Mikä on AV-urasi suurin saavutus?
Kruunu, tuhat yläpeukkua, AV-klassikoksi päätyminen? Tai onko aloituksesi pohjalta tehty Kalevauvan biisi?
Oma suurin saavutukseni on aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa. Samalla tajusin, että minun taitaa olla aika käyttää elämäni hyödyllisemmin...
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei voi kyllä sanoa muuta kuin että voi hyvänen aika... Ei ole ihmisillä paljon elämää.
Onneksi sinulla kuitenkin on sekä myös huumorintajua ja asenne kohdallaan :)
Todellakin on, ja myös elämä 🙂
Siksihän täällä oletkin mielipuuhissasi toisia paheksumassa ☺
Mun aloitus siitä, kun kirjoitin, että olen kehuttu asiakaspalvelutyössä ja vihaan asiakaspalvelua taisi ketjuna tulla aika pitkäksi. En millään vain muista, mikä se varsinainen aihe siinä oli, mutta jotain sellaista, että saadaanko sinusta todellisesta poikkeava käsitys tms.
Sain bannit kun kritisoin islamia.
Tositarinani menneisyydrstä oli näköjään kerännyt 104 yläpeukkua. Tuli hyvä mieli siitä, et tarina kosketti jotakuta.
Olen saanut provoni ilta-sanomiin, taisi olla vielä tämän vuoden puolella. Toiseen provoon sain yli 1000 yläpeukkua ja satoja sivuja.
Pääsin panemaan yhtä avioliittonsa kyllästynyttä av-mammaa
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Pääsin panemaan yhtä avioliittonsa kyllästynyttä av-mammaa
T: Mies
Ei sua kukaan usko 😅
Vierailija kirjoitti:
Tää mun on kyllä aika paha.
Kommenttini, ei siis edes mikään aloitus, päätyi äMVee-lehteen. Ja vielä väärinymmärrettynä.
Mitä kirjoitit?
Voisi kai ajatella että ovat saavutuksia kun aloittamani ketjut muuttuvat Hakemassa sivua ei voida näyttää.
Kalevauvan biisi aloituksestani: