Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
1581/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti miten nolo toi Wallu on. Kävi eilisessä ruutu+ jo sääliksi.

"Mä nostan pankista enemmän ku penkistä höhöhöröhöhöh!!"

Ai mitä se nostaa pankista? Viivästyskorkoja kulutusluottoihinsa?

Ja reps kun se bustataan ens viikolla siitä Jeminasta. "Aion vetää tän kunnialla loppuun ni siks en oo n*ssinu Jeminaa!"

Vai oliko se nyt kuiteski pelkästään siksi kun Jeminaa ei kiinnosta toi säälittävä mieslapsipelle?

Ei se mitään. Ymmärrän kyllä miksi Emilia ja Wallu olisivat yhdessä, kun tuon Emilian touhua seuraa. Ei vaikuta päässä paljoa liikkuvan, kun joka päivä wiina maistuu.

Vierailija
1582/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi nyt on kerrankin Tempparien ollessa kyseessä oikeasti surullinen olo. Valton puolesta. Ja olen aika tyrmistynyt, olen pitänyt itseäni hyvänäkin ihmistuntijana, ja aidosti pidin Mirasta tosi paljon alussa, oikeastaan eniten noista kaikista. Olipa yllätys ja pettymys. Petti siis Valtoa ruutuplus teaserin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ja Valto edelleen yhdessä. IG storyistäkin näkee, että esim sohva sama molempien storyissa.

Vierailija
1584/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan nyt miesten ja naisten välisistä suhteista ja yleistäen, niin se on yllättävän tavallista naisille kokea et ei saa tarpeeks tukea tunnepuolella kumppaniltaan. Lopulta, jos asiat kasaantuu, siihen riittää ihan pieni tai lyhytaikainen tuen osoitus joltain ulkopuoliselta henkilöltä, että alkaa kokemaan, et ehkä tää uus henkilö onkin se ketä mua ymmärtää/ehkä joku muu ymmärtäis mua paremmin kuin oma kumppani. Tää taas sit helposti johtaa ihastukseen, joskus pettämiseen ja kaikki käsittelemättömänä lopulta eroon. Pakko myös sanoa, et mielestäni Miran olisi pitänyt selvittää asiat Valton kanssa kotona ja vaikka käydä pariterapiassa, jos tarpeen. Ei tohon ohjelmaan lähe ihmiset enää oikeesti korjaamaan parisuhdettaan. En siis ihan täysin usko tätä "lähettiin vaan takki auki testaamaan" -perustelua. On typerää ja satuttaa katsella, että Valton (ja myös Miran, vaikka "ongelmallinen" osapuoli onkin) pitää kokea tollasta.

Vierailija
1585/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jape varmaan parisuhteen käskyttäjä/ pomo.Kaikilla treffellä sama tarina kun Mattu puhuu paskaa jne.Eilen taisi iltanuotiolla hokee samaa juttua.Vaikka Sami taisi kysyä 

näetkö itsessäsi mitään vikaa ? Jätkä vaan mut kun Matte puhuu paskaa ,se valehtelee.

Tuosta kundista huomaa kyllä ,että on eka suhde.Mattu kyllä hölmöilee.Se nainen on varmaan ollut kyllä niin tiukassa konttrolissa.

Vierailija
1586/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietajattietaa kirjoitti:

Mira ja Valto edelleen yhdessä. IG storyistäkin näkee, että esim sohva sama molempien storyissa.

Öh... Ei kyllä ole sama sohva, sekin on täällä jo moneen kertaan todettu. Asuvat vielä eri paikkakunnillakin.

Vierailija
1587/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista, mutta vaikuttaa epätodennäköiseltä, koska Valto on jo ennen seksihuhuja epävarma suhteen jatkumisesta ja tekee selväksi, että seksin seurauksena suhde loppuu. Muutaman viikon päästä tilanne selviää, eikä kenenkään tarvitse enää spekuloida.

Vierailija
1588/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mattu hakeutumassa tätä kautta aikuisviihteen pariin?

Jos se paljastelu & pissitouhu on jo tuommosella tasolla ihan vaan tällasessa tositeeveeohjelmassa jossa matkustellaan ja biletellään, ja on hankittu liian suuret kumipallot äskettäin, ja tekohuuletkin nyt kuulemma on kuten joku kertoi?

Vierailija
1589/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te Miraa haukutte?

