Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Mira nyt lopettanut hiljaiselon somessa. Emme taida tulla kuulemma hänen näkemystä asioihin, kuten aiemmin hehkutti.
Ymmärrän kyllä miksei enää halua ottaa mitään kantaa koko asiaan, mutta onhan tuo vähän huvittavaa, että ensin rakentaa "brändiä" temppareiden ympärille - meemit, youtube. Mutta nyt kelkka kääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kauheasti Mirasta pitänyt mutta nyt iltarovion katsottua täytyy sanoa että toivon kyllä että hänet nyt jätettäisiin rauhaan. Omasta mielestäni oli selvästi pahoillaan ja ottanut vastuun teoistaan. Ja niinkuin täällä moni sanonutkin niin tosi rikkinäisen oloinen, toivottavasti tämä koko kohu laantuu nopeasti että pääsee korjailemaan itseään kaikessa rauhassa. Oli jotenkin sen näköinen että painuu kasaan hetkellä millä hyvänsä. Valtokin sanonut että asiat on puitu ja elämää jatkettu pikkuhiljaa, joten eiköhän kaikki annettaisi asian olla. Kohta tulee taas uusi kausi ja uudet kohut.
Vähän kyllä alkanut mietityttää tuo koko ohjelma että onko se nyt sittenkään niin kevyttä viihdettä kuin millasena oon sitä pitänyt.. Valtokin sanoi videossaan että oli puolessa välissä pyytänyt että he pääsisivät pois saarelta mutta tuotannon puolelta estelty koska show huononisi. Ei ollut sitten "tarpeeksi kovasti vaatinut" mutta silti vähän oksettaa se miten viihteen vuoksi uhrataan toisen mielenterveys tosta noin vaan. Toki Miran olisi itse varmaan kannattanut vaatia poislähtöä mutta luulisi Valtonkin sanan painavan jos on videolta nähnyt että toisella alkaa selvästi kasetti pettää..
Miksi Mira olisi halunnut reissun keskeyttää? Hänellä oli elämänsä paras reissu siihen asti, kunnes jäi valitettavasti kiinni. Turha tuotantoyhtiötä syyttää, aivan itse ihmiset tuonne hakevat ja haluavat. Jokainen on tasan tarkkaan vastuussa omista tekemisistään. Eikä sarjaa ole pakko kenenkään katsoa. Mutta naurettavan sinisilmäistä pitää esim. Miraa jonain tahdottomana vajaavaltaisena mollamaijana, jonka elämän tuotanto pilasi.
Sä ymmärsit nyt vähän mustavalkoisesti ton koko kommentin. Ensinnäkään en "syytä tuotantoa toisen elämän pilaamisesta", kunhan pohdin sitä että onko toi nyt sittenkään niin kevyttä viihdettä ja kivaa draamaa kun millasena olen sitä pitänyt. Ei välttämättä ihan auennut tuosta se ajatus, mutta siis kyllähän tuolla vähän hyväksikäytetään osallistujien mahdollisia mielenterveysongelmia ja ns luonteenheikkouksia. Tottakai osallistujat päättävät itse sinne lähteä ja kyllä sieltä varmasti pois pääsisi jos oikeasti tekisi selväksi että nyt hajoaa pää. Siltikin tulen siihen lopputulokseen että vähän harmailla rajoilla liikutaan koko formaatin suhteen. Siitähän ei tarvitse olla samaa mieltä.
Toisekseen, aika harva varmaan asian niin näkee että Mira ei olisi missään vastuussa omista teoistaan. Itse en ainakaan ajattele niin. Itse peräänkuulutan vastuun ottamista omista teoistaan ja niin tuntuu tehneen. Tätä jälkipuintia seuranneena tulee vaan sellanen viba että ei olisi ihan täysissä mielen voimissaan tuolla ollut. Miran puheiden lisäksi sitä tukee Valton puheet siitä miten hänen vanhempansakin ovat lähinnä huolissaan siitä kestääkö Mira tämän jälkipyykin. Tietysti joku voi olla sitä mieltä että mitäs läksit ja että voivoi jos ei kestä mutta itse en ainakaan ajattele että ihminen ansaitsee ihan loputtomasti pas kaa niskaan tuollaisen asian takia. Rikokset erikseen. Näihin mun ajatuksiin toki vaikuttaa paljon se että Mira vaikuttaa niin nöyrältä, aika perus reaktio arvosteluun ja haukkumisiin on viha puolustusmekanismina mutta hän vaikuttaa vaan surulliselta ja pahoittelevalta.
