Mikä on AV-urasi suurin saavutus?
Kruunu, tuhat yläpeukkua, AV-klassikoksi päätyminen? Tai onko aloituksesi pohjalta tehty Kalevauvan biisi?
Oma suurin saavutukseni on aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa. Samalla tajusin, että minun taitaa olla aika käyttää elämäni hyödyllisemmin...
Kommentit (92)
Provosta tehtiin juttu Iltasanomiin. Lasketaanko av-huvipuisto klassikoksi? Jos lasketaan, niin se.
Täysin asiallinen viesti sai yli 600 yläpeukkua, ei yhtään alapeukkua. Trolleilla on varmaan äärettömän tylsä elämä ellei ole parempaa tekemistä. Iltalehteä en seuraa niin tiivisti että tietäisin onko joku viesti sinne saakka joutunut.
Varmaan ne tuhat yläpeukkua ja vielä spin off -ketjuja.
Mutta välillä täällä on myös todella koskettavia ja avartavia keskusteluja hyvässä hengessä. Sain joskus myös kirjekaverin.
Se kun hamsteripaita jäädytettiin AV-hallin kattoon 2016 palstakauden jälkeen.
Ketju, jossa on yli 2000 viestiä. Ulin palstailutehon heikentäminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen se joka lanseerasi palstalle lompakkoloisimisen.
Siistii! Hieno keksintö. Haluan sun nimmarin.
Tylsän iltani iloksi tehty trollauskeskustelu päätyi Ilta-Sanomiin. Olen iloinen, koska vaikka keskusteluketjussa kuvattu tilanne ei ollut totta minulle, se on sitä monille. Siksi on hyvä, että asiasta tuli jonkin verran keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiin 1000 peukkua :) Yksi provo meni täydesti ja sai kiihkeää keskutelua aikaan.
Sain kerran noin neljän tunnin bännit palstalle.
Mistä sait bännit?
Vuosia sitten onnistuin tekemään aloituksen, joka sai lopulta yli 2000 alapeukkua, mutta sitä ei silti poistettu. Valitettavasti vähän myöhemmin jonkun päivityksen tms. yhteydessä peukut meni nollille kaikissa ketjuissa...
Sain AV:n yölukon aikaiseksi kirjoittelemalla häiriintyneitä juttuja öisin.
Vierailija kirjoitti:
Sain AV:n yölukon aikaiseksi kirjoittelemalla häiriintyneitä juttuja öisin.
No et voi kyllä siitä ottaa kunniaa. Yölukko tuli Turun p u u k o t u k sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiin 1000 peukkua :) Yksi provo meni täydesti ja sai kiihkeää keskutelua aikaan.
Sain kerran noin neljän tunnin bännit palstalle.Mistä sait bännit?
Yritin keskustella siitä espoossa tapahtuneesta lapsen surmasta
Löysin ensimmäisenä yhden merkittävän ristiriidan Hel-Nycin "todisteista".
Nyt ei voi kyllä sanoa muuta kuin että voi hyvänen aika... Ei ole ihmisillä paljon elämää.
Vierailija kirjoitti:
Löysin ensimmäisenä yhden merkittävän ristiriidan Hel-Nycin "todisteista".
Minkä? :D Se on ihan legendaarinen ketju "ymmärsinkö oikein hel-nycin elämästä" tms
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei voi kyllä sanoa muuta kuin että voi hyvänen aika... Ei ole ihmisillä paljon elämää.
Onneksi sinulla kuitenkin on sekä myös huumorintajua ja asenne kohdallaan :)
Kerran autoin erästä masentunutta ongelmissaan, hän oikein kiitti kommentistani ja sanoi sen avanneen silmät. Toivottavasti hän on päässyt tilanteessaan eteenpäin!