Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Jape ja marttyyrin viitta lepattaa...
Jumankauta että toi Mattu on itserakas, mokomakin qucilörttö.
Särähtikö muilla korvaan, kun Mattu perusteli Markuksen valintaa treffeille sillä, että Markus viettänyt niin paljon aikaa Miran kanssa että hänkin haluaa osansa.
Tämä kertoo minulle vain sen, että kun joku saa huomiota joltain sinkkumieheltä niin Mattun pitää päästä siihen osansa saamaan myös. Mutta totesi sitten treffien lopussa ruhtinaallisesti, ettei halua aloittaa kilpailua Miran kanssa eikä siksi vie Markuksta jatkossa treffeille.
Uskomaton huomioh*ora, jos en paremmin sano.
Miralla vaikuttaa kyl olevan ihan muita ongelmia kuin vaan parisuhteeseen liittyviä. :( Markus antaa Miralle tunnepuolen tukea, mikä ilmeisesti sitten Valton ja Miran suhteesta on puuttunut tai sitä on ollut liian vähän. Ja pahaa tekee katsoa myös Valton surua Miran tekemisistä. Ääääähhhh!!!! Olispa kausi jo ohi ja kaikki hyvin. XD
Miralta törkeää tulla Temppareihin pettämään ja eroamaan, olisi kertonut rehellisesti Suomessa Valtolle että haluaa jotain muuta
Haluttiinpa sitä tai ei, niin kyllä se on Wallu, joka jää tästä kaudesta kaikkien mieleen.
Siis... Walluhan on ihan hirveä sika. Silti olen ruvennut jollain tavalla lämpeemään. Olisin varmaan ihan yhtä heikko kuin Emppukin.
Mattun selvitymiskeino on selkeästi uhriutuminen ja tarina siitä kuinka ei saa olla oma itsensä. Saa sekoilla mielinmäärin aivan rauhassa kun saa sympatiat puolelleen mustamaalaamalla Japea.
Olisi Mattu voinut lähteä huonosta suhteesta jossa ei ole saanut olla omaitsensä. Kyllä siinä mielestäni on itsetutkiskelun paikka, jos on noin kova tarve miellyttää toista. Eihän sellainen ole kenellekään edullista.
Mattun puolustukseksi kuitenkin voisi sanoa että onhan hän niin nuori, että tuollainen käytös on ihan ymmärrettävääkin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Särähtikö muilla korvaan, kun Mattu perusteli Markuksen valintaa treffeille sillä, että Markus viettänyt niin paljon aikaa Miran kanssa että hänkin haluaa osansa.
Tämä kertoo minulle vain sen, että kun joku saa huomiota joltain sinkkumieheltä niin Mattun pitää päästä siihen osansa saamaan myös. Mutta totesi sitten treffien lopussa ruhtinaallisesti, ettei halua aloittaa kilpailua Miran kanssa eikä siksi vie Markuksta jatkossa treffeille.Uskomaton huomioh*ora, jos en paremmin sano.
Tosta tuli mullekin kunnon myötähäpeä.. Mattu ei vaikuta pahansuovalta mutta hitto se on kyllä raskas. Mattu on varmaan kaveripiirissään se henkilö joka iskee kavereidensa kiinnostuksen kohteet ihan vaan siksi ettei jäisi itse yhdenkään miehen huomiosta paitsi. Tai yrittää iskeä, on jotenkin vaikea päätellä ohjelman perusteella että onko tuolla "villillä" versiolla Matusta vientiä paljonkin kun ei kukaan oikein tunnu vastaavan hänen ihastumisiinsa. Joko Mattu itse ei mene tuon pidemmälle tai sitten kukaan sinkkumies ei halua sotkeentua tuohon. Itse veikkaan jälkimmäistä. Ja siis Mattuhan on ulkoisesti ihan varmasti monen miehen mieleen, lähinnä tarkotan tota hirveetä huomion tarvetta ja esiintymistä. Sillä on ihan jäätävä Mattu-show jatkuvasti meneillään, koko ajan täytyy varmistaa että hän on varmasti illan päätähti (jos ei muuten niin näyttämällä tissit tai sekoilemalla muutem vaan alasti altaassa).
Mä en nää Matussa sitä luonnonlastakaan. Jos hän kerta on niin luonnonlapsi ja sinut alastomuuden kanssa niin miksi ei vaan ota paitaa pois ja rauhassa hengaile siellä tissit paljaana? Miksi pitää mennä ringin keskelle ja hirveän shown kanssa nopeasti vilauttaa hihityksen säestämänä. Huomionhakua toi on eikä mitään hippiyttä.
Ruutu+
Kuronen vihjailee iltanotskilla Valtolle siihen malliin, että eiköhän se juoru Mirasta ja Markuksesta pidä ihan paikkansa.
Mulle tuli myös tän päivän televisiojaksosta semmonen fiilis että Miralla taitaa olla jotain muitakin ongelmia kun vaan parisuhteeseen liittyvät, jotain isoa mielen päällä. Ilmeisesti Valtolta ei koe saaneensa tarpeeksi tukea niiden käsittelyyn. Vaikea kyllä ymmärtää miten sitä saisi joltain tyypiltä jonka on tavannut tosi-tv-ohjelmassa ja tuntenut 2 viikkoa.
Tää nyt on ihan 100% keittiöpsykologiaa ja turhaa spekulaatiota mut joku menneisyyden "trauma" vois selittää joitain sen outouksia, esim sen itestään kolmannessa persoonassa puhumisen. Mut oli tossa mitä tahansa taustalla nii eihän se tietenkään katsojille kuulu. Tai vaikka ei mitää kummempaa oliskaa.
En yhtään tykkää tosta some-Miisusta mutta tän päivän jaksoa katellessa tuli sellanen olo että toivottavasti Mira ei olisi tehnyt saarella mitään ton kummempaa ja ne olisi lähteneet Valton kanssa yhdessä kotiin kimpassa selvittelemään asioita. Ne vaikuttaa kuitenkin kaikesta huolimatta järkevältä pariskunnalta ja jälkeenpäin voi kaduttaa jos sen heittää hukkaan hetken huumassa. Varsinkin joidenkin ihan muiden ongelmien takia.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Kuronen vihjailee iltanotskilla Valtolle siihen malliin, että eiköhän se juoru Mirasta ja Markuksesta pidä ihan paikkansa.
Hah just kirjotin pitkän tekstin siitä miten kiva olis jos Mira ja Valto lähtisi yhdessä pois. Mut jos kerta näin on niin sitten perun kyllä sanani 😅
Mattu on eläimellinen, villi ja vapaa: hienoa että hän saa olla oma itsensä ja on päässyt Japen alistuksesta irti.
Vallu on eläimellinen, villi ja vapaa: kuinka voi olla noin törkeä, sääliksi käy Emppua.
Sika-Mira on Sika-Mikan manttelinperijä
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli myös tän päivän televisiojaksosta semmonen fiilis että Miralla taitaa olla jotain muitakin ongelmia kun vaan parisuhteeseen liittyvät, jotain isoa mielen päällä. Ilmeisesti Valtolta ei koe saaneensa tarpeeksi tukea niiden käsittelyyn. Vaikea kyllä ymmärtää miten sitä saisi joltain tyypiltä jonka on tavannut tosi-tv-ohjelmassa ja tuntenut 2 viikkoa.
Tää nyt on ihan 100% keittiöpsykologiaa ja turhaa spekulaatiota mut joku menneisyyden "trauma" vois selittää joitain sen outouksia, esim sen itestään kolmannessa persoonassa puhumisen. Mut oli tossa mitä tahansa taustalla nii eihän se tietenkään katsojille kuulu. Tai vaikka ei mitää kummempaa oliskaa.
En yhtään tykkää tosta some-Miisusta mutta tän päivän jaksoa katellessa tuli sellanen olo että toivottavasti Mira ei olisi tehnyt saarella mitään ton kummempaa ja ne olisi lähteneet Valton kanssa yhdessä kotiin kimpassa selvittelemään asioita. Ne vaikuttaa kuitenkin kaikesta huolimatta järkevältä pariskunnalta ja jälkeenpäin voi kaduttaa jos sen heittää hukkaan hetken huumassa. Varsinkin joidenkin ihan muiden ongelmien takia.
Taitaa Mira enemmänkin selitellä sähläilyjään itselleen mukaviksi ja muiden korviin sopiviksi.
SPOILERIVAROITUS
.
.
.
.
.
.
.
Plussan viimesimmän jakson loppuosio, ei helvetti nuoleeko siellä joku noista janttereista Emilian toosaa muun juhlaseurueen läsnäollessa! :D
Mahdollista että oli myös Mattu tän suuhoidon vastaanottajana mut sen verran tummat hiukset olin erottelevinani et Emilia se aika varmasti on.
Matusta ton olis aika kevyestikki voinut uskoa mut Emilia..huhhuh mitä settiä.
+
Mirasta&Valtosta pyörinyt ero-juoru näyttäis kans olevan totta, ainakin siellä nää pari sinkkumiestä puhu että olisivat saaneet Miran ja Markuksen kiinni "itse teosta". Valto parka..
Vierailija kirjoitti:
Mattu on eläimellinen, villi ja vapaa: hienoa että hän saa olla oma itsensä ja on päässyt Japen alistuksesta irti.
Vallu on eläimellinen, villi ja vapaa: kuinka voi olla noin törkeä, sääliksi käy Emppua.
Kyllä se niin on, että jos joku miehistä kuseskelis estoitta pitkin pihoja seurueen keskellä ja esittelisi elimiään, niin hänet olisi jo poistettu saarelta ja metoota huudettaisiin.
Tuomio olisi vauvapalstalla varma.
Nyt se sika on vaan naamioitu nätimpään pakettiin ja säälin kerjäämisellä pärjää.
Hyi stana.
Vierailija kirjoitti:
SPOILERIVAROITUS
.
.
.
.
.
.
.
Plussan viimesimmän jakson loppuosio, ei helvetti nuoleeko siellä joku noista janttereista Emilian toosaa muun juhlaseurueen läsnäollessa! :D
Mahdollista että oli myös Mattu tän suuhoidon vastaanottajana mut sen verran tummat hiukset olin erottelevinani et Emilia se aika varmasti on.
Matusta ton olis aika kevyestikki voinut uskoa mut Emilia..huhhuh mitä settiä.
+
Mirasta&Valtosta pyörinyt ero-juoru näyttäis kans olevan totta, ainakin siellä nää pari sinkkumiestä puhu että olisivat saaneet Miran ja Markuksen kiinni "itse teosta". Valto parka..
SPOILER
Huhhuh, aika mielenkiintoiselta näytti tuo viimeisin teaseri. Valitettavasti kaikki nyt viittaa siihen, että tuo juoru Mirasta ja Markuksesta näyttäisi olevan totta :( Jos on, todella häikäilemätöntä Miralta ja saa hänen ylipirteän höpötyksensä näyttämään entistä teennäisemmältä. Kuinkahan hyväksi on hänen selkeästi havittelemalleen somebrändille tuo mahdollinen tapaus? Itse en ainakaan tuollaisen jälkeen kehtaisi meemittää itseäni ja perustaa tubekanavaa, vaan painaisin pääni syvälle pensaaseen ja toivoisin ihmisten unohtavan. Tosin, osa porukasta näyttää kyllä olevan niin yksinkertaista, että tykkäilee myös jostain neloskauden Eliaksen kuvista ja videoista.
Ja Mattu näytti taas tissit xD Huikea tuo hänen "surprise"-ilme tämän tehdessään. Eiköhän tuostakin asiasta ole jo uutuudenviehätys kadonnut, kun se tehdään joka ilta.
Ruutu+
Kuka hitto toi pudotettu sinkku taas oli 😂