Mikä on AV-urasi suurin saavutus?
Kruunu, tuhat yläpeukkua, AV-klassikoksi päätyminen? Tai onko aloituksesi pohjalta tehty Kalevauvan biisi?
Oma suurin saavutukseni on aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa. Samalla tajusin, että minun taitaa olla aika käyttää elämäni hyödyllisemmin...
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain AV:n yölukon aikaiseksi kirjoittelemalla häiriintyneitä juttuja öisin.
No et voi kyllä siitä ottaa kunniaa. Yölukko tuli Turun p u u k o t u k sen jälkeen
Kumpikaan ei pidä paikkansa. Yösulkua ennen täällä levitettiin la ps i po r noa öisin. Huhujen mukaan poliisiasiaksi meni, mutta tiedä häntä. Valitettavasti noita kys. ketjuja ehdin nähdä itsekin.
Minulla myös on suurin saavutus aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös on suurin saavutus aloitukseni pohjalta tehty juttu Ilta-Sanomissa.
Mun kommenttejani on lainattu ip-lehtiin.
Olen lanseerannut suomen kieleen uusia sanoja täällä.
Yksi niistä on pubiruusu. Kuvailin silloin (n. vuonna 2007) kommentissani tiettyä naistyyppiä, joita aina roikkuu paikallisissa kuppiloissa. Mielessäni yhdistin Kotkan ruusu -laulun sanat (kertoo h_orasta) lähiöpubiin.
Muitakin sanontoja on tullut ja niitä näkee täällä ihan aktiivisessa normikäytössä, minkä toki mieluusti merkille laitan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi niistä on pubiruusu. Kuvailin silloin (n. vuonna 2007) kommentissani tiettyä naistyyppiä, joita aina roikkuu paikallisissa kuppiloissa. Mielessäni yhdistin Kotkan ruusu -laulun sanat (kertoo h_orasta) lähiöpubiin.
Muitakin sanontoja on tullut ja niitä näkee täällä ihan aktiivisessa normikäytössä, minkä toki mieluusti merkille laitan.
Vau.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah!!!
Kyllä pubiruusuja oli jo 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain AV:n yölukon aikaiseksi kirjoittelemalla häiriintyneitä juttuja öisin.
No et voi kyllä siitä ottaa kunniaa. Yölukko tuli Turun p u u k o t u k sen jälkeen
Kumpikaan ei pidä paikkansa. Yösulkua ennen täällä levitettiin la ps i po r noa öisin. Huhujen mukaan poliisiasiaksi meni, mutta tiedä häntä. Valitettavasti noita kys. ketjuja ehdin nähdä itsekin.
Jep, yökirjoittelu päättyi vuonna 2015, ennen Turkua. Öyhöjen lisäksi lapon levittäminen syynä.
Vierailija kirjoitti:
Löysin ensimmäisenä yhden merkittävän ristiriidan Hel-Nycin "todisteista".
Olin sitten heti imussasi, koska meitä oli vain pari jotka alkoivat löytämään niistä jutuista lukemattomia päättömyksiä. Ja toki av-mammat aluksi puolustelivat Helunaa kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Pubiruusu nimikettä on käytetty jo ainakin -80-luvulla, joten valehtelet
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö provota nyt uutta klassikkoa, kinastelua pubiruusu-nimestä? Jos et, tiedoksi, ettet ole luonut käsitettä etkä varsinkaan sanaa. On vähintään 70-luvulla jo esiintynyt. Ihme, jos et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin ensimmäisenä yhden merkittävän ristiriidan Hel-Nycin "todisteista".
Olin sitten heti imussasi, koska meitä oli vain pari jotka alkoivat löytämään niistä jutuista lukemattomia päättömyksiä. Ja toki av-mammat aluksi puolustelivat Helunaa kaikin keinoin.
Kertokaa esimerkkejä? :) voi kun heluna palaisi!
Pari provoa mennyt ihan läpi. Ei mitään sen ihmeellisempää.
Kirjoitin useita huolestuneita viestejä erään televisiosarjan erään hahmon siis vain yhden hahmon touhuista ja minut nimettiin tämän hahmon etunimen mukaiseksi hulluksi. Tämä on kai suurin saavutus av-urallani.
Kirjoitan tänne niin vähän, ettei ole mitään kovin suuria saavutuksia (lähinnä siis vain luen), ja teen ehkä yhden aloituksen vuodessa, mutta olen sentään saanut kruunun :D Silloin kun nuo kruunut olivat ihan uusi juttu, tein aloituksen otsikolla "minäkin haluan kruunun" ja vinguin ja manguin kunnes sain sen. Jee.
Varmaan mun eiliseen aloitukseen kun kommentoitiin että ei nainen voi kirjoittaa noin, vaan oon joku käteenveto-ossi :D hahahah
Ainakin yhdessä mediassa (hupiosastolla) käsitelty juttu. Aloitus oli todenmukainen.
Huomasin nopeasti. Siksi en ota tosissani koko palstaa.