Eikö tonne mennäkään pettämään? Sehän on koko ohjelman idea :DDDDD Näette ihan sitä mitä tilasitte.

Vierailija
1590/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa illan tempparit, toivottavasti ei kukaan kuseskele pitkin poikin.

Eikä oksentele.

Tuo Mira&Markus homma kyllä hämmentävä.

Olin varma, että Valto&Mira selviävät tuolta parina ja pettämättä.

En usko että sanoisin tätä koskaan ääneen, mutta Wallun rantahiekalle oksentaminen ei ällöttänyt läheskään niin paljon kuin Mattun kuseminen terassin ruohomatolle. Oikee Kusimatto, yök!

Vierailija
1591/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te Miraa haukutte?

Eikö tonne mennäkään pettämään? Sehän on koko ohjelman idea :DDDDD Näette ihan sitä mitä tilasitte.

Yleensä jätän omaan arvoonsa kommentit, joissa oletetaan, että keskustelun kohde on saapunut linjoille puolustamaan itseään, mutta nyt alkaa mustakin haiskahtaa siltä, että Mira itse on tullut tänne valkopesemään törkeää käytöstään. Hän vaikuttaa juuri niin epävarmalta, etten yhtään yllättyisi.

Vierailija
1592/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista, mutta vaikuttaa epätodennäköiseltä, koska Valto on jo ennen seksihuhuja epävarma suhteen jatkumisesta ja tekee selväksi, että seksin seurauksena suhde loppuu. Muutaman viikon päästä tilanne selviää, eikä kenenkään tarvitse enää spekuloida.

Kävi miten kävi, niin ainakin  Mira on väleissä mm. Valton äitiin, joka oli onnitellut Miraa nimipäivänä facessa. 

Vierailija
1593/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särähtikö muilla korvaan, kun Mattu perusteli Markuksen valintaa treffeille sillä, että Markus viettänyt niin paljon aikaa Miran kanssa että hänkin haluaa osansa.

Tämä kertoo minulle vain sen, että kun joku saa huomiota joltain sinkkumieheltä niin Mattun pitää päästä siihen osansa saamaan myös. Mutta totesi sitten treffien lopussa ruhtinaallisesti, ettei halua aloittaa kilpailua Miran kanssa eikä siksi vie Markuksta jatkossa treffeille.

Uskomaton huomioh*ora, jos en paremmin sano.

Kyllä vain! Kauhee selostus että halunnut kauan viedä Markuksen, mutta kun se on aina Miran kaa, ja nyt mä sain viettää sen kaa aikaa ja se on ihana tai jotain (ihastui siihenkin varmaan jo hetkessä, kun muut käyty läpi?) ja että menisin toistekin mutta että Mira saa nyt pitää kun hän ei viitsi viedä sitä ja samalla pullisteli silikonejaan eteenpäin kuvassa lapsellisesti vaikka kuvitteli varmana olevansa seksikäs ja haluttava. Ikään kuin koki oikeutetuksi lainata tätä miestä toistelta tai jopa viedä hänet, mutta että ei nyt tällä kertaa. Tuon jälkeen se ärsyttävän hätäinen, hermostunut tekonauru irvistys päälle. Arggh en kestä!!

Miran ilme siinä kun Mattu valitsi Markuksen, oli todella tympääntynyt. Huomasitteko?

Mira ei vaan voi aloittaa "kilpasotaa" Mattua kohtaan vaikka ajattelisi tästä mitä, koska jäisi yksin kahta vastaan sillä Mattu ja Emppu ovat ennestään kavereita siksi koska miehensäkin ovat. Miehet joita nämä kaksi kuorossa haukkuu, joten heillä on sentään se yhteistä.

Vierailija
1594/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te Miraa haukutte?

Yleensä jätän omaan arvoonsa kommentit, joissa oletetaan, että keskustelun kohde on saapunut linjoille puolustamaan itseään, mutta nyt alkaa mustakin haiskahtaa siltä, että Mira itse on tullut tänne valkopesemään törkeää käytöstään. Hän vaikuttaa juuri niin epävarmalta, etten yhtään yllättyisi.

Hyvä heitto, mutta olen mies :D Jos olisin nainen niin mielelläni Miran näköinen.

Vierailija
1595/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te Miraa haukutte?

Hyvä heitto, mutta olen mies :D Jos olisin nainen niin mielelläni Miran näköinen.

