Kuka lähtee mukaan Porin juoksukouluun? Aloitus maanantaina 29.4.
Olen tämän juoksukouluun tehnyt pari kertaa aiemminkin (vuosia sitten) ja täältä saanut tsemppiryhmän kokoon. Kävisikö niin hyvä tuuri tälläkin kertaa?
Tästä siis kyse: https://www.pori.fi/kulttuuri-ja-liikunta/liikunta/liikunnan-neuvontapi…
Ihan rapakunnossa ollaan, eikä MITÄÄN liikuntataustaa ole, mutta tiedän kokemuksesta, että tällä pystyy rapakuntoinenkin kuntoaan nostamaan aika nopeastikin. Ja jotain tarttis taas tehdä.
Oma tavoite on se 5 km juoksu (kuulostaa nyt aika utopistiselta.. ) mutta pari kertaa siihen on päästy, miksei siis nytkin.
Kuka lähtee mukaan?
Oma nimimerkkini voisi olla tällä kertaa Rapa.
-Rapa
Kommentit (238)
Tapaako juoksuporukka siis jossain tietyssä paikassa vai kuinka tämä menee?
Näin virtuaalisesti voisin ottaa osaa, sillä juoksisin mieluusti ihan lähimetsissä.
Ei tavata vaan täällä keskustellaan kuinka päivän lenkki on sujunut ja tsempataan toisiamme! Kukin juoksee missä juoksee. Lähdetkö mukaan?
-Rapa
Voisin olla mukana juoksutreenin aloituksessa. En kuitenkaan noudata tuota ohjelmaa kirjaimellisesti, kun olen kävellyt säännöllisesti monta kertaa viikossa. Mutta juoksu on siis ollut käytännössä koko talven tauolla, ja haluaisin taas aloittaa sen. Olen myös aiemmin ollut paremmassa kunnossa ja esim. viime ja toissa kesänä jaksoin juosta 10 kilsan lenkin.
Tänään kävin tunnin kävelylenkillä.
Kookos
Aloitin itse tuolla ohjelmalla ihan nollasta 3,5 vuotta sitten. Nykyään juoksen 5km alle 25 minsaan. Tsemppiä!
Jee jee, kiva kun liityit seuraan Kookos! Kaikentasoiset juoksijat tervetulleita!
-Rapa
Mä olin viimeksi mukana. Tää on niin huippujuttu. Kannustan kaikkia rapakuntoisia rohkeasti mukaan. Ite oon saanut pidettyä juoksukunnon hyvänä, joten tsemppaan teitä muita.
Tulen mukaan! Olen ihan rapakunnossa. Nimimerkki Kepakko
Vierailija kirjoitti:
Ei tavata vaan täällä keskustellaan kuinka päivän lenkki on sujunut ja tsempataan toisiamme! Kukin juoksee missä juoksee. Lähdetkö mukaan?
-Rapa
Lähden :)
Nimimerkkinä vaikka... Tipu. (pöydällä on pääsiäistipu, en keksinyt muutakaan)
Kiinnostaa, mutta missä kommunikoidaan? Täällä?
Hyvä hyvä Kepakko ja Tipu! Täällä olen aiemmilla kerroilla keskustellut. Linkki vaan talteen tai lemppareihin niin ketju löytyy pidemmälläkin keskustelujen syövereistä.
-Rapa
Helpotti Kepakko heti kun joukkoon ilmoittautui toinenkin rapakuntoinen. Voidaan yhdessä sitten tuskailla kun alku tuntuu vaikealta. Vaikka tosi nopsaan se kunto tällä kyllä nousee ainakin edellisillä kerroilla. Toki nyt on ikääkin enemmän, että saa nähdä miten käy!
-Rapa
Mietin, kannattaisikohan aloittaa uusi ketju ilman tuota Poria otsikossa. Voisi tulla enemmän osallistujia, kun monet ehkä luulevat, että tämä on vain porilaisille.
Tosi kiva, huomenna aloitus!
-Kepakko
Totta kyllä tuokin, että joku saattaa luulla tämän olevan vain porilaisille. Enpä ajatellutkaan. No onhan tässä jo meitä muutama ja lisää saa liittyä joukkoon vaikka matkan varrelta. Niin on ennenkin porukkaa tullut jälkijunassa kun ovat ensin ketjua vähän seurailleet.
Huomenna sitten! Vähän jo kauhistuttaa.
Onko teillä hyvät lenkkarit? Itselläni on jo aika vanhat ja mietin, että pitäisi kai hankkia uudet kun viimeksikin oli vähän penikkavaivaa juoksun aloituksen jälkeen.
Toinen ongelma on se, ettei täällä päin ole oikein suojaisia juoksumaastoja, jossa tällainen aloittelija kehtaisi köpötellä kun tuttuja joka nurkalla...
-Rapa
Tervetuloa mukaan Keiju! Vielä ehtii hyvin ilmoittautua huomiseen aloitukseen yhdessä, mutta jälkijunassakin saa liittyä jos ei heti alkuun ehdi!
Käyn tänään täällä vielä kurkkimassa vähän väliä ja nostelemassa ketjua ja jatkossa varmaan sitten kerta päivään tai kahteen laitan kuulumisia.
-Rapa
Porin juoksukoulu on noista monista juoksukouluista paras ja maltillisin.
Olenko ainoa, joka kaipaisi vähän interaktiivisempaa yhteydenpitoa, esim. wa-ryhmä tms? Jos olen ainoa, niin unohtakaa, ja jatkakaa :) Jos kiinnostaa voisin yrittää ratkoa miten saadaan pystyyn.
T: sohvaperuna
Eikö kukaan? Pari päivää aikaa pohtia asiaa.