edes pahaolo), Välillä (harvoin) mahaa nippailee, muttei ole viiltävää kipua ja väsymys on kova.
Olenkohan ihan kahjo jos sen testin kuitenkin kaappiin ostaisi? Ristiriitaiset on ajatukset, vaikka vahvasti tätiä kylään odotankin...
Onkos kukaan muu tänään testaillut? Milloinkas lastwish ajattelit testailla? Mukavaa viikonlopun alkua kaikille, plussatuulia meille kaikille toivon koko sydämestäni!
Eliador kp26
Luulen että haen palkkapäivän kunniaksi muutaman testin kaappiin että piinoissani voin testata vaikka joka päivä xDD
No joo vähän mieltä lannistaa äskeinen vessareissu, huomasin housuissani pari vaalenaruskeaa pisaraa :( Onkohan tämä sitten tässä :(
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato(toivotaan että siellä on kuitenkin joku muu kuin se lapamato)
lastwish kp16/22 yk9
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Nannelle paljon onnea plussasta!
Täällä huonompia uutisia. Testasin äsken ja selkeä nega, nyt siis kp 31/30-31. Täti ei vielä saapunut, mutta saapunee tämän tai huomispäivän aikana. Siitä ei enää epäilystä. Vähän ankea fiilis.
Lastwishille peukut pystyssä.
lillifee
Eliador ja Lastwish voisivat ihan hyvin mielestäni kipaista ostamassa testit kaappiin..=)
Itselläni sama meininki jatkuu. Lämmöt edelleen korkealla, eikä menkkoja ole näkynyt..tässähän alkaa toiveet nousta.
Tahto kp29/26-28
Pinoudunpa minäkin tuolta taka-alalta viimeinkin...
Vähän taustatietoa...
Olen 31-vuotias ja toista kuumeillaan miehen kanssa, ensimmäinen clomifen kierto menossa ja tämä viikko on ollut yhtä piinaa...
Kaksi edellistä raskautta saivat myös alkunsa clomifen avusteisesti joista sitten ensimmäinen päättyi hyvin myöhäiseen keskenmenoon rv 21 ja toisen tuloksena oli ihana jo 2v tytär :)
Ovuloin tässä kierrossa 17-18. päivän tienoilla ja siitä saakka oon ollut tosi odottavalla kannalla :p
Oireita on vaikka kuinka paljon (mukamas)
Kuten etova olo ja varsinkin sellaiset vatsan repäisyt tai vihlaisut, rauta on maistunut suussa jo pidemmän aikaa ja vähän väsyttää...mutta omaan hyvin vilkkaan mielikuvituksen , että saas nyt sitten nähdä onkos mitään todellisuutta näissä oireissa.
Plussa onnea kaikille ja tarrasukkia jo plussaneille,
Irene kp26/30
onnittelut plussasta! Hienoa kuulla taas plussauutisia.
Itse pysyttelen nyt taka-alalla...kp 5 nyt menossa ja tää alkukierto on aina yhtä odottelua. Pettymyksen jälkeen jälleen kerran aletaan miehen kanssa taas päästä jaloilemme ja yritetään suunnata katseet tulevaan. Viikon päästä jännäillään sitten oviksen kanssa...oisko tämä kiero nyt meitä varten...ensimmäistä siis toivotaan ja nyt yk 9 menossa...pitkältä on aika tuntunut ja rankkaakin on ollut. Onneksi vieteltiin kesällä häitä ja sitä onnea onkin riittänyt, vaikka muuten välillä on aika vaikeaa ollutkin...mukavaa viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia:)
kp 5/28-30 yk 9
Taidansiirtyä heinäkuisiin jo valmiiksi...ei toivettakaan tulla raskaaksi, kun mies on niin väsynyt ettei häntä nappaa yhtään nää peitonheiluttelut...masentuneena taidan hieman vähentää tänne chaittalyjä.
Unelma 08 kp 17/ 44 yk 2
Aamu alkoi karmeasti kun nukutti ihan sairaasti jo valmiiks ja töihin piti lähtee. Kahvikupista kerkesin 2 hörppyä ottaa, kun tuli kiire oksulle. Pääsin töistä ja huomasin housuissa hieman verta (kiinnittymisvuoto?). Kävin ostaa muutaman testin ensi viikkoa varten (menkkojen pitäis alkaa ke)
että sellaista tänne..
Onnea Nanne plussasta. Tarrasukkia matkaan=)
Eliador Pidetään peukkuja, että kohta et tarvitse suurennuslasia nähdäksesi positiivisen yllätyksen.
Muille piinaajille ja testaajille oikein paljon onnea.
ON: Itse testasin eilen illalla kun en malttanut odottaa viikonloppua ja PLUSSAHAN sieltä tupsahti aika piankin. Eli olo tietty onnellinen ja toivoo että tarrasukkia matkassa olis hurjasti =))
Nyt täytyy mennä laittaan suuhun jotain kun tuntuu et pikkunälkä ois tulollaan...