Juu ja minä olen Heidi Klum. Opettelin puhumaan suomea, kun duunit loppui koronan takia.

Vierailija
1596/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on eloisa romantikko, Valto sisäänpäinkääntynyt realisti.

Kumpikin tarvitsisi kaltaisensa kumppanin.

Vierailija
1597/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te Miraa haukutte?

Juu ja minä olen Heidi Klum. Opettelin puhumaan suomea, kun duunit loppui koronan takia.

https://giphy.com/gifs/lifetimetv-project-ruwnay-l1J9FiGxR61OcF2mI

Vierailija
1598/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi miten kävi, niin ainakin  Mira on väleissä mm. Valton äitiin, joka oli onnitellut Miraa nimipäivänä facessa. 

Ainakin sen pressin perusteella itse veikkaan että ovat varmaan Valtonkin kanssa väleissä. Ainakin jonkin näkösissä. Vaikka suhde oliskin loppunut niin eihän Valto välttämättä Miraa vihaa.

Itse saattaisin tuntea pientä katkeruutta jos toinen olisi mut temppareihin raahannut eroamaan. Ja tehnyt sen vielä tolla tavalla.

Wallu on kunnon hupiukko noissa bileissä. Vähän väliä kun kuvataan jotain toista henkilöä miesten resortilla niin näkyy kun Wallu vatkaa jotain tanssiliikettä taustalla eikä kyllä tunnu ottavan stressiä siitä miltä ne liikkeet näyttää. Saattaisi olla ihan sympaattinen jopa jos ei käyttäytyisi kuin porsas. Myöskin osa sen jutuista kuulostaa aidolta, esim yhessä jaksossa kun puhui Empusta. Mutta sitten taas tullaan siihen että käyttäytyy kuitenkin tosi rumasti.. Eikä taida elämänhallintakaan olla ihan reilassa.

Vierailija
1599/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jape varmaan parisuhteen käskyttäjä/ pomo.Kaikilla treffellä sama tarina kun Mattu puhuu paskaa jne.Eilen taisi iltanuotiolla hokee samaa juttua.Vaikka Sami taisi kysyä 

näetkö itsessäsi mitään vikaa ? Jätkä vaan mut kun Matte puhuu paskaa ,se valehtelee.

Tuosta kundista huomaa kyllä ,että on eka suhde.Mattu kyllä hölmöilee.Se nainen on varmaan ollut kyllä niin tiukassa konttrolissa.

Mää en nyt oikein ymmärrä tätä, siis tosissaan onhan Japessa vaikka kuinka paljon varmasti kehitettävää ja haloo miten creepyä se että pitää pitää sijaintipalvelut puhelimessa jne. mutta eihän kukaan puhu näistä mitään. Jauhetaan illasta toiseen että kehuuko Jape tarpeeksi Mattua ja onko Jape nyt pakottanut Mattun ottamaan silarit ja muuttumaan hipistä instatyrkyksi ja että Jape on huono poikaystävä kun ei hyväksy tissejään vilauttelevaa ja julkipissailevaa Mattua. Oon täysin sanaton. Miten noista edellämainituista asioista mikään on Japen syy? Ei se ole käsienpesua että sanoo ettei voi ottaa syitä niskoilleen toisen yhtäkkiä ilmenneistä ongelmista, joista ei ole koskaan Suomessa kuullutkaan.

Ja tää on niin tyypillistä käytöstä naisille, onhan siitä tehty satoja meemejä. Sanotaan että kaikki on hyvin ja sitten selän takana avaudutaan kuinka pska toinen on. Mira ja Mattu tekee tätä kumpikin. Eikö sitä hemmetti voi sanoa sille puolisolleen, maailman tärkeimmälle ihmiselle että mikä mättää? Ei, kotona esitetään että asiat on hyvin ja sitten avaudutaan muille kuinka se toinen ei ollutkaan meedio ja tajunnut että se "kaikki on hyvin" -lause olikin valhetta. Ja olen nainen, joskus tehnyt tuota nuorempana itsekin, mutta asperger-puolison kanssa (ja ehkä toki ylipäätään aikuistuminenkin vaikuttanut) olen oppinut siihen että asioista on sanottava suoraan.

Vierailija
1600/4706 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trailerissa taitaa näkyä lopussa materiaalia Miran ja Valton viimeiseltä iltanuotiolta.

Ketju on lukittu.