Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on AV-urasi suurin saavutus?

Vierailija
26.04.2019 |

Kruunu, tuhat yläpeukkua, AV-klassikoksi päätyminen? Tai onko aloituksesi pohjalta tehty Kalevauvan biisi?

Oma suurin saavutukseni on aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa. Samalla tajusin, että minun taitaa olla aika käyttää elämäni hyödyllisemmin...

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän lienee saavutusten arvojärjestys?

Kalevauvan biisi 10 pistettä

Palstaklassikko 9 pistettä

Iltasanomat 8 pistettä

Av-kirjaan pääseminen 7 pistettä

Palstahulluksi listautuminen 6 pistettä

1000 yläpeukkua 5 pistettä

Kruunu 4 pistettä

Liekki 3 pistettä

Provo paljastumatta provoksi 2 pistettä

Mikä olisi 1 piste?

Miksi epäonnistunut provo saa 2 pistettä.

Pystyn tehtailemaan sellaisia 100 päivässä.

Sehän juuri on onnistunut, jos ei epäillä. Pitää tietysti herättää keskustelua eikä jäädä yhteen tai kahteen vastaukseen vaikka kuinka uppaisi.

Huomasin nopeasti. Siksi en ota tosissani koko palstaa.

Vierailija
62/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain AV:n yölukon aikaiseksi kirjoittelemalla häiriintyneitä juttuja öisin.

No et voi kyllä siitä ottaa kunniaa. Yölukko tuli Turun p u u k o t u k sen jälkeen

Kumpikaan ei pidä paikkansa. Yösulkua ennen täällä levitettiin la ps i po r noa öisin. Huhujen mukaan poliisiasiaksi meni, mutta tiedä häntä. Valitettavasti noita kys. ketjuja ehdin nähdä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös on suurin saavutus aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa.

Vierailija
64/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 459 tykkäystä.

Vierailija
65/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös on suurin saavutus aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa.

Mun kommenttejani on lainattu ip-lehtiin.

Vierailija
66/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lanseerannut suomen kieleen uusia sanoja täällä.

Yksi niistä on pubiruusu. Kuvailin silloin (n. vuonna 2007) kommentissani tiettyä naistyyppiä, joita aina roikkuu paikallisissa kuppiloissa. Mielessäni yhdistin Kotkan ruusu -laulun sanat (kertoo h_orasta) lähiöpubiin.

Muitakin sanontoja on tullut ja niitä näkee täällä ihan aktiivisessa normikäytössä, minkä toki mieluusti merkille laitan.

Vierailija
67/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi niistä on pubiruusu. Kuvailin silloin (n. vuonna 2007) kommentissani tiettyä naistyyppiä, joita aina roikkuu paikallisissa kuppiloissa. Mielessäni yhdistin Kotkan ruusu -laulun sanat (kertoo h_orasta) lähiöpubiin.

Muitakin sanontoja on tullut ja niitä näkee täällä ihan aktiivisessa normikäytössä, minkä toki mieluusti merkille laitan.

Vau.

Vierailija
68/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah!!!

Kyllä pubiruusuja oli jo 70-luvulla.

Vierailija
69/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain AV:n yölukon aikaiseksi kirjoittelemalla häiriintyneitä juttuja öisin.

No et voi kyllä siitä ottaa kunniaa. Yölukko tuli Turun p u u k o t u k sen jälkeen

Kumpikaan ei pidä paikkansa. Yösulkua ennen täällä levitettiin la ps i po r noa öisin. Huhujen mukaan poliisiasiaksi meni, mutta tiedä häntä. Valitettavasti noita kys. ketjuja ehdin nähdä itsekin.

Jep, yökirjoittelu päättyi vuonna 2015, ennen Turkua. Öyhöjen lisäksi lapon levittäminen syynä.

Vierailija
70/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin ensimmäisenä yhden merkittävän ristiriidan Hel-Nycin "todisteista".

Olin sitten heti imussasi, koska meitä oli vain pari jotka alkoivat löytämään niistä jutuista lukemattomia päättömyksiä. Ja toki av-mammat aluksi puolustelivat Helunaa kaikin keinoin. 

Vierailija
71/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pubiruusu nimikettä on käytetty jo ainakin -80-luvulla, joten valehtelet

Vierailija
72/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö provota nyt uutta klassikkoa, kinastelua pubiruusu-nimestä? Jos et, tiedoksi, ettet ole luonut käsitettä etkä varsinkaan sanaa. On vähintään 70-luvulla jo esiintynyt. Ihme, jos et tiedä.

Vierailija
73/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin ensimmäisenä yhden merkittävän ristiriidan Hel-Nycin "todisteista".

Olin sitten heti imussasi, koska meitä oli vain pari jotka alkoivat löytämään niistä jutuista lukemattomia päättömyksiä. Ja toki av-mammat aluksi puolustelivat Helunaa kaikin keinoin. 

Kertokaa esimerkkejä? :) voi kun heluna palaisi! 

Vierailija
74/92 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari provoa mennyt ihan läpi. Ei mitään sen ihmeellisempää.

Vierailija
75/92 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppen

Vierailija
76/92 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pillua täältä kerran

Vierailija
77/92 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin useita huolestuneita viestejä erään televisiosarjan erään hahmon  siis vain yhden hahmon touhuista ja minut nimettiin tämän hahmon etunimen mukaiseksi hulluksi. Tämä on kai suurin saavutus av-urallani.

Vierailija
78/92 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tänne niin vähän, ettei ole mitään kovin suuria saavutuksia (lähinnä siis vain luen), ja teen ehkä yhden aloituksen vuodessa, mutta olen sentään saanut kruunun :D Silloin kun nuo kruunut olivat ihan uusi juttu, tein aloituksen otsikolla "minäkin haluan kruunun" ja vinguin ja manguin kunnes sain sen. Jee.

Vierailija
79/92 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mun eiliseen aloitukseen kun kommentoitiin että ei nainen voi kirjoittaa noin, vaan oon joku käteenveto-ossi :D hahahah

Vierailija
80/92 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhdessä mediassa (hupiosastolla) käsitelty juttu. Aloitus oli todenmukainen.