Tiibe
Itsellä on ollut kummalinen olo tuolla alavatsassa. Nyt menossa kp 17/28. Jomottanut on lähes koko päivän ja varsinkin välillä oikealta puolelta (kohtu kallistunut oikealle). Tällaista ei ole ollut moneen kuukauteen, siksi ihmettelen. Ja väsyttänyt on ihan älyttömästi, mutta liittyy varmaan tähän syksyyn ja kun alkaa taas pimentyä. Oviksen aikaan oli huono olo. Eilen oli itkuinen ja väsynyt olo ja rintoihinkin jomottanut eilen ja tänään. Ja kaiken lisäksi minulla on kait hiiva. :( Jokos nyt napsahtaisi?
Hyvää viikonloppua kaikille! :)
Ihanaa, että ihmiset saavat plussia, onnea raskautuneille :)
ON: kp on 29 eli ensi viikolla pitäisi olla selvää, miten tässä kierrossa kävi. Mitään erikoista ei ole vielä oireiden osalta, tosin uskon, että ovis tapahtui vasta viime viikonloppuna. Nyt täytyy vaan pitää pää kylmänä, ettei taas veny kierto hulluksi, kuten viimeksi. Viime kerralla tuli keksittyä vaikka mitä oireita, mutta negaa testit vaan näyttivät. Nyt siis ei oikein jaksa enää uskoa oireita, kun tietää, että taitavat olla keksitty...
Mukavaa viikonloppua kaikille nyytistä unelmoiville :)
En enää malttanut olla kirjoittelematta tänne, kun on niiin pitkä loppukierto vielä edessä eikä aika kulu sitten millään. jakovasti yritin olla ajattelematta vauvakuumetta, mutta pöh!! EI AUTTANUT
Onnittelut Nanna, Sannanu, Mirulii ja muut jotka on plussan päräyttänyt ruutuun!!!
Kirjotan vaihteeksi läppärillä ja joku näköjään sai jo viestin lähetettyä *nolona* :)
Jatketaanpa, eli ollaan toista pikkuista toivottu todenteolla esikon imetyksen loputtua, jolloin kuukautisetki alkoi ja raskaus sitten tietenkin vasta mahdollista. Söin ekaa raskauttakin toivoessa metformiineja ja niitä gyne kirjotti mulle nytkin. Kolmas metukierto siis meneillään ja aiemmat kierrot olleen kp42 eli aikas pitkiä. Nyt tosin ovuloin tuossa 17.päivä noin eli kp23 ja siitä nopeesti laskettuna kierto ois 37. Saas nähdä lyheneekö.
Raskausoireitaki oon saanu kehiteltyä ;) -> rintoja on vihlonu ja on hieman hellät niitä heiluteltaessa *reps* Joo, tiedän, että oon liian kuumeinen =DD Sitte ois vielä muutamaan otteeseen tuntuneita repäisykipuja sekä nippailuja masussa juuri yhdestä ja samasta kohtaa jo viikon ajan, että semmosia tällä kertaa :) On se täti kyllä aika ilkee, jos tuommoset saa kehiteltyä! Täytyy vielä tunnustaa, että testasin tänän clear bluella negan, ehkäpä oli liian aikaista eikä testikään oo herkimmästä päästä.
-mangu- kp 34/42
...on kehittymässä aivan huima plussa-aalto! Onnea Mirulii, Nanne ja Tiibe! Tarrasukkia matkaan kolminkertaisesti!
Ja hyvää lupailevia oireitakin on ihanann monella. Peukut pystyssä kaikille piinailijoille! +++
Pahoittelut neganneille ja tädin kotiinsa saaneille, teitäkin valitettavasti oli. Mutta onnea heinäkuisiin!
Itsestä nyt ei oo mitään kerrottavaa, piinaviikkoa odottelen.
- bee kp 20/30 -
Onnittelut kaikille plussanneille!!! :D
Ja tsemppiä kaikille piinaaville!
Minä siirryn heinäkuisiin, täti pääsi " yllättämään" . :(( Mutta eipä mulla ollutkaan muita oireita kuin lämmönnousu (37,0 ja 37,1).
Ja eikun suklaalevyn kimppuun ja odottamaan uusia pupuiluja! ;)
delikatessa kp 27/27
En itsekkään jaksanut odottaa huomiseen, vaan tein juuri äsken testin ja PLUSSA tuli!! Ihanaa!
Monella täällä vaikuttaisi olevan hyvin samanlaisia oireita kun mulla, joten lupaavalta kuulostaa!
Pahoittelut tädin yllättämille ja negatestin tehneille.
Jään kyllä seuraamaan tätä pinoa ihan viimeiseen naiseen asti, ja toivon että saadaan vielä mahdollisimman monta mukaan odotuspuolelle.
Onnen huumassa,
Tahto
Vedäpäs oikein monta nuppua lisää mukanasi tuonne odotuspuolelle!!!! :)
-mangu-
Onnea kaikille + saaneille! :D Nythän alkaa plussia tippumaan, niinkuin lehtiä puista :) Niin pitääkin!