Summa summarum, pas kan tempun teki mutta toivottavasti saisi nyt jatkaa elämäänsä. Eiköhän ole nyt "kärsinyt" ihan tarpeeksi.
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mynttinen horisee nyt ihan omiaan. Ei saa myyntimieskään naisia kuten ennen muinoin, vanhoja aikoja muistelee? :D
En nyt näe mitään tarvetta eritellä ja repostella omia saamisiani tässä ketjussa, jossa puidaan temppareissa olleiden ihmisten toimintaa ja käytöstä.
Mitä tulee tuohon ”analyysiisi” Mirasta, ei vakuuta...
Varsin ilmeisiä havaintoja, ja mitä tulee valehteluun, Mirahan on itsekin tunnustanut että valehtelu on hänelle täysin ominainen taipumus (ei mitään päättelyä vaatinut sulta siis tämäkään )
Olen pettynyt, ettet mitään terävämpää keksinyt. Laitoin ylös ristiriitaisuudet omista väitteistäsi. Kaikki faktat on tosiaan olleet koko ajan esillä. Kuulut niihin, jotka muuttavat mielipidettään osallistujan viimeisimmän valheen perusteella. Se, jos mikä on sitä "helppoa". Ajatus, että sulla olisi pienintäkään vihiä tänne kirjoittajien "helppoudesta."🤣🤣
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira lähti ihan tarkoituksella tuonne pettämään.
Tuskinpa vaan...
Pettäminen, niin luonnollista kun se onkin, kuuluu kuitenkin sen kategorian asioihin mistä harvempi haluaa jäädä kiinni.
—> Tempparit on varmasti HUONOIN mahdollinen paikka syrjähypellä, koska koko tuotantotiimi tekee kaikkensa, että juuri tuosta jäisit kiinni! :-pJa tämä on jokaisella lähtijällä kyllä äärimmäisen hyvin tiedossa, jo kuukausia ennen lähtöä
Paitsi että hän halusi jäädä kiinni ja nöyryyttää Valtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kauheasti Mirasta pitänyt mutta nyt iltarovion katsottua täytyy sanoa että toivon kyllä että hänet nyt jätettäisiin rauhaan. Omasta mielestäni oli selvästi pahoillaan ja ottanut vastuun teoistaan. Ja niinkuin täällä moni sanonutkin niin tosi rikkinäisen oloinen, toivottavasti tämä koko kohu laantuu nopeasti että pääsee korjailemaan itseään kaikessa rauhassa. Oli jotenkin sen näköinen että painuu kasaan hetkellä millä hyvänsä. Valtokin sanonut että asiat on puitu ja elämää jatkettu pikkuhiljaa, joten eiköhän kaikki annettaisi asian olla. Kohta tulee taas uusi kausi ja uudet kohut.
Vähän kyllä alkanut mietityttää tuo koko ohjelma että onko se nyt sittenkään niin kevyttä viihdettä kuin millasena oon sitä pitänyt.. Valtokin sanoi videossaan että oli puolessa välissä pyytänyt että he pääsisivät pois saarelta mutta tuotannon puolelta estelty koska show huononisi. Ei ollut sitten "tarpeeksi kovasti vaatinut" mutta silti vähän oksettaa se miten viihteen vuoksi uhrataan toisen mielenterveys tosta noin vaan. Toki Miran olisi itse varmaan kannattanut vaatia poislähtöä mutta luulisi Valtonkin sanan painavan jos on videolta nähnyt että toisella alkaa selvästi kasetti pettää..
Miksi Mira olisi halunnut reissun keskeyttää? Hänellä oli elämänsä paras reissu siihen asti, kunnes jäi valitettavasti kiinni. Turha tuotantoyhtiötä syyttää, aivan itse ihmiset tuonne hakevat ja haluavat. Jokainen on tasan tarkkaan vastuussa omista tekemisistään. Eikä sarjaa ole pakko kenenkään katsoa. Mutta naurettavan sinisilmäistä pitää esim. Miraa jonain tahdottomana vajaavaltaisena mollamaijana, jonka elämän tuotanto pilasi.
Sä ymmärsit nyt vähän mustavalkoisesti ton koko kommentin. Ensinnäkään en "syytä tuotantoa toisen elämän pilaamisesta", kunhan pohdin sitä että onko toi nyt sittenkään niin kevyttä viihdettä ja kivaa draamaa kun millasena olen sitä pitänyt. Ei välttämättä ihan auennut tuosta se ajatus, mutta siis kyllähän tuolla vähän hyväksikäytetään osallistujien mahdollisia mielenterveysongelmia ja ns luonteenheikkouksia. Tottakai osallistujat päättävät itse sinne lähteä ja kyllä sieltä varmasti pois pääsisi jos oikeasti tekisi selväksi että nyt hajoaa pää. Siltikin tulen siihen lopputulokseen että vähän harmailla rajoilla liikutaan koko formaatin suhteen. Siitähän ei tarvitse olla samaa mieltä.
Toisekseen, aika harva varmaan asian niin näkee että Mira ei olisi missään vastuussa omista teoistaan. Itse en ainakaan ajattele niin. Itse peräänkuulutan vastuun ottamista omista teoistaan ja niin tuntuu tehneen. Tätä jälkipuintia seuranneena tulee vaan sellanen viba että ei olisi ihan täysissä mielen voimissaan tuolla ollut. Miran puheiden lisäksi sitä tukee Valton puheet siitä miten hänen vanhempansakin ovat lähinnä huolissaan siitä kestääkö Mira tämän jälkipyykin. Tietysti joku voi olla sitä mieltä että mitäs läksit ja että voivoi jos ei kestä mutta itse en ainakaan ajattele että ihminen ansaitsee ihan loputtomasti pas kaa niskaan tuollaisen asian takia. Rikokset erikseen. Näihin mun ajatuksiin toki vaikuttaa paljon se että Mira vaikuttaa niin nöyrältä, aika perus reaktio arvosteluun ja haukkumisiin on viha puolustusmekanismina mutta hän vaikuttaa vaan surulliselta ja pahoittelevalta.
Summa summarum, pas kan tempun teki mutta toivottavasti saisi nyt jatkaa elämäänsä. Eiköhän ole nyt "kärsinyt" ihan tarpeeksi.
Ai että miten Mira kestää?
Mira halusi tuonne, Ei Valto!
Mira petti Valtoa monta kertaa tuolla.
Mira yritti vielä viimeiseen asti valehdella Valtolle vaikka tiesi jäävänsä kiinni.
Mira lopuksi vielä yritti kääntä koko asian häneen itseensä ja siihen miten muka HÄN on uhri!
Vierailija kirjoitti:
Mira nyt lopettanut hiljaiselon somessa. Emme taida tulla kuulemma hänen näkemystä asioihin, kuten aiemmin hehkutti.
Ymmärrän kyllä miksei enää halua ottaa mitään kantaa koko asiaan, mutta onhan tuo vähän huvittavaa, että ensin rakentaa "brändiä" temppareiden ympärille - meemit, youtube. Mutta nyt kelkka kääntynyt.
Ai että oikein "brändiä".... Anna mun kaikki kestää!
Ainoa mihin tuollainen "brändi" kelpaa on aikuisviihde. Mutta sielläkään ei pidetä valehtelijoista....
Mira kusi omiin muroihinsa huolella
Ihan turhaan te sen Mynttisen kanssa väännätte, antakaa sen horista omiaan, ei se kuuntele kuin itseään. Mahtuu maailmaan näitä Mynttisiä, onhan niitäkin ihmisiä, jotka hakkaavat ja r*iskaavat omia lapsiaankin ja perustelevat sen, ettei luonnolle mitään mahda. Samaa kastia.
Miisulla on nyt mennyt termit cudlailu ja cuckoldlailu sekaisin.
Siksi se pieni cudlailu kuulosti ontuvalta selitykseltä.
Näillä kuitenkin merkittävä ero tositilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mira kusi omiin muroihinsa huolella
Ja täällä porukka syö niitä muroja 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miisulla on nyt mennyt termit cudlailu ja cuckoldlailu sekaisin.
Siksi se pieni cudlailu kuulosti ontuvalta selitykseltä.
Näillä kuitenkin merkittävä ero tositilanteessa.
No tällainen pieni erhe voi sattua meille kelle tahansa.
Mistä tätä nykytermistöä kukaan muistaa täydellisesti.
Nuori nainen kuitenkin vielä.
Vaikka pidänkin pettämistä yhtenä alhaisimpana asiana mitä romanttisessa suhteessa toiselle voi tehdä, ei Mira ole ansainnut tätä kaikkea roskaa mitä on niskaansa saanut.
Ulkopuolisena, näin tv:n välityksellä ei voi saada toisten parisuhteesta niin hyvin kiinni että osaisi sanoa selkeitä juurisyitä mistä ongelmat johtuu. Mutta eittämättä Miralla ja Valtolla niitä oli paljonkin vaikka ulkoa päin näytti että olisivat vahva pariskunta. Ero on aina molempien syytä, tavalla tai toisella, ei ainoastaan toisen. Joten suoranaisia syyllisiä on turha etsiä. Mira teki todella törkeän tempun mutta tehty mikä tehty. Tosiaan, vaikuttaisi että Miralla ei ole henkisesti kaikki kunnossa ja oma itsensä vielä aivan hukassa. Sen sijaan Valto vaikuttaa henkisesti kypsemmältä ja vahvemmalta, hieno kaiffari kerta kaikkiaan, ei voi muuta sanoa!
Mietteitä vielä tästä kaudesta: Tämä Temppari kausi oli paras pitkään aikaan! Onneksi Josefin ja Karim lähtivät kuuseen niin nopeasti, ärsyttävin tyrkky pariskunta koko sarjan historiassa. Kaksi edellistä kautta oli selkeästi heikompia, nyt oli mukana ihan eri tavalla jännitystä ja yllättäviä käänteitä ja paljon pidettäviä hahmoja esim. "mini-Esa Pakarinen", Iiro oli ehdottomasti yksi Temppari historian mieleenpainuvimmista sinkuista! Pientä uudistusta myös havaittavissa tuotannollisesta näkökulmasta, esim. leikkaus, musiikit, videot vikalla iltanuotiolla yms. Nämä pikku muutokset auttavat ettei sarja jämähdä paikoilleen.
jeesusonherra kirjoitti:
Vaikka pidänkin pettämistä yhtenä alhaisimpana asiana mitä romanttisessa suhteessa toiselle voi tehdä, ei Mira ole ansainnut tätä kaikkea roskaa mitä on niskaansa saanut.
Ulkopuolisena, näin tv:n välityksellä ei voi saada toisten parisuhteesta niin hyvin kiinni että osaisi sanoa selkeitä juurisyitä mistä ongelmat johtuu. Mutta eittämättä Miralla ja Valtolla niitä oli paljonkin vaikka ulkoa päin näytti että olisivat vahva pariskunta. Ero on aina molempien syytä, tavalla tai toisella, ei ainoastaan toisen. Joten suoranaisia syyllisiä on turha etsiä. Mira teki todella törkeän tempun mutta tehty mikä tehty. Tosiaan, vaikuttaisi että Miralla ei ole henkisesti kaikki kunnossa ja oma itsensä vielä aivan hukassa. Sen sijaan Valto vaikuttaa henkisesti kypsemmältä ja vahvemmalta, hieno kaiffari kerta kaikkiaan, ei voi muuta sanoa!
Mietteitä vielä tästä kaudesta: Tämä Temppari kausi oli paras pitkään aikaan! Onneksi Josefin ja Karim lähtivät kuuseen niin nopeasti, ärsyttävin tyrkky pariskunta koko sarjan historiassa. Kaksi edellistä kautta oli selkeästi heikompia, nyt oli mukana ihan eri tavalla jännitystä ja yllättäviä käänteitä ja paljon pidettäviä hahmoja esim. "mini-Esa Pakarinen", Iiro oli ehdottomasti yksi Temppari historian mieleenpainuvimmista sinkuista! Pientä uudistusta myös havaittavissa tuotannollisesta näkökulmasta, esim. leikkaus, musiikit, videot vikalla iltanuotiolla yms. Nämä pikku muutokset auttavat ettei sarja jämähdä paikoilleen.
Pienten lapsien isä pettää pikkujouluisssa puolisoaan työtoverinsa kanssa. Syitä on molemmissa, miehessä ja vaimossa tavalla atai toisella, ei vain toisessa. Ongelmia on varmaan ollut avioliiotossa vaikka niitä ei päälle päin näy. Siksi pettäminen on ymmärrettävää eikä sitä pidä tuomita.
Noinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että oikein "brändiä".... Anna mun kaikki kestää!
