Mikä on AV-urasi suurin saavutus?
Kruunu, tuhat yläpeukkua, AV-klassikoksi päätyminen? Tai onko aloituksesi pohjalta tehty Kalevauvan biisi?
Oma suurin saavutukseni on aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa. Samalla tajusin, että minun taitaa olla aika käyttää elämäni hyödyllisemmin...
Kommentit (92)
Ehkä paras saavutus on erään ketjun kommentti johon tuli 130 yläpeukkua. Muuten pidin sitä aina saavutukseni jos omasta viestistä on apua jollekin tai saan puolestaan itse jotain ajatuksia toisen viestistä. En ole ikinä trollannut. Ehkä vielä vaatimattomia juttuja moneen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei voi kyllä sanoa muuta kuin että voi hyvänen aika... Ei ole ihmisillä paljon elämää.
Onneksi sinulla kuitenkin on sekä myös huumorintajua ja asenne kohdallaan :)
Todellakin on, ja myös elämä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapa kuule linkkiä näihin iltapaskan uutisiin.
https://www.is.fi/perhe/art-2000005306352.html
Kelpaako?
t. mainitun ketjun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Toin hopeaketun palstalle.
Kiitos tästä, olen kirjoitellut myös kettuna.
Silverfox54
Ps. Parikymppistä misukkaa tekis tänäänkin mieli.
Kommenttini valikoitiin Vauvapalsta-kirjaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toin hopeaketun palstalle.
Kiitos tästä, olen kirjoitellut myös kettuna.
Silverfox54
Ps. Parikymppistä misukkaa tekis tänäänkin mieli.
Sä oot tykännyt minusta, kun olen esiintynyt täällä parikymppisenä misukkana :)
t. Jaana 50 v. (unikkokuosi, leggarit, kananpersetukka ja bmi 28...)
Trolli-ketju, joka kukaan ei epäillyt trolliksi
Olen keksinyt JSSAPin ja uliopiston ja tehnyt anopistani pienimuotoisesti tunnetun.
T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
Vierailija kirjoitti:
Monta keksimääni juttua on mennyt totena läpi ilman että kukaan on kutsunut provoksi tai trolliksi. Mutta ne onkin olleet vähän eri tasoa kuin katan tekevä suhiseva mies tai vanukkaat syövä mies.
Jaa, en pidä sellaisia provoja onnistuneena, mitä ei edes pysty epäilemään trollin tekemiksi. Olet siis epäonnistunut provoissasi.
Just nämä vanukkaat syövä mies ym... jotka jää elämään on niitä parhaita. Eikä edes välttämättä ole provo.
Vierailija kirjoitti:
Olen keksinyt JSSAPin ja uliopiston ja tehnyt anopistani pienimuotoisesti tunnetun.
T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
Seivataan úúliopisto varmuuden vuoksi
Se, kun vuonna 2017 onnistuin pitämään 2 kokonaista kuukautta taukoa palstailusta.
Mikähän lienee saavutusten arvojärjestys?
Kalevauvan biisi 10 pistettä
Palstaklassikko 9 pistettä
Iltasanomat 8 pistettä
Av-kirjaan pääseminen 7 pistettä
Palstahulluksi listautuminen 6 pistettä
1000 yläpeukkua 5 pistettä
Kruunu 4 pistettä
Liekki 3 pistettä
Provo paljastumatta provoksi 2 pistettä
Mikä olisi 1 piste?
Tää mun on kyllä aika paha.
Kommenttini, ei siis edes mikään aloitus, päätyi äMVee-lehteen. Ja vielä väärinymmärrettynä.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat 8 pistettä
Kruunu 4 pistettä
Liekki 3 pistettä
Mikä olisi 1 piste?
Miksi epäonnistunut provo saa 2 pistettä.
Pystyn tehtailemaan sellaisia 100 päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat 8 pistettä
Kruunu 4 pistettä
Liekki 3 pistettä
Mikä olisi 1 piste?
Miksi epäonnistunut provo saa 2 pistettä.
Pystyn tehtailemaan sellaisia 100 päivässä.
Sehän juuri on onnistunut, jos ei epäillä. Pitää tietysti herättää keskustelua eikä jäädä yhteen tai kahteen vastaukseen vaikka kuinka uppaisi.
Tietty se, ettei ole mitään av-uraa.
Saikun vuoksi täällä olen käynyt. En myös katsonut tosi-teeveetä enkä tehnyt paljon muutakaan täällä tavanomaista, eli olen tutustunut moneen "kulttuuriin" joista en ollut tietoinen ennen tätä saikkua. En edes tiennyt, että tällaisia palstoja on, joilla on vakitrolleja, jotka "ammatikseen hämmentävät", nähtävästi lievittävät mt-häiriöitään täällä tai purkavat olojaan.
Myös nämä wt:t sun muut tulivat uusina, samoin palstahullujen pakkomielteet. Näyttäisi minun silmään, että täällä on joku kirjoittaja, joka on "jakautunut ", ellen nyt ihan ole väärässä.
Kyllä ne nää ”kertoo paljon aloittajasta” yms. muut diagnoosit mitä av-psykiatri on antaneet ovat mieltä lämmittäviä. Vielä ei ole osunut sellasta mikä menis tunteisiin tai paikkaansa pitäviä, joten jään innolla seuraamaan, kun joku avaa sielunmaisemani yhdestä viestistä.
Täällä oli monta vuotta trolli, joka kusetti täysillä ihmisiä ja täällä oli monta ketjua liittyen samaan asiaan.
Kymmeniä tuhansia viestejä. Onnistuin ajamaan trollin 3 kertaa nurkkaan. Hän tunnusti jo ensimmäisellä kerralla trollaavansa eri nimillä. Häntä ei ollut aivan helppoa saada kiinni.
Laittakaapa kuule linkkiä näihin iltapaskan uutisiin.