).( Täällä on sellainen kutina, että ovis olisi ollut. O-testillä (Acon) en ole saanut plussaa, mutta eilen päivällä viiva oli kaikkein tummimmillaan ja tänään tuli jo sitä vaaleampi viiva. Harmittaa, kun en eilen illalla testannut myös, ehkä huippu olisi näkynyt siinä. Jos testit pysyvät negana, niin olettaisin, että tuo tummin viiva olisi se minun plussani tavallaan.
Lämmöt kohosivat tänään perjantaina huomattavasti keskiviikosta. Arvatkaas, potkinko itseäni siitä, etten eilen mitannut lämpöä! Vaikka on ihan ovisajat meneillään! Olin niin pahalla päällä eilen aamulla, että ponkaisin vain ylös sängystä tietäen, että missaan mittauksen. Ovisajankohdan vuoksi olisi tosi hyvä tietää, että nousiko lämpö jo eilen, vai vasta tänään. Voi että voi ihminen olla hölmö.
Toinen, mikä ottaa päähän on jo se mainitsemani " liian paljon, liian aikaisin" , eli sen virheeni vuoksi ei itse ovisaikana miehellä enää ole riittänyt niin paljon puhtia, kuin olisin toivonut :( Mutta ei ihan hätääkään, kyllä meillä simppoja matkusti hedelmälliseen aikaankin. Mutta ei oman ideaalin mukaisesti. Alkukierrosta vielä otin yrityksen ihan rennosti ja olin päättänyt, että asialla ei stressata, eikä ylikuumeilla, mutta tuon virheen takia sitten alkoi pää käymään ylikierroksilla, kun piti laskelmoida puuhailuja. Ei ikinä enää tuollaisia pitkiä jokapäivä-juttuja. Jtp sopii meille ja mikä ettei nyt muutama päivä putkeen hedelmälliseen aikaan.
On siis tullut taas opittua jotain uutta ensi kiertoa varten, jos sitten vielä tarvitsee näitä hommia miettiä, toivottavasti tietty ei. Ja oikein kivaa, että ovis on (ilmeisesti) ollut jo nyt (kp17 tänään), kun viime kierrossa vasta kp21. Tottakai pettyisin paljon, jos ei nyt plussaa tulisi, mutta hyvin eväin lähtisin seuraavaan kiertoon: O-ajankohta suht tiedossa, joten sinne puuhailun keskitys, jtp-systeemi käyttöön, ei painostusta miehelle ja paljon rennompi asenne yritystä kohtaan. Kyllä se siitä :)
Aamulla, kun puuhattiin (eka kerta ikinä, kun laitettiin DVD pyörimään lapselle samalla, oli tärkeää saada puuhailtua, kun edellinen ilta meni pipariksi jne), niin mies sanoi, että nyt jätät hänet rauhaan muutamaksi päiväksi. Mitenkäs voin, jos tänään suunnilleen on ollut ovis, niin olisi se kiva varmistella vielä huomennakin, mielellään jo aamulla. Ehkä henkiset paineet olisivat jo ohi, kun sanoin hänelle äsken, että ovis on ilmeisesti ollut ja sitten se on aikalailla myöhäistä. Ehkä uskallan ehdottaa sitä huomenna..
Tuostapa tuli mieleeni yksi juttu, mitä ihmettelen. Kun O:n jälkeenhän munasolu on hedelmöityskelpoinen max 12-24h, mutta ehkä jopa vain 6h. FF:n mukaan O:n jälkeen hedelmöitysmahis on jo myöhäistä. Mutta kirjan " Syntyy uusi ihminen" mukaan hedelmöittymisen mahdollisuusprosentit ovat seuraavat:
-3: 0% (kolme päivää ennen O:ta)
-2: 11%
-1: 15%
0: 20% (O-päivä)
+1: 26% (1 päivä O:n jälkeen)
+2: 15%
+3: 9%
+4: 5%
+5: 0%
Eli tuon mukaanhan on pitkästi O:n jälkeenkin vielä hedelmöitys mahdollista! FF:n mukaan taas hedelmälliset päivät alkavat jopa 5pv ennen ovista (max aika, jonka siittiöt voivat elää, jos hedelmälliset limat), mutta tuon kirjan mukaan vasta 2pv ennen O:ta. Ihan toisinpäin siis, tuon kirjan mukaan on suuremmat mahikset vasta O:n jälkeen.
Tulkitsenkohan minä ihan oikein tuota kirjan juttua? Ristiriitaisia tietoja. Itse luotan kyllä enemmän siihen, että päivät ennen O:ta ovat ne parhaimmat.
Hyvät yöt kaikille ja rentouttavaa viikonloppua! Ja lisää plussia! ;)
Seiskaseiska kp17/25-37 (viimeksi 30)
En ole teidän pinoonne aiemmin listautunut, koska esikoisen " teko" vei 2 vuotta ennen kuin tärppäsi, niin se on niin ankeeta aina pudota kuukausi toisensa jälkeen seuraavan kuun listaan... Eilen testasin ja sain suureksi yllätykseksi plussan näin viidennestä yrityskierrosta! Olo on todella hämmentynyt, koska olin varma, ettei meille sitä luomuplussaa heru, kun esikoinen on hoidoilla tehty...
Plussaonnea teille kaikille!
Nanne kp27/28 tai rv3+5