Ainoa mihin tuollainen "brändi" kelpaa on aikuisviihde. Mutta sielläkään ei pidetä valehtelijoista....
Kyllä, "brändiä".
Halusi tuoda itsensä esille positiivisena ja energisen ihmisenä, josta ei voi olla pitämättä. Kaupan päälle vielä muka-hauskana tehdessään itsestään meemejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan te sen Mynttisen kanssa väännätte, antakaa sen horista omiaan, ei se kuuntele kuin itseään. Mahtuu maailmaan näitä Mynttisiä, onhan niitäkin ihmisiä, jotka hakkaavat ja r*iskaavat omia lapsiaankin ja perustelevat sen, ettei luonnolle mitään mahda. Samaa kastia.
Kyllä minä kuuntelen kaikkia kommentoijia herkällä korvalla, en vaan ole kaikkien kanssa samaa mieltä.
Ihan turhaa demonisointia, ja täysin asiatonta rinnastaa syrjähyppely lasten pahoinpitelyyn ja hyväksikäyttöön! :(
Perrsettä jakamalla saa instaan 50 000 seuraajaa. Aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä.
Se on ansainnut, tappouhkauksia lukuunottamatta, kaiken sonnan mitä on saanut ja tulee saamaan niskaansa.
Mitä nautintoa sinä siitä saat? Mitä tarvetta Miran haukkuminen sinussa tyydyttää?
Mitä sulta puuttuu?Samaa mietin, onko täällä jopa niitä keskustelemassa jotka tappouhanneet häntä? Millainen ihminen lähtee uhkaamaan jotain tositeevee sarjan satunnaisia ihmisiä? Samanlaiset mielenvikaiset sekopäät jotka kulkee tuolla marketeissa huutelemassa solvauksia esim. Salkkareiden näyttelijöille koska kuvittelevat näiden olevan samanlaisia kuin roolihahmonsa?
Toivottavasti viranomaiset tutkivat nuo Miraan kohdistuneet vihaviestit.
Salatuilla elämillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Mira oikeasti valehteli ja petti. Sellainen ihminen ei ansaitse mitään oikeuksia.
Ai mitä, Mira jalkapuuhun ja loppuelämäksi johonkin kellariin leivänkannikan kanssa vai?
Mira teki virheen, jonka on käsitellyt jo Valton kanssa. Mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan tapahtunut. Aika karu maailma olisi, jos yhdestä mokasta joutuisi aina johonkin oikeudettomaan elämään. Katsos kun sinne joutuisit lopulta sinäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tämä kausi antaa uskoa kaikille yksin jääneille miehille. Fitness-nainen ratsastalee takarivin taviksen kanssa menemään.
Tuo on todistettu tässä ohjelmassa jo monta kertaa. Jos supliikkipuoli on kunnossa, niin kyllä perusjamppakin voi iskeä missitason naisen. Uskottomuus tai päihdeongelmakaan ei ole este, mikäli lepertelytaitoja ja jallittamisintoa riittää
Ei tuo tapaus minusta ollut edes erityisen supliikki. Enemmän supliikkimies oli vaikka Iiro.
On olemassa supliikkia ja supliikkia. Eihän noi varatut naiset yksikään ottaneet iiroa vakavasti houkutuksena. Kuten mattukin tais japelle jotain sylitanssia puolustella: ”se oli hei Iiro! Tajua nyt!”.
Iiro on hyvä jätkä, mutta kuitenkin sellainen harmiton hauskuuttaja, side-kick.
Vierailija kirjoitti:
Lihookohan Mira nyt tämän kaiken seurauksena 40 kiloa? Voi sitten hakea "Olet pullukka" -ohjelmaan.
Köyhän ja työttömän naisen on syytä olla hoikka ja kaunis, että on vastavuoroisesti jotain annettavaa.
Rumaa, tyhmää ja lihavaa ei kukaan kouluja käynyt mies kelpuuttaisi
M35
Tuskinpa vaan...
Pettäminen, niin luonnollista kun se onkin, kuuluu kuitenkin sen kategorian asioihin mistä harvempi haluaa jäädä kiinni.
—> Tempparit on varmasti HUONOIN mahdollinen paikka syrjähypellä, koska koko tuotantotiimi tekee kaikkensa, että juuri tuosta jäisit kiinni! :-p
Ja tämä on jokaisella lähtijällä kyllä äärimmäisen hyvin tiedossa, jo kuukausia ennen lähtöä