Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies haukkui exänsä narsistiksi Tinder keskustelussa

Vierailija
03.09.2023 |

En ollut koskaan edes tavanut koko ihmistä. Vähän tuli huono ja epäluotettava kuva ihmisestä, kun noin henkilökohtaisia asioita aletaan tuntemattoman kanssa puimaan. Mitä haki viestillään?

Minulla on nimittäin kokemuksia miehistä, jotka haukkuvat exäänsä narsistiksi ja itsestä sitten paljastuu kaikenlaista ikävää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermies jo sanana kertoo kaiken.

Vierailija
2/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry seuraavaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry seuraavaan

Joo poistin matchin

Vierailija
4/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon vaikutelman antaa, ihan sama ketä haukkuu. Yksi tindertyyppi alkoi haukkua suomenruotsalaisia suunnilleen tokassa viestissä. Sanoin heipat vaikka en edes ole suomenruotsalainen enkä henkilökohtaisesti tunne yhtäkään. En pidä ihmisistä, jotka haukkuvat yhtään ketään.

Vierailija
5/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko seuraavaksi narsistiksi? Jos et, jatka matkaa.

Vierailija
6/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kypsä seuraavaan suhteeseen.

Käsitelkää ihmiset ne asiat ennenkuin menette eteenpäin.

Vierailija
7/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon varastoitua kiukkua että ei pysty pitämään omana tietona.

Yksi pappa alkoi kerran haukkua minulle entistä vaimoaan bussissa. Paasasi miten koirasta on hänelle niin paljon enemmän iloa kuin vaimosta ikinä. Vaikutti todella inhottavalta ihmiseltä. Siis tuo mies. Ja selvästi ei ollut päässyt erosta yli.

Vierailija
8/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta kertoi myös huonosta sosiaalisesta älysyä. Ihan kaikkea ei tartteisi heti kertoa.

Ap

Vierailija
9/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tosiaan heti alkaa kertoa liian rehellisesti. Itse rakastuin mieheen jonka menneisyydestä on sittemmin paljastunut ihan hulluksi osoittautunut nainen. Jos olisin tiennyt, olisin varmaan lopettanut jutun lyhyeen. Nyt ei enää voi kun sydän on pelissä.

Vierailija
10/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on oikeasti kokemus narsistisesta exästä.

En ikinä alkaisi asiasta puhumaan tutustumisen alkuvaiheessa.

Tuttujenkin ihmisten kanssa vältän viimeiseen asti narsisti sanaa. Otan asian esille vasta, kun tuttu itse toteaa että kyllä kuulostaa ihan narsistille tms.

Koska tämä on asia jonka ääneen sanomalla leimautuu helposti itse katkeraksi exäksi.

Ja totta sekin, että varmasti minunkin ex haukkuu minua ties miksi.

Kaikkihan oli ja on edelleen aina minun syytäni.

Olen myös itse miettinyt todella paljon sitä,,että jospa se narsisti/suhteen ongelma olinkin oikeasti minä. Alussa mietin tätä paljon, edelleenkin ajoittain.

Mitä tällä yritän sanoa? En oikein tiedä itsekkään. Ehkä kertoa esimerkkiä? Voi olla, että miehen puheet on totta, voi olla että on itse narsistinen. Se ainakin on selvää, että ei millään tasolla ole vielä valmis menemään eteenpäin. Paljon on hänellä vielä asioita käsittelemättä.

Vierailija
11/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapailumies (jolla jo kaksi pitkähköä parisuhdetta takana 40-vuotiaana) kertoi jälkimmäisen suhteen olleen huono kun nainen kuulemma käytti häntä hyväksi käyttämällä hänen autoaan.

Todellisuudessa muutti itse naisen kalliiseen rivariin, eli siivellä ja maksatti naisella kaikki kulut sekä ulkoisti oman lapsensa hoidon hänelle. Petti, hyväksikäytti ja valehteli.

Vierailija
12/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat juttua niin sinä olet seuraava narsisti

Vierailija
13/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattu nimittäin vielä siinäkin suhteessa ns kolahtamaan kun itse olen kasvanut narsisti-isäni vaikutuspiirissä. Ja tämä oli isällä oikeasti joko ihan diagnoosi tai sit tekstissä. Muitakin persoonallisuushäiriötä oli eli olen enemmän kuin varovainen tuollaisten kanssa.

Ap

Vierailija
14/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattu nimittäin vielä siinäkin suhteessa ns kolahtamaan kun itse olen kasvanut narsisti-isäni vaikutuspiirissä. Ja tämä oli isällä oikeasti joko ihan diagnoosi tai sit tekstissä. Muitakin persoonallisuushäiriötä oli eli olen enemmän kuin varovainen tuollaisten kanssa.

Ap

Siis lääkärintekstissä.. näytti minulle tutkimuspaperinsa ku eläkettä haki..

Vierailija
15/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa on miettimistä enää?

Vierailija
17/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ja tindermies, tiedät mitä tehdä.

Vierailija
18/18 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry seuraavaan

Joo poistin matchin

Oikein teit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän