Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Mitä nämä ”välipäivät” on? Joka toinen päivä treffejä ja joka toinen päivä bileet, kertyykö näistä koko kolme viikkoa, onko kukaan pistänyt merkille? Eli onko siis jotain lepopäiviä, jolloin ei kuvata mitään? Eihän noiden puuhia päivisin juuri kuvata, ainoastaan treffit.
Kyllähän Eliaskin luuli pystyneensä salaa paneskelemaan Jonnan kanssa, mutta saatiin sieltäkin ääninauha ja jep jep :D.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä ”välipäivät” on? Joka toinen päivä treffejä ja joka toinen päivä bileet, kertyykö näistä koko kolme viikkoa, onko kukaan pistänyt merkille? Eli onko siis jotain lepopäiviä, jolloin ei kuvata mitään? Eihän noiden puuhia päivisin juuri kuvata, ainoastaan treffit.
Kyllähän Eliaskin luuli pystyneensä salaa paneskelemaan Jonnan kanssa, mutta saatiin sieltäkin ääninauha ja jep jep :D.
Monessa realityssä on yks vapaapäivä viikossa. En tiedä onko temppareissa näin.
Vois ollakki eli esim. Ma, ke, pe bileet, ti, to, la iltanuotio. Tällön su ois ns. välipäivä.
Mun laskupäällä saan laskettua, että 20 jaksoa eli 20 päivää ennen viimeisiä iltanuotioita, ja yksi kuvauspäivä iltanuotioille. 21 on kolme viikkoa. Eli ei ihmeemmin jäis kyllä välipäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Mun laskupäällä saan laskettua, että 20 jaksoa eli 20 päivää ennen viimeisiä iltanuotioita, ja yksi kuvauspäivä iltanuotioille. 21 on kolme viikkoa. Eli ei ihmeemmin jäis kyllä välipäiviä.
Tarkoittaiskohan ne sitten niitä päiviä kun eivät itse ole missään treffeillä?
Suurin osa porukastahan lojuu siellä resortilla eikä kaikki sinkut käy koskaan treffeillä, seurustelevillakin yleensä taidettu jakaa treffit kahdelle eri päivälle, eli heillekin niitä ”välipäiviä” tulee, jolloin ei tapahdu mitään eikä kuvata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa porukastahan lojuu siellä resortilla eikä kaikki sinkut käy koskaan treffeillä, seurustelevillakin yleensä taidettu jakaa treffit kahdelle eri päivälle, eli heillekin niitä ”välipäiviä” tulee, jolloin ei tapahdu mitään eikä kuvata mitään.
Tää kuulostaisi todennäköiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo jodelissa juoruttu "huijaus" tuotantoyhtiön puolesta on tapahtunut niin vois kuvitella että se olis mennyt kutakuinkin näin. Mira olettanut että eivät kuvaa koska ns välipäivä (muiden treffipäivä) ja ovat sitten kuitenkin saaneet kameralle. Tällöin se olis ihan vaan oma moka että on mennyt paneskelemaan vaikka on tietoinen kameroista.
Itse en edelleenkään jaksa uskoa että nää sopimukset olis niin vedenpitäviä että niillä saadaan musta kirjoitettua valkoseks. Eihän työsopimuskaan päde jos se ei ole lainvoimanen, vaikka toinen osapuoli olis kuinka sen allekirjottanut. Ja ei varmasti kukaan saavu paikalle lakimiehen kanssa enkä usko että tollaseen ohjelmaan osallistuvat lähtisivät mihinkään oikeuteen tuotantoyhtiötä viemään mutta kai siitä tälläsessä Suomen kaltaisessa maassa olisi ollut keskustelua jos noi tekisivät ihan mitä lystäävät kilpailijoiden kustannuksella. Ja kun joku nyt kuitenkin ottaa esille ne vedenpitävät sopimukset niin ovathan nuo (kilpailijat) aikasemminkin niitä rikkoneet, esim paljastamalla somessa oman nykyisen suhdestatuksensa. En nyt kuitenkaan usko että tässä kohtaa olisi mistään sellasesta kyse.
Mutta tää nyt on ihan off-topic, ei tule ainakaan mun elämää koskemaan joten eipä sillä ole väliä vaikka kuvaisivatkin salaa. Tai "salaa".
Ihan mielenkiinnolla kyllä odotan tota Miran ja Valton reissun lopputulemaa, oli siellä tapahtunut ihan mitä vaan. Olishan se aikamoinen jännitysmomentti kun Miralle kävisi iltanuotiolla "Eliakset".
Ig ssä pyörii usein tällasia ryhmäkuvia bileistä, oon ihmetelly et miks Sanel puuttuu niistä usein. Voi toki olla et muitaki sinkkuja puuttuu mut kiinnitin tohon Saneliin nyt huomiota
Tiedättekö mikä päivä tänään on?
VETOPÄIVÄÄÄÄÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tolla Anttonilla ihan kaikki muumit kanootissa? Komea kuin mikähän se on, mutta sillä on niin tyhjä katse, ettei mitään rajaa :-D
Ihme tyyppi. Kuusi vuotta sitten temppareissa ja taas mukana. Kuusi vuosi on aika pitkä aika. Tuossa ajassa monet opiskelee, valmistuu ja hankkii töitä. Fiksuuskin kasvaa jo sen verran, ettei enää lähtisi temppareihin tekemään samoja asioita. Monille tulee parisuhde, lapsiakin. Alkaa elämä muuttua aikuisempaan suuntaan ja unohdetaan ne nuoruuden hölmöilyt.
Selasin kerran tylsyyksissäni Anttonin ig tä ja facebookia hyvän tovin, ku alko kiinostaa et mikä tää Anttoni on oikein miehiään. Mä pohdin kans et mikä on saanut lähtemään temppareihin uudestaan ku vaikuttaa kuitenki iha fiksulta tyypiltä, eikä sellaselta et ryyppääminen ja bilettäminen ois elämä.
Rivien välistä ymmärsin että on ollut aika pitkässä parisuhteessa tässä temppareitten välissä.
On siis ilmeisesti Intiassa opiskellut joogaopettajaksi, jonka lisäksi on(tai on ollut) kiipeilyohjaajana.
Lisäksi näyttää tekevän tällaisia kokonaisvaltaisia mielen ja kehon hierontoja/hoitoja. Tästä hänen Pure Soul Massage Therapysta luin pitkän esittelytekstin facebookissa :D Tästä esittelyteksistä myös ymmärsin että hän alkoi kiinostumaan joogasta ja mielen hyvinvoinnista jonkilaisen loppuunpalamisen jälkeen.Olen itse ollut aina kiinostunut tällasista asioista, miten mieli ja henkinen hyvinointi vaikuttaa kehoon. Kuinka tunteet näkyvät meidän kehossa ja lihaksissa yms.
Siksi alko kiinostaa et mikä tää Anttoni oikein on ja mitää tekee :D
Mä tiedättekö väitän, että tää Anttoni ja se vähän vanhenpi "analyysitäti" paljastetaan lopuksi että ne on jotain mielenhallinnan ammattilaisia, se tätikin ammatiltaan psykologi tms, ja että ne on lähetetty tahalteen sinne tarkkailemaan ja analysoimaan jengiä :D
Ei kai siihen sopimukseen tarvi kirjoittaa kuin , että tempparilaisia saa kuvata 24/7 tuon 3 viikkoa.
Tuskin tuotanto menee sanomaan, että nyt tänäön teitä ei kuvata.
Kertoa voi tietysti, että tänään on "välipäivä".
Mistä, kalasta, juopottelusta, auringon otosta?
Eiköhän tuotannot ja kansainväliset formaatit osaa noi hommat, kyse ei ole perinteisestä työsopimuksesta.
Kaikkiookoo kirjoitti:
Ei kai siihen sopimukseen tarvi kirjoittaa kuin , että tempparilaisia saa kuvata 24/7 tuon 3 viikkoa.
Tuskin tuotanto menee sanomaan, että nyt tänäön teitä ei kuvata.
Kertoa voi tietysti, että tänään on "välipäivä".
Mistä, kalasta, juopottelusta, auringon otosta?
Eiköhän tuotannot ja kansainväliset formaatit osaa noi hommat, kyse ei ole perinteisestä työsopimuksesta.
Joo, mä ajattelen kanssa niin, että osallistujat itse kuvittelevat että esim treffipäivä on ns. välipäivä, jos kameramiehet kuvailee jossain muualla. Silloin on helppo unohtaa kämpän kamerat.. Tai sitten kuvitellaan löytäneensä (niin kuin Elias) se nurkka johon kamerat/mikit ei yllä ja eletään sen mukaan.
Kohta alkaa illan tempparit, toivottavasti ei kukaan kuseskele pitkin poikin.
Eikä oksentele.
Tuo Mira&Markus homma kyllä hämmentävä.
Olin varma, että Valto&Mira selviävät tuolta parina ja pettämättä.
Jaksokuvausten perusteella tuntuu vähän siltä ettei huhuttuja Miran touhuja olisi luvassa tänään. Toisaalta ilmeisesti tänään on viimeinen kerta kun varatut näkevät videoita, joten asian on pakko paljastua Valtolle tänään tai sitten Mira kertoo itse kun tapaavat viimeisessä jaksossa.
Tai sitten sitä ei ehkä tapahtunut ollenkaan. En kyllä millään malttaisi odottaa ainakaan viimeiseen jaksoon, joten toivottavasti ainakin katsojille selviää aiemmin kuin viimeisessä jaksossa.
Sattuipahan silmään Miran yksi instakuva,jossa paikkamerkintä Tampere. Ja Valtolla instastoryssä Ratinan jostain kaupasta ostettua evästä. Hmm.. Onkohan se tämän kauden loppuylläri,että kaikki parit lähti yhdessä pois..
Vierailija kirjoitti:
Sattuipahan silmään Miran yksi instakuva,jossa paikkamerkintä Tampere. Ja Valtolla instastoryssä Ratinan jostain kaupasta ostettua evästä. Hmm.. Onkohan se tämän kauden loppuylläri,että kaikki parit lähti yhdessä pois..
Missä kaupungeissa asuivat aiemmin? Luin esittelystä, että muuttivat kaukosuhteesta saman katon alle Lahteen, eli ainakin toinen asui jossain muualla kuin Lahdessa aiemmin.
Jos Valton vanhemmat (eli myös Mira ja Valto) asuu Tampereella? Valto voisi majailla siellä edelleen ja Mira muuttanut johonkin saman kaupungin sisällä.
No, kaikki on mahdollista suuntaan ja toiseen.
melko varmasti nyt tuntuu siltä, että Vallu ja Emppu ovat sopineet tämän jo aijemmin keskenään, että lähdetään temppareille bilettään yhdessä"muka parina" kun pääsee lomalle ilmaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kaikilla varatuilla naisilla on silikonit. Kuppikoot kasvaneet vanhoista kuvista.
Mattu on ainut jolla tarve esitellä omiaan, vaikka Miralla on myös outo tapa laittaa rintaliivit vielä urheiluliivienkin alle. :DOnko tää vain tempparikuplaa vai onko silarit uusi normaali? Me luomut ollaan sitten "hippejä"? =/
B*tch please.Ihan kuin ette naisina tietäisi,että kaikenlaisilla härpäkkeilla saa tissit näyttämään paljon isommilta. Ei siinä aina mitään leikkauksia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungeissa asuivat aiemmin? Luin esittelystä, että muuttivat kaukosuhteesta saman katon alle Lahteen, eli ainakin toinen asui jossain muualla kuin Lahdessa aiemmin.
Jos Valton vanhemmat (eli myös Mira ja Valto) asuu Tampereella? Valto voisi majailla siellä edelleen ja Mira muuttanut johonkin saman kaupungin sisällä.
No, kaikki on mahdollista suuntaan ja toiseen.
Asuvat eri paikkakunnilla.
kurosen reaktio kun jape toteaa tarjoavansa kovat kyydit. priceless
Ei yhdelläkään. Aivan sama juttu kuin til sopimusta allekirjoitettaessa, harvalla on oma lakimies